Μια μερα μετα την παρουσιαση της Nintendo διερευσαν απο Devs που βρισκοντουσαν
εκει τα πιο αληθηνα μεχρι στιγμης τεχνικα χαρακτηριστηκα του Wii U.Oυτε φημες
ουτε τιποτα τετοιο αλλα πραγματικα δεδομενα που οπως φαινεται ειναι τα specs της
κονσολας.Στην ερωτηση αν το Wii U ειναι ισχυροτερο απο τα xbo
60 και ps3 η
απαντηση ειναι ναι και αυτο φαινεται απο τα στοιχεια του πινακα που θα βαλω
παρακατω.Καταρχην η L2 Cache ειναι 3ΜΒ την στιγμη που το xbo
60 εχει 1
MB.Επισης η μνημη RAM θα ειναι στα 1,5GB ενω ειναι δεδομενο οτι η GPU ειναι πολυ
ανωτερη απο της αντιστοιχες των xbo
60,ps3 και ικανη για gaming στα 1080p.To
xbo
60 εχει 10ΜΒ eDRAM και αυτος ηταν ο λογος που ειχε παιχνιδια με πολυ καλα
γραφικα γιατι η GPU ειχε παρα πολυ γρηγορη προσβαση στα δεδομενα.Φανταστητε
λοιπον την ταχυτητα στα δεδομενα που θα εχει η GPU του Wii U απο την στιγμη που
ειναι στα 32MB eDRAM.Αυτη η παραπανω eDRAM ειναι απαραιτητη λογο της μεγαλητερης
αναλυσης που θα παιζουν τα παιχνιδια του Wii U.Το Tessellation unit που
αναφερετε μπορει να δωσει πολυ περισσοτερο υφη στα αντικειμενα και ειναι DX11
χαρακτηριστικο και ενω σε xbox,ps3 δεν εχουμε δει ποτε πανω απο 2x AntiAliasing
εδω φαινεται οτι πως θα μπορουμε πλεον να δουμε 4x/8x.
Περιμενουμε λοιπον να
διαρευσουν ακομα λιγες πληροφοριες που λοιπουν οπως οι χρονισμοι,shader units
κτλ της GPU αλλα οπως φαινεται απο τα υπαρχον χαρακτηριστικα ειναι πολυ συγχρονη
και ικανη για μεγαλα πραγματα.Η δυναμη της κονσολας οπως ειπαν οι Devs θα φανει απο δω και περα σε παιχνιδια που δεν θα ειναι απλα ports οπως το Alliens colonials marines πχ η η First party τιτλοι και οχι σε παιχνιδια οπως τo Batman arkham city η το assassins creed 3.Σαυτα τα παιχνιδια το μονο + θα ειναι τα υψηλοτερα FPS που θα τρεχουν τα παιχνιδια και οι εξτρα δυνατοτητες του Gamepad.Eνα μικρο δειγμα ειναι το Trine 2 Directors cut που δεν ειναι απλο port.Φαινεται η διαφορα στα γραφικα σε σχεση με xbo
60,ps3 και ειδικα η διαφορα στο φωτισμο.Η αν καποιος δει καλητερα το βιντεο η φωτογραφιες απο το Lego city undercover και παρατηρησει γενικα τα αντικειμενα τα πατωματα και γενικα ολο το παιχνιδι θα καταλαβει την ισχυ της κονσολας.Γενικα η κονσολα ειναι δυνατοτερη απο την υπαρχουσα γενια αυτο ειναι δεδομενο.
Main Application Processor
PowerPC architecture.
Three cores (fully coherent).
3MB aggregate L2 Cache size.
core 0: 512 KB
core 1: 2048 KB
core 2: 512 KB
Write gatherer per core.
Locked (L1d) cache DMA per core.
Main Memory
Up to 3GB of main memory (CAT-DEVs only). Note: retail machine will have half
devkit memory
Please note that the quantity of memory available from the Cafe SDK and
Operating System may vary.
Graphics and Video
Modern unified shader architecture.
32MB high-bandwidth eDRAM, supports 720p 4x MSAA or 1080p rendering in a single
pass.
HDMI and component video outputs.
Features
Unified shader architecture executes vertex, geometry, and pixel shaders
Multi-sample anti-aliasing (2, 4, or 8 samples per pixel)
Read from multi-sample surfaces in the shader
128-bit floating point HDR texture filtering
High resolution texture support (up to 8192 x 8192)
Indexed cube map arrays
8 render targets
Independent blend modes per render target
Pixel coverage sample masking
Hierarchical Z/stencil buffer
Early Z test and Fast Z Clear
Lossless Z & stencil compression
2x/4x/8x/16x high quality adaptive anisotropic filtering modes
sRGB filtering (gamma/degamma)
Tessellation unit
Stream out support
Compute shader support
GX2 is a 3D graphics API for the Nintendo Wii U system (also known as Cafe). The
API is designed to be as efficient as GX(1) from the Nintendo GameCube and Wii
systems. Current features are modeled after OpenGL and the AMD r7xx series of
graphics processors. Wii U's graphics processor is referred to as GPU7.
Sound and Audio
Dedicated 120MHz audio DSP.
Support for 6 channel discrete uncompressed audio (via HDMI).
2 channel audio for the Cafe DRC controller.
Monaural audio for the Cafe Remote controller.
Networking
802.11 b/g/n Wifi.
Peripherals
2 x USB 2.0 host controllers x 2 ports each.
SDCard Slot.
Built-in Storage
512MB SLC NAND for System.
8GB MLC NAND for Applications.
Host PC Bridge
Dedicated Cafe-to-host PC bridge hardware.
Allows File System emulation by host PC.
Provides interface for debugger and logging to host PC.