Και στο 1602 βλέπουμε χαμογελαστούς ένστολους και νύφες. Αλλά αυτό δεν είναι άξιο σχολιασμού. Το να μοιάζουν πανευτυχείς την ημέρα του γάμου τους οι μελλόνυμφοι/νυμφευόμενοι/νεόνυμφοι δεν είναι παράξενο. (Η προσγείωση έρχεται αργότερα.) Δεν νομίζω ότι είναι λόγω μίζερης εποχής. Περισσότερο νομίζω φταίει το ότι συνήθως ήταν γάμοι από συνοικέσιο, ειδικά αν το ζεύγος ήταν ελαφρώς σιτεμένο. (Επίσης τις νύφες θα τις στένευαν και τα παπούτσια).
Επικεντρώνω την προσοχή μου στους σταρ του σώου, δεν πολυπροσέχω τους κομπάρσους, οπότε δεν πρόσεξα το ον που σχολιάζεις, foutix - για γυναίκα την κόβω κι εγώ, αλλά δεν παίρνω και όρκο. Πρόσεξα βέβαια την κυρία αριστερά στην 1605(1), η οποία κατά μέσον όρο μεν κοιτάζει τον φωτογράφο όπως και οι υπόλοιποι, αλλά το κάθε μάτι της κοιτάει αλλού και πρέπει να πάρεις τη διχοτόμο της γωνίας τους για να βρεις που βλέπει. Ωστόσο τι έφταιγε εκείνη αν έτσι ήταν τα μάτια της? Μ' αρέσει να διασκεδάζω με πράγματα τα οποία είναι υπό τον έλεγχο των ηρώων (ύφος, ντύσιμο, πάχητα, τέτοια), όχι με φυσικά ελαττώματα ακόμη κι αν δεν είναι σημαντικά και μοιάζουν αστεία όπως τα μάτια της κυρίας.