400cc RR [Τα "Τετρακοσάρια"]

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας noxrider
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης

noxrider

RetroMaNiaC
Joined
13 Δεκ 2008
Μηνύματα
814
Αντιδράσεις
73
Στα early 90s η Ελληνική αγορά είχε κατακλυστεί από τα "τετρακοσάρια",τις Ιαπωνικές μηχανές οι οποίες εισάγονταν στην Ελλάδα από ανεξάρτητους εισαγωγείς κατευθείαν από την Ιαπωνία.Δημιουργήθηκε πραγματικό frenzy στην τότε μοτοσικλετιστική κοινότητα με τις συγκεκριμένες μηχανές καθώς τεχνολογικά ήταν μια γενιά μπροστά από τις μεγαλύτερες αδερφές τους(υιοθέτησαν πρώτες τα gull arm ή μονόμπρατσα πισινά,τα upside down μπροστινά,σκελετούς χαμηλού κέντρου βάρους κτλ.)

Ο λόγος για αυτό το τεχνολογικό οργασμό στην συγκεκριμένη κατηγορία είναι ότι στην Ιαπωνία το δίπλωμα οδήγησης μέχρι τα 400cc είναι σχετικά εύκολο να αποκτηθεί οπότε και μεγαλύτερο το target group στην κατηγορία αυτή.Μια κατηγορία που δημιουργήθηκε αποκλειστικά για την απαιτητική Ιαπωνική αγορά.Τα μοντέλα στην super sport κατηγορία που κατέκλυσαν την Ελληνική αγορά-και κυριάρχησαν στις εφηβικές μας ονειρώξεις-(και έφτασαν στο απόγειο της τεχνολογικής τους εξέλιξης το 1994-1995,εκτός από το VFR400R το οποίο σταμάτησε το 1992) είναι τα εξής:

Kawasaki ZXR400R

picture.php


Yamaha FZR400R SP

picture.php


Suzuki GSXR400R

picture.php


Honda VFR400R

picture.php


Honda RVF400R

picture.php


Honda CBR400RR

picture.php
 
Εξαιρετικη λυση - χρυση τομη για μεταχειρες.

Ποιοτικα, made in Japan μηχανακια με πολλα εξτρα καλουδια.

Θυμαμαι μια πρωτη βολτα που ειχα κανει με ενα VFR 400R,PGM αν θυμαμαι καλα, βαμμενο με τα πολεμικα χρωματα...ενιωσα βασιλιας.
 
Μια κατηγορία που μου έχει λείψει. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πλέον από 250 πας στα 600-650 ... Ακόμα και 500 δεν βρίσκεις παρα μόνο σε σκουτερ. Μπλιάχ...

Μεγάλος έρωτας η cb400 / super4..

[edit] που δεν είναι μεν RR που πραγματεύεται το topic [/edit] :(
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
είχε γεμίσει ο κόσμος Genesis και GSXR
 
Εχουν πεσει στα χερια μου σχεδον ολα.

Αρχικα πηρα το FZR400RR ασπρο-κοκκνο (νυχτεριδα) το οποιο ειναι μακραν το καλυτερο. Ειναι τοσο καλο που το εχω ακομα και το τρεχω. To καλυτερο πλαισιο, πολυ καλα φρενα, το καλυτερο μπροστινο, κινητηρας με το μεγαλυτερο ανεβασμα στροφων. Μαλακες αναρτησεις.

Ειχα ενα διαστημα το zxr400 μπορντο (νυχτεριδα). Το πιο δυνατο, αλλα μονο στις υψηλες στροφες. Απαραδεκτη αναρτηση (σκληρη), πολυ καλο πλαισιο, καλο μπροστινο. Εβγαζε την ντιζα του κοντερ και πηγαινε 220χλμ/ω!

Για ενα μικρο διαστημα ειχα cbr400rr. Πολυ καλος κινητηρας, ο πιο σωστος οχι ο πιο δυνατος, μετριο πλαισιο, μετριο μπροστινο, μετρια φρενα, γενικα ενα μηχανακι που ηταν μετριο σε ολα, αλλα ανεξηγητα απο τα καλυτερα τετρακοσαρια. Ο κινητηρας ηταν παντου δυνατος, και ηταν παντου εργονομικο.

Ειχα για λιγο vfr400. Πολυ καλο, αλλα ο περιεργος V κινητηρας, ηταν δυσκολος στα service-ρυθμισεις και επισης ηταν εμφανως πιο βαρυ απο τα αλλα. Μετριο πλαισιο, καλος κινητηρας, μετρια φρενα, μετριο μπροστινο.

gsxr400 δεν ετυχε να εχω, αλλα οσο ειχα πετυχει δεν πηγαιναν βημα. Δεν αξιζε σαν μηχανακι, ενω το 750 ηταν απιστευτο.
 
Και για να μην νομιζεται οτι δεν ηταν οτι καλυτερο κυκλοφορουσε τοτε,

διευκρινιζω οτι ο χαρακτηρισμος "μετριο", σημαινει "καλο, κανει την δουλεια του, χωρις προβλημα". Αυτα τα μηχανακια, ειναι (αναλογικα) πολυ καλυτερα απο τα περισσοτερα σημερινα μηχανακια. Απλα τετοια μηχανακια, δεν φτιαχνονται πια, ηταν πολυ ακριβα σε τελικη τιμη. Δεν αγοραζει ευκολα καποιος ενα 400 που κοστιζε 3.000.000, ενω το 600 της ιδιας εταιριας εκανε 3.500.000 δραχμες. Και αν δω οτι εχει συζητηση το θεμα, θα κανω ενα τεραστιο συγκριτικο, μιας και μπορω να ειμαι αντικειμενικος επειδη τα εχω οδηγησει και ψαξει σε καθε λεπτομερεια.
 
το GSXR 750 πέταγε πάντως
 
5_200801101126537.gif
Το CBR μεγαλος ερωτας(ανεκπληρωτος τελικα)ιδιως εκεινο με το γκρι και πρασινο..Το αγαπημενο μου.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Τα ιαπωνεζικα εισαγωμενα 400αρια ηταν το πιο προσιτο "μετα το παπι" βημα (με τις σχετικες αιματηρες οικονομιες). Αν και παντα χαζευα το YAΜΑΗΑ FΖR RR 400 Exup με οτι τεχνολογικο κουβαλουσε επανω του, ο μεγαλος μου ερωτας ηταν το Honda CBR 400R Aero. Καλος κινητηρας αλλα οχι και δυναμιτης στον δρομο, καλα φρενα για νορμαλ συνθηκες οδηγησης, και νορμαλ εμφανιση σε σχεση με τους ινδιανους αδελφους του. Τι ιδιαιτερο ειχε αυτο το μηχανακι? Χμ, οχι και πολλα.. εκτος του οτι ηταν το πιο καθαροαιμο τουριστικο μηχανημα απο οτιδηποτε αλλο στην κατηγορια του (ακομα και απο τα VFR), με σχηματακι παρμενο απο την ναυαρχιδα της Honda το CBR 1000F. Ηταν αξιοπιστο, αρκετα γρηγορο (οχι οσο οι σταβλοι με τα RR) και μπορουσε να δουλευει απο πολυ χαμηλα γραμικα ηρεμα και ομορφα μεχρι τα κοκκινα, αν και ο χαρακτηρας του δεν προετρεπε για κατι τετοιο.

picture.php


Μηχανακι απολυτα χρησιμο, τοσο για απλη μετακινηση μεσα στην πολη, οσο και σε ταξιδι με δυο ατομα και με μπαγκαζια, αξιοπιστο με εναν αλεξισφαιρο κινητηρα και ενα αειθαλες διαχρονικο σχημα που ακομα και σημερα δειχνει συγχρονο. Δεχοταν ανετα δυο ατομα χωρις προυποθεσεις και οι θεση οδηγησης ηταν πολλες κλισεις προς τα πανω σε σχεση με τα RR. Αυτο διευκολυνε στα ταξιδια και εσωσε πολλες σπονδυλικες στηλες απο οσους τελικα λειτουργουσαν τις μηχανες τους μεσα στην πολη.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Α, δεν καταλαβα καλα. Μιλαμε για ολα τα "γιαπωνεζικα" τετρακοσαρια, οχι μονο τα RR?

Γιατι στην Ελλαδα γνωρισαν μεγαλες δοξες τα bandit και cb400/cb-1 !
 
mike είπε:
Α, δεν καταλαβα καλα. Μιλαμε για ολα τα "γιαπωνεζικα" τετρακοσαρια, οχι μονο τα RR?Γιατι στην Ελλαδα γνωρισαν μεγαλες δοξες τα bandit και cb400/cb-1 !
Το thread το δημιούργησα για τα Ιαπωνικά RR των 400cc,το ότι κάποιος έγραψε για το άσχετο με το thread Bandit δεν σημαίνει ότι πρέπει να μεταλλαχθεί σε συζήτηση περί Bandit,CB400 κτλ.

P.S.Μπορείτε να ανοίξετε threads για Bandit,CB-1 κτλ.
 
δηλωνει ο τίτλος 400cc [Τα "Τετρακοσάρια"]

για RR ?

αν είναι να κάνω edit κι εγώ το post μου...
 
AA+ είπε:
δηλωνει ο τίτλος 400cc [Τα "Τετρακοσάρια"] για RR ?

αν είναι να κάνω edit κι εγώ το post μου...
Διάβασες την παράγραφο πάνω από τις εικόνες?Αναφέρω μόνο τα RR μοντέλα.Είδες τις εικόνες?Αναφέρω μόνο τα RR μοντέλα.

Εγώ σηκώνω τα χέρια ψηλά...το αφήνω πλέον στα χέρια των moderators,αν θέλετε γράψτε και για scooters των 400κυβικών.
 
sorry αν μπουρδούκλωσα το topic ,δεν το καταλαβα,νομιζα πως ηταν για ολα τα 400 :zip:
 
Περιμενεται μερικες ωρες, μεχρι να ετοιμασω τους συγκριτικους πινακες. :) :)

Αν βρω χρονο φυσικα. Εχω να παιξω και FFVIII :D
 
noxrider κουλαρε και να αναμενεις τετοια οταν δεν εχεις αποσαφηνισει πληρως το θεμα σου.

Συνεχιστε

@Mike περιμενουμε!!
 
Wally είπε:
noxrider κουλαρε και να αναμενεις τετοια οταν δεν εχεις αποσαφηνισει πληρως το θεμα σου.Συνεχιστε
Σίγουρα φταίω εγώ ...που άνοιξα το post.Προφανώς θα πρέπει να περιοριστώ σε σχολιασμό άλλων posts και να μην ανοιγώ δικά μου(κάτι σίγουρο μετά από αυτή την αντιμετώπιση).
 
Πολλες φορες εχουμε παρεξηγησει το αντικειμενο ενος thread - ειτε απο λαθος, ειτε γιατι η ροη της συζητησεις μας εστειλε καπου αλλου...(καταραμενο offtopic..)

Αλλαξα τον τιτλο του thread ετσι ακριβως οπως τo σκεφτηκε ο συγγραφεας του thread - και ας συνεχισουμε τις αναφορες ontopic.
 
Στα RR συγκαταλέγεται και το GPZ-400R , παλιός κροκόδειλος
 
Πίσω
Μπλουζα