Quake 3, Unreal/Unreal Tournament, System Shock 2, Half-Life.
Ok είναι όλα FPS αλλά αυτά τα παιχνίδια ήταν τα πιο εντυπωσιακά για PC γενικά. Αντίστοιχα παιχνίδια και ports ήταν κατώτερα σε DC, ακόμα και σε PS2 αν πούμε ότι παίζεις σε Pentium 2 της εποχής με TNT 2 ή Voodoo 3. Και τα περισσότερα multiplatform ports ήταν καλύτερα σε τέτοιο PC, πλην κάποιων εξαιρέσεων όπως το Soul Reaver το οποίο δεν ήταν απλό port αλλά "enhanced" έκδοση στο DC.
Παραδέχομαι ότι υποτίμησα λίγο το DC βέβαια, ίσως να μην ήταν όσο χάλια όσο μία Riva 128. Τελικά μάλλον κοντά σε TNT1. Από video που βλέπω στο internet κάπου εκεί είναι η επίδοση του DC σε αυτά τα παιχνίδια στο θέμα frame rate αλλά πάντα στο PC έχουμε πιο μεγάλη ανάλυση.
Οσο για τα Shenmue, Sonic Adventure, Soul Calibur κλπ, μην ξεχνάμε την μεγάλη διαφορά που υπήρχε τότε σε σχέση με τα Αμερικάνικα και Ιαπωνικά παιχνίδια. Οι Ιάπωνες τότε βγάζανε πολύ πιο όμορφα παιχνίδια γενικά (και τα βγάζανε αποκλειστικά σε κονσόλες ή κάνανε κακά ports σε PC). Και ήταν κορυφή στο θέμα animation. Ομως κάποια genres όπως τα FPS οι Αμερικάνοι έκαναν παπάδες στα PC που στην Ιαπωνία τα βλέπανε από μακριά. Εδώ από εποχές 1993, πριν καν βγει το PS1, είχαμε το DOOM το οποίο έτρεχε τέλεια σε έναν 486... και ακόμα και η έκδοση στο PS1 είναι κατώτερη. Και δεν υπήρχε κάτι αντίστοιχο από Ιάπωνες. Οπως και δεν υπήρχαν καλά strategy από Ιάπωνες που να φτάνουν Starcraft, Red Alert κλπ.
Αλλά ΟΚ, ακόμα και σήμερα οι Αμερικάνοι δεν έχουν βγάλει ένα fighting που να φτάνει την σειρά Soul Calibur, Tekken κλπ στο θέμα animation. Μόνο κάτι Mortal Kombat που οι χαρακτήρες κινούνται με την χάρη του Terminator από την πρώτη ταινία...