Amstrad CPC vs Commodore 64

phil_vr είπε:
Χμ.. now THATS an idea!! :) Vagosgta ετοιμασε το σχετικο thread να 'καθαριζουμε' ενα ενα τα μηχανηματα του ανταγωνισμου!! :) Χωρις πλακα, αυτο θα ηταν ενα πολυ καλο thread, και θελω πολυ να δω τις αποψεις του DINO μιας και πρεπει να ειναι απο τους λιγους που ειχαν XL στις μερες μας στην Ελλαδα.
Θα το ψαξω,αν και εχει δικιο ο dino οτι λιγα παιχνιδια πρεπει να υπαρχουν που να εχουν βγει και στις δυο εκδοσεις.Παντως θα το κοιταξω.
 
A1200 είπε:
Γιατι οι προγραμματιστες βαριοντουσαν και απλα κανανε πορτ παιχνιδια απο τον σπεκτρουμ

Αυτό ήταν ταφόπλακα για τον άμστραντ ....

billy είπε:
Stan, o 64άρης ακόμα και το '82 με '85 δεν είχε μεγάλο σουξέ στην Ελλάδα. Ο λόγος ονομάζεται "γομολάστιχας". ;)
Με το γομολάστιχα ξεκίναγες να παίζεις με τα μισά (και βγάλε)

λεφτά σε σχέση με τον C64.

Με το value for money δεν τα πήγαινε καλά η κομοντορ (στην Ελλάδα του φόρου 36% σε "ηλεκτρονικά είδη" ) ...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Karnov είπε:
Αυτό ήταν ταφόπλακα για τον άμστραντ ....
Μπα! Τα δεκαδες KB που επρεπε να πηγαινοφερνει εσωτερικα για να αποφυγει το clash και εκαναν τα παιχνιδια τοσο ΑΡΓΑΑΑΑααααααααααα ηταν ενα μεγαλο θεμα. Οπως επισης οτι βγηκε τοσα χρονια μετα το Spectrum και τον C64 και δεν ειχε καν hardware sprites...

Εκτος να εννοεις οτι τα conversions απο Speccy (που γινονοτουσαν σε mode1) εβγαζαν 4 χρωματα στον CPC σε σχεση με τα 8 του Spectrum...
 
(Τι εγινε ? πηρε πολυβιταμινουχα και ξεθαρρεψε ? )

Αυτα τα παραπανησια kb ηταν για να εμφανιζεται σωστα το παιχνιδι - μιας και στο δικο σου τα (2...) χρωματα ηταν ... ανακατωμενα ...

Το πληθος των διαθεσιμων χρωματων ειναι επισης βασικο - αλλο 27 αλλο μουσταρδοχλωρινη...

Το αλλο με τα 8 του spectrum αποτελει το καλυτερο ανεκδοτο της Εορταστικης περιοδου :)
 
Πίσω
Μπλουζα