15 και σημερα για την επισημη παρουσιαση του Wii U στην Ε3

Πανο το πως θα γιννει δεν εχω τοσο μεγαλες τεχνικες γνωσεις για να το γνωριζω αλλα η κονσολα δηχνει ικανη για πολυ καλητερο οπτικο αποτελεσμα απο την υπαρχουσα γενια.Εξαλου και η παραπανω Ram και η πιο συγχρονη καρτα γραφικων προηποθετουν καλητερα παιχνιδια στον τεχνικο τομεα.Οποιος εχει παιξει το Trine 2 σε ολες της εκδοσεις θα καταλαβει την διαφορα απο το βιντεο που ειδαμε για την εκδοση του Wii U.Επισης φαινεται ξεκαθαρα και στο assassins creed III.Και ειναι ακομα η αρχη εδω δεν κυκλοφορησε καλα καλα η κονσολα.Για θυμηθητε τα γραφικα που ειχαν τα πρωτα παιχνιδια των xbox360 και ps3.Ειναι δεδομενο οτι η κονσολα ειναι πολυ πιο ισχυρη απο τα xbox360/ps3 και θα δουμε υπεροχα παιχνιδια.Τωρα αν στο μελον με της νεες κονσολες η διαφορα θα ειναι παλι στα επιπεδα του Wii με τα xbox360/ps3 δεν μπορω να το ξερω.θα φανει οταν κυκλοφορησουν.
 
Wally είπε:
Το Gears 3 μια χαρα υφες ειχε.Απλα η UT3 ειχε αχχιλειο πτερνα στο streaming των textures.
Δεν μιλαω για το αργο φορτωμα των textures.Αλλα υφες ητανε χειροτερες απο του 2. Παρε παραδειγμα την σκηνη που ο Prescott προσγειωνετε στο πλοιο με το ελικοπτερο.Δες τους χαρακτηρες πανω τους.Εγκαταστεις το παιχνιδι στο σκληρο δισκο και το δισκακι ακομα διαβαζει οταν εισαι στα μισα του παιχνιδιου,φαντασου τη συμπιεση εφαγε το παιχνιδι.Το ολο θεμα σε αυτο ποιο ειναι? Καποτε πρεπει η Microsoft να αφησει τα κομπλεξικα με τα παιχνιδια ολα σε ενα DVD και ενα αφησει ενα μεγαλυτερο περιθωριο στους devs να κυκλοφορουν παιχνιδια περισσοτερα απο ενα DVD.Aκομα και ο Βleszinski ηθελε να δουλεψει πανω στο Bluray.
 
Αυτό που δεν μου άρεσε ποτέ στα textures των Gears of War (και άλλων Unreal Engine 3 παιχνιδιών όπως τα Bioshock) είναι το ότι από κοντά μοιάζουν με low resolution textures ντυμένα με ζελατίνα ή αλειμμένα με baby oil. Επίσης θα ήθελα να πω πως το αργό φόρτωμα των textures και το όλο θέμα με το streaming δεν είναι "απλά" ένα προβληματάκι, είναι ένα πολύ μεγάλο πρόβλημα που σε βγάζει διαρκώς από την ατμόσφαιρα και χαλάει όλη την εικόνα του παιχνιδιού.

Πάντως δεν θυμάμαι η προηγούμενη Unreal Engine να είχε το πρόβλημα του streaming. Ενώ σε αυτήν την γενιά έχουμε και άλλη μηχανή με παρόμοια προβληματα όπως η idTech5 του Rage. Στα περισσότερα συστήματα που έπαιξα το παιχνίδι υπήρχε πολύ έντονο (πιο έντονο από την Unreal) το πρόβλημα του streaming των textures. Επίσης, ενώ όλα φαίνονται πανέμορφα από μακριά, όταν πας κοντά σε έναν τοίχο ή κάποιο object, νομίζεις ότι βλέπεις παιχνίδι του N64.

Ρε παιδιά τόσο χαμηλά έχει πέσει ο πήχης σε όλα σε αυτήν την καταραμένη γενιά? :rant:
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ο Leadbetter επιχειρει μια αναλυση των τεχνικων δυνατοτητων που επεδειξε το Wii-U στην E3

Instead, the assets released by Nintendo in particular are notable in how "lo-fi" they are: its own screenshots confirm that some of its most simplistic titles are running at basic 720p resolution with no kind of anti-aliasing whatsoever, just like its demos were a year ago. A closer look at the showcase titles Nintendo debuted at its E3 press conference also shows a puzzling lack of consistency in performance that we wouldn't expect to see in a console based on mature tech less than six months out from release, which we can only explain by the idea that the second screen is imposing more of a drain than we might have otherwise thought. The company's spiritual successor to pack-in title Wii Sports - Nintendo Land - is an interesting example of this inconsistency. In theory this is "home territory" where Nintendo should revel in what it does best. While the concepts and charm are there, the trademark 60Hz update is inconsistent to say the least in certain areas - puzzling for such a visually sparse title.
 
Πίσω
Μπλουζα