Amiga Longplays by Metalcandyman

Shinobi

RetroMasteR
Joined
26 Ιουλ 2006
Μηνύματα
1.958
Αντιδράσεις
435
Η Amiga 500 ήταν περίπου ισάξια με ένα Megadrive, και με χρήση του copper έβγαζε πολύ περισσότερα χρώματα και γραφικά πολλές φορές που απλά το megadrive δεν μπορούσε να τα πιάσει με τίποτα (πχ Lionheart, shadow of the beast, snow bros και πολλά άλλα). Επίσης είχε κατά πολύ ανώτερο ήχο. Άφηνε πίσω χιλιόμετρα το master system που ήταν περίπου στα επίπεδα ενός Atari ST σε γραφικά-ηχο.

Αυτή η προγραμματιστικη ομάδα που έφτιαξε τότε το Toki ήταν η καλύτερη ομάδα στην Amiga, και σίγουρα ήξεραν ότι η Amiga άνετα μετακινεί όλοκληρη την οθόνη (Risky woods, Pacmania, Superfrog, Alien breed κλπ κλπ κλπ) απλά μάλλον το έκαναν κοινό port ST-Amiga. Δεν υπήρχαν πόροι ($$) για 2 ξεχωριστά port.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Ace

RetroAdept
Joined
29 Απρ 2007
Μηνύματα
1.136
Αντιδράσεις
509
(πχ Lionheart, shadow of the beast, snow bros και πολλά άλλα)

Kudos, βασικά όχι για την απόπειρα αναζωπύρωσης του flame war μεταξύ Amiga-Mega Drive, αλλά γιατί με ιντρίγκαρες να (ξανα)δώ το ακυκλοφόρητο Snow Bros της Amiga, που είναι πραγματικά πολύ καλό. Απορία έχω για το παρασκήνιο και το γιατί δεν κυκλοφόρησε τελικά...

ΥΓ: Αλλά μαζί με το Snow Bros ανακάλυψα και το επίσης ακυκλοφόρητο Liquid Kids για την Amiga, από την Ocean software, με copyright την ίδια χρονιά με του Snow Bros. Πολύ καλό και αυτό, υπολείπεται ελαφρώς του Snow Bros σε arcade πιστότητα, καθώς είναι λίγο πιο απαιτητικό σε animation. Αξίζει να αναφερθεί ότι και τα δύο δεν απαιτούν παρά απλές Amiga 500.

Μάλλον ήταν η χρονιά που η Ocean ξεκίνησε τη στροφή προς τις κονσόλες, εγκαταλείποντας ολοκληρωμένα projects...
 
Τελευταία επεξεργασία:

Shinobi

RetroMasteR
Joined
26 Ιουλ 2006
Μηνύματα
1.958
Αντιδράσεις
435
Kudos, βασικά όχι για την απόπειρα αναζωπύρωσης του flame war μεταξύ Amiga-Mega Drive, αλλά γιατί με ιντρίγκαρες να (ξανα)δώ το ακυκλοφόρητο Snow Bros της Amiga, που είναι πραγματικά πολύ καλό. Απορία έχω για το παρασκήνιο και το γιατί δεν κυκλοφόρησε τελικά...
Από ότι ξέρω έφτιαξαν στην Ocean France το παιχνίδι χωρίς να έχει πάρει η Ocean τα δικαιώματα και όταν το τελείωσαν η Ocean δεν μπορούσε να το κυκλοφορήσει χωρίς τα δικαιώματα και έμεινε στο ράφι. Πρέπει να είχαν δώσει τα δικαιώματα στην Capcom τότε για κάποια ports σε κονσόλες. Πάντως αυτά που κυκλοφόρησαν Toki, pang, mr. Nutz, operation wolf είχαν πει οι ίδιοι ότι ήταν αμέσως sold out όλα.
 

Retropolis Greece

Retro Member
Joined
7 Ιουλ 2009
Μηνύματα
363
Αντιδράσεις
198
Χάλια ή όχι, το να παίζεις στο σπίτι σου τα Arcades παιχνίδια εκείνη την εποχή, έστω και σε χειρότερη μορφή, ήταν μοναδικό συναίσθημα.
 

petran79

Retro Member
Joined
16 Απρ 2008
Μηνύματα
283
Αντιδράσεις
116
Πραγματικα οταν το επαιζα αυτο σκεφτομουνα ολους αυτους που πληρωσαν κιολας για να παιξουν αυτη την σαβουρα.Αντε αν δεν το ηξερες καθολου το παιχνιδι δεν ειχες παιξει καμια αλλη εκδοση μπορει καπως να το καταπινες αλλα αν καποιος ειχε παιξει το παιχνιδι στα arcades και μετα αγορασε αυτο το πραγμα πρεπει να τραβουσε οχι μονο τα μαλια του αλλα οτι τριχες ειχε και δεν ειχε.


Μη σου πω πως το port για Sega Master System, αν και 8μπιτο, είναι καλύτερο και πιο πιστό στα ηλεκτρονικά. Μικρός ήμουν τυχερός και είχα πετύχει ζωντανό longplay από έναν ενήλικα που το ήξερε απ' έξω με μόλις ένα κέρμα. Μετά βέβαια εξαντλημενος κάλυψε το πρόσωπο με τα χέρια του και χρησιμοποιεισε τα κουμπιά για προσκέφαλο για λιγο
 

Retropolis Greece

Retro Member
Joined
7 Ιουλ 2009
Μηνύματα
363
Αντιδράσεις
198
Wonderboy και Ghosts n Goblins στα arcades τα τερμάτιζε φίλος που είχε μόνο το δεξί του χέρι. ΦΟΒΕΡΟΣ!!!
 
Μπλουζα