noxrider
RetroMaNiaC
- Joined
- 13 Δεκ 2008
- Μηνύματα
- 814
- Αντιδράσεις
- 73
Στα early 90s η Ελληνική αγορά είχε κατακλυστεί από τα "τετρακοσάρια",τις Ιαπωνικές μηχανές οι οποίες εισάγονταν στην Ελλάδα από ανεξάρτητους εισαγωγείς κατευθείαν από την Ιαπωνία.Δημιουργήθηκε πραγματικό frenzy στην τότε μοτοσικλετιστική κοινότητα με τις συγκεκριμένες μηχανές καθώς τεχνολογικά ήταν μια γενιά μπροστά από τις μεγαλύτερες αδερφές τους(υιοθέτησαν πρώτες τα gull arm ή μονόμπρατσα πισινά,τα upside down μπροστινά,σκελετούς χαμηλού κέντρου βάρους κτλ.)
Ο λόγος για αυτό το τεχνολογικό οργασμό στην συγκεκριμένη κατηγορία είναι ότι στην Ιαπωνία το δίπλωμα οδήγησης μέχρι τα 400cc είναι σχετικά εύκολο να αποκτηθεί οπότε και μεγαλύτερο το target group στην κατηγορία αυτή.Μια κατηγορία που δημιουργήθηκε αποκλειστικά για την απαιτητική Ιαπωνική αγορά.Τα μοντέλα στην super sport κατηγορία που κατέκλυσαν την Ελληνική αγορά-και κυριάρχησαν στις εφηβικές μας ονειρώξεις-(και έφτασαν στο απόγειο της τεχνολογικής τους εξέλιξης το 1994-1995,εκτός από το VFR400R το οποίο σταμάτησε το 1992) είναι τα εξής:
Kawasaki ZXR400R
Yamaha FZR400R SP
Suzuki GSXR400R
Honda VFR400R
Honda RVF400R
Honda CBR400RR
Ο λόγος για αυτό το τεχνολογικό οργασμό στην συγκεκριμένη κατηγορία είναι ότι στην Ιαπωνία το δίπλωμα οδήγησης μέχρι τα 400cc είναι σχετικά εύκολο να αποκτηθεί οπότε και μεγαλύτερο το target group στην κατηγορία αυτή.Μια κατηγορία που δημιουργήθηκε αποκλειστικά για την απαιτητική Ιαπωνική αγορά.Τα μοντέλα στην super sport κατηγορία που κατέκλυσαν την Ελληνική αγορά-και κυριάρχησαν στις εφηβικές μας ονειρώξεις-(και έφτασαν στο απόγειο της τεχνολογικής τους εξέλιξης το 1994-1995,εκτός από το VFR400R το οποίο σταμάτησε το 1992) είναι τα εξής:
Kawasaki ZXR400R
Yamaha FZR400R SP
Suzuki GSXR400R
Honda VFR400R
Honda RVF400R
Honda CBR400RR