Υπερβολές στις ελληνικές ταινίες

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Bambinella
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Εγώ βρίσκω απόλυτα λογικό και καθημερινό ο Ξανθόπουλος-μπαμπάς να αναγνωρίσει πάραυτα τον Ξανθόπουλο-γιο διότι ήταν απαράλλαχτος ο μπαμπάς στα νιάτα του αλλά ο Ξανθόπουλος-γιος να μην. Πού να ξέρει ο νέος πώς θα μοιάζει στα γεράματα? Έχετε δει ποτέ τους ενήλικες στις ελληνικές ταινίες να μοιάζουν με τον εαυτό τους παιδάκι? (όλοι σαν παιδάκια άλλωστε έμοιαζαν με τον Βασιλάκη Καΐλα). Μη μου πείτε ότο αν ο λουστράκος έβλεπε φωτογραφία του Παπαμιχαήλ θα έλεγε αμέσως "έτσι θα μοιάζω εγώ όταν από λουστράκος γίνω λούστρος άρα ο Παπαμιχαήλ είναι ο μπαμπάς μου"? Όπερ έδει δείξαι.

Πόλεμος ξεπόλεμος, οι γονείς της Μαυροπούλου μόλις βρήκαν το θύμα που θα κουκουλωνότανε την κόρη τους το μυαλό τους στα στέφανα, τα κουφέτα και τα ρύζια.

Η Μαυροπούλου ήταν τυφλή, ο Καμπανέλλης δεν έβλεπε? Ή είχε γίνει πια τόσο αγνώριστη από τα βασανιστήρια?

(Αργότερα) Μπα, απλώς ο Καμπανέλλης ανήκε στη σχολή Ξανθόπουλου και elephada (διότι δεν είναι μόνο η Λάσκαρη που δεν αναγνωρίζω).

Πρινimage.png

Μετά image.png

Ούτε χτένισμα δεν είχε αλλάξει.

(Νωρίτερα)

Και καλά ο Καμπανέλλης ήταν μπουνταλάς. Η Μαυροπούλου δεν γνώρισε τη φωνή του (που θα είχε κι Αυστραλιανή προφορά)? Και μετά σου λένε ότι σ' αυτούς που χάνουν την όρασή τους οξύνονται οι άλλες αισθήσεις.

Α, μάλιστα. Άκυρα μερικά από τα προηγούμενα. Η ταινία είναι στο Γιουτιουμπ. Πρώτον, τι Αυστραλιανή προφορά, που ο Αυστραλός μιλάει τα ελλήνικος σαν Αθηναίος γκάγκαρος (υπάρχει εξήγηση γι' αυτό στην ταινία, hannele?). Μετά είδα ότι οι γερμανοί κάνανε ντου πάνω στο "Ησαϊα χόρευε" και βασισμένος στην πιο πάνω περίληψη σκέφτηκα "α, καλά, ετοιμόγεννη η νύφη, γι' αυτό τα παντρολογήματα" αλλά άδικα προσέβαλα την τιμή της διότι τότε οι Γερμανοί δεν ασχολήθηκαν καθόλου με τον Αυστραλό. Τον οποίο τον έκρυβαν τόσο καλά στη σοφίτα ώστε να κάθεται αγκαλιασμένος με τη σύζυγο μπροστά σε ορθάνοιχτο παράθυρο και να πηγαίνει επίσκεψη στην πεθερούλα του σε νοσοκομείο. Απλώς οι Γερμανοί τη διαδρομή Κομαντατούρ - Μαυροπουλέικο την είχαν κάνει Κολιάτσου - Παγκράτι διότι ξανακάνανε ντου και τότε πιάσανε τη Μαυροπούλου. 
 
Σιγά την υπερβολή σε ό,τι αφορά στις συγγενικές σχέσεις του σογιού βρε Hannele. Δηλαδή τι να πουν οι διάφοροι βασιλικοί οίκοι της Ευρώπης των οποίων τα μέλη αλληλοπαντρεύονταν με αποτέλεσμα ο Τέως και η Άννα Μαρία να έχουν κοινό προπροπαπού (δεν είμαι σίγουρος πόσες γενιές πίσω από την Άννα Μαρία ήταν ο μπαμπάς του Γεωργίου του Α'), άσε που ο Τέως είναι δισέγγονος του Κάιζερ από τη μαμά του και εγγονός της Καϊζεραδελφής από τον μπαμπά του άρα μακρινός θείος του εαυτού του. Κι όσο για τους απογόνους της Βικτωρίας, το γενεαλογικό τους δέντρο θυμίζει μακαρονάδα έτσι που αλληλοδιασταυρώνονται τα κλαδιά του. Για να μην πάω λίγο πιο πίσω, στο Οιδιποδέικο, κι αρχίσουμε να αναλύουμε τις σχέσεις Οιδίποδα, Ιοκάστης, Αντιγόνης. Καλά που η τελευταία πρόλαβε και κρεμάστηκε πριν παντρευτεί τον Αίμονα (γιο του αδελφού της μητέρας της η οποία ήταν επίσης και γιαγιά της οπότε ο ξάδελφος ήταν και θείος της όπως και ο πατέρας του) διότι τα πράγματα θα είχαν μπλεχτεί ακόμη περισσότερο. Ο Σοφοκλής λοιπόν ήταν πιο υπερβολικός από το Φώσκολο, μην πω κι από τον Παπακαλιάτη και γίνω κι εγώ υπερβολικός.

Αλλά για το πώς είναι δυνατόν να μη γνώρισε τη Ζαφειρίου ο Κατράκης, συμφωνώ κι εγώ ότι είναι απίθανο. Για τη Ζαφειρίου άλλωστε μιλάμε, που από τα 20 μέχρι τα 120 χρόνια της δεν είχε αλλάξει καθόλου.

Εεε, ο Κατράκης είχε δύο νόμιμες συζύγους? Δεν νομίζω. Άπαξ και βρέθηκε ζωντανή  η Νο. 1, η Νο. 2 έπαψε να είναι σύζυγος. Μετατράπηκε αυτόματα σε παλλακίδα και από εκεί που ήταν κυρία Κατράκη δόξῃ και τιμῇ κυλίστηκε αυτοστιγμεί, αυθωρεί και παραχρήμα στον βούρκο της αμαρτίας. Οπότε το ερώτημα είναι, γίνεται ο Ξανθόπουλος (γιος εργοστασιάρχη πια, έστω και δίγαμου) να θέλη τη Γρηγοριάδου, κόρη μιας αμαρτωλής? Όχι βέβαια. Αυτή είναι η πραγματική υπερβολή της ταινίας. Σε μία φυσιολογική ταινία θα της έλεγε "Σε αγαπώ αλλά το παρελθόν της μητέρας σου μας χωρίζει" και αφού έπεφτε το σχετικό δάκρυ-κορόμηλο εκατέρωθεν και η Γρηγοριάδου έμενε τυφλή από το σοκ (τι, μόνο προς μία κατεύθυνση θα επηρέαζεται η όραση από τα σοκ?) ο Ξανθόπουλος θα παντρύεονταν τη φτωχή πλην κόρη μητέρας αμέμπτου ηθικής Μάρθα Βούρτση.
Το σενάριο είναι του Νίκου Φώσκολου αν αυτό λέει κάτι.
 
Elephada με προβλημάτισαν οι απορίες σου, αλλά νομιζω έχω απαντήσεις! xD  Πως η Μαυροπούλου δεν αναγνώρισε τον Καμπανέλλη απο την φωνή: αυτος δεν την αναγνώρισε που την έβλεπε κιόλας, πως θα τον αναγνώριζε αυτή απο την φωνη που δεν τον έβλεπε κι απο πανω;   :supergrin: Όσο αφορα το γαμο, έχω βάσιμες υποψίες για την τιμη της, οτι ηταν έγκυος: όταν αργότερα έψαχνε τον Καμπανέλλη στην πρεσβεία, της έλεγαν οτι δεν της δίνουν στοιχεία γιατί ο γάμος τους δεν ηταν δηλωμένος πουθενά. Κι είπε αυτή οτι μετα το γαμο επρόκειτο πάπας κι κουμπάρος να πάνε ως μαρτυρες στο ληξιαρχείο, αλλά έγινε το ντου στον "Ησαια" οποτε παπαλα. Κι ερωτω: Κατοχή, ξεκατοχη, δεν έπρεπε να βγει πρωτα άδεια γάμου για το μυστήριο; Προφανώς βουτηξαν τον παπα κι τους πάντρεψαν αρον-αρον στο ετσι για να κουκουλωθει η εγκυμοσυνη  9_9  Τώρα όσο αφορα γιατί ο αυστραλός μιλούσε ελληνικά: θα ανατρεξω την μνήμη σου στο "Κατάσκοπος Νέλλυ" οπου Βουγιουκλάκη-Κατρανιδης υποτίθεται μιλούν γερμανικά αλλά τους ακούμε στα ελληνικά. Ε! να μην συμβαίνει κι εδώ το ίδιο; Να μιλάει αγγλικά αλλά να ακούμε ελληνικά σαν "απευθείας μεταγλώττιση";;  9_9
 
Ξεκάθαρα νομίζω η Μαυρόπουλου πρέπει να μπει στις προγαμιαίες σχέσεις διότι κατά πως δείχνουν τα στοιχεία ενέδωσε σε μέλος του συμμαχικού στρατεύματος. 

Όσο για το κομμάτι του Βογιατζή Ελέφαντα, δε θα θελα βέβαια να αφήσω αιχμή πως οι μουσικοί μας έκλεβαν ξένους συναδέλφους τους αλλά άνθρωποι είμαστε, καμιά φορά οι εμπνεύσεις μας ταιριάζουν....

 
Βασικά οι ψυχικές διαταραχές προϋπάρχουν στον άνθρωπο και εικάζεται ότι έχουν γονιδιακό υπόστρωμα. Οπότε η Γκόλφω και η Μπίλιου ήταν ήδη "τρελές". Αυτό που συμβαίνει, πέρα από την πλάκα, είναι ότι κάποιο τραυματικό γεγονός μπορεί να πυροδοτήσει την εμφάνηση της νόσου, όχι να τη γεννήσει.

Αλλά η εμφάνιση της τρέλας μετά από χωρισμό/θάνατο κλπ στην Τέχνη είναι κλασικό μοτίβο.
 
Ναι, αλλά στα παραπάνω σενάρια έχει περάσει το πράγμα σε άλλη διάσταση. Οι ηρωίδες γίνονται καλά έτσι στα καλά του καθουμένου. Και δεν είναι μόνο που τους περνάει η τρέλα... Όπως είναι καθισμένες και αμέριμνες, οι στραβές αποκτούν και το φως τους! Έτσι, στο ξεκούδουνο.
 
Καμία κουφή ή έστω βαρήκοη της οποίας να ξεβούλωσαν τ' αυτιά από το σοκ έχουμε? Ή μόνο προβλήματα όρασης θεραπεύουν αυτά?

Τώρα όσο αφορα γιατί ο αυστραλός μιλούσε ελληνικά: θα ανατρεξω την μνήμη σου στο "Κατάσκοπος Νέλλυ" οπου Βουγιουκλάκη-Κατρανιδης υποτίθεται μιλούν γερμανικά αλλά τους ακούμε στα ελληνικά. Ε! να μην συμβαίνει κι εδώ το ίδιο; Να μιλάει αγγλικά αλλά να ακούμε ελληνικά σαν "απευθείας μεταγλώττιση"

Οπότε γυρνάω στην απορία μου, γιατί δεν τον γνώρισε από τη φωνή. Αυτός είπαμε, ήταν μπούφος έτσι κι αλλιώς αφού δεν γνώρισε ούτε τη φάτσα της. Αλλά εκείνη?

Η μνήμη μου δεν βοηθάει για το "Κατάσκοπος Νέλλυ" διότι μόνο στις παλιές κωμωδίες αντέχω τη Βουγιου, κι όσο παλιότερες τόσο καλύτερες. Άντε μέχρι η κόρη μου η σοσιαλίστρια (κι αν δεν έιχε το σήκω χόρεψε συρτάκι ούτε αυτή θα την μπορούσα). Ώστε τα ελληνικά ήταν μεταμφιεσμένα γερμανικά ε? Χωρίς καν γερμανική προφορά? Στην ξεκαρδιστική κι επίτηδες κακόγουστη παλιά αγγλική κωμική σειρά "'Allo 'Allo" ένα από τα μόνιμα κωμικά στοιχεία της ήταν ότι οι πρωταγωνιστές μιλούσαν αγγλικά με κωμικές στερεότυπες προφορές (γαλλική (στυλ Κλουζώ) οι πιο πολλοί, αφού η δράση ήταν στην κατεχόμενη Γαλλία στον Β' παγκόσμιο πόλεμο, γερμανική, υπερβολικά εγγλέζικη κλπ). Συχνά το ίδιο άτομο άλλαζε απότομα προφορά για να μας δείξει ότι από γαλλικά άρχιζε να μιλάει αγγλικά. Εκεί να δείτε υπερβολές μπροστά στις οποίες ωχριούσαν αυτές των ελληνικά μελό.
 
Περιπτωση μουγκης/κουφης  δεν μου έρχεται :wait2: (πλην της Μαρίας της σιωπής, αλλά αυτή παρέμεινε έτσι).

Εχουμε όμως περιπτωση χρόνιας παράλυτης σε αναπηρικο που σηκωθηκε κι περπάτησε, έτσι στο ξεκουδουνο, χωρίς εγχείρηση  :D ...Την θεράπευσε ο έρωτας  :wub:

Κι αυτό απο τα καλά ...

Ο εμπορακος.

Η πλουσια Μαρία Σοκαλη είναι παράλυτη απο 15 ετων. Αιτία της παράλυσης της ατύχημα με κούνια, οπου η κακιά μητριά Μπεάτα Ασημακοπούλου είχε πριονισει τα σκοινια για να την σκοτώσει. (σ.σ. εκανε διαφορα η Ασημακοπουλου, την έβγαζε άρρωστη στο κρύο, της χαλούσε το ποδήλατο, της πριονίζε κουνιες, τελικά κατάφερε να την αφήσει παράλυτη). Η Σοκαλη ερωτευεται τον Κώστα Καρρά που σπουδάζει ιατρική κι είναι συμφοιτητής του αδερφού της. Παλι δολοπλοκίες απο την μητριά να βγάζει κλέφτη τον Καρρά κλπ κλπ. Η ουσία είναι οτι ο Καρράς έκανε την παράλυτη να περπατήσει. Όχι με την βοήθεια κάποιας θεραπευτικής μεθόδου, ουτε με εγχειρηση. Περπάτησε έτσι, στο ξεκαρφωτο, γιατί την πήρε αγκαλιά κι της απαίτησε να σταθεί στα πόδια της. "Δεν μπορω" αυτή, "θα μπορέσεις γιατί με αγαπάς" αυτός, κι ναι ως εκ θαύματος η παράλυτη απο 15 ετων σταθηκε στα πόδια της! Κι φυσικά σιγα-σιγα μετα βημα-βημα αρχισε να περπατάει... η καταδικασμένη απο τους γιατρούς...συμπέρασμα: ερωτευθειτε για να γιατρευτειτε 
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Και εδώ, υπεύθυνη του εγκλήματος είναι η Μαρία Πλυτά, καθώς το σενάριο έχει την υπογραφή της.... :D :D Δεν είναι καν Φώσκολος, για να το συγχωρήσω... 
 
Με την ευκαιρία της αναφοράς για τον Φώσκολο...είναι συνηθισμενο κι καθημερινό φαινομενο κάποιος να έχει το σωσία του  :supergrin: . Όχι δεν μιλάμε για μονοζυγωτικά δίδυμα όπως στην "Καρδιά ενος αλήτη", ουτε για ομοιότητα γονιου-παιδιου όπως στην " Οδύσσεια ενος ξεριζωμένου". Μιλάμε για άσχετους αναμεταξύ τους που μοιάζουν σαν δυο σταγόνες νερου. Κι μάλιστα ζουν κι στην ίδια πόλη, μην πω κι στην ίδια συνοικία, κι ο σωσίας παιρνει πάντοτε την θέση του αυθεντικού. :D  Προχειρα, μου έρχονται στο μυαλό δυο ταινιες του: "Οι γενναίοι πεθαίνουν 2 φορες" οπου ο Αγγελος Αντωνόπουλος (ο σωσίας) παίρνει την θέση του Αγγέλου Αντωνοπούλου (του αυθεντικού) κι το "Έρωτας κι προδοσία" οπου η Τζένη Ρουσσέα (η σωσίας) παίρνει την θέση της Τζένης Ρουσσέα (της αυθεντικής). 
 
Καλά, έστω θεραπεύτηκε η παράλυτη ώστε να μπορεί να κουνήσει τα πόδια της... αλλά να σταθεί και όρθια? Δεν είχαν ατροφήσει οι μύες της τόσα χρόνια τεμπελιά? Οπότε η παρωδία (Τζέλα Δελαφράγκα) ήταν λιγότερο απίθανη από το πρωτότυπο.

Ευτυχώς που τη ζωή δεν τη γράφει ο Φώσκολος αλλά η Κλωθώ κι οι αδερφάδες της. Η πιθανότητα να υπάρχει κάπου εδώ δίπλα δεύτερος ελέφαντας σωσίας του πρώτου (και original) μου φέρνει ρίγη.
 
Σας έχω διαμάντι!  Τυφλωση εναλλαξ! :D  Κακκαβας-Μπαρκουλης αντιζηλοι, μόλις ξετυφλωνεται ο Κακκαβας, τυφλώνεται ο Μπάρκουλης! 

Μάνα γιατί με γεννησες! (Φώσκολος)  9_9

Η Κάτια Αναλυτή παντρεμένη με τον Κακκαβα, αγρότες, με ενα παιδι. Φτώχεια μέχρι απελπισίας, αυτός σπάει με δυναμιτη πέτρες στα χωράφια, ώσπου μια μέρα τυφλώνεται. Πουλάνε οσο-οσο  οτι εχουν στον Μπάρκουλη που ειναι ο πλουσιος του χωριου κι φτάνουν στην Αθήνα για να γίνει καλά ο Κακκαβας. Τα λεφτά λιγα και η εγχειρηση κοστίζει, η Αναλυτη γινεται μοντελο αλλα της ρίχνεται ο Γιώργος Βελέντζας κι απειλεί να πεσει απο το μπαλκόνι, ο Μπάρκουλης την πολιορκεί για ερωμενη (την ήθελε απο παλιά αλλά του την έφαγε ο Κακκαβας), ο Κακκαβας τυφλος βγαίνει ζητιανιά στους δρόμους "ελεηστε τον αομματο", ο γιατρός πιέζει για την εγχειρηση, τι να κανει κι η Αναλυτή, ενδίδει στον Μπάρκουλη. Γίνεται η εγχειρηση κι μολις βλέπει ο Κακκαβας, τυφλωνεται ο Μπαρκουλης τωρα απο βιτριόλι που του ριχνει μια παλιά του γκομενα! Στο μεταξύ ο Κακκαβας μαθαινει τι έχει κάνει η Αναλυτή κι την διώχνει. Περνούν τα χρόνια, το παιδι μεγαλώνει, η Αναλυτή χαμένη, εντοπίζεται καποια στιγμη στις γραμμές του τραίνου για να αυτοκτονήσει, φωνάζει η μικρή "μανούλα!" κι όλα μελι-γαλα!  :popcorn:
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ε, μα έτσι μάλιστα! Δώστε Φώσκολο στον λαό.... Τέτοιο σενάριο, μα ούτε ο Σπίλμπεργκ!!!!! :D    :D  
 
η μόνη περίπτωση με τυχαίους σωσίες που μου έρχεται στο μυαλό είναι στο υπέροχο γαλλικό κόμικ Golden City που κυκλοφόρησε στα ελληνικά από την (πρώην) Ελευθεροτυπία και 9, μέχρι το 3 τεύχος, πολική νύχτα το οποίο έχω στα γαλλικά. Το τεύχος που λέω είναι Banks contre Banks (Μπάνκς εναντίον Μπάνκς) και αισίως έχει φτάσει στο 15, αν δεν κάνω λάθος, στα γαλλικά.https://www.amazon.fr/Golden-City-Banks-contre/dp/2840554291/ref=sr_1_1?__mk_fr_FR=ÅMÅŽÕÑ&keywords=banks+contre+banks&qid=1552999373&s=gateway&sr=8-1

όσοι έχουν διάθεση να μάθουν γαλλικά αξίζει μόνο για την γαλλική λογοτεχνία και κόμικς, είναι υπέροχα καθώς και να παρλάρουν με τους Γάλλους, στιλ Κλουζώ, μον αμι.

Όσο για τις Φωσκολικές υπερβολές και δράματα καταντάνε κωμικές, ειδικά όταν τραβάνε σε θρυλικό μάκρος, πχ Λάμψη που για να "βγουν" τόσα επεισόδια, σίγουρα χρειάζεται...Φωσκολικό ταλέντο.
 
Τσκ τσκ τσκ. Τι έλλειψη φαντασίας αυτός ο Φώσκολος βρε παιδί μου. Όσο φτωχή αγρότισσα κι αν ήταν η Αναλυτή δεν μπορεί παρά να είχε δει κάποια από τις πάμπολλες ταινίες που έδειχναν τη θεραπευτική για την όραση επίδραση των σοκ. Κανονικά λοιπόν θα έπρεπε να πει η στον Κακκαβά ότι η εγχείρηση κόστιζε τόσο ακριβά που η μόνη λύση ήταν να υποκύψει (η Αναλυτή, όχι ο Κακκαβάς) στις κτηνώδεις ορέξεις του Μπάρκουλη. Τότε ο Κακκαβάς από το σοκ θα έβρισκε το φως του και θα αγκάλιαζε στοργικά τη γυναικούλα του χωρίς να τον τρώει το κούτελο από το κέρατο που φύτρωνε. Αντ' αυτού η Αναλυτή διάλεξε τη λύση που της επέτρεπε να απολαύσει τις ανδρικές χάρες ΚΑΙ του Κακκαβά ΚΑΙ του κορίτσια ο Μπάρκουλης. Τάχαμου δεν ήθελε... για να ήταν ο Δήμος Σταρένιος ή ακόμη κι ο Γιώργος Βελέντζας αυτός που θα της έδινε τα λεφτά ζητώντας το ίδιο αντίτιμο να δείτε για πότε θα όρθωνε το φτωχό αλλά τίμιο ανάστημά της και θα του πέταγε τα λεφτά στα μούτρα... ενώ με τον Μπάρκουλη ήταν πρόθυμη να κάνει τη θυσία. Ο Κακκαβάς ήταν τυφλός, όχι αυτή.
 
Θα ζήσω για σένα! 

Ο πλούσιος Αλέκος Λειβαδίτης αγαπάει την φτωχιά Μέμα Σταθοπούλου. Ο πατέρας του Λυκούργος Καλλέργης δεν την θέλει, η μητέρα του Μαλαίνα Ανουσάκη την θέλει. Τους παρατάει, την παντρεύεται, κανουν κι το Βασιλάκη Καιλα. Τους ζωνει όμως η πείνα κι ο Λειβαδίτης μπαρκάρει. Ενα βράδυ με καταιγίδα, παει η Σταθοπούλου να κλείσει το μπατζουρι, πεφτει στη σκάλα κι παθαίνει αμνησία. Όχι δεν έπαθε διάσειση, ουτε χτύπησε, απλα από το σοκ που έπεσε, λιποθυμησε κι έχασε την μνήμη της! (που είναι δηλαδή το αφύσικο;  :P ) Εν τω μεταξύ εκείνο το βράδυ, βουλιάζει κι το καράβι του Λειβαδίτη. Ολοι τον θεωρουν νεκρό όμως αυτός ειναι ναυαγός κι καταλήγει σε νοσοκομειο κι αυτός σε αφασία με αμνησία! Η Ανουσάκη, προσπαθει να πείσει τον Καλλέργη να πάρουν κοντά τους το εγγόνι κι την "χήρα" με αμνησία νύφη τους, με το που λέει "όχι" αυτός, παπαλα η γιαγιά, επιτόπου ανακοπή! Η Σταθοπούλου στο ψυχιατρείο με αμνησία, ο Καιλας καταλήγει σε ορφανοτροφείο.Το σκάει κι τον περιμαζεύει ενα λαμογιο που τον βάζει να κλέβει. Συνέρχεται όμως ο Λειβαδίτης απο την δικη του αμνησία, έρχεται στην Ελλάδα, βρίσκει την Σταθοπούλου κι τους παιρνει ο Καλλέργης στο σπίτι μετανιωμενος. Μπαίνει ο Καιλας να κλέψει στο σπίτι (δεν ξέρει τινος είναι), τον βλέπει η Σταθοπούλου, λιποθυμάει κι επιτοπου επανέρχεται η μνημη της!  :D
 
Δηλαδή, με λιποθυμία της ήρθε η αμνησία, με λιποθυμία της έφυγε!!!!!!! :D :D :D Αυτό είναι πολύ σημαντικό, να ξέρουμε κι εμείς το φάρμακο... Άνθρωποι είμαστε... Δε ξέρεις τι γίνεται.... Καλά, το κάνετε όλο και καλύτερο... Κυρία, κυρία, εγώ να ρωτήσω κάτι? Γιατί την έκλεισαν τη Σταθοπούλου στο ψυχιατρείο? Δεν ήξερα ότι όταν παθαίνεις αμνησία, σε χώνουν στο Μαρκομιχαλάκειο. Τώρα το έμαθα κι αυτό... Ε, όσο ζει κανείς μαθαίνει... 
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Α! Ναι! Αυτο ξεχασα να το αναφερω! Το εσκαγε απο το σπιτι κι έφευγε (ενω της ειχαν πει να μην φεύγει, λογω αμνησιας) κι την έψαχνε ο μικρος Καιλας στην αστυνομία. Οποτε την περιμαζαψαν για σιγουριά κι για να την παρακολουθεί κι ο γιατρος
 
Α! Ναι! Αυτο ξεχασα να το αναφερω! Το εσκαγε απο το σπιτι κι έφευγε (ενω της ειχαν πει να μην φεύγει, λογω αμνησιας) κι την έψαχνε ο μικρος Καιλας στην αστυνομία. Οποτε την περιμαζαψαν για σιγουριά κι για να την παρακολουθεί κι ο γιατρος
Αααααα, τώρα εντάξει... Μου λύθηκε η απορία.... Όχι τίποτε άλλο, να μη μου μένουν κενά... Να έχω ολοκληρωμένη την εικόνα του θέματος.... :)
 
Γενικά η τύφλωση, η παραλυση, η τρελα  και η αμνησία "επαιζαν" πολύ στις υπερβολες των ελληνικών ταινιών...όχι αυτές καθ'αυτες σαν παθήσεις, αλλά το ότι εμφανίζονταν και εξαφανίζονταν έτσι απλά, καταρριπτοντας κάθε εννοια ιατρικής εξήγησης....

Αλλο ένα παραδειγμα με τύφλωση ηρωίδας καταδικασμένης απο τους γιατρούς που επανήλθε το φως της στα καλα καθούμενα χωρίς θεραπεία στην ταινία "Αντίο για πάντα"

Η κατατρεγμένη από τη μητριά της και φτωχιά Νίκη Τριανταφυλλίδη ερωτευεται τον Χρήστο Νέγκα. Οι γιατροί τής ανακοινώνουν ότι σύντομα θα τυφλωθεί, εξαιτίας αιματώματος στον εγκέφαλο (από χτύπημα στην παιδική της ηλικία) το οποιο εχει καταστρέψει οπτικό νεύρο. Τυφλώνεται, εγκαταλείπει τα πάντα και κλείνεται σε μοναστήρι. Ο Νέγκας το ρίχνει στο ποτο και την παρακαλεί να ξαναγυρίσει κοντά του. Εκείνη θέλει να μείνει καλόγρια, κι την ώρα που προσευχεται, ερχεται ως δια μαγείας η οραση της (αναγεννήθηκε απο μόνο του το κατεστραμμένο οπτικό νευρο) κι ξανασμίξει με τον αγαπημένο της. ?

Επίσης απο τα ωραία έχουμε και στην ταινία "Γλυκειά, γλυκειά μου αγάπη" με τον Λάκη Κομνηνό να είναι και τυφλός και παράλυτος...Βεβαια αυτός επανήλθε με θεραπείες (παλι καλά) αλλά τύφλωση και παραλυση μαζί,  παλι καλά που δεν ήταν επιπλέον και κωφάλαλος με αμνησία...?
 
Πίσω
Μπλουζα