20 χρόνια Super Metroid

Metalcandyman

Billy Mitchell εκ Σερρών
Joined
23 Απρ 2011
Μηνύματα
9.318
Αντιδράσεις
5.880
Προβολή συνημμένου 99233

To Super Metroid εγειναι 20 χρονων και κυκλοφορησε σαν χθες 19 μαρτιου 1994.Αυτο το παιχνιδι λοιπον που φτιαχτηκε απο μια ομαδα 15 ατομωv με αρχηγο της τον Gunpei Yokoi (ας ειναι ελαφρυ το χωμα που τον σκεπαζει R.I.P) που ειναι και ο δημιουργος της σειρας Metroid.Ωσοι ζησαμε το πρωτο Metroid στο NES με την κυκλοφορια του SNES ενα απο τα ελαχιστα παιχνιδια που θελαμε οπωσδηποτε να δουμε ηταν ενα νεο Metroid και τελικα δεν αργησε και πολυ και οι μαγκες της N μας χαρισαν ενα απο τα καλητερα παιχνιδια ολων των εποχων.Ενα παιχνιδι που ωσοι το εχουν λιωσει δεν προκειται να το ξεχασουν ποτε γιατι ακομα και σημερα μιλαμε για μια απιστευτη εμπειρια γιατι δεν ειναι απλα ενα παιχνιδι αλλα ειναι ενα φανταστικο ταξιδι αναζητησης και εξερευνησης δεκαδων ωρων μεσα σε περιβαλοντα και ενα σωρο διαδρομες που χαμπαρι δεν θα παρει καποιος το ποσο ευκολο ειναι να χαθει.Ειναι ενα ταξιδι για την σωτηρια του κοσμου απο τον εναν και μοναδικο εχθρο που λεγεται Mother Brain.Ποιος μπορει να ξεχασει τα φανταστικα γραφικα και μουσικη που ειδε την πρωτη στιγμη που εβαλε την κασσετα στο SNES;Ποιος μπορει να ξεχασει της μαχες με τα τερατα που μας εκαναν την ζωη δυσκολη καθως εξερευνουσαμε της πιστες και προσπαθουσαμε να βρουμε την σωστη πορεις οπως τους Metroids,Mochtroids,Sidehopper,skultera και ενα σωρο αλλους η πoιος μπορει να ξεχασει επικες μαχες οπως οι μαχες με τους Crocomire,craid,Draygon,Phantoon,Ridley αλλα και την τελικη μαχη με το Mother Brain;Ποιος μπορει να ξεχασει εστω και την παραμικρη περιοχη του παιχνιδιου απο την Crateria μεχρι την Tourian;Ποιος μπορει να ξεχασει γενικοτερα οτιδηποτε εχει σχεση με αυτο το αριστουργημα που εχει την μοναδικη ικανοτητα να παραμενει φρεσκο ακομα και την εκατοστη φορα που θα το πιασουμε να το τερματισουμε;H απαντηση ειναι κανεις.Κανεις δεν προκειται να ξεχασει την εμπερια που βιωσε την πρωτη φορα που επαιξε και τερματισε το Super Metoid γιατι τετοιες παιχνιδαρες βγαινουν καθε 20 χρονια και βγαινουν απο εταιριες που ξερουν καλητερα απο τον καθεναν πως να φτιαξουν τετοια παιχνιδια.

Εν αναμονη λοιπον του επομενου Metroid για το Wii U ειναι καλη ευκαιρια σημερα για ενα επετειακο playthrough της παιχνιδαρας που λεγεται Super Metroid.

Xρονια πολλα λοιπον παιχνιδαρα μου και σε ευχαριστουμαι για αυτη την απιστευτη gaming εμπειρια που μας χαρισες και θα μας χαριζεις για παντα.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Αν και δεν ειμαι ο μεγαλυτερος φαν της σειρας Metroid(δεν εχω παιξει και πολλα...) εχω να πω μια λεξη: Παιχνιδαρα!!

Κριμα που δεν ειχε πεσει στα χερια μου στην εποχη του , το επαιξα σε emulator αργοτερα :xm: . Χρονια Πολλα λοιπον και ας ελπισουμε να δουμε συντομα κατι απο το νεο παιχνιδι της σειρας!

Και ενα ωραιο αρθρο: http://www.metroid-database.com/sm/super-metroid-20th-anniversary1.php
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ευελπιστούμε σε συνέχεια αυτής της εκπληκτικής σειράς, εννοώ συνέχεια των 2D Metroids....
 
Οτι και να σχολιασω γι αυτο το τιτλο θα ειναι λιγο .Απλα τεραστιος και στα πεντε καλυτερα ολων των εποχων σαν σειρα ολα αυτα τα χρονια το ονομα metroid .Το ονομα και μονο ειναι ικανο ακομα και σκλυροπυρηνικοι haters της nintendo να δωσουν σεβασμο .Εχει αποδειχτει αλλωστε πως ειναι λογος αγορας κονσολας ενας τιτλος metroid (φορητης η σταθερης)
 
Δεν σχολιάζω, απλά προσκυνώ :bow:
 
To καλύτερο Metroid που έχει βγει και από τα καλύτερα παιχνίδια του SNES. Απλά κορυφαίο. Δυστυχώς κάναμε 8 χρόνια να δούμε καινούργιο Metroid μετά από αυτό (ευτυχώς το Metroid Prime άξιζε την υπομονή).
 
Έγινε 20 χρονών λοιπόν. Χμμ...σε λίγο θα κάνει και φορολογική δήλωση :) . Πέραν της πλάκας είναι από τα καλύτερα παιχνίδια της κονσόλας και με διαφορά.
 
πάρα πολύ καλό αλλά προτιμώ το Contra
 
Πώς περνάνε έτσι τα χρόνια .... Φοβερός τίτλος, πρέπει να το ξαναπαίξω κάποια στιγμή γιατί πάνε πολλά χρόνια που μπήκε για τελευταία φορά στο κουτί του. Για μένα, δεν είναι ένα από τα καλύτερα παιχνίδια του Snes, είναι μακράν το καλύτερο, αφού δεν θυμάμαι να έχω λιώσει άλλο παιχνίδι τόσο όσο αυτό στην συγκεκριμένη κονσόλα. Βασικά, η εντονότερη εικόνα που έχω για το Snes μου, είναι με κουμπωμένη την κασέτα του metroid επάνω !
 
Άνετα το καλύτερο παιχνίδι του snes σε όλους τους τομείς, γραφικά-ήχος-σχεδιασμός-ατμόσφαιρα-τα πάντα όλα.

Από την εισαγωγή και μόνο καταλαβαίνεις τη ποιότητα αυτού του παιχνιδιού, για την ακρίβεια σίγουρα είναι ένα από τα 10 καλύτερα 2D παιχνίδια όλων των εποχών σε όλα τα συστήματα ως και σήμερα.
 
Ένα έχω να πω. Δείτε το ολόκληρο χωρίς να το πάτε μπροστά. Εκπληκτική μονομαχία!

 
Ενα πολυ καλο live action φιλμακι που βγηκε χτες:



Θα ειχε επιτυχια μια Metroid ταινια ακομα και σε αυτους που δεν ξερουν καν το παιχνιδι.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Δεν μπορώ να πω ότι το φιλμάκι είναι καλό. Οι σκηνές αλα Ironman που βλέπουμε την φάτσα της Samus μέσα από το κράνος είναι τραγικές. Είναι λες και η Samus βγήκε για πρώτη φορά στο διάστημα αφού έχει μονίμως ένα ύφος "ωχ τι είναι τούτο? ωχ τί είναι αυτό, αχ, δαγκώνει?"

Αυτή είναι η κλαψιάρα Samus του OtherM που μισούμε όλοι και όχι αυτή που έπρεπε να είναι.
 
Πωωω ρε Τασο, εσεις οι hardcore Metroid fans ειστε πολυ δυσκολοι :p

Εμενα μου αρεσε.

Αυτο το υφος που εχει σαν να φοβαται ειναι εντονο οντως, αλλα που ξερεις μπορει και να ειναι απο τις πρωτες "εξορμησεις" στο διαστημα αφου δεν ξερουμε ποτε τοποθετειται χρονολογικα το βιντεο :D
 
Ajax87 είπε:
Πωωω ρε Τασο, εσεις οι hardcore Metroid fans ειστε πολυ δυσκολοι :p
Εμ, λόγω των περιστάσεων και μετά από την αποτυχία του OtherM, βάλε και το Federation Force, ε, έχουμε γίνει λίγο ευαίσθητοι νομίζω είναι αναμενόμενο. :(
 
Θα ξεσκονίσω και αυτό το θέμα για να αναφέρω πως έχω αναρτήσει ένα παλιό μου αφιέρωμα στο blog μου σχετικά με την ιστορία της Samus. Όποιος θέλει ας ρίξει μια ματιά μιας και φτάσαμε αισίως στα 30 χρόνια Metroid :D

https://inboygr081.wordpress.com/
 
Θα του ρίξω μια ματιά κάποια στιγμή, παρόλο που δεν με ενδιαφέρει καθόλου η ιστορία της Samus.

Πραγματικά, όταν έπαιζα Metroid 2 και Super Metroid δεν με ενδιέφερε ποιος είναι μέσα στην στολή, αν είναι άντρας ή γυναίκα, που γεννήθηκε, τι ψυχολογικά έχει, ποιο είναι το εισόδημά του, κλπ.

Ουσιαστικά έβαζα τον εαυτό μου μέσα και ένιωθα σαν να εξερευνώ εγώ ο ίδιος τις σπηλιές και τα αρχαία ερείπια στους απομονωμένους κόσμους. Το μόνο που με ένοιαζε ήταν η ατμόσφαιρα, το design και το gameplay (και η μουσική). Αυτό είναι που αναζητώ από ένα Metroid παιχνίδι και αυτό ήταν και το τραγικό λάθος του OtherM. Που αντί να προσφέρει αυτά, έριξε όλο το βάρος σε ένα μετριότατο (για να μην το πω απαίσιο και με πουν αρνητικό) story. Και δυστυχώς οι περισσότεροι gamers πλέον γουστάρουν τα games να είναι σαν ταινίες, οπότε το μέλλον του franchise σε αυτήν την αγορά είναι μάλλον δυσοίωνο. Η θα εξαφανιστεί, ή θα μετατραπεί σε action μελόδραμα, όπως ήταν και το OtherM.

Εκτός και αν το πάρει το franchise η FROM SOFTWARE και του δώσει μία πνοή αλα Dark Souls :p
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Imgema είπε:
Αυτό είναι που αναζητώ από ένα Metroid παιχνίδι και αυτό ήταν και το τραγικό λάθος του OtherM. Που αντί να προσφέρει αυτά, έριξε όλο το βάρος σε ένα μετριότατο (για να μην το πω απαίσιο και με πουν αρνητικό) story. Και δυστυχώς οι περισσότεροι gamers πλέον γουστάρουν τα games να είναι σαν ταινίες, οπότε το μέλλον του franchise σε αυτήν την αγορά είναι μάλλον δυσοίωνο. Η θα εξαφανιστεί, ή θα μετατραπεί σε action μελόδραμα, όπως ήταν και το OtherM. 


Εκτός και αν το πάρει το franchise η FROM SOFTWARE και του δώσει μία πνοή αλα Dark Souls
:p


 


Το Other M τελικά δημιούργησε πολλές πληγές. Καταρχήν το παιχνίδι δέχτηκε αρνητική κριτική από την πλειοψηφία, τουλάχιστον αυτήν την εικόνα έχω μέσα από το διαδίκτυο. Οπότε τα σχετικά περί
"οι περισσότεροι gamers πλέον γουστάρουν τα games να είναι σαν ταινίες" δεν έχουν σχέση με το συγκεκριμένο παιχνίδι γιατί πολύ απλά δεν άρεσε αυτός ο προσανατολισμός.

 


Επομένως το πρόβλημα με το Other M ήταν όντως η βαρύτητα που έδωσαν στην ιστορία. 1ον έκανε το παιχνίδι υπερβολικά γραμμικό για τα επίπεδα της σειράς και 2ον το όλο σκηνικό με τον Adam να δίνει "άδεια" στην Samus τι και πότε να το χρησιμοποιήσει ήταν ξεκάθαρα λάθος μηχανισμός. Όπως και να έχει ο Sakamoto ξενέρωσε και έμμεσα δήλωσε πως δεν πρόκειται να ξανά ασχοληθεί.


 


Η
FROM SOFTWARE δεν έχει καμία σχέση με το Metroid γιατί πολύ απλά δεν δημιουργεί παραπλήσια παιχνίδια για να έχει την εμπειρία. Το ίδιο έγινε στην περίπτωση του Metroid Other M που το αναπτύχθηκε από την Team Ninja που η προϊστορία της είναι τα Ninja Gaiden και Fighting Games. Αντίθετα το στούντιο της Koei που έφτιαξε το Hyrule Warriors έχοντας εμπειρία από τα Warriors games (που είναι και το σήμα κατατεθέν της) το αποτέλεσμα ήταν πολύ καλό. Επίσης η Team Ninja βοήθησε -στο ίδιο παιχνίδι- στο σύστημα μάχης, κάτι που κατέχει αρκετά καλά αν αναλογιστούμε τα παιχνίδια action που δημιουργεί.

 


Πάντως αν δεν έχεις ασχοληθεί με τα Prime, τότε ένα έχω να πω: "Ντροπή σου."
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Μην ανησυχείς, έχω ασχοληθεί με όλα τα Metroid που έχουν βγει, ακόμα και με το Pinball :p Και το Prime είναι το 2ο αγαπημένο, πίσω από το Super και μπροστά από το Metroid 2.

Σχετικά με το οτι ο περισσότερος κόσμος προτιμά games που να είναι σαν ταινίες, αυτό πιστεύω ότι ισχύει γενικά, άσχετα αν δεν έπιασε το OtherM. Το Metroid fanbase είναι ένα μικρό σχετικά κοινό που θέλει κάποια συγκεκριμένα πράγματα πιστεύω και πέρα από αυτό δεν νομίζω πως η σειρά έχει κάτι άλλο να προσφέρει στον "απλό κοσμάκη" που θέλει κάτι ανάλαφρο και εύκολο.

Απλά ο Sakamoto νόμισε πως αν ρίξει το παιχνίδι στα επίπεδα ενός action game, αν το κάνει casual, βάλει και ένα story που θυμίζει φτηνιάρικο anime μέσα, θα πουλήσει στον περισσότερο κόσμο γιατί το Metroid Fanbase είναι μικρό και ακόμα και αν έβγαζε ένα παιχνίδι όσο καλό όσο το Super, θα πουλούσε πολύ λιγότερα σε σχέση με ένα Mario ή Zelda. Και αυτό δεν το βγάζω από το μυαλό μου, ο ίδιος το είχε πει τότε σε μία συνέντευξη, ότι ήθελε να κάνει το Metroid περισσότερο "accessible" για να πιάσει μεγαλύτερο κοινό. Οσοι μας αρέσουν τα "βαριά" games ξέρουμε πολύ καλά τι σημαίνει η λέξη "accessible" ;)

Επίσης από ότι ξέρω, ο Sakamoto ήταν πολύ περήφανος για το αποτέλεσμα. Οπότε το ότι ξενέρωσε και δεν θα ξανασχολιθεί είναι καλό, αφού φαίνεται πως δεν είναι πια ο κατάλληλος για να φτιάξει ένα Metroid. Γέρασε, άλλαξε μυαλά, δεν ξέρω. Δεν είναι τυχαίο που τον έχουν αποκαλέσει George Lukas των videogames.

Οσο για την FROM SOFTWARE, εδω θα διαφωνήσω. Αν εξαιρέσουμε την RETRO που ξέρουμε ότι είναι καλό team για να φτιάξει ένα Metroid, η FROM είναι η αμέσως επόμενη για μένα. Το Dark Souls έχει πολλά στοιχεία τα οποία θυμίζουν πολύ το Metroid. Το level design είναι παρόμοιο, ένας ενιαίος χάρτης με όλες τις περιοχές ενωμένες μεταξύ τους, ξεκλειδώνεις κομμάτια του με διάφορα items ή quests και ανοίγεις και shortcuts για να κάνεις backtracking πιο εύκολα ώστε να ανοίξεις περιοχές που πριν δεν μπορούσες. Συγκεκριμένα το level design του Dark Souls 1 έχει εκθειαστεί από όλους, θεωρείται εξαιρετικό και μάλιστα είναι τόσο καλό που κανείς δεν έχει παραπονεθεί για έλλειψη κάποιου χάρτη. Επίσης δεν υπάρχει hand holding (όπως δεν υπήρχε και στα παλιότερα Metroid) απαιτεί εξερεύνηση και η ιστορία ξεδιπλώνεται με έναν πολύ πιο διακριτικό τρόπο, καθώς αναλύεις ο ίδιος το περιβάλλον σου και τα αντικείμενα που βρίσκεις, χωρίς υπερβολικά cutscenes, χωρίς exposition, χωρίς πολλές φανφάρες. Σχεδόν όπως το Metroid Prime δηλαδή και ισως το Dark Souls να είναι ακόμα πιο αποκρυφικό.

Οπότε, κατα την γνώμη μου, η FROM SOFTWARE έχει το στυλ και την εμπειρία για να φτιάξει ένα Metroid, δεν λέω ότι το Dark Souls είναι ίδιο, απλά λέω ότι υπάρχουν κάποια στοιχεία που δείχνει σε μένα ότι ο Miyazaki (o director του πρώτου Dark Souls) θα μπορούσε να καταλάβει τι εστι Metroid και να φτιάξει κάτι καλό, χωρίς να τον νοιάζει αν θα πουλήσει ένα δισεκατομμύριο κομμάτια.

Πάντως αν το πάρει η Retro πάλι καλά θα ήτανε... Αν και δεν πιστεύω να δούμε ποτέ κάποιο καλό Metroid. Πιστεύω ότι η Nintendo το έχει βάλει σκοπό να το προωθήσει στον περισσότερο κοσμάκη και δεν την νοιάζει πια να φτιάξει κάτι ιδιαίτερο που να έχει κάτι το διαφορετικό και να πουλήσει σε ένα μικρότερο κοινό που θέλει όντως κάτι ιδιαίτερο. Αυτό καταλαβαίνω από το OtherM και το Federation Force (το τελευταίο μοιάζει με φτηνό FPS για mobile). Κρίμα.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πίσω
Μπλουζα