15 και σημερα για την επισημη παρουσιαση του Wii U στην Ε3

Ευχαριστούμε για τις επεξηγηματικές φωτογραφίες Βασίλη. Τα γραφικά είναι όντως καλύτερα και πιο ευκρινή αλλά είναι και το frame rate καλύτερο? Κάτι έλεγες για 60fps. Αν όντως ισχύουν όλα αυτά τότε μιλάμε για αρκετή διαφορά σε δυνατότητες. Το WiiU φτάνει περίπου ένα καλό σύγχρονο PC μεσαίου κόστους θα έλεγα.

Αν και καλύτερα να το συγκρίνανε με την έκδοση του 360. Τα περισσότερα multiplatform παιχνίδια στο PS3 είναι συνήθως πιο θολά και low res ακόμα και σε σύγκριση με το 360.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Φαινετε το βιντεο του PS3 ειναι κακοτραβηγμενο. Οταν θα ερθει εκεινη η καλη ωρα συγκρινε τα. Τωρα για τα 60 καρε βλεπω να παιρνετε 720p και 3....0 καρε! :p
 
Περιμενω εναγωνιως να δω πως θα χειριστει επικοινωνιακα η Ν αυτο το επιπεδο τεχνολογιας που προσφερει εν ετει 2012
 
Wally είπε:
Περιμενω εναγωνιως να δω πως θα χειριστει επικοινωνιακα η Ν αυτο το επιπεδο τεχνολογιας που προσφερει εν ετει 2012
Πρεπει να βρει ενα τροπο ωστε να αντιμετωπισει τους επερχομενους τιτλους απο τις αλλες εταιριες με ανταξιους δικου της(Το Πικμιν 3 δεν σωζει την κατασταση).Μιλαω για Halo 4,Gears Of war,The last of us,Beyond,God of war κλπ. Οταν θα εχει ο αλλος τετοιους τιτλους μπροστα του δεν πιστευω να τρεξει να παρει Wii U.
 
DarkSynbios είπε:
Φαινετε το βιντεο του PS3 ειναι κακοτραβηγμενο. Οταν θα ερθει εκεινη η καλη ωρα συγκρινε τα. Τωρα για τα 60 καρε βλεπω να παιρνετε 720p και 3....0 καρε! :p
Φιλαρακι εκτος απο NINTENDOFANBOY που το κρυβεις μεσα σου εισαι και τυφλος :p Δεν τραβαει κανενας με κινητο εκει μεσα η με καμια καμερα για τα μπαζα αλλα απο την εκπομπη Gametrailers ειναι.Και ωσο για τα παιχνιδια που αναφερεις το εχω πει χιλιες φορες οτι ο καθενας θα παρει μια κονσολα αναλογα τα γουστα του αφου τα περισσοτερα multiplatform θα ειναι και στης 3.Θελει καποιος μαζι με τα multiplatform να εχει Halo 4 και Gears of war τοτε θα παρει xbox360.Θελει να εχει μαζι με τα multiplatform και last of us,beyond,god of war θα παρει ps3.Θελει εκτος απο τα multiplatform να εχει και ZELDA,MARIO,METROID,STARFOX,LUIGIS MANSION,DONKEY KONG,PIKMIN 3,KID IKARUS,F-ZERO και ολα γενικα τα first party της NINTENDO τοτε θα παρει Wii U.Aπλα ειναι τα πραγματα.
Ναι τασο για 60FPS μιλαμε.Kαι οποιος ξερει τι εστι Tessellation unit και High resolution texture support (up to 8192 x 8192) καταλαβαινει τι παιχνιδαρες απο τεχνικης αποψης μπορουν να δημιουργηθουν.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
metalcandyman είπε:
Φιλαρακι εκτος απο NINTENDOFANBOY που το κρυβεις μεσα σου εισαι και τυφλος :p Δεν τραβαει κανενας με κινητο εκει μεσα η με καμια καμερα για τα μπαζα αλλα απο την εκπομπη Gametrailers ειναι.Και ωσο για τα παιχνιδια που αναφερεις το εχω πει χιλιες φορες οτι ο καθενας θα παρει μια κονσολα αναλογα τα γουστα του αφου τα περισσοτερα multiplatform θα ειναι και στης 3.Θελει καποιος μαζι με τα multiplatform να εχει Halo 4 και Gears of war τοτε θα παρει xbox360.Θελει να εχει μαζι με τα multiplatform και last of us,beyond,god of war θα παρει ps3.Θελει εκτος απο τα multiplatform να εχει και ZELDA,MARIO,METROID,STARFOX,LUIGIS MANSION,DONKEY KONG,PIKMIN 3,KID IKARUS,F-ZERO και ολα γενικα τα first party της NINTENDO τοτε θα παρει Wii U.Aπλα ειναι τα πραγματα.
Ναι τασο για 60FPS μιλαμε.Kαι οποιος ξερει τι εστι Tessellation unit και High resolution texture support (up to 8192 x 8192) καταλαβαινει τι παιχνιδαρες απο τεχνικης αποψης μπορουν να δημιουργηθουν.
Καλα ολα αυτα που λες,αλλα Kid Icarus? Θα το δειτε σε 25 χρονια ξανα σε κανα Tablet Playstation 2! :p Και επειδη η υποθεση μυριζει πολυ βρωμα,αυτο που καταλαβαινω ειναι οτι θα βγαλετε μονο Zelda και Μαριο. Δεν βλεπω να εχουνε ελπιδα ξανα οι hardcore. Αλλα ειστε τυχεροι παλι,γιατι θα παιξετε HD παιχνιδια! :p
 
DarkSynbios είπε:
Καλα ολα αυτα που λες,αλλα Kid Icarus? Θα το δειτε σε 25 χρονια ξανα σε κανα Tablet Playstation 2! :p Και επειδη η υποθεση μυριζει πολυ βρωμα,αυτο που καταλαβαινω ειναι οτι θα βγαλετε μονο Zelda και Μαριο. Δεν βλεπω να εχουνε ελπιδα ξανα οι hardcore. Αλλα ειστε τυχεροι παλι,γιατι θα παιξετε HD παιχνιδια! :p
Η υποθεση βρωμα μυριζει σε σενα οχι σε μας.Μετα την επυτηχια που εκανε το Kid Ikarus στο 3DS πληροφοριακα στο λεω οτι ειδη συζητιεται το Kid Ikarus στο Wii U απλα δεν θα ειναι στο στυλ που ειχε στο 3DS.Ωσο για τα παιχνιδια που ανεφερα ολα θα εμφανιστουν στο Wii U εκτος απο το Luigis mansion που θα αργησει λιγο γιατι θα κυκλοφορησει η 3DS εκδοση.
 
Βασιλη,εδω μπορεις να δεις τον μελλον σου μετα την ενασχοληση σου με το Wii U! XAXAXAAXAXAXAXA!!! :D
 
DarkSynbios είπε:
Πρεπει να βρει ενα τροπο ωστε να αντιμετωπισει τους επερχομενους τιτλους απο τις αλλες εταιριες με ανταξιους δικου της(Το Πικμιν 3 δεν σωζει την κατασταση).Μιλαω για Halo 4,Gears Of war,The last of us,Beyond,God of war κλπ. Οταν θα εχει ο αλλος τετοιους τιτλους μπροστα του δεν πιστευω να τρεξει να παρει Wii U.
Σιγά τα "παιχνίδια"! Δεν είναι τίποτε άλλο από "press A to advance" QTEs και σε πιάνω από το χεράκι να τελειώσεις το παιχνίδι γρήγορα, πριν το βαρεθείς έτσι ρηχό που είναι (για το Last of Us δεν ξέρω αλλά έτσι φαίνεται). 1000 φορές το Pikmin πραγματικά κι εγώ δεν το είχα σε υπόληψη το παιχνίδι αλλά έπαιξα το 2 και όντως είναι πολύ καλό (και παίζεις κανονικά, δεν παρακολουθείς απλά πατώντας κουμπάκια σαν τον χαζό).

Τώρα βέβαια αν εννοείς ότι πρέπει να βγάλει ψευτο-harcore τίτλους με βία, χολιγουντιανές εκρήξεις, ρηχό και εύπεπτο "gameplay" (ο θεός να το κάνει) ώστε να πουλήσει στους mainstreamers και να μπορεί να ανταγωνιστεί τις άλλες ρηχές κονσόλες με τα ρηχά τους exclusives τότε, ok, δεν διαφωνώ.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Imgema είπε:
Σιγά τα "παιχνίδια"! Δεν είναι τίποτε άλλο από "press A to advance" QTEs και σε πιάνω από το χεράκι να τελειώσεις το παιχνίδι γρήγορα, πριν το βαρεθείς έτσι ρηχό που είναι (για το Last of Us δεν ξέρω αλλά έτσι φαίνεται). 1000 φορές το Pikmin πραγματικά κι εγώ δεν το είχα σε υπόληψη το παιχνίδι αλλά έπαιξα το 2 και όντως είναι πολύ καλό (και παίζεις κανονικά, δεν παρακολουθείς απλά πατώντας κουμπάκια σαν τον χαζό).
Τώρα βέβαια αν εννοείς ότι πρέπει να βγάλει ψευτο-harcore τίτλους με βία, χολιγουντιανές εκρήξεις, ρηχό και εύπεπτο "gameplay" (ο θεός να το κάνει) ώστε να πουλήσει στους mainstreamers και να μπορεί να ανταγωνιστεί τις άλλες ρηχές κονσόλες με τα ρηχά τους exclusives τότε, ok, δεν διαφωνώ.
Περα απο την πλακα που κανουμε εδω,ελπιζω να δω σοβαρα παιχνιδια απο την Νιντεντο και τοτες θα τσιμπησω Wii U στα σιγουρα.Αλλα καμμια φορα υπαρχει και ο φοβος σε τιτλους που μπορουνε να τα κανουνε μανταρα και καλα βρισκοντας νεου ειδους gameplay.Βασικα δεν θελω full γραφικα με 25 καρε,αλλα νορμαλ γραφικα,native αναλυσεις και σε 60 καρε.Κατι που δυσκολα ειδαμε σε αυτη την γενια που περασε.Να φανταστεις οτι εχω τα DVD τις Ε3 απο το 2004 και 2005 και τα παιχνιδια που δειχνανε μεσα σχεδον ολα τρεχανε στα 60 καρε.Ενιωσα την απολυτη απογοητευση.
 
Απο τι βλεπουμε το wii u θα ειναι ικανο να τρεξει τα παιχνιδια σε 1080p και 60fps. αρα ειμαστε οκ απο αυτο. το θεμα ειναι να ερθουν τα καλα παιχνιδια.. Αν ισχυουν αυτα που εγραψε ο Βασιλης οτι θα ανακοινωθει το Tomb raider και το splinter cell τοτε τα νεα ειναι πολυ καλα!!

In Nintendo we trust :D
 
DarkSynbios είπε:
Βασικα δεν θελω full γραφικα με 25 καρε,αλλα νορμαλ γραφικα,native αναλυσεις και σε 60 καρε.Κατι που δυσκολα ειδαμε σε αυτη την γενια που περασε.Να φανταστεις οτι εχω τα DVD τις Ε3 απο το 2004 και 2005 και τα παιχνιδια που δειχνανε μεσα σχεδον ολα τρεχανε στα 60 καρε.Ενιωσα την απολυτη απογοητευση.
Συμφωνώ απόλυτα με αυτό. Μάλιστα έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου να λέω πόσο έχω απογοητευτεί που την προηγούμενη γενιά είχαμε περισσότερα παιχνίδια στα 60 fps. Σχεδόν όποιο racing παιχνίδι έχω παίξει στο PS2 έτρεχε στα 60 fps (και δεν έχω παίξει λίγα).

Θυμάμαι από την εποχή του Daytona USA, Ridge Racer και Sega Rally στα ηλεκτρονικά, που τα home port έτρεχαν στα μισά FPS γιατί οι κονσόλες δεν είχαν αρκετή δύναμη και έχανες την τέλεια αίσθηση ταχύτητας που είχαν αυτά τα παιχνίδια στο Model 2 ή οποιοδήποτε άλλο board. Μα ο βασικότερος λόγος που τα arcade τότε ήταν τόσο πολύ καλύτερα ήταν το frame rate και η φυσικότατη κίνηση.

Όλα αυτά μπήκαν στο σπίτι μας με τα Dreamcast, PS2, GC και XBOX. Επιτέλους είχαμε την τέλεια αίσθηση της κίνησης σε πολλά παιχνίδια που την χρειάζονταν όπως τα Racing. Μετά από αυτό περίμενα από την επόμενη γενιά τα 60 fps να είναι το ΕΛΑΧΙΣΤΟ ή το standard, τουλάχιστον σε παιχνίδια δράσης, FPS και racing. Αντί για αυτό, επιστρέψαμε πάλι στην εποχή του Saturn, PS1 και Ν64 και να πρέπει, πχ, να παίξω το τελευταίο Sega Rally στα ηλεκτρονικά ή σε ένα καλό PC για να το ευχαριστηθώ. Για να μην αναφερθώ στο input lag και το ghosting των τηλεοράσεων που έγιναν standard σε αυτή την γενιά. Πραγματικά, αυτή η γενιά ήταν FAIL σε όλα για μένα.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Imgema είπε:
Θυμάμαι από την εποχή του Daytona USA, Ridge Racer και Sega Rally στα ηλεκτρονικά, που τα home port έτρεχαν στα μισά FPS γιατί οι κονσόλες δεν είχαν αρκετή δύναμη και έχανες την τέλεια αίσθηση ταχύτητας που είχαν αυτά τα παιχνίδια στο Model 2 ή οποιοδήποτε άλλο board. Μα ο βασικότερος λόγος που τα arcade τότε ήταν τόσο πολύ καλύτερα ήταν το frame rate και η φυσικότατη κίνηση.
Το θεμα καρε ητανε εντονο στις PAL εκδοσεις,που εβλεπες μαυρες μπαρες και μισα καρε,αλλα το μονο συν που ειχε, ητανε οτι ειχες περισσοτερα χρωματα απο την NTSC εκδοσεις.Δοκιμασε το Sega Rally του Saturn σε Pal και ΝΤSC.Θα δεις αλλα πραγματα.Αλλα εκεινη την εποχη δεν υπηρχαν οικονομικες δυνατοτητες για να αγοραζουμε απ'εξω.Υπηρχε η δυνατοτητα στο PSX στο να το τσιπαρεις και να παιζεις τα αμερικανικα.Βεβαια και στο Saturn υπηρχε αλλα δεν εδινα 60 με 80(20-25,000 δραχμες) ευρω για του βαλω τσιπακι.Στην σημερινη γενια δεν αντεχεις να παιξεις πανω απο 1 η 2 ωρες λογω των καρε.Ενω το ματι μας βλεπει στα 60,εμεις ζοριζουμε την κατασταση στο να καθομαστε και να βλεπουμε πραγματα που τρεχουνε στα 20 και 30,τα ματια και ο εγκεφαλος ζοριζονται προσπαθωντας να εστιασουνε σε αυτο που βλεπουνε και μετα ξεκινανε τα περιεργα.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
DarkSynbios είπε:
Το θεμα καρε ητανε εντονο στις PAL εκδοσεις,που εβλεπες μαυρες μπαρες και μισα καρε,αλλα το μονο συν που ειχε, ητανε οτι ειχες περισσοτερα χρωματα απο την NTSC εκδοσεις.Δοκιμασε το Sega Rally του Saturn σε Pal και ΝΤSC.Θα δεις αλλα πραγματα.Αλλα εκεινη την εποχη δεν υπηρχαν οικονομικες δυνατοτητες για να αγοραζουμε απ'εξω.Υπηρχε η δυνατοτητα στο PSX στο να το τσιπαρεις και να παιζεις τα αμερικανικα.Βεβαια και στο Saturn υπηρχε αλλα δεν εδινα 60 με 80(20-25,000 δραχμες) ευρω για του βαλω τσιπακι.Στην σημερινη γενια δεν αντεχεις να παιξεις πανω απο 1 η 2 ωρες λογω των καρε.Ενω το ματι μας βλεπει στα 60,εμεις ζοριζουμε την κατασταση στο να καθομαστε και να βλεπουμε πραγματα που τρεχουνε στα 20 και 30,τα ματια και ο εγκεφαλος ζοριζονται προσπαθωντας να εστιασουνε σε αυτο που βλεπουνε και μετα ξεκινανε τα περιεργα.
Οι Pal εκδόσεις δεν έτρεχαν στα μισά καρέ από τα NTSC (αν αυτό εννοείς), απλά έχαναν μερικά σε σχέση με την NTSC. Αν ένα NTSC παιχνίδι έτρεχε πχ στα 30 fps, το αντίστοιχο PAL θα έτρεχε στα 24-25. Αυτή ήταν η διαφορά, μαζί με τις μπάρες φυσικά. Δεν σημαίνει ότι το Sega Rally στο NTSC Saturn τρέχει στα 60fps. Απλά είναι λιιιιιγο πιο γρήγορο και ομαλό. Κάποιες καλύτερες PAL εκδόσεις, που τις προσέχανε, είχαν μικρότερη διαφορά, χωρίς μπάρες κλπ.

Α, και το ανθρώπινο μάτι μπορεί να καταλάβει διαφορές και με περισσότερα από 60fps. Από προσωπική εμπειρία το λέω, έχω φάει ώρες και ώρες να τεστάρω την διαφορά στα frame rates που "κλείδωνα" με console commands στο Quake 3. Φαινόταν πεντακάθαρα η διαφορά 60 με 85 fps (85hz ήταν η οθόνη μου στην ανάλυση που το έπαιζα), απλά ήταν πολύ μικρότερη από την διαφορά 30-60 γιατί τα 60 είναι πολύ κοντά στην "φυσική κίνηση".

Όπως και να έχει, το 30fps standard την σήμερον ημέρα είναι αδικαιολόγητον.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Imgema είπε:
Οι Pal εκδόσεις δεν έτρεχαν στα μισά καρέ από τα NTSC (αν αυτό εννοείς), απλά έχαναν μερικά σε σχέση με την NTSC. Αν ένα NTSC παιχνίδι έτρεχε πχ στα 30 fps, το αντίστοιχο PAL θα έτρεχε στα 24-25. Αυτή ήταν η διαφορά, μαζί με τις μπάρες φυσικά. Δεν σημαίνει ότι το Sega Rally στο NTSC Saturn τρέχει στα 60fps. Απλά είναι λιιιιιγο πιο γρήγορο και ομαλό. Κάποιες καλύτερες PAL εκδόσεις, που τις προσέχανε, δεν είχαν σχεδόν καμία διαφορά αλλά ήταν σπάνιο.
Α, και το ανθρώπινο μάτι μπορεί να καταλάβει διαφορές και με περισσότερα από 60fps. Από προσωπική εμπειρία το λέω, έχω φάει ώρες και ώρες να τεστάρω την διαφορά στα frame rates που "κλείδωνα" με console commands στο Quake 3. Φαινόταν πεντακάθαρα η διαφορά 60 με 85 fps (85hz ήταν η οθόνη μου στην ανάλυση που το έπαιζα), απλά ήταν πολύ μικρότερη από την διαφορά 30-60 γιατί τα 60 είναι πολύ κοντά στην "φυσική κίνηση".

Όπως και να έχει, το 30fps standard την σήμερον ημέρα είναι αδικαιολόγητον.
Οντως και μου θυμισες αρκετα πραγματα. Αλλα γενικα πολλοι αδυνατουν να καταλαβουν την διαφορα απο 30 στα 60 η το αντιθετο.Το μονο που σου λενε ειναι δες τι ωραια γραφικα εχει χωρις να δινουνε βαση στην κινηση που ειναι η πιο σημαντικη. Τωρα οσον αφορα αυτα που διαβαζω για 1080p στα 60 καρε,θα κανουμε πολλα χρονια να τα δουμε στην πραγματικη τους φυση.Γιατι αλλο ειναι το upscaling και αλλο να βλεπεις καθαροαιμα παιχνιδια φτιαγμενα για 1080p.Παρε παραδειγμα το Halo 4,περασανε 7 χρονια για να δουμε native αναλυση στα 720p και πιστευω κλειδωμενο στα 30. Και η επομενη γενια να ερθει παλι τα ιδια θα βλεπουμε.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Λένε ότι όταν θα συνδέεις 2 tablets στο WiiU το παιχνιδι θα τρέχει στα μισά fps. Αυτό αν το καλοσκεφτούμε δεν είναι κακό για όσους θα έχουν ένα tablet. Κάτω από τα 25-30fps ένα παιχνιδι δεν γίνεται να τρέξει (ειδικά στις τεράστειες μοντέρνες οθόνες) γιατί τα μάτια μας θα έλιωναν και θα χύνονταν από τις θήκες τους. Αρα με 2 tablets θα πρέπει αναγκαστικά να τρέχουν τα παιχνίδια έστω στα 30. Αυτό σημαίνει ότι με 1 tablet θα τρέχουν στα 60. Οπότε όλο αυτό είναι ένας λόγος παραπάνω να φτιάχνουν τα παιχνίδια του WiiU στα 60fps. Για μένα αυτό είναι καλό.

DarkSynbios είπε:
Αλλα γενικα πολλοι αδυνατουν να καταλαβουν την διαφορα απο 30 στα 60 η το αντιθετο.Το μονο που σου λενε ειναι δες τι ωραια γραφικα εχει χωρις να δινουνε βαση στην κινηση που ειναι η πιο σημαντικη.
Αυτό είναι αλήθεια δυστυχώς και το χειρότερο είναι ότι οι εταιρίες πάνε με τα νερά τους τελευταία. Σου λέει ότι πιο πολύ θα καταλάβει ο average Joe την διαφορά όταν δει καλύτερα γραφικά και textures παρά κίνηση. Η διαφορά του Bayonetta στο PS3 με το 360 πάντως πιστεύω να τους δίδαξε λίγο ;)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Imgema είπε:
Λένε ότι όταν θα συνδέεις 2 tablets στο WiiU το παιχνιδι θα τρέχει στα μισά fps. Αυτό αν το καλοσκεφτούμε δεν είναι κακό για όσους θα έχουν ένα tablet. Κάτω από τα 25-30fps ένα παιχνιδι δεν γίνεται να τρέξει (ειδικά στις τεράστειες μοντέρνες οθόνες) γιατί τα μάτια μας θα έλιωναν και θα χύνονταν από τις θήκες τους. Αρα με 2 tablets θα πρέπει αναγκαστικά να τρέχουν τα παιχνίδια έστω στα 30. Αυτό σημαίνει ότι με 1 tablet θα τρέχουν στα 60. Οπότε όλο αυτό είναι ένας λόγος παραπάνω να φτιάχνουν τα παιχνίδια του WiiU στα 60fps. Για μένα αυτό είναι καλό.


Αυτό είναι αλήθεια δυστυχώς και το χειρότερο είναι ότι οι εταιρίες πάνε με τα νερά τους τελευταία. Σου λέει ότι πιο πολύ θα καταλάβει ο average Joe την διαφορά όταν δει καλύτερα γραφικά και textures παρά κίνηση. Η διαφορά του Bayonetta στο PS3 με το 360 πάντως πιστεύω να τους δίδαξε λίγο ;)
Kανονικα οι εταιρειες επρεπε να το ειχανε σαν νομο ωστε ολα τα παιχνιδια να βγαινουν στα 60 fps.Θυμασαι την πολιτικη 5 αστερων που εκανε η Sega στα παιχνιδια του Saturn; Καπως ετσι επρεπε να ητανε και σημερα. Αλλα αυτο με το Bayonetta ητανε η απολυτη ξεφτιλα,δεν τους πειραξε το frame rate και τα μισα texture αλλα τα loadings τα μενου. Επισης ο αλλος καρκινος το 3D.Πηγε την κατασταση αλλα 3 χρονια πισω,με αποτελεσμα να βλεπουμε χαμηλης αναλυσης textures π.χ. το Gears Of War 3,ωραιοι φωτισμοι και λοιπα αλλα τα textures ειναι λες και βλεπεις ΧΒΟΧ 1.Οταν προσπαθεις να βαλεις το ιδιο παιχνιδι 2 φορες σε ενα δισκακι των 8.5 GB δεν θα παρεις και πολλα πραγματα!
 
metalcandyman είπε:
Ναι τασο για 60FPS μιλαμε.Kαι οποιος ξερει τι εστι Tessellation unit και High resolution texture support (up to 8192 x 8192) καταλαβαινει τι παιχνιδαρες απο τεχνικης αποψης μπορουν να δημιουργηθουν.
Οι κατοχοι 360 φυσικα και ξερουμε τι εστι Tessellation και το συνανταμε σε αρκετα παιχνιδια!! Επισης το 360 υποστηριζει υφες 8192*8192. Και μιλαμε για 7 χρονια πριν...

DarkSynbios είπε:
Kανονικα οι εταιρειες επρεπε να το ειχανε σαν νομο ωστε ολα τα παιχνιδια να βγαινουν στα 60 fps.Θυμασαι την πολιτικη 5 αστερων που εκανε η Sega στα παιχνιδια του Saturn; Καπως ετσι επρεπε να ητανε και σημερα. Αλλα αυτο με το Bayonetta ητανε η απολυτη ξεφτιλα,δεν τους πειραξε το frame rate και τα μισα texture αλλα τα loadings τα μενου. Επισης ο αλλος καρκινος το 3D.Πηγε την κατασταση αλλα 3 χρονια πισω,με αποτελεσμα να βλεπουμε χαμηλης αναλυσης textures π.χ. το Gears Of War 3,ωραιοι φωτισμοι και λοιπα αλλα τα textures ειναι λες και βλεπεις ΧΒΟΧ 1.Οταν προσπαθεις να βαλεις το ιδιο παιχνιδι 2 φορες σε ενα δισκακι των 8.5 GB δεν θα παρεις και πολλα πραγματα!
Δεν μπορεις να φανταστεις ποσο συμφωνω με το Sega 5-star! Θα ηταν η κινηση ματ για το hardcore κοινο. Αλλωστε η οικονομικη κριση, το γεγονος οτι δεν υπαρχει νεο μεσο αναπαραγωγης ταινιων περα απο το BD στο αμεσο μελλον και το παθημα-μαθημα-συλλογη-σκονης θα εχει αποτελεσμα πολυ λιγοτερους casuals στην επερχομενη γενια.

Το Gears 3 μια χαρα υφες ειχε.Απλα η UT3 ειχε αχχιλειο πτερνα στο streaming των textures.
 
Wally είπε:
Οι κατοχοι 360 φυσικα και ξερουμε τι εστι Tessellation και το συνανταμε σε αρκετα παιχνιδια!! Επισης το 360 υποστηριζει υφες 8192*8192. Και μιλαμε για 7 χρονια πριν...
Φυσικα και εχεις δει αφου ειναι χαρακτηριστικο των DX.Ασε τι υποστηριζει.Μπορει να υποστηριζει υφες 8192*8192 αλλα δεν νομιζω να της ειδες ποτε σε παιχνιδι του xbox360.Και το Wii U υποστηριζει μεχρι 8x Antialiaising απο την στιγμη που σε xbox360/ps3 με το ζορι ειδαμε μεχρι 2x
 
Το Tessellation δεν ειναι απλα χαρακτηριστικο του DX. Προυποθετει την υπαρξη Tesselator unit κατι που ειχε το 360 απο την αρχη, οταν μολις τοτε το αποκτουσαν και οι high-end καρτες γραφικων για τα PC.

Το 8192 * 8192 υποστηριζεται και απο τα δυο.Αν οντως δεν το ειδαμε στο 360 λογω περιορισμων ισχυος, φοβαμαι οτι το ιδιο θα ισχυσει και για το WiUU. Αλλωστε χωρις σκληρο δισκο πως θα stream-αρεις τετοιες υφες?? Εκτος αν μιλαμε για χρηση σε μια σκηνη σε ολο το παιχνιδι...

Αν τα κατεβαζει ολα στη RAM τοτε ισως θα ειναι καπως ΟΚ αλλα αποτελει αντι-κονσολικη φιλοσοφια. :)
 
Πίσω
Μπλουζα