Πακέτο "Αθλητισμός-Πολιτισμός" :
753. Tους "Τερμίτες" : Λαυρέντη Μαχαιρίτσα (ακουστική κιθάρα και φωνή) , Αντώνη Μιτζέλο (ηλεκτρική κιθάρα), Γιάννη "Μπαχ" Σπυρόπουλο (πλήκτρα), Παύλο Κικριλή (μπάσο) και Φίλιππο Σπυρόπουλο (τύμπανα). Τραγουδώντας για τη γνωστή -ρετρό- αμερικανίδα ηθοποιό του "ρεαλιστικού κινηματογράφου" το τραγούδι "Σέκα", τις "Αρκούδες" και τη "Σκόνη" με το Νταλάρα, την "Ερωμένη" και τη "Σκληρή Μουσική", αλλά και το "Μηχανικά", από συζητήσεις που σημείωνε ο Μπαχ σε χαρτάκια, γίνονταν κι αυτοί παλιό κρασί...Επίσης το "Τσιμεντένιο Κοντσέρτο" τους, τη συναυλία τους δηλαδή στο Λυκαβηττό το Σεπτέμβρη του 86, με guests όπως Νταλάρα, Μπουλά, Φλέρυ Νταντωνάκη, Κατσιμιχαίους, Βαρδή, και με ζωντανή αναμετάδοση από το Δεύτερο Πρόγραμμα. Μαγεία, που ευτυχώς αποτυπώθηκε σε βινύλιο....Δεύτερο "επίσης", την ερμηνεία του Νταλάρα στη "Σκόνη" εκείνο το βράδι, τρίτο "επίσης" το ταμπούρο του Φίλιππα Σπυρόπουλου ακριβώς μετά τη δευτέρη εισαγωγή, και τέταρτο "επίσης" το "Πόσο σε θέλω", που πρωτοπαιζόταν αφού είχε "γραφτεί" λίγα βράδια νωρίτερα, πίνοντας όλοι μπύρες ανάσκελα σε παραλία του Βόλου...
754. Τους "Λαθρεπιβάτες", που πρωτοεμφανίζονται το 1987, με διαχρονικά όμως τραγούδια, σαν το "Ρεμάλι", το "Ανησυχώ" με την Ελένη Δήμου και το και το "Απόψε λέω να μην κοιμηθούμε", προσπαθώντας να κάνουν τον...Κηλαηδόνη να ζηλέψει !
755. Το Λουκιανό Κηλαηδόνη, γιατί φυσικά πώς να ζηλέψει με εκείνο το καταπληκτικό πάρτι του στη Βουλιαγμένη το 1984...Ευχτυχείς όσοι συμμετείχαμε...
756. Τη φωνή που σώπασε για πάντα και κλειδώθηκε στις καρδιές μας. Νίκος Ξυλούρης, Φλεβάρης 1980...
757. Τις πολιτιστικές εκδηλώσεις "Κρυστάλλεια", στον Πύργο Πλακεντίας στην Πεντέλη, τότε που οι καλοκαιρινοί συναυλιακοί χώροι ήταν ακόμα λίγοι : Λυκαβηττός, Βράχοι, Ρεματιά, Πεντέλη.
758. Το ολοκαίνουργιο Ολυμπιακό μας Στάδιο (ΟΑΚΑ), released in 1982, και το "τηγάνι" του ΣΕΦ λίγο αργότερα, γεννημένο για να "καταγράψει" το θρίαμβο του 87.
759. Το "Γύρο της Αθήνας", του Δήμου Αθηναίων.
760. Τους Ιταλούς "Τιφόζι" της Γιουβέντους, που είχαν κάνει γιορτινή την Αθήνα στον τελικό του Πρωταθλητριών το Μάιο του 83, αλλά...στο τέλος κερδίζουν πάντα οι Γερμανοί...
761. Το ακόντιο-πύραυλο της Σοφίας Σακοράφα που προσγειώθηκε πέρα από το τότε παγκόσμιο ρεκόρ, στα "Βενιζέλεια" του σταδίου των Χανίων. Αλλά και την πανέμορφη συναθλήτριά της Τίνα Λίλακ !
762. Τον αθλητή-φαινόμενο Καρλ Λιούις, την εποχή που ακόμα δεν καταλαβαίναμε πώς δημιουργούνταν οι αθλητές-φαινόμενα...
763. Τον ημιτελικό Γαλλίας-Γερμανίας στο Μουντιάλ του 1982.
764. Τις αποκρούσεις του Νίκου Σαργκάνη, με κορυφαίες αυτή στη Δανία, που του έδωσε τον τίτλο του "φάντομ", και αυτή στην κεφαλιά του Θαλή Τσιριμώκου, με την ανάποδη βουτιά προς το βάθος της εστίας του παλιού Καραϊσκάκη...("η εστία που βλέπει προς την Αθήνα", που έλεγε κι ο Πυλιαρός)
Προβολή συνημμένου 67300Προβολή συνημμένου 67301Προβολή συνημμένου 67302Προβολή συνημμένου 67303Προβολή συνημμένου 67304
765. To "χρυσοθήρα με το ξύλινο όπλο" Μπιορν Μπόργκ, τον ατέλειωτο εκνευρισμό του "Ρόμπαξ" Μακ Ενρόου, αλλά και τις μεταδόσεις της ΕΡΤ με περιγραφή του Δημήτρη Κωνσταντάρα και σχόλια Γάγγα...
753. Tους "Τερμίτες" : Λαυρέντη Μαχαιρίτσα (ακουστική κιθάρα και φωνή) , Αντώνη Μιτζέλο (ηλεκτρική κιθάρα), Γιάννη "Μπαχ" Σπυρόπουλο (πλήκτρα), Παύλο Κικριλή (μπάσο) και Φίλιππο Σπυρόπουλο (τύμπανα). Τραγουδώντας για τη γνωστή -ρετρό- αμερικανίδα ηθοποιό του "ρεαλιστικού κινηματογράφου" το τραγούδι "Σέκα", τις "Αρκούδες" και τη "Σκόνη" με το Νταλάρα, την "Ερωμένη" και τη "Σκληρή Μουσική", αλλά και το "Μηχανικά", από συζητήσεις που σημείωνε ο Μπαχ σε χαρτάκια, γίνονταν κι αυτοί παλιό κρασί...Επίσης το "Τσιμεντένιο Κοντσέρτο" τους, τη συναυλία τους δηλαδή στο Λυκαβηττό το Σεπτέμβρη του 86, με guests όπως Νταλάρα, Μπουλά, Φλέρυ Νταντωνάκη, Κατσιμιχαίους, Βαρδή, και με ζωντανή αναμετάδοση από το Δεύτερο Πρόγραμμα. Μαγεία, που ευτυχώς αποτυπώθηκε σε βινύλιο....Δεύτερο "επίσης", την ερμηνεία του Νταλάρα στη "Σκόνη" εκείνο το βράδι, τρίτο "επίσης" το ταμπούρο του Φίλιππα Σπυρόπουλου ακριβώς μετά τη δευτέρη εισαγωγή, και τέταρτο "επίσης" το "Πόσο σε θέλω", που πρωτοπαιζόταν αφού είχε "γραφτεί" λίγα βράδια νωρίτερα, πίνοντας όλοι μπύρες ανάσκελα σε παραλία του Βόλου...
754. Τους "Λαθρεπιβάτες", που πρωτοεμφανίζονται το 1987, με διαχρονικά όμως τραγούδια, σαν το "Ρεμάλι", το "Ανησυχώ" με την Ελένη Δήμου και το και το "Απόψε λέω να μην κοιμηθούμε", προσπαθώντας να κάνουν τον...Κηλαηδόνη να ζηλέψει !
755. Το Λουκιανό Κηλαηδόνη, γιατί φυσικά πώς να ζηλέψει με εκείνο το καταπληκτικό πάρτι του στη Βουλιαγμένη το 1984...Ευχτυχείς όσοι συμμετείχαμε...
756. Τη φωνή που σώπασε για πάντα και κλειδώθηκε στις καρδιές μας. Νίκος Ξυλούρης, Φλεβάρης 1980...
757. Τις πολιτιστικές εκδηλώσεις "Κρυστάλλεια", στον Πύργο Πλακεντίας στην Πεντέλη, τότε που οι καλοκαιρινοί συναυλιακοί χώροι ήταν ακόμα λίγοι : Λυκαβηττός, Βράχοι, Ρεματιά, Πεντέλη.
758. Το ολοκαίνουργιο Ολυμπιακό μας Στάδιο (ΟΑΚΑ), released in 1982, και το "τηγάνι" του ΣΕΦ λίγο αργότερα, γεννημένο για να "καταγράψει" το θρίαμβο του 87.
759. Το "Γύρο της Αθήνας", του Δήμου Αθηναίων.
760. Τους Ιταλούς "Τιφόζι" της Γιουβέντους, που είχαν κάνει γιορτινή την Αθήνα στον τελικό του Πρωταθλητριών το Μάιο του 83, αλλά...στο τέλος κερδίζουν πάντα οι Γερμανοί...
761. Το ακόντιο-πύραυλο της Σοφίας Σακοράφα που προσγειώθηκε πέρα από το τότε παγκόσμιο ρεκόρ, στα "Βενιζέλεια" του σταδίου των Χανίων. Αλλά και την πανέμορφη συναθλήτριά της Τίνα Λίλακ !
762. Τον αθλητή-φαινόμενο Καρλ Λιούις, την εποχή που ακόμα δεν καταλαβαίναμε πώς δημιουργούνταν οι αθλητές-φαινόμενα...
763. Τον ημιτελικό Γαλλίας-Γερμανίας στο Μουντιάλ του 1982.
764. Τις αποκρούσεις του Νίκου Σαργκάνη, με κορυφαίες αυτή στη Δανία, που του έδωσε τον τίτλο του "φάντομ", και αυτή στην κεφαλιά του Θαλή Τσιριμώκου, με την ανάποδη βουτιά προς το βάθος της εστίας του παλιού Καραϊσκάκη...("η εστία που βλέπει προς την Αθήνα", που έλεγε κι ο Πυλιαρός)
Προβολή συνημμένου 67300Προβολή συνημμένου 67301Προβολή συνημμένου 67302Προβολή συνημμένου 67303Προβολή συνημμένου 67304
765. To "χρυσοθήρα με το ξύλινο όπλο" Μπιορν Μπόργκ, τον ατέλειωτο εκνευρισμό του "Ρόμπαξ" Μακ Ενρόου, αλλά και τις μεταδόσεις της ΕΡΤ με περιγραφή του Δημήτρη Κωνσταντάρα και σχόλια Γάγγα...
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή: