Imgema
Alien RetroDatabase
- Joined
- 4 Ιουν 2009
- Μηνύματα
- 5.388
- Αντιδράσεις
- 1.437
Με ένα παιχνίδι σαν το House of the dead μπορεί κάποιος να "ξεζουμίσει" καλά γραφικά πολύ πιο εύκολα από ένα παραδοσιακό FPS. Για τον απλούστατο λόγο ότι δεν ελέγχεις την κάμερα, ούτε τo pacing του παιχνιδιού οπότε ο σχεδιαστής έχει τον απόλυτο έλεγχο του τι γραφικά θα εμφανίζονται στην οθόνη, πόσοι εχθροί κλπ. Ενώ σε ένα παιχνίδι που έχεις ελευθερία κινήσεων ο προγραμματιστής δεν μπορεί να προβλέψει τι θα δείχνει η οθόνη και έτσι πρέπει να αφήνει λίγο "αέρα" ώστε το παιχνίδι να είναι πάντα γρήγορο σε όλα τα πιθανά σενάρια.Δες σχεδιαστικα πχ το House of the Dead 2...
Νομίζω ότι δεν διαφωνούμε στο ότι σχεδιαστικά τα exclusives του DC ξεπερνούσαν όλα τα υπόλοιπα παιχνίδια. Απλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι το μηχάνημα πιο δυνατό σαν hardware, εμένα εκεί είναι η διαφωνία μου. Η ανάλυση και το πιο γρήγορο frame rate δεν είναι λίγο. Βάλε και το ότι στο PC τα περισσότερα παιχνίδια είναι multiplatform οπότε το optimization δεν είναι τόσο καλό όσο τα exclusives σε μία κονσόλα, δεν υπάρχει standard hardware/driver configuration οπότε κι εκεί χάνεις λίγο, βάλε και τα Windows, κλπ. Οπότε το να τρέχεις ports σε 4πλάσια ανάλυση όπως λες και 60fps σημαίνει ότι υπάρχει ένα brute force από το hardware που δεν το φτάνει η κονσόλα.