motherbrain
RetroN00b
- Joined
- 25 Δεκ 2011
- Μηνύματα
- 23
- Αντιδράσεις
- 12
Ισχύει ότι ο κόσμος προτιμάει τα κινηματογραφικά παιχνίδια. Προσωπικά δεν μου αρέσουν τέτοιους είδους πρότυπα πόσο μάλλον όταν υπάρχουν πολλά cut scenes και QTE. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως θα κάτσω να κατακρίνω όσους τα προτιμούν ή ασχολούνται. Εμένα αυτό που με ενοχλεί είναι η έλλειψη ποικιλίας σε αυτήν την γενιά όταν οι εταιρίες προσανατολίζονται σε πλήθος από κινηματογραφικά shooters και open worlds (ανεξαρτήτου είδους) παιχνίδια. Όμως, επισημάνω ξανά, αυτό δεν έχει σχέση με το Other M.
O Sakamoto δυστυχώς έδωσε βαρύτητα στο τα cut scenes που ανέπτυξε η D-Rockets αντί να ασχοληθεί με το gameplay και τους μηχανισμούς του. Πάνω, κάτω και χωρίς πολλές λεπτομέρειες ισχύουν όσα αναφέρεις. Πάντως είχε δηλώσει πως θέλει να ασχοληθεί με δυτικά παιχνίδια και πρόσφατα κυκλοφόρησε μια φήμη που τον τοποθετούν σε συνεργασία με την Retro Studios για το υπό ανάπτυξη παιχνίδι τους. Αν και εμένα μου φαίνεται μούφα, βρίσκω πιθανότερο να ασχολούνται με τίτλο που να περιπλέκει τα amiibo με την Nintendo που έχουν μπλέξει. Παρόλα αυτά μέσα στην "απαισιοδοξία" μου ελπίζω να βγω λάθος.
Αν και δεν θέλω να επιμείνω στο θέμα της FROM SOFTWARE γιατί ο καθένας μας έχει το δικό του "όραμα" θα προσθέσω δύο πραγματάκια. Όσα ips της έδωσε η Nintendo σε τρίτους προς ανάπτυξη δεν είχαν καλά αποτελέσματα. Ακόμα και η Platinum Games που έχει εμπειρία σε action games ναι μεν θα καταφέρει να δώσει ένα καλό StarFox αλλά νομίζω ότι θα ήταν καλύτερο αν προέκυπτε από εσωτερικό στούντιο της Nintendo. Επίσης θα ήταν ακόμα καλύτερο (και στις δύο περιπτώσεις) αν δεν είχε αναμειχθεί καθόλου ο Miyamoto γιατί όπως και ο Sakamoto έχει χάσει την επαφή του με τον παίκτη.
Θα έγραφα και άλλα όμως δεν θα έχουν ιδιαίτερη σημασία, δες όμως εδώ.
Ο Takeshi Miyazoe είναι ο producer της σειράς Dark Souls από την μεριά της Namco Bandai και η απάντηση του δείχνει πόσο ενδιαφέρον υπάρχει για δυσανάλογα παιχνίδια σε συστήματα της Nintendo. Κοινώς, ξέχασε το. Αν πάλι αλλάξει κάτι με το ΝΧ δεν μπορώ να το ξέρω. Βέβαια θα πρέπει τότε και η Nintendo να δημιουργήσει παιχνίδια που να καλύπτει το δημογραφικό της FROM SOFTWARE επομένως...
O Sakamoto δυστυχώς έδωσε βαρύτητα στο τα cut scenes που ανέπτυξε η D-Rockets αντί να ασχοληθεί με το gameplay και τους μηχανισμούς του. Πάνω, κάτω και χωρίς πολλές λεπτομέρειες ισχύουν όσα αναφέρεις. Πάντως είχε δηλώσει πως θέλει να ασχοληθεί με δυτικά παιχνίδια και πρόσφατα κυκλοφόρησε μια φήμη που τον τοποθετούν σε συνεργασία με την Retro Studios για το υπό ανάπτυξη παιχνίδι τους. Αν και εμένα μου φαίνεται μούφα, βρίσκω πιθανότερο να ασχολούνται με τίτλο που να περιπλέκει τα amiibo με την Nintendo που έχουν μπλέξει. Παρόλα αυτά μέσα στην "απαισιοδοξία" μου ελπίζω να βγω λάθος.
Αν και δεν θέλω να επιμείνω στο θέμα της FROM SOFTWARE γιατί ο καθένας μας έχει το δικό του "όραμα" θα προσθέσω δύο πραγματάκια. Όσα ips της έδωσε η Nintendo σε τρίτους προς ανάπτυξη δεν είχαν καλά αποτελέσματα. Ακόμα και η Platinum Games που έχει εμπειρία σε action games ναι μεν θα καταφέρει να δώσει ένα καλό StarFox αλλά νομίζω ότι θα ήταν καλύτερο αν προέκυπτε από εσωτερικό στούντιο της Nintendo. Επίσης θα ήταν ακόμα καλύτερο (και στις δύο περιπτώσεις) αν δεν είχε αναμειχθεί καθόλου ο Miyamoto γιατί όπως και ο Sakamoto έχει χάσει την επαφή του με τον παίκτη.
Θα έγραφα και άλλα όμως δεν θα έχουν ιδιαίτερη σημασία, δες όμως εδώ.
Ο Takeshi Miyazoe είναι ο producer της σειράς Dark Souls από την μεριά της Namco Bandai και η απάντηση του δείχνει πόσο ενδιαφέρον υπάρχει για δυσανάλογα παιχνίδια σε συστήματα της Nintendo. Κοινώς, ξέχασε το. Αν πάλι αλλάξει κάτι με το ΝΧ δεν μπορώ να το ξέρω. Βέβαια θα πρέπει τότε και η Nintendo να δημιουργήσει παιχνίδια που να καλύπτει το δημογραφικό της FROM SOFTWARE επομένως...