elephadas
MultiDimensional RetroDivinitY
- Joined
- 22 Οκτ 2010
- Μηνύματα
- 8.947
- Αντιδράσεις
- 14.839
Εγώ βρίσκω απόλυτα λογικό και καθημερινό ο Ξανθόπουλος-μπαμπάς να αναγνωρίσει πάραυτα τον Ξανθόπουλο-γιο διότι ήταν απαράλλαχτος ο μπαμπάς στα νιάτα του αλλά ο Ξανθόπουλος-γιος να μην. Πού να ξέρει ο νέος πώς θα μοιάζει στα γεράματα? Έχετε δει ποτέ τους ενήλικες στις ελληνικές ταινίες να μοιάζουν με τον εαυτό τους παιδάκι? (όλοι σαν παιδάκια άλλωστε έμοιαζαν με τον Βασιλάκη Καΐλα). Μη μου πείτε ότο αν ο λουστράκος έβλεπε φωτογραφία του Παπαμιχαήλ θα έλεγε αμέσως "έτσι θα μοιάζω εγώ όταν από λουστράκος γίνω λούστρος άρα ο Παπαμιχαήλ είναι ο μπαμπάς μου"? Όπερ έδει δείξαι.
Πόλεμος ξεπόλεμος, οι γονείς της Μαυροπούλου μόλις βρήκαν το θύμα που θα κουκουλωνότανε την κόρη τους το μυαλό τους στα στέφανα, τα κουφέτα και τα ρύζια.
Η Μαυροπούλου ήταν τυφλή, ο Καμπανέλλης δεν έβλεπε? Ή είχε γίνει πια τόσο αγνώριστη από τα βασανιστήρια?
(Αργότερα) Μπα, απλώς ο Καμπανέλλης ανήκε στη σχολή Ξανθόπουλου και elephada (διότι δεν είναι μόνο η Λάσκαρη που δεν αναγνωρίζω).
Πριν
Μετά
Ούτε χτένισμα δεν είχε αλλάξει.
(Νωρίτερα)
Και καλά ο Καμπανέλλης ήταν μπουνταλάς. Η Μαυροπούλου δεν γνώρισε τη φωνή του (που θα είχε κι Αυστραλιανή προφορά)? Και μετά σου λένε ότι σ' αυτούς που χάνουν την όρασή τους οξύνονται οι άλλες αισθήσεις.
Α, μάλιστα. Άκυρα μερικά από τα προηγούμενα. Η ταινία είναι στο Γιουτιουμπ. Πρώτον, τι Αυστραλιανή προφορά, που ο Αυστραλός μιλάει τα ελλήνικος σαν Αθηναίος γκάγκαρος (υπάρχει εξήγηση γι' αυτό στην ταινία, hannele?). Μετά είδα ότι οι γερμανοί κάνανε ντου πάνω στο "Ησαϊα χόρευε" και βασισμένος στην πιο πάνω περίληψη σκέφτηκα "α, καλά, ετοιμόγεννη η νύφη, γι' αυτό τα παντρολογήματα" αλλά άδικα προσέβαλα την τιμή της διότι τότε οι Γερμανοί δεν ασχολήθηκαν καθόλου με τον Αυστραλό. Τον οποίο τον έκρυβαν τόσο καλά στη σοφίτα ώστε να κάθεται αγκαλιασμένος με τη σύζυγο μπροστά σε ορθάνοιχτο παράθυρο και να πηγαίνει επίσκεψη στην πεθερούλα του σε νοσοκομείο. Απλώς οι Γερμανοί τη διαδρομή Κομαντατούρ - Μαυροπουλέικο την είχαν κάνει Κολιάτσου - Παγκράτι διότι ξανακάνανε ντου και τότε πιάσανε τη Μαυροπούλου.
Πόλεμος ξεπόλεμος, οι γονείς της Μαυροπούλου μόλις βρήκαν το θύμα που θα κουκουλωνότανε την κόρη τους το μυαλό τους στα στέφανα, τα κουφέτα και τα ρύζια.
Η Μαυροπούλου ήταν τυφλή, ο Καμπανέλλης δεν έβλεπε? Ή είχε γίνει πια τόσο αγνώριστη από τα βασανιστήρια?
(Αργότερα) Μπα, απλώς ο Καμπανέλλης ανήκε στη σχολή Ξανθόπουλου και elephada (διότι δεν είναι μόνο η Λάσκαρη που δεν αναγνωρίζω).
Πριν
Μετά
Ούτε χτένισμα δεν είχε αλλάξει.
(Νωρίτερα)
Και καλά ο Καμπανέλλης ήταν μπουνταλάς. Η Μαυροπούλου δεν γνώρισε τη φωνή του (που θα είχε κι Αυστραλιανή προφορά)? Και μετά σου λένε ότι σ' αυτούς που χάνουν την όρασή τους οξύνονται οι άλλες αισθήσεις.
Α, μάλιστα. Άκυρα μερικά από τα προηγούμενα. Η ταινία είναι στο Γιουτιουμπ. Πρώτον, τι Αυστραλιανή προφορά, που ο Αυστραλός μιλάει τα ελλήνικος σαν Αθηναίος γκάγκαρος (υπάρχει εξήγηση γι' αυτό στην ταινία, hannele?). Μετά είδα ότι οι γερμανοί κάνανε ντου πάνω στο "Ησαϊα χόρευε" και βασισμένος στην πιο πάνω περίληψη σκέφτηκα "α, καλά, ετοιμόγεννη η νύφη, γι' αυτό τα παντρολογήματα" αλλά άδικα προσέβαλα την τιμή της διότι τότε οι Γερμανοί δεν ασχολήθηκαν καθόλου με τον Αυστραλό. Τον οποίο τον έκρυβαν τόσο καλά στη σοφίτα ώστε να κάθεται αγκαλιασμένος με τη σύζυγο μπροστά σε ορθάνοιχτο παράθυρο και να πηγαίνει επίσκεψη στην πεθερούλα του σε νοσοκομείο. Απλώς οι Γερμανοί τη διαδρομή Κομαντατούρ - Μαυροπουλέικο την είχαν κάνει Κολιάτσου - Παγκράτι διότι ξανακάνανε ντου και τότε πιάσανε τη Μαυροπούλου.