Υπερβολές στις ελληνικές ταινίες

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Bambinella
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Εν τω μεταξύ, είναι απίστευτη και η πρωτοτυπία των θεμάτων... Μιλάμε για σενάρια που δεν τα έχει φανταστεί άλλος στον πλανήτη Γη... Καρμπόν ένα πράγμα... Το ένα πανομοιότυπο με το άλλο... Οι διαφορές είναι στα ονόματα και (ενδεχομένως) στους ηθοποιούς που ενσαρκώνουν τους ρόλους....   
 
Στην ταινία "Ζούσα μοναχός χωρίς αγάπη" ποτε δεν κατάλαβα απο ποια αρρώστια πέθανε η καταδικασμένη απο τους γιατρούς Μαίρη Ευαγγελου, χωρίς να έχει κανένα σύμπτωμα... :wait2:

Την ερωτεύεται ο Ξανθόπουλος, την ζητάει απο τους θείους της, αρχικα δεν του την δίνουν, τελικά αλλάζουν γνώμη κι δέχονται. Γίνεται ο γάμος, μένει έγκυος, περνάνε οι 9 μηνες της εγκυμοσύνης ωραια κι καλα κι στην γέννα πεθαίνει. Τοτε η θεια Ελένη Ζαφειρίου εξομολογείται στον Ξανθόπουλο οτι η Ευαγγελου ηταν βαριά άρρωστη κι καταδικασμένη απο τους γιατρούς που της εδιναν μονο 1 χρονο ζωης (οσο εζησε). Κι εδώ έχουμε το εξης εξωφρενικό:  αν και βαρια αρρωστη, ολο αυτο τον καιρο δεν είχε κανένα σύμπτωμα ή επιδείνωση και μεχρι που πεθανε, η ίδια δεν ηξερε τιποτα!!!! (σ.σ.Στην αρχή της ταινίας υπάρχει μια σκηνή που υποτίθεται έχει κανει check-up  κι ο θείος της λέει οτι όλα οκ. Προφανώς εκεί έμαθε ο θείος τα μαντάτα οτι είναι άρρωστη κι της το έκρυψε).

Και αναρωτιέμαι: 1. Απο την στιγμη που ηταν βαριά κι καταδικασμένη, πως ειναι δυνατον αυτον τον ενα χρονο να μην είχε συμπτώματα, ώστε να υποψιαστεί οτι είναι άρρωστη;;;  Αυτή όχι μονο δεν είχε ιδέα αλλα ηταν κι μες την ζωντανια!  2. Στην περίοδο της εγκυμοσύνης της, δεν έκανε ποτέ εξετάσεις (τα check-up που κανει κάθε έγκυος) ώστε να της πουν οι γιατροί "κυρια μου κατι συμβαινει, είστε άρρωστη";;;;  3. Καταδικασμένη σε θάνατο κι πέρασε 9 μηνες εγκυμοσύνης χαλαρα κι ευκολα στο έτσι, σαν να μην συμβαίνει τίποτα; ;;... O.o   :banghead:   Τι ειδους αρρώστια ειχε (καρκίνο, καρδιά κλπ κλπ) που δεν έδωσε μέχρι το τέλος ενα σημάδι που να την βάλει σε σκέψεις;;;
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
H κορη του ηλιου.

Ο Σπυρος Καλογηρου ειναι παντρεμενος εναν ολοκληρο χρονο με την Αλικη και ακομα δεν εχει κοιμηθει μαζι της. Ο μεγαλοτσιφλικας που εφαγε κοσμο και κοσμακη εχει ευαισθησιες του τυπου "Θελω να' ρθεις κοντα μου με την καρδια σου."

Απιστευτα πραγματα.
 
Θέμα συνειδήσεως

Πάνε δύο κακοποιά στοιχεία να καθαρίσουν τον Νίκο τον Κούρκουλο, χειρουργός ήταν ο Νικόλας. 

Πετάγεται ο εισαγγελέας που ήταν μαζί του ( ο Δακτυλιδης ήτανε θαρρώ;) Πιιιιιιισωωωωω!!! Τους λέει!! Και κάνει μια έτσι κ ψάχνει την τσέπη του και τι νομίζετε βγάζει; 

Την ταυτότητα του εισαγγελέα!! 

Τρόμαξαν με την ταυτότητα οι δολοφόνοι κι όπου φύγει φύγει ( ο ένας δηλαδή γιατί αν θυμάμαι καλά τον άλλο τον σαπακιασε ο Νίκος). 
 
Πρέπει κάπου να το έχω ξαναγράψει στο παρελθόν, αλλά τέλος πάντων. Στο Δόλωμα στο φινάλε,  η αστυνομία αφήνει ελεύθερη την Βουγιουκλάκη, επειδή απλά και μόνο ο Αλεξανδράκης πήρε πάνω του την ευθύνη. Δεν ήταν ανήλικη που και πάλι, απλά θα είχε πέσει στα μαλακά. Ούτε καν την πήγαν  στο τμήμα για κατάθεση,  αποτυπώματα κλπ. Είπαμε happy end αλλά όχι και έτσι...
 
Στους αιχμάλωτους του μίσους όλη η ταινία είναι βέβαια μια υπερβολή. Υπερβολή είναι και που η Λάσκαρη δε φοράει σουτιέν.
Αλλά στην τελευταία σκηνή ο Καρράς γνωρίζει τον πεντάχρονο γιο του μόλις βγαίνει απο τη στενή του αρπάζει το ψεύτικο πιστόλι απο τα χέρια και το σπάει. Δεν ήταν καλή αρχή για το γιο σου αυτή Κώστα μου.
Δοκιμάστε να σπάσετε το παιχνίδι ενός πεντάχρονου κι αν δε σας κάνει τη ζωή κόλαση τα ξαναλέμε
 
"Πρέπει να ζήσεις αγάπη μου". Πρωταγωνιστούν η Γκέλυ Μαυροπούλου και ο Στέφανος Στρατηγος. Η Μαυροπούλου πλουσιοκόριτσο με το όνομα Μαρία γνωρίζει τον φτωχό παλαιστή του κατς Πάνο (Στέφανος Στρατηγός). Τον καλεί σε πάρτυ για να κάνει το κέφι της και του παρουσιάζει έναν φίλο της για πατέρα της. Μετά τον ερωτεύεται και τον παρασέρνει σε ξενύχτια για να χάσει έναν σημαντικό αγώνα και να παρατήσει το άθλημα. Πηγαίνουν στο κέντρο του αντιπάλου του με το όνομα Αττίλας όπου εκεί δέχεται το έντονο φλερτ μιας γυναίκας (Έφη Οικονομού). Αυτός την απορρίπτει για χάρη της Μαρίας και εκείνη λέει στον Αττίλα να τον νικήσει στον αγώνα. Εν τω μεταξύ ο Πάνος ανακαλύπτει το ψέμα της Μαρίας για τον πατέρα της οποίος είναι γνωστός χειρούργος (Ανδρέας Φιλλιπίδης). Επίσης λόγω των ξενυχτιών η κατάσταση του δεν είναι η αναμενόμενη αλλά ο αγώνας είναι αδύνατον να αναβληθεί. Τελικά γίνεται ο αγώνας τον οποίο κερδίζει ο Αττίλας και στο τέλος του σηκώνει ψηλά τον Πάνο και τον πετάει στον ρίνγκ. Ο Πάνος μεταφέρεται στο νοσοκομείο. Δίπλα του η βρίσκονται η αδερφή του, ο γαμπρός του και ο πατέρας του γαμπρού του (Λαυρέντης Διανέλλος). Ο Πάνος χειρουργείται από τον πατέρα της Μαρίας αλλά χρειάζεται και μια δεύτερη εγχείρηση για να περπατήσει για την οποία όμως χρειάζονται πολλά χρήματα. Ο Πάνος για να μην γίνει βάρος στην αδερφή του πουλάει εφημερίδες σε πάγκο. Τα χρήματα τα δίνει η Μαρία στον προπονητή του Πάνου ο οποίος τον πείθει να κάνει την εγχείρηση γιατί τον χρειάζεται για να διεκδικήσει τον τίτλο του αλλά και για να του επιστρέψει τα χρήματα. Η εγχείρηση γίνεται πάλι από τον πατέρα της Μαρίας και είναι επιτυχημένη. Στην συνέχεια βλέπουμε τον Πάνο να προσπαθεί να περπατήσει αλλά να μην μπορεί να σταθεί στα πόδια του (τον κρατάνε οι γιατροί). Στην επόμενη σκηνή ο Πάνος παίρνει εξιτήριο και ο προπονητής του του αποκαλύπτει την αλήθεια για τα χρήματα ενώ όλοι τον πείθουν να πάει στο αεροδρόμιο να προλάβει την Μαρία. Την προλαβαίνει, σηκώνεται από το καρότσι και τρέχει κοντά της. Αγκαλιάζονται και τέλος της ταινίας
 
Παλαιστής του κατς!!!!! Καταπληκτικό!! Αυτό μάλιστα... Είναι σοβαρή καινοτομία.... :D :D Όσο γι' αυτό το αναπηρικό καρότσι, έχει παίξει σε τόσες ταινίες που έπρεπε να το κάνουν άγαλμα. Αναρωτιέμαι αν χρησιμοποιούσαν το ίδιο σε όλες. Θα μου πείτε, τι αναρωτιέσαι κι εσύ πρωί-πρωί κυρία μου? Ε, εντάξει, μια σκέψη έκανα... Δεν την έχω βασανίσει κιόλας.... Για να μη μιλήσω για την Έφη Οικονόμου, που για εκατομμυριοστή φορά, δεν της κάθεται ο άντρας.... ούτε για πλάκα! Τι κάρμα κι αυτή η γυναίκα!
 
Δεν έχω δει την ταινία, αλλά υποθέτω οι αστυνομικοί περιμένανε να φτάσουν τα μεγάλα κόκκινα φωτεινά νούμερα στο 0:00:01 πριν αντιδράσουν πάνω που το 1 πάει να γίνει 0. Πάντα έτσι δεν γίνεται σε όλες τις ταινίες που έχουν μπόμπες με ρόλόγια?

([edit] off topic :) [edit])

Όσο για υπερβολές, μόνο ο αλήτης Πίπης έμοιαζε με Πίπα? (θου, Κύριε, φυλακήν τω στόματί μου). Όλες οι τραβεστί σκηνές στις Ελληνικές ταινίες δεν πείθουν. Γίνεται μια Μάρω Κοντού να πείσει ότι είναι άντρας επειδή έχει ένα ψιλομουστακάκι? Κι όσο για Παράβα, Μουστάκα, Γιώργο Κάππη κλπ., σ' όσες ταινίες έχουν ντυθεί γυναικεία έτσι που μοιάζουν δεν θα ξεγελούσαν ούτε τυφλόν τα τ' ώτα τον τε νουν τα τ' όμματα. Αλλά ξεγελούν τους συνηθοποιούς τους.
Για τις βόμβες με ρολόγια:
Όχι πάντα φίλε Elephadas..Στο "Goldfinger" (1964), ο πράκτορας James Bond προσπαθεί να σταματήσει το ρολόι-βόμβα,αλλά δεν έχει "ιδέα τι και πως".Ευτυχώς έρχεται κάποιος άλλος και σταματάει το countdown στα 3 δευτερόλεπτα..Όχι ένα,αλλά 3 δευτερόλεπτα!Η βόμβα έχει ρολόι με ένα τριψήφιο αριθμό (μετρούσε τα δευτερόλεπτα μόνο),και η αντίστροφη μέτρηση είχε ξεκινήσει περίπου από τα 350" . Το χρονόμετρο σταμάτησε στα 003".
Αυτή όμως ήταν η original σκηνή.
Μετά από πολλά χρόνια,κατάλαβαν το λάθος τους και στην νέα "πειραγμένη version",το διόρθωσαν!..Μισό αιώνα περίπου λοιπόν μετά την πρώτη προβολή της ταινίας,βλέπουμε το χρονόμετρο να σταματάει,όχι στο 1 δευτερόλεπτο βέβαια,αλλά στα 7 δεύτερα!Για ποιο λόγο?Μα για να βλέπουμε το ρολόι σταματημένο στα 007" ! Γιατί φυσικά είναι ο Μποντ..ο Τζέημς Μποντ!
 
Πρέπει κάπου να το έχω ξαναγράψει στο παρελθόν, αλλά τέλος πάντων. Στο Δόλωμα στο φινάλε, η αστυνομία αφήνει ελεύθερη την Βουγιουκλάκη, επειδή απλά και μόνο ο Αλεξανδράκης πήρε πάνω του την ευθύνη. Δεν ήταν ανήλικη που και πάλι, απλά θα είχε πέσει στα μαλακά. Ούτε καν την πήγαν στο τμήμα για κατάθεση, αποτυπώματα κλπ. Είπαμε happy end αλλά όχι και έτσι...
Ειδικά εκεί που λέει ο Αλεξανδράκης στον αστυνόμο : "..η κοπέλα είχε μαύρα μεσάνυχτα.." Ενώ η Αλίκη,ήξερε ακριβώς τι έκανε η σπείρα!..Και πληρωνόταν γι αυτό.Μα, στην ουσία ήταν μέλος της σπείρας!Και ενεργό μέλος μάλιστα..Άρα,"μπουζούριασμα".Στα "μαλακά" βέβαια σε σχέση με τον Αλεξανδράκη,αλλά όχι..αθώα!
 
Ειδικά εκεί που λέει ο Αλεξανδράκης στον αστυνόμο : "..η κοπέλα είχε μαύρα μεσάνυχτα.." Ενώ η Αλίκη,ήξερε ακριβώς τι έκανε η σπείρα!..Και πληρωνόταν γι αυτό.Μα, στην ουσία ήταν μέλος της σπείρας!Και ενεργό μέλος μάλιστα..Άρα,"μπουζούριασμα".Στα "μαλακά" βέβαια σε σχέση με τον Αλεξανδράκη,αλλά όχι..αθώα!
Και μαλιστα ο Αλεξανδρακης κανει και τον ατυχη παραλληλισμο με την πετρα. Λεει στον αστυνομο: Κρατας μια πετρα, την πετας και ανοιγει ενα κεφαλι. Ειναι ποτε δυνατον να φταιει η πετρα;"
Εν προκειμενω η πετρα θα ηταν οντως αδυνατον να φταιει καθοτι αψυχο. Η Αλικη ομως και ψυχη διεθετε και νου και θα μπορουσε καλλιστα να γνωριζει τι ακριβως κανανε οι υπολοιποι της παρεας. Και οπως ολοι ξερουμε, οχι μονο γνωριζε στην εντελεια, αλλα και συμμετειχε ενεργα στις απατες.
 
Να γράψω και εγώ μια ταινία (αν φυσικά δεν μου ξέφυγε από την γρήγορη ματιά που έριξα σε όλα τα σχόλια).
Το "Ραντεβού στον αέρα".
Όπως είχε γράψει και ο Elephadas,στις κωμωδίες υπάρχουν οι υπερβολές για να προκληθεί το γέλιο.
Και άντε.. να το καταλάβω ότι ο Βουτσάς "πετάει" με ανοιχτή καλύπτρα (βέβαια στην απογείωση ήταν κλειστή όπως πρέπει να είναι),γιατί είναι καλοκαίρι και θέλει να τον χτυπάει το αεράκι.Όπως και το ότι το ραβασάκι "φεύγει" και προσγειώνεται ακριβώς στη Βλαχοπούλου..Οκ,είπαμε,υπερβολές που χαρίζουν γέλιο.
Αλλά το γεγονός ότι ανεβαίνει στο μαχητικό και κατάφερε να τροχοδρομήσει και να απογειωθεί,τι να πω!..Αυτοκίνητο προσπαθούσαμε να μάθουμε σαν αρχάριοι και μας "έσβηνε" καμιά δεκαριά φορές μέχρι να το κινήσουμε 2-3 μέτρα..Και αυτός,ανέβηκε στη θέση του πιλότου και αντί να αρχίσει τη "σουηδική γυμναστική" που έλεγε και ο Βέγγος (στη "Σχολή για σωφερίνες"),το απογείωσε!..
Για μετά,εντάξει,αρχάριος ήταν.Το ότι "πετούσε και προσγειώθηκε" οφείλεται στη βοήθεια του πύργου.Αλλά και η αρχάρια Μαίρη Μεταξά(?) που είχε το δάσκαλο Βέγγο δίπλα της,ούτε τον "χάνδαξ" είδε, ούτε και το βαρέλι.
Θα μου πείτε: "Μα στον αέρα δεν υπάρχουν ούτε χαντάκια,ούτε βαρέλια..Άρα?"
Άρα όταν είσαι αρχάριος,είναι πιο εύκολο να πιλοτάρεις αεροπλάνο από το να οδηγήσεις αυτοκίνητο!
 
Εδώ η Βλαχοπούλου κουμαντάριζε αεροπλάνο τραβώντας το μαλλί του Εξαρχάκου. Τουλάχιστον ο Βουτσάς κρατούσε τα κοντρόλ ο ίδιος.
 
Όχι, η Βλαχοπούλου. Ο Εξαρχάκος κουμαντάριζε το αεροπλάνο και του τραβούσε το μαλλί η Ιωαννίδου... Μην μπερδεύουμε τους ρόλους.... :D Εκεί να δεις υπερβολή... Τους έφτασε από την Ρόδο στα Εμιράτα!!!!!!!!!!!!! Καλά τώρα, το "Μια Ελληνίδα στο χαρέμι" είναι όλη παραπάνω από υπερβολή αλλά τη χαρακτηρίζω "φαρσοκωμωδία" οπότε λες άντε..... Αμ εκεί που είναι στη φυλακή και σκάβουν το..... ταβάνι για να την κοπανήσουν, το οποίο με την ευκολία που το σκάβουν πρέπει να ήταν από άμμο και τα μπουντρούμια είναι ακριβώς κάτω από το χώρο του χαρεμιού!!!!!
 
Ο Εξαρχάκος κουμαντάριζε το αεροπλάνο και του τραβούσε το μαλλί η Ιωαννίδου... Μην μπερδεύουμε τους ρόλους....
Κοίταξε πάλι την ταινία. Η Ιωαννίδου απλώς τρώει τσίχλες και θαυμάζει το Λουτράκι από ψηλά!
 
Ναι, ναι σωστά... Η Βλαχοπούλου τραβάει το μαλλί... :D :D :D Πω πω λάθος μου!!!!!
 
Μια ταινία που μου αρέσει πολύ είναι το θέμα συνειδήσεως (1973). Όμως πάντα μου φαινόταν κάπως, το ότι ο Αργυρόπουλος δεν είχε ούτε έναν συγγενή να τον ψάξει. Επίσης, αφού το θέμα με τα πετρέλαια ήταν στην επικαιρότητα ( ομιλίες, συνεντεύξεις κλπ ), είναι περίεργο που ο Κούρκουλος δεν είχε ιδέα, για το ποιος ήταν αυτός στον οποίο έκανε την επέμβαση.
 
Τι εγιναν ολα αυτα τα posts για υπερβολες σε ενα σωρο ταινιες που είχαμε γράψει;;;;; χάθηκαν;;;; :cry::cry::cry:

Συνέχεια του post 99....
"Η ζωή μου ανήκει σε σένα" (Μαυροπούλου-Καμπανέλλης).
Η περιβοητη ταινία με την Μαυροπούλου τυφλή λογω Κατοχής κι τρελή από σοκ επειδη δεν την αναγνωρισε με την επιστροφη του ο αγνοούμενος αντρας της Καμπανέλλης.:p

Στο 99 είχα επικεντρωθει στην Μαυροπούλου, τώρα θα επικεντρωθώ στον Καμπανέλλη. Χωρις αμνησία ή οποιοδήποτε τραύμα που να του άφησε κουσούρι, ο Καμπανέλλης επιστρεφει μετά την Κατοχή στην Αθήνα κι εργαζεται ως γιατρος σε οικοτροφειο νηπίων. Η Μαυροπούλου γράφει την μικρή κόρη τους στο οικοτροφείο. Ο Καμπανέλλης αγνοεί την υπαρξη της κόρης του, καθώς πιστευει οτι η τότε εγκυος σύζυγος Μαυροπούλου σκοτωθηκε στην Κατοχή κι το μωρό δεν γεννήθηκε ποτέ. Βλέπει καποια στιγμή την σύζυγο Μαυροπούλου στο οικοτροφειο κι δεν την αναγνωρίζει. (σ.σ. αυτο το ειχαμε αναλύσει σε προηγούμενα posts κι ειδικα ο @elephadas ειχε κάνει εκτενέστατο ρεπορταζ!!! post 101 ;):cool:). Το θέμα είναι, οτι ο Καμπανέλλης πριν συναντήσει την σύζυγο, ειχε ρωτήσει την αγνωστη μικρούλα, πως λένε την μαμα της! Κι η μικρούλα απάντησε κι με ονοματεπωνυμο!!!
-Δεν έχεις όνομα; δεν σε εχουν βαφτίσει;
-Οχι...
-Την μαμά σου πως την λένε;
-Μαρίνα...Μαρίνα Χολέβα
!!!!!
Κι όμως ο Καμπανέλλης δεν συνδυασε το ονομα με την γυναίκα του!!! Δηλαδή πόσες με το ονομα "Μαρίνα Χολέβα" κυκλοφορουσαν στην Αθήνα το 1946 κι δεν πήγε το μυαλό του ότι ήταν αυτή;; Να πω οτι την ελεγαν Μαρία Παπαδοπούλου, να το καταλάβω! Επιπλέον 9 μήνες κλεισμένος στην σοφίτα της (στην Κατοχή) δεν ρώτησε ποτέ το επιθετό της;;;; Ούτε ονοματεπωνυμο θυμόταν, ούτε φάτσα!!! Την είχε λίγο ψιλογραμμένη ή μου φαίνεται;;;;;
 
Τελευταία επεξεργασία:
@hannele Ολα τα σχολια απο 7 Οκτωβριου μεχρι τον Νοεμβριο που ξανανοιξε το φορουμ, εξαφανιστηκαν λογω επιθεσης απο χακερ.
Και οπως ενημερωθηκα, ο,τι χαθηκε σε εκεινο το διαστημα, χαθηκε για παντα. Εγω, μεταξυ πολλων αλλων, εχασα και ενα διηγημα που εγραφα και αντε τωρα να το ξαναγραψω, αλλη ορεξη δεν ειχα.
 
Ώστε χάκερ στο ρετρομάνιαξ; Δεν ήξερα πως είναι τόσο σημαντικά αυτά που γράφουμε εδώ.
 
Πίσω
Μπλουζα