Το πιο μισητό μάθημα

Αν και τριτοδεσμίτης σιχαινομουν τα φιλολογικά, αρχαία, λατινικά, ιστορία δέσμης και έκθεση..Ρόλο έπαιξαν και οι καθηγητές που μας τα δίδασκαν στο λύκειο
Και γιατί πήγες τρίτη δέσμη, βρε Γιάννη; :D
 
Λόγω εκκλησιαστικού λύκειου που δεν είχες επιλογή άλλης δέσμης...
 
Έχε χάρη, διότι το καλοκαίρι μετά τις εξετάσεις της Α' Λυκείου, μαζί με μερικούς συμμαθητές, ένα βράδυ, του ξεφουσκώσαμε τα λάστιχα του αυτοκινήτου :diablotin:
Υποκλίνομαι!!! :bow: εύγε!!!
 
Δεν την πάλευα με τα Θρησκευτικά, Αρχαία, Νέα Ελληνικά, Οικιακή Οικονομία, Ιστορία. Η αφόρητη πλήξη. Κανένα ενδιαφέρον και καμία διάθεση από τους καθηγητές να δώσουν ζωή σε αυτά τα μαθήματα. Βλέπαμε στα αμερικάνικα έργα της εποχής (1980-1990) τη ζωή των μαθητών στο σχολείο (υπολογιστές, εργαστήρια φυσικής-χημείας). Βλέπαμε στην τηλεόραση τις αποστολές του διαστημικού λεωφορείου και καταλαβαίναμε πόσο "μακριά" είναι η χώρα μας από αυτά τα θέματα. Στην Ελλάδα μας ζάλιζαν με βήμα παρέλασης και ατελείωτο μπλα μπλα. Μερικοί πιο "υποψιασμένοι" έκαναν τους μαθητικούς "κομματάρχες". Μετά από χρόνια κατάλαβα τα περίεργα (στα αυτιά μου) που έλεγε τότε ο Χ συμμαθητής μου. Τον είδα στην TV πρώτη μούρη σε πολιτική εκπομπή.
Διαχρονικά χαμένη υπόθεση η εκπαίδευση στην Ελλάδα.
 
Εγώ ήμουν πάντα των θεωρητικών μαθημάτων, γι' αυτό και σπούδασα κι έκανα μεταπτυχιακό στην Ιστορία. Στα θετικά, φυσική, μαθηματικά, χημεία, περνούσα με το ζόρι. Στα μαθηματικά ενώ ήμουν καλός στο Δημοτικό, για κάποιο λόγο κάπου στην Ε΄- ΣΤ τάξη το έχασα και στο Γυμνάσιο δεν καταλάβαινα τίποτα. Ήταν και ο καθηγητής λίγο βαρετός ας πούμε κι αντί να επιμένει στα παιδιά που είχαν μείνει λίγο πίσω, ρωτούσε μόνο όσους ήξεραν...Το παράξενο τώρα είναι ότι στον μεγάλο μου γιο που πάει Δ' Δημοτικού, εγώ τον διαβάζω στα μαθηματικά. Για κάποιο λόγο μόλις δω ένα πρόβλημα ή μια πράξη 99% βρίσκω αμέσως τη λύση και ξέρω και να του την εξηγήσω!
 
Είχα θέμα με τα αρχαία ελληνικά, που τότε (έως το 1974 που τελείωσα) το μάθημα γινόταν από τα αρχαία κείμενα και όχι από μετάφραση, όπως αργότερα. Μάλιστα μετά την τρίτη τάξη (στο τότε εξατάξιο γυμνάσιο) πήγα στο πρακτικό τμήμα (θετικές επιστήμες) και πάρα ταύτα συνεχίσαμε τα αρχαία κείμενα, αν και σε λιγότερες ώρες από ότι στο κλασσικό τμήμα. Και άντε με την Κύρου Ανάβασις του Ξενοφώντα μπορούσα να κολυμπήσω κάπως, εκείνες οι τραγωδίες μου βγαίνανε από τη μύτη, όχι μόνο σε εμένα, αλλά και σε πολλούς συμμαθητές του πρακτικού. Είχα και στριμμένους καθηγητές/τριες, όλο 12-13 μου έβαζαν. Εφιάλτης........
 
Τα καταραμένα τα μαθηματικά, πρέπει να το ξαναγραψα
 
Έβρισκα πολύ ενδιαφέρον (και αφάνταστα γελοίο ταυτόχρονα) το ότι η μίτρα του επισκόπου με όλα αυτά τα γυαλιστερά μπιχλιμπίδια (έστω ψεύτικα) και τα χρυσοποίκιλτα σκαλίσματα και τη βελούδινη επένδυση συμβόλιζε τον ακάνθινο στέφανο.
Που να δεις με την ποιμαντικη ραβδο που ηταν κλεψιτυπο του Κηρυκειου του Ερμη, οταν το λεγαμε σε κανεναν μας στραβοκοιταγε και μας ελεγε ειδωλολατρες.
_________________________________________________________

Μισητα μαθηματα: Γαλλικα και μετα η Φιλοσοφια και τα Θρησκευτικα.
Ιδιαιτερα στην φιλοσοφια ειχαμε μια κοντοχοντρη με γυαλι ray-ban που μας ειρωνευοταν κιολας ''δεν καταλαβαινετε εσεις εδω το νοημα της φιλοσοφιας" ενω η γουρουνα εκανε μαθημα-παραδοση νεα κεφαλαιο με ανοιχτο βιβλιο δηλαδη ηταν απροετοιμαστη και τα διαβαζε απο εκει. Στα θρησκευτικα ειχαμε ενα ταγαρι απο γιδοχωρι αλλου νομου φουλ βαψιμο μαλλι-προσωπο η οποια εβγαζε καταλογο (μαυρο βιβλιαρακι) και μας εξεταζε στο λυκειο και ειχε καψει πολυ κοσμο με 15αρια στον ελεγχο.
 
Αφου ειπαμε για το αγαπημενο μας, ας πουμε και για το πιο μισητο η τες-πα σε πιο ειμασταν κουμουρες. Για μενα ειταν η Θερμοδυναμικη. Στην σχολη, χωρισαμε την φυσικην σε τρεις υποκατηγοριες, τεχνικη μηχανικη, ηλεκτρολογια, θερμοδυναμικη, 6 ωρες εβδομαδιαια διδασκαλια η καθε μια τους. Τις δυο πρωτες ΟΚ τις καταλαβαινα και πηγαινα καλα. Την θερμοδυναμικη? "τι να μας πει η φυσικη οι νομοι δεν μετρανε, σε φαση μεταφυσικη τα παθη κυβερνανε" Περνουσα τις ταξεις με κανα σκονακι, καμια αντιγραφη και 2-3-4 βαθμους παραπανω δωρακι απο τον καθηγητη μου. Κι εγω να με βαθμολογουσα παραπανω απο 5-6 δεν θα μου εβαζα. Καμια 10αρια χρονια αργοτερα παρακολουθησα σεμιναρια ψυκτικης-κλιματισμου κι εκει καταλαβα επιτελους τις καταστασεις αεριων και τον μισητο νομο των Βoyle-Mariott, που αναθεμα τη γεννα που τους εβγαλε για να με παιδευουν.
 
Πρέπει να το έχω ξαναπεί κάπου, αλλά τεσπα. Τα Μαθηματικά από την πρώτη δημοτικού μέχρι την Τρίτη Λυκείου. Δεν καταλάβαινα ποτέ τίποτα, τα μίσησα, προσπάθησαν να βελτιωθώ, τα ξαναμίσησα και πάντα ήταν το μάθημα που ούτε καν πλησίαζα την βάση, στα διαγωνίσματα ή στις εξετάσεις. Το χειρότερο μου όταν έπρεπε να λύσω ασκήσεις ή να τα παρακολουθήσω. Τα μισώ...



Υ.Γ Είπα πόσο πολύ τα μίσησα;
 
-Μαθηματικά Γυμνασίου και Λυκείου (είχα σχέση από μακριά και αγαπημένοι!)
-Φυσική Γυμνασίου και Λυκειου (νόμισα οτι την αγάπησα στην Γ Λυκείου αλλά...δεν...)
-Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός στην Γ Γυμνασίου (μάθημα μιας ωρας την εβδομάδα, χαβαλές και δεν συμμαζεύεται...)

υπάρχει σχετικό θέμα https://retromaniax.gr/threads/Το-πιο-μισητό-μάθημα.25915/
 
Τελευταία επεξεργασία:
Πρέπει να το έχω ξαναπεί κάπου, αλλά τεσπα. Τα Μαθηματικά από την πρώτη δημοτικού μέχρι την Τρίτη Λυκείου. Δεν καταλάβαινα ποτέ τίποτα, τα μίσησα, προσπάθησαν να βελτιωθώ, τα ξαναμίσησα και πάντα ήταν το μάθημα που ούτε καν πλησίαζα την βάση, στα διαγωνίσματα ή στις εξετάσεις. Το χειρότερο μου όταν έπρεπε να λύσω ασκήσεις ή να τα παρακολουθήσω. Τα μισώ...



Υ.Γ Είπα πόσο πολύ τα μίσησα;
Καμία ελπίδα δηλαδή. :lol:

Από εμένα, για να μη πω όλα, θα πω φυσική - χημεία στο 100% και μαθηματικά στο 80%.
 
Sorry παιδια δεν το ειδα. Παρακαλω τους Admin να το μεταφερουν οταν εχουν χρονο
 
Υ.Γ Είπα πόσο πολύ τα μίσησα;
Εγώ πάντως έχω την αμυδρή υποψία ότι μάααααααλλον μισούσες και μισείς τα μαθηματικά. :fafoutis: :fafoutis: :fafoutis: :fafoutis: :fafoutis: :fafoutis: :fafoutis: :fafoutis: :fafoutis: :fafoutis:

Κατά τ' άλλα συμφωνώ 100000000% με το ποστ σου!!!
 
Τελευταία επεξεργασία:
Πίσω
Μπλουζα