6128 Ερωτηση για μεμβρανη και 3"

Ethaniel

RetroActive
Joined
17 Ιουν 2008
Μηνύματα
475
Αντιδράσεις
17
καλημερα... μετα απο 4 ωρες ανα8υμιασεων απο οινοπνευμα και γενικο καθαρισμα, εφερα σε καλη κατασταση ενα 6128 που μου εδωσαν χθες.

Το προβλημα ειναι οτι δεν μου δουλευει το Return. Η μεμβρανη μεσα ειναι ακομα κολλημενη με την λευκη σιλικονη και δεν την ανοιξα. εβγαλα μονο τη μπιχλα απο τις εξωτερικες πλευρες της. η ερωτηση μου εδω ειναι η εξης...

υπαρχει περιπτωση να την ανοιξω για καθαρισμα και μετα να μην δουλευει τιποτα;

δευτερον το 3" είχε ΣΑΠΙΟ ιμαντα με αποτελεσμα να καταφερω να διασωσω μονο ενα μικρο μερος του ισα ισα για να δειξω στο μαγαζι το παχος αφου το υπολιπο ειχε λιωσει. ειδα σε αλλο ποστ οτι μπορεις να βαλεις λαστιχακι κοινο προσωρινα, οπως και δοκιμασα αλλα χωρις αποτελεσμα και επεισης οταν το ανοιξα, δεν ειδα να πεφτει ο περιβοητος πυρος. ανακουνησα το 3" να πεσει στα χερια μου αλλα δεν βγηκε τιποτα. υπρχει περιπτωση να το εχασα ή απλα εχει κολλησει μεσα; εχει καποιος διαστασεις ή φωτογραφια του;

σορρυ αν σας ζαλησε το τεραστιο ποστ μου...

μηπως δεν κοιταξα κατι; ειναι το πρωτο μου σερβις.

Ευχαριστω και καλο ξημερωμα. παω να ξεραθω τωρα...
 
Γεια σου φιλε.Καλος τον εσωσες λοιπον :) Εισαι τυχερος στο θεμα Return γιατι εχεις και το Enter που κανεις την ιδια δουλεια.

Μην ανοιξεις τη μεμβρανη στη μεση.Αν την κανεις 2 φυλλα εκτος οτι λιωνει στο καθαρισμα δε θα μπορει να κανει μετα καλη επαφη.

Ελαφρα οπως ειναι λυγισε απο ολες τις πλευρες και ειδικα στο σημειο του Return.

Τα πληκτρα στη ακρη εχουν ψιλο σπιραλ συρματακι που πατανε στη μεμβρανη.

Τριψτο λιγο στη ακρη και προσπαθησε να το τεντοσεις λιγο μηπως δε κανει καλη σουστα και δε παταει καλα.

Οσο για το φλοπυ λαστιχακι δε θα βρεις στο εμποριο.Η απο παλιο ραδιοκασετοφωνο

αυτοκινητου αν εισαι τυχερος η στο εμποριο υπαρχει μονο η αποσταση ιδια αλλα το παχος ειναι ακριβος το διπλασιο και θελει κοψιμο στη μεση.

Στο E-BAY παντος πουλανε 5αδα συσκευασια.

Τωρα με το απλο λαστιχακι που λες ενδεχομενος να θελει καθαρισμα η κεφαλη(ασπρη με μαυρη ψιλη γραμμη) θα τα δεις σιγα σιγα με νοτισμενη μπατονετα ελαχιστο ινοπνευμα.Αν και παλι δε γινει κατι μετα πας για ρυθμιση φλοπυ.Ψαξε εδω σε παλια threands για amstrad δε θυμαμαι καποιος φιλος εχει φωτο και εξηγει πως γινετε η ρυθμιση για το φλοπυ.Πρεπει να βαλεις τη κεφαλη στο track 0 παλι και αυτο φαινετε απο το ξυσιμο που εχει αφησει πανω στο σασι.Πολυ πιθανο να εχει κολλησει και ο αξονας του μοτερ.Αν δεις οτι οταν ανοιγεις τον amstrad δε προχωραει μπροστα η κεφαλη η οταν κανεις run Κλπ δε παιζει τοτε με λιγο λαδακι φαγητου στον αξονα και με διαδικασια run να παιζει το φλοππυ παιξε τον αξονα μπρος πισω να ξεκολλησει.

Οσο για τον πυρο πολυ πιθανο αν τον εχασες.Ισως και να ειναι κολλημενος ομως οπως λες.Ενα σημειο ειναι φαινετε αν ειναι πανω.

Ελπιζω να σε βοηθησα.Κανε τα απλα πρωτα πριν λυσεις βιδες μην ειναι κατι απλο και δημιουργησεις προβλημα χωρις να υπαρχει.

Ελπιζω να σε βοηθησα.Καλη επιτυχια να εχεις φιλε μου!
 
CPC-MAN είπε:
Οσο για τον πυρο πολυ πιθανο αν τον εχασες.Ισως και να ειναι κολλημενος ομως οπως λες.Ενα σημειο ειναι φαινετε αν ειναι πανω.
καλημερα. μονο αυτο το κομματι δεν καταλαβα τι εννοεις :xm:

ευχαριστω πολυ παντως για τις συμβουλες. βρηκα το ποστ που ανεφερες για το καλιμπραρισμα του φλοπυ.

το ανοιγω ευθυς αμεσως ;)
 
Να στο γραψω καλυτερα αφου δεν καταλαβεε αυτο. Αν δεν εχασες τον πυρο στο ανοιγμα και ειναι κολλημενοσ θα τον δεις.ενα σημειο ειναι.Δεξια πισω οπως βλεπεις την δεξια τρυπα τις δισκετας.Αλλιως αν τον εχασες στο ξεβιδωμα εκει στο μερος που το ελυσες βαλε καλσον στην ηλεκτρικη σκουπα μπροστα και ψαξε γυρω γυρω μηπως και κολλησει στη σκουπα.Ελπιζω να μη καθαρισες ακομα εσυ η γυναικα σου. :)
 
CPC-MAN είπε:
Ελπιζω να μη καθαρισες ακομα εσυ η γυναικα σου. :)
μπα ακομα μπαχαλο ειναι εδω μεσα οποτε ισως το βρω.

ΑΑΑ! Το πληκτρολογιο δουλευει :) επρεπε να καθαρισω και τις κυκλικεσ επαφες στην μεμβρανη...πραγμα που δεν ειχα κανει. εγω απλα σκουπισα τη μεμβρανη για να φυγει η σκονη... το εκανα τωρα με μπατονετα και οινοπνευμα. απλα σας το λεω για να μπορειτε να κοιμαστε ησυχοι τα βραδυα #)
 
Ε μα καθαρισε καλα βρε.Αμα κανεις το καλο λεει καντο καλα :) Ακομα μπερδεμενος εισαι? χμ...προσεχε μη χασεις ολο το CPC στο τελος αντι για τον πυρο :) )
 
οχι φιλε τελικα δεν ηταν απο την αρχη μεσα. τον 6128 τον ειχαν στην αποθηκη με ενα αυτοκολλητο "ΧΑΛΑΣΜΕΝΟ"... πιθανον να εχει ξανανοιχτει :(

αυτος ο πυρος ειναι με ελατηριο μεσα; μπορει να αντικατασταθει με κομματι απο συνδετηρα πχ; υπαρχει σε φωτο κατι;. εξακολουθει παντως να μην διαβαζει τη δισκετα. το μοτερ της δισκετας γυρναει αλλα η κεφαλη δεν ανεβοκατεβαινει... θα κανω κανα πειραμα και θα δω...
 
Λειπει εξαρχης ο πυρος.Ο πυρος αστον...ειναι περιεργος λιγο.Αν βρεις απο καποιον δειγμα σου φτιαχνει σιδερας.ειναι συμπαγης και ατσαλινος πιο χοντρος απο συνδετηρα με ελατηριο και συγεκριμενη αποσταση.

Κεφαλη ειπαμε...στον αξονα που παει απο το μοτερ καθαρισμα με οινοπνευμα...μετα λιγο λαδακι φαγητου με μπατονετα και στα 2 ακρα και με το χερι μπροσ πισο να ξεκολλησει να παρει λαδι μεσα και εισαι οκ.
 
Για τον πύρο μην αγχώνεσαι με μια κόλληση ή απλά με λίγο σελοτειπ λύνεις το πρόβλημα.. Πες μου αν είναι το eme-156 για να σου βγάλω φωτο βήμα βήμα για την αλλαγή ιμάντα και την θέση του πύρου.
 
Οπως λεει και ο φιλος Vangel δεν ειναι τιποτα ο πυρος.Απλα αν θες να το χεις μαμα φτιαχνεισ πυρο μετα η καθολου.απλα κοιτα να δουλεψει πρωτα.
 
Vangel το 156 εχω. ενταξει ειδα που παει ο πυρος. εχει ενα microswitch απο κατω του. απλα θα το βραχυκυκλωσω ή θα τραβηξω γραμμη σε εξωτερικο διακοπτη. το προβλημα τωρα εινα αλλο... λαδωσα και τον αξονα, εβαλα και τον ιμαντα που εχω στο αλλο 6128 αλλα παλι δεν βλεπει δισκετα μεσα :( . το μονο θετικο ειναι οτι με τον ιμαντα τον σωστο, η κεφαλη παει πανω κατω ενω πριν οχι (το λαστιχο φετας ηταν καπως στενο). μαλλον θα το παρατησω και θα βαλω μεσα κανενα 3.5 αλλα αν υπαρχουν ακομα ελπιδες, πειτε μου να ξερω

ΥΓ: με εξωτερικο 3.5 δουλευει κανονικα, οποτε δεν νομιζω να εχει προβλημα ο controller (αν εχει...) κατι παιζει με το drive
 
CPC-MAN είπε:
Λειπει εξαρχης ο πυρος.Ο πυρος αστον...ειναι περιεργος λιγο.Αν βρεις απο καποιον δειγμα σου φτιαχνει σιδερας.ειναι συμπαγης και ατσαλινος πιο χοντρος απο συνδετηρα με ελατηριο και συγεκριμενη αποσταση.Κεφαλη ειπαμε...στον αξονα που παει απο το μοτερ καθαρισμα με οινοπνευμα...μετα λιγο λαδακι φαγητου με μπατονετα και στα 2 ακρα και με το χερι μπροσ πισο να ξεκολλησει να παρει λαδι μεσα και εισαι οκ.
Βρε CPC-MAN ποτέ μα ποτέ δεν βάζουμε λαδάκι φαγητού σε μηχανήματα!!!!!!

ΟΚ, καλά είναι μια λύση δεν λέω, αλλά πεταχτείτε στο super market και πάρτε ένα μπουκαλάκι με ειδικό λαδάκι ραπτομηχανής. Στο carrefour βρήκα σε τιμή 3 ευρώ νομίζω, και θα κρατήσει μια ζωή γα οτιδήποτε θελήσουμε να κάνουμε.

Μακριά από λάδια φαγητού.
 
Pooky είπε:
Βρε CPC-MAN ποτέ μα ποτέ δεν βάζουμε λαδάκι φαγητού σε μηχανήματα!!!!!!
ΟΚ, καλά είναι μια λύση δεν λέω, αλλά πεταχτείτε στο super market και πάρτε ένα μπουκαλάκι με ειδικό λαδάκι ραπτομηχανής. Στο carrefour βρήκα σε τιμή 3 ευρώ νομίζω, και θα κρατήσει μια ζωή γα οτιδήποτε θελήσουμε να κάνουμε.

Μακριά από λάδια φαγητού.
Οντως παιδια... το λαδι φαγητου εχει καταλοιπα μεσα και ισως δουλεψει για λιγο αλλα μετα θα κολλησει. Εβαλα WD-40 αντισκουριακο (ετσι γραφεται; #) )
 
Σιγα μη του βαλει και γρασσο διαρκειας pooky.Σεβαστη η αποψη σου φιλε μου αλλα μιλαμε γαι ελαχιστο ισα ισα.Βαλε εσυ ραπτομηχανης που δεν ειναι τοσο ψιλο και αμα πηδαει καρεδακια ελα να μου πεις.Γιατι το καθαρισμα με οινοπνευμα πρωτα να φυγει η μακα δεν ειναι σωστο?Ο καθενας εχει τον τροπο του.Οσο για τον πυρο φταιχνεις και απο μυτη απο διαβητη συγκεκριμενο.

Οσο για το κεντραρισμα τισ κεφαλης δεν ειναι στανταρ τα σημαδια.Εξαλλου καποιοσ μπορει να μη πιανει το χερι του.Γιατι λοιπον να μη το ξεκολλησει απλα χωρις να το ξερυθμιση.Και το σωστο κεντραρισμα γινετε μεσο CPM σε κατασταση φορματ δισκετας με 2 κατσαβιδια και υπομονη!
 
CPC-MAN είπε:
Και το σωστο κεντραρισμα γινετε μεσο CPM σε κατασταση φορματ δισκετας με 2 κατσαβιδια και υπομονη!
για πες για πες... :)

Edit: ώπα κατσε... αμα δεν διαβαζει δισκετα πως θα τρεξεις το CPM?
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Φιλε ETHANIEL δεν εχω να πω τιποτα.Με καλυψε ο φιλος pookie και πιστευω σε καλυψε και σενα.Καμια φορα λεει καλυτερα να μασας παρα να μιλας...
 
Το πρόβλημά σου απ'ότι είδα στην φωτό που έχεις ανεβάσει στο post με το calibration, έχει να κάνει με τον μηχανισμό.

Χρειάζεσαι έναν οδηγό ώστε να ξέρει η κεφαλή πότε θα σταματήσει για να κεντράρει. Παραθέτω φωτό για να καταλάβεις. Είναι κάτι που λείπει από το drive σου και δεν το είδα στην φωτό σου...

Έχω spare όμως αν χρειαστείς και μπορώ να στο φτιάξω.

p1010388.jpg
 
CPC-MAN είπε:
Σιγα μη του βαλει και γρασσο διαρκειας pooky.Σεβαστη η αποψη σου φιλε μου αλλα μιλαμε γαι ελαχιστο ισα ισα.Βαλε εσυ ραπτομηχανης που δεν ειναι τοσο ψιλο και αμα πηδαει καρεδακια ελα να μου πεις

CPC-MAN είπε:
Καμια φορα λεει καλυτερα να μασας παρα να μιλας...

Eγώ πάλι φίλε CPC-MAN δε καταλαβαίνω γιατί πρέπει να κοντέψουμε να τσακωθούμε κιόλας,σε ένα thread που ανοίχτηκε με σκοπό να βοηθήσουμε ο ένας τον άλλον.

Ειλικρινά,δε το καταλαβαίνω αυτό...
 
CPC-MAN είπε:
Φιλε ETHANIEL δεν εχω να πω τιποτα.Με καλυψε ο φιλος pookie και πιστευω σε καλυψε και σενα.Καμια φορα λεει καλυτερα να μασας παρα να μιλας...
ε ενταξει, μια παρατηρηση εκανε ο pookie. κοιτα, εγω δεν ξερω γενικα απο Micro. δεν ειχα ποτε micro. τον amstrad τον πηρα το καλοκαιρι επειδη μου αρεσουν τα παλια παιχνιδια. ειμαι παντελως ασχετος, γι'αυτο αλλωστε ρωταω και εσας που εχετε πολυ μεγαλυτερη εμπειρια.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Δεν είπα εγώ ότι θα του πάρουμε και το κεφάλι,αλλά σαφώς και δεν υπήρχε λόγος να ανέβουν οι τόνοι.

Και δεν είπα καν ότι έγινε επίτηδες,αλλά,πίστεψέ με,στο γραπτό λόγο οι παρεξηγήσεις γίνονται πανεύκολα... ;)
 
Πίσω
Μπλουζα