Aardvark
Retromaniax Co-Founder
- Joined
- 26 Σεπ 2006
- Μηνύματα
- 15.122
- Αντιδράσεις
- 4.597
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
To ρύθμισα Θέμη...Gryzor είπε:Σημείωση για τους υπόλοιπους μικρούς μας φίλους: η διένεξη δεν ήταν με το Rygar, μην παρεξηγηθούμε...
Όταν την πετάς από το παράθυρο. Δεδομένου του μικρότερου εμβαδού και του αεροδυναμικού σχήματος, θα προσγειωθεί πιο γρήγορα.Shock είπε:Βγαίνουμε off topic αλλά είμαι περίεργος. Σε ποιες περιπτώσεις μια 500άρα είναι πιο γρήγορη από ένα 486?
Μάλλον είναι θέμα configuration και βελτιστοποίησης του κώδικα, αν με ρωτήσεις.known as chunky pixels.
Amigas, SGI, and most other systems do not.
So, PCs became renound for their ability to quickly scale bitmap textures. E.g. Wolfenstein 3D, Doom, Quake, etc....
Later on, Amiga programmers proved that the Amiga could do this too. However, it drew heavily on the Amiga's resources, whereas -- on the PC -- it was a snap for the video card to perform this function.
On the other hand, Amigas (even the original ones) are very strong at sliding graphics around on 'planes'. As you can imagine, Amigas are awesome for smooth-scrolling text (great for film and TV credits). PCs generally suck at smoothly scrolling text. Even my main video-editing / 3D CGI PC is bullocks at creating real-time scrolling text. You'd think they'd have nailed it by now.
The Mac is pretty weak at real-time text scrolling, too.