3DO M2 panasonic

Στο επομενο ρετρο project του Plink(ελπιζω οτι θα τα καταφερει παλι) θα ερθουμε σπιτι σου με φορτηγο και θα σε φορτωσουμε μαζι με τα arcades σου.
 
--Prototype 3DO/Pansonic M2 console games--

D2



[ame=http://www.youtube.com/watch?v=bZaJsjf6P_k]YouTube - D no Shokutaku 2 (D2) 3DO M2, prototype footage

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=wgG4bmNr0DE]YouTube - D no Shokutaku 2 (D2) 3DO M2, prototype footage #2

Ιron & Blood



[ame=http://www.youtube.com/watch?v=g6lyYskWFeY]YouTube - Iron & Blood 3DO M2, demo footage

IMSA Racing



[ame=http://www.youtube.com/watch?v=LdujBv7ZG48]YouTube - IMSA Racing 3DO M2, menus and Daytona race track

--Konami M2 arcade games--

Heat of Eleven '98



[ame=http://www.youtube.com/watch?v=hhz2gGVCc8M]YouTube - Heat of Eleven '98 (Konami), 3DO M2 game

Evil Night



[ame=http://www.youtube.com/watch?v=q5x8wX0MhTw]YouTube - Evil Night (Konami), 3DO M2 game

Ετσι...περιμενοντας τα επομενα video του Γιαννη... :)
 
[ame=http://www.youtube.com/watch?v=r_2mia_NtoI]YouTube - Konami M2 evil / hell night opening

Τίποτα σοβαρό....ingame videos μετά τις διακοπές μου! :cheers:
 
Wally είπε:
Στο επομενο ρετρο project του Plink(ελπιζω οτι θα τα καταφερει παλι) θα ερθουμε σπιτι σου με φορτηγο και θα σε φορτωσουμε μαζι με τα arcades σου.
Άρχισε να ψάχνεις για φορτηγό Wally...

Από Σεπτέμβρη ετοιμάζω βαρυσήμαντες ανακοινώσεις ;) :cool: :cool:
 
Εεεεεεεεεεε έρχετε!!!!!!

Ξέρει κανείς το FZ-55?Το Μ2 που κατέληξε ΑΤΜ!

Σε λίγες μέρες photos!

:happyjump: :happyjump: :happyjump:

Sorry αλλά απο την χαρά μου που το βρήκα κάπου έπρεπε να το πώ! :D
 
τι είναι αυτό? μην μας κρατάς σε αγωνία
 
Γιαννη αν θυμαμαι καλα ηταν Ρωσικη μοντιφα τα Μ2 - ATM?
 
Είναι σε στύλ laptop με δικιά του οθόνη και λειτουργεί σαν το kiosk fz-35s.

Δεν υπάρχουν και πολλές πληροφορίες.Review μόλις μου έρθει! :)
 
pop-i.jpg


Κουφαλα,καλοριζικο! Αντε και σε εξαντλητικη παρουσιαση για την πρωτη σελιδα!
 
ποτέ δεν έχω ασχοληθεί με 3DO ούτε έχω δεί κανένα game! αλλά όπως έχω ακούσει να λένε διάφοροι ήταν Η κονσόλα! γιατί άραγε δε πέτυχε?
 
ένας σημαντικός λόγος κατά την γνώμη μου μιας και την έχω από τότε που βγήκε είναι ότι ήταν πανάκριβη κονσόλα... την είχα πάρει τότε 140.000 δραχμές μεταχειρισμένη παααααρα πολλά για τότε.. δούλευα απο μικρός και θυμάμαι οτι άδειασε το πορτοφόλι μου .. τώρα για περισσότερους λόγους δεν το έψαξα ποτέ μπορεί ο pitsunami να ξέρει να μας πει
 
799$ launch σε συνδιασμο στο να μεινει σε παρα παρα παρα πολυ υψηλα επιπιδα, οπως και το υπολοιπο hardware / software ηταν πολυ καλοι λογοι.

Κριμα παντος γιατο το μηχανημα ειδε πολλα αποκλειστικα και υπεροχα παιχνιδια.. Μεγαλο κριμα..
 
Όπως ειπώθηκε η τιμή του ήταν καταλυτικός παράγοντας στην ‘αποτυχία’ του.(που δεν το θεωρώ αποτυχημένο μηχάνημα,μάλλον παραγνωρισμένο).

Δεν υπήρχε διαφήμιση και γενικά προώθηση στην ευρώπη , ακολούθησε το καταραμένο polystation και τράβηξε όλους τους developers με τα ‘φοβερά’ γραφικά του (μπλιάχ) :p .

Πιστεύω πως γενικά δεν υπήρχε σωστός χειρισμός από την εταιρία και λάθη στο marketing όπως και κάθε άλλη εταιρία στην πρώτη της κονσόλα (xbox).

Πιο πολύ πλάσαραν την κονσόλα ως multimedia system παρά video game.

Μεγάλη ανταπόκριση υπήρξε στην ιαπωνία , όπου έχουν βγει οι διπλάσιοι τίτλοι. Αν οι γιαπωνέζοι ήταν σωστοί και δεν έπαιζαν χαζοπαίχνιδα θα είχαν βγει παιχνιδάρες.

Αν είχε βγει το M2 η ιστορία των video games θα ήταν τελείως διαφορετική.

Δεν πειράζει το 3DO έχει τόσα obscure τίτλους και περιφερειακά που θα ψάχνω για χρόνια μέχρι να τα μαζέψω. :D
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Shinobi είπε:
ποτέ δεν έχω ασχοληθεί με 3DO ούτε έχω δεί κανένα game! αλλά όπως έχω ακούσει να λένε διάφοροι ήταν Η κονσόλα! γιατί άραγε δε πέτυχε?
E καλά, όχι και "Η κονσόλα". Οι λόγοι που απέτυχε ήταν όπως προαναφέρθηκε κυρίως η υψηλή τιμή του και το λανσάρισμά του ως multimedia μηχάνημα αντί για παιχνιδομηχανή. Η ιστορία έχει δείξει ότι αν ζητάς ένα κάρο λεφτά για ένα μηχάνημα με...κρίση προσωπικότητας θα αποτύχεις (βλέπε CD-i, CDTV, 3DO, PS3). Οι γονείς απλά αγόραζαν στα παιδιά τους ένα SNES ή ενα MD που ήταν πολύ φθηνότερα και είχαν μεγαλύτερη και καλύτερη βιβλιοθήκη παιχνιδιών.

Ο λόγος της υψηλής τιμής του ήταν ο τρόπος του management από τον Trip Hawkins (όπως παραδέχθηκε αργότερα και ο ίδιος). Έφτιαξε μια τεχνολογία που την πωλούσε σε τρίτους για να κατασκευάσουν μηχανήματα. Οι κατασκευαστές μπορούσαν να βγάλουν λεφτά μόνο από το hardware άρα οι τιμές ήταν αναγκαστικά υψηλές. Αυτό είναι σε πλήρη αντίθεση με το τρόπο που λειτουργούν οι κονσόλες (που ένας ελέγχει τα πάντα και περιμένει να βγάλει χρήματα από το software κυρίως).

Ο άλλος λόγος ήταν η μικρή υποστήριξη από τις εταιρίες. Αν και ο Hawkins είχε ανακοινώσει ένα τεράστιο αριθμό developers για το 3DO αυτό έγινε γιατί η άδεια ήταν πάμφθηνη (500$ αν θυμάμαι καλά). Λίγοι όμως ασχολήθηκαν. Τελικά τα αξιόλογα παιχνίδια που βγήκαν για το μηχάνημα ήταν λίγα.

Και το τελευταίο πρόβλημα ήταν το hardware, το οποίο απλά δεν προσέφερε κάτι αρκετά καινούργιο. Το 3DΟ είχε σχεδιαστεί για 2D ενώ στον ορίζοντα ερχόταν το 3D. Μια απίστευτη "μπαρούφα" που είχε πει ο Hawkins ήταν "η Sony έχει παραγνωρίσει τη σημασία του cel animation". H ιστορία απέδειξε ότι είναι πολύ σημαντικότερο να σπρώχνεις πολύγωνα.
 
Γιατι σχεδιασμένο για 2D? Νομίζω ότι έβγαζε πολύ καλύτερα γραφικά σε 3d απο το ps1!
 
Σε καμία περίπτωση. Το 3DO δεν είχε dedicated hardware για 3D acceleration. H απόδοσή του στο 3D είναι για "γέλια".
 
Leon το " Τελικά τα αξιόλογα παιχνίδια που βγήκαν για το μηχάνημα ήταν λίγα " ειναι ακρως υποκειμενικο και προσωπικη σου αποψη. Στο μηχανημα κυκλοφορησαν απιστευτα rpgs & adventures, near perfect arcade ports και αλλα πολλα, που το polystation ουτε καν τα φανταζοταν.

Με εξερεση το doom, οτι παιχνιδι κυκλοφορησε και στις δυο κονσολες, στο 3do ηταν απλα καλυτερο. Και εχω δει τα παιχνιδια σε κανονικο μηχανημα και οχι με εξομοιωση.

Δεν προσπαθω να ανεβασω την 3do, γιατι εκανε πολλες κοτσανες σαν εταιρια, ωστοσο γεγονος ειναι πως στο μηχανημα ειδαμε τρελα παιχνιδια, που δεν ξαναβγηκαν ποτε και πουθενα.
 
το polystasion απλά είχε την τύχη να κρατήσει για χρόνια και η εταιρίες να αναπτύξουν καλύτερα τα παιχνίδια.. κάτι παρόμοιο έγινε και με το saturn καλύτερο σε όλα απο το polystasion αλλά ατύχησε αλλού..

θέλω να πω οτι αν το 3DO παρέμενε ακόμα 3-4 χρόνια στην αγορά θα βλέπαμε παιχνίδια μακράν ανώτερα απο το PS
 
Leon είπε:
Το 3DO δεν είχε dedicated hardware για 3D acceleration.
Οντως,αλλα και το Playstation1 ηταν ουσιαστικα ενας hardware assisted software renderer.

Δεν αλλαζω το 3DO μου με ολα τα PS του κοσμου :)
 
είχε τσιπ για διάφανα γραφικά όμως χεχε

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=GM9u1DsSj04&feature=related]YouTube - Killing Time - 3DO
 
Πίσω
Μπλουζα