[Ann] r0x 1.0 release.

ChrisTOS

RetroJunkie™
Joined
5 Ιουλ 2007
Μηνύματα
2.213
Αντιδράσεις
66
Το r0x είναι το αποτέλεσμα της συνεργασίας μεταξύ του Heavy Stylus (RGCD) και tomchi (no Extra). Είναι γραμμένο σε GFA BASIC ενώ τα γραφικά του τα υπογράφουν οι templeton (Cerebral vortex), C-rem (MJJ prods) και ο Heavy Stylus ενώ τη μουσική οι Crazy Q, DMA-Sc και Tomchi.

Το παιχνίδι είναι ένα vertical scrolling avoid em up στο οποίο σκοπό σας είναι να αποφύγετε αστεροειδείς. Είναι ένα ειρηνικό παιχνίδι.

Τεχνικά στοιχεία:

Min requirements: Atari STE 2MB ram

2 vbls

Sampled speach.

Awards: 1st place Outline 2009 game dev compo.

Link: http://www.rgcd.co.uk/r0x/

video from Outline 2009:

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=XH2T5OelWNI]YouTube - Outline 2009 Live Footage: r0x by TomChi^NoExtra and Heavy Stylus^RGCD (Game)
 
Νομίζω ακούω και γυναικεία φωνή στο κοινό; Ω! θεοί! :D

Το παιχνιδάκι φαίνεται γλύκα σκέτη, τρέχω... ευχαριστώ!
 
Αφού το έπαιξα για το STOT να δώσω και τις πρώτες μου εντυπώσεις.

Λοιπόν, το παιχνίδι είναι πολύ καλό.

Τεχνικά στοιχεία: Όπως είπαμε το παιχνίδι τρέχει στις 2vbl (για τους αμύητους, vbl = vertical blank interrupt, δηλαδή μια interrupt κάθε φορά που έχουμε ολοκλήρωση της δημιουργίας της οθόνης, για PAL είναι 50Hz και άρα το παιχνίδι τρέχει στα 25fps), έχει πολύ καλής ποιότητας samples και απαιτεί STE και 2MB RAM. Εντύπωση μου έκαναν τα πολλά sprites που βγάζει στην οθόνη ενώ το scrolling όπως αναμένεται είναι πολύ καλό.

Γραφικά: Με τα ονόματα που υπογράφουν τα γραφικά δεν θα μπορούσαν να είναι κάτι άλλο εκτός από καλοσχεδιασμένα. Έχω κάποιες αντιρρήσεις αναφορικά στην παλέτα αλλά αυτό είναι προσωπικό γούστο.

Ήχος: Πέραν από τα πολύ καλά samples που αναφέραμε και τα οποία ακούγονται συνέχεια μες το παιχνίδι, το soundtrack είναι απλά εξαιρετικό και ατμοσφαιρικό. Αν και μπορεί να διακρίνει κανείς τα διαφορετικά στυλ των μουσικών, είναι απίστευτο το πόσο αρμονικά δένουν μεταξύ τους.

Gameplay: Δεν έχω κάποια αντίρρηση και το βρίσκω αρκετά εθιστικό. Το να αποφεύγεις τους αστεροειδής είναι αρκετά δύσκολο. Το να μαζέψεις και τα bonus είναι ακόμα περισσότερο. Φυσικά το επίπεδο δυσκολεύει όσο πηγαίνεις από το κύμα 1 στο 2 και στο 3 αλλά τόσο αυξάνονται και οι πιθανότητες να ανεβάσεις το score σου.

Γενικά πρόκειται για ένα πολύ καλό παιχνίδι. Αν μαλιστά σκεφτούμε ότι είναι και το πρώτο παιχνίδι του Tomchi.. είναι εντυπωσιακό.
 
To παιχνιδι μαλλον πρεπει να μπει σε κατηγορια Αvoid 'em up!! Ουτε μια σφαιρα να φυγει, ετσι για το welcome to space??

Το scrolling ολο κομπιασματα ειναι, και το σκαφακι αρκετα μικρο.. μουσικη στυλ Rodland.. και αυτο το κατασκευασμα θελει 2ΜΒ για να τρεξει, και STE? Το στησιμο φερνει προς Hades Nebula αλλα ακομα και με τα hi res asteroids images δεν το ισοπεδωνει με τιποτα.

Ισως το παλικαρι στην αρχη που βροντοφωναζει "AMIIIIGGGGAAAAAA!!!!" να ηξερε τι ακολουθουσε!!
 
Όχι το Amiiiigggggaaaaarrrrrggghhhhh το φωνάζαν διαρκώς. Βέβαια όταν είδαν το suretrip II το κοψαν :D . Χρειάστηκε ο οργανωτής να τους μαζέψει γιατί διαρκώς περνούσαν μπροστά από την οθόνη για να κεράσουν μπύρες τον coder :D .

Στο βίντεο χάνει πολύ, θα σου πρότεινα να το βάλεις στον STEEM.
 
Έχοντας βοηθήσει τον προγραμματιστή του r0x σε κάποια σημεία, και επειδή έχω παίξει αρκετά το Hades Nebula (και το έχω patchάρει για Falcon!), ας παραθέσω μερικά σχόλια:

- Το r0x τρέχει στα 25Hz συνέχεια, με σπάνιες περιπτώσεις που πέφτει στα 16 (50/2 με 50/3).

- Τι ακριβώς εννοείς ότι "κομπιάζει" το scroll; Μήπως αναφέρεσαι στο κλασσικό πρόβλημα που έχεις όταν τρέχεις κάτι που είναι για 50Hz σε PC με εξομοιωτή που ανανεώνει σε ένα μόνιτορ με 60hz; Αν ναι, τότε τρέχτο σε πραγματικό μηχάνημα ή συγχρόνισε το μόνιτορ σου στα 50hz (Powerstrip)

- Το σκαφάκι έχει μήκος το μισό του Hades, αλλά το διπλάσιο ύψος (με την φλόγα), άρα έρχονται στα ίδια.

- Τo Hades είναι παιχνίδι που κάνει frame skipping, δηλαδή όταν δει τα σκούρα στην ταχύτητα, μειώνει το frame rate μόνο του. Αυτό θα έλεγα είναι ότι κάνει κομπιάσματα στο scroll! (η μόνη καλή παρενέργεια αυτού είναι ότι στον Falcon τρέχει στα 60hz χωρίς να χαλάει το gameplay).

- Το Hades μπορεί να σκρολάρει την οθόνη, αλλα ως πρόστιμο δείχνει πολύ μικρά sprites, ή αμα δείχνει πολλά αρχίζει πολύ χειρότερα κομπιάσματα.

- Δεν κάνω κάν σύγκριση γραφικών. Είναι που είναι μέτρια του Hades στην πρώτη πίστα, μετά την δεύτερη...
176213632v11_350x350_Front.jpg


- Το Hades κρασάρει σε τυχαία σημεία.

- Γιατί το r0x θέλει 2mb και STE; Γιατί μπορεί :p . Πέρα από την πλάκα, ο άνθρωπος έμαθε να γράφει κατευθείαν σε STE, oπότε χρησιμοποίησε τον blitter. Απο κει και πέρα, πολύ μνήμη θέλει γιατί έχει αρκετό γραφικό, και την χρησιμοποιεί για να βοηθήσει τον blitter. Είμαι σχετικά σίγουρος ότι αν το βάλουμε κάτω το πρόγραμμα θα μπορέσουμε να πέσουν οι απαιτήσεις στο 1mb. Από την άλλη όμως, μιας και ένας STE αναβαθμίζεται σε 4mb μέσα σε 15', ποιός ο λόγος;

- Και όσο για την μουσική στυλ Rodland.... έ, όχι κι έτσι! Το ξέρω, γούστα είναι αυτά αλλα όχι κι έτσι!

Τέλος, για σύγκριση των 2 παιχνιδιών... Όποιος έχει πάει πέρα απο το level 2 στο Hades Nebula είναι αρκετά καλός παίχτης και έχει μάθει απ'έξω τα waves των εχθρών... αφου δεν του έχουν σπάσει και τα νεύρα εντελώς από το γεγονός ότι το σκάφος του παίκτη πάει 1 pixel/frame και οι σφαίρες των εχθρών με 4 ή 8!

Και ένα τελευταίο... Ο tomchi έχει βγάλει τον κώδικα του παιχνιδιού στο κοινό, οπότε οποιεσδήποτε βελτιώσεις είναι ευπροσδεκτες :D
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πίσω
Μπλουζα