Amiga ή επιστροφή τής κυρίας

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Aardvark
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Ένα board που θα κοστίζει ένα νεφρό και θα παίζεις πάλι τα ίδια παιχνίδια.
 
Ένα board που θα κοστίζει ένα νεφρό και θα παίζεις πάλι τα ίδια παιχνίδια.

Υπάρχει και πιο χαμηλά
Να πληρώνεις ένα νεφρό για έναν accelerator για να παίζουν...Doom στην 500άρα! :award:

Βρίσκουν τα κάνουν οι ανά τον κόσμο "Periphrastic"...
 
Εν τω μεταξύ τώρα κατάλαβα πως στην τιμή των 190 ευρώ είναι μόνο το motherboard, χωρίς case και χωρίς πληκτρολόγιο.
 
Για την 1200 είναι όχι για την 4000.

Πως θα είναι τελικά; Με κουτί και πληκτρολόγιο ή σκέτο το pcb;
 
Έρχεται το 2026 (όπως γράφει και στο βίντεο)


Έχουμε καθυστέρησή στην κυκλοφορία της A1200.

Απο 16 Ιουνίου 2026 που ήταν το αρχικό release date τώρα μετατέθηκε για Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου 2026

https%3A%2F%2Fsubstack-post-media.s3.amazonaws.com%2Fpublic%2Fimages%2F5f63c293-031a-4435-b1c0-beb29b36b216_1080x1350.jpeg
 
Τελευταία επεξεργασία:
A1200 From Retro Games LTD Prototype First Look At It In Action!




61JnpmjYIWL._AC_SL1500_.jpg


THE A1200 comes pre-loaded with the following games:

- Alien Breed: Tower Assault
- Beneath a Steel Sky
- Defender of the Crown
- Defender of the Crown II
- It Came from the Desert
- Antheads: It Came From The Desert II
- The King of Chicago
- Lords of the Rising Sun
- Lure of the Temptress
- Mercenary: Escape from Targ
- Reshoot Proxima 3
- Rocket Ranger
- Ruff'n' Tumble
- S.D.I. (Strategic Defense Initiative)
- The Settlers II
- Sinbad and the Throne of the Falcon
- Slam Tilt
- Turrican
- Turrican I: The Final Fight
- Turrican 3
- TV Sports (Baseball, Basketball, Boxing, & Football)
- Wings

Workbench included!
Get the full Amiga experience with the included workbench, allowing the use of the full range of Amiga software & compatibility with 1000’s of classic Amiga games and demos.

The system launches on
4th December 2026 and costs EUR 189.99

Official website:
 
Τελευταία επεξεργασία:
Ώρες ώρες λέω καλύτερα μια amiga 500 μτχ σε αυτά τα λεφτά που θα είναι και γνήσια ή αυτό... Ναι καλά καταλάβατε πλέον δεν έχω εδώ και χρόνια ούτε μια 500 καν δυστυχώς
 
Ώρες ώρες λέω καλύτερα μια amiga 500 μτχ σε αυτά τα λεφτά που θα είναι και γνήσια ή αυτό... Ναι καλά καταλάβατε πλέον δεν έχω εδώ και χρόνια ούτε μια 500 καν δυστυχώς
Amigos χωρίς Amiga...πoτς γκεγκεν αυτό; :fafoutis:
Θυμάμαι πριν χρόνια που χάζευα την ντουλάπα σου...και τι δεν είχε μέσα... (και δεν ήταν και στα peak της τότε).
 
Amigos χωρίς Amiga...πoτς γκεγκεν αυτό; :fafoutis:
Θυμάμαι πριν χρόνια που χάζευα την ντουλάπα σου...και τι δεν είχε μέσα... (και δεν ήταν και στα peak της τότε).
Πραγματικά κουφό χαχαχα.. Ναι τότε ωραία χρόνια.. Πρέπει να είχα ότι είχε βγει στην αγορά από τα μέσα του 80 και μετά κονσόλες και home .. Καλά και τα περισσότερα από 2,3,4 φορές.. Στα κουτιά τους κλπ..AMIGA 2000 είχα 3.. 500ρες 4-5 και όλες της άλλες.. Χωριά όσα πέρασαν και τα Πούλησα.. Δεν βαριεσαι, καλά να είμαστε. Αν τα έδινα τώρα θα Έπαιρνα σπίτι :-))
 
Πίσω
Μπλουζα