Alucard
RetroMasteR
- Joined
- 15 Αύγ 2006
- Μηνύματα
- 1.322
- Αντιδράσεις
- 521
Barbarian 2: The Dungeon of Drax (1988)
Μήπως υπήρχαν αμφιβολίες σχετικά με το αν θα υπάρξει συνέχεια του ιδιαίτερα επιτυχημένου παιχνιδιού Barbarian: The Ultimate Warrior;
Φαντάζομαι πως δεν υπήρξαν από κανένα…
Ούτε φυσικά και από τη σχεδιάστρια εταιρεία του πρώτου παιχνιδιού Palace Software η οποία το 1988 κυκλοφόρησε τη συνέχεια των περιπετειών του φημισμένου μπρατσαρά βάρβαρου με τίτλο Barbarian 2: The Dungeon of Drax.
Τι το καινοτόμο και ιδιαίτερο όμως θα είχε η συνέχεια ώστε να προκαλέσει το ενδιαφέρον των gamers και να φανεί αντάξια του θρυλικού πρώτου μέρους;
Ας δούμε.
Dawn of Battle.
Έχοντας ελευθερώσει την Πριγκίπισσα Mariana στο πρώτο μέρος του παιχνιδιού, ο μάγος Drax ανασυντάσσεται και δοκιμάζει για ακόμη μια φορά να υποτάξει την Jewelled πόλη διοικώντας τις στρατιές των τεράτων μέσα από το υπόγειο καταφύγιό του.
Η εισαγωγική οθόνη του παιχνιδιού εκτός από την ηλεκτρονική εικονογράφηση του εξωφύλλου (στην οποία η Maria Whittaker ποζάρει για άλλη μια φορά προς τέρψη των οφθαλμών μας), μας προσφέρει τη δυνατότητα να επιλέξουμε μεταξύ 2 χαρακτήρων. Ο ένας είναι ο «κλασσικός» μας βάρβαρος και η δεύτερη είναι την πολεμίστρια Πριγκίπισσα Mariana (οι εποχές προχώρησαν και οι γυναίκες πλέον στην «εποχή» του Barbarian 2 πολεμούν ). Ο πρώτος φέρει ένα βαρύ τσεκούρι για όπλο, ενώ η δεύτερη ένα σπαθί. Αυτά θα είναι και όλα τα όπλα που μπορεί να χρησιμοποιήσει κανείς στο 2ο μέρος του παιχνιδιού.
Δε φαίνεται να έχει καθόλου φιλικές διαθέσεις το κοντοπίθαρο πλάσμα.
Για να δούμε ποιος είναι πιο... «βάρβαρος».
Η πρώτη πίστα του παιχνιδιού μας βρίσκει στο ύπαιθρο σε βραχώδεις περιοχές και ηφαίστεια στα οποία περιπλανιόμαστε μέχρι να βρούμε την έξοδο η οποία θα μας οδηγήσει στην επόμενη. Την ίδια λογική ακολουθούν και οι υπόλοιπες τις οποίες πρέπει να διασχίσουμε και περιπλανηθούμε μέσα σε λαβύρινθους μέχρι να συλλέξουμε όλα τα αντικείμενα που χρειάζεται και να περάσουμε στο επόμενο επίπεδο.
Σε αντίθεση λοιπόν με το πρώτο μέρος ο χαρακτήρας μας μάχεται κινούμενος σε διάφορες οθόνες τη πίστας έχοντας ως αντιπάλους τέρατα τα οποία εμφανίζονται σε διάφορες μορφές και διαστάσεις. Μπορούμε να πραγματοποιούμε άλματα πάνω από λάκκους αλλά και να μπαίνουμε σε σπηλιές (πατώντας το space bar) οι οποίες μας οδηγούν σε διαφορετικά μονοπάτια τα οποία καλό θα ήταν να χαρτογραφήσουμε.
Για να βρούμε την έξοδο του κάθε level, ένα σπαθί στο κάτω μέρος της οθόνης μας δείχνει την κατεύθυνση -αλλά όχι το δρόμο- την οποία πρέπει να ακολουθήσουμε για να ολοκληρώσουμε την αποστολή μας.
Οι κινήσεις του χαρακτήρα μας έχουν αρκετά στοιχεία από το πρώτο μέρος του παιχνιδιού όπως το χτύπημα αποκεφαλισμού, οι κλωτσιές, τα κάθετα χτυπήματα προς το κεφάλι του αντιπάλου κ.α.
Κατευθύνοντας το μοχλό προς τα πάνω μπορούμε να εξαναγκάσουμε τον χαρακτήρα μας σε sprint ενώ αν πατήσουμε το fire κατά τη διάρκεια του sprint, το sprite μας πραγματοποιεί ένα εντυπωσιακό άλμα το οποίο θα μας βοηθήσει να υπερπηδήσουμε τους λάκκους και τα στενά ποτάμια από λάβα.
Στην πορεία μας θα συναντήσουμε και διάφορα αντικείμενα τα οποία θα μας βοηθήσουν να προχωρήσουμε τις πίστες και να προστατευθούμε από τις μαγικές δυνάμεις εχθρών. Συγκεκριμένα:
- Η μαύρη σφαίρα θα μας προστατεύσει από τις μαγικές δυνάμεις του Drax.
- Το μαγικό φίλτρο θα αυξήσει την αντοχή μας στα χτυπήματα των αντιπάλων.
- Το κλειδί θα ξεκλειδώσει τις ασφαλισμένες πόρτες της 3ης πίστας.
- Το τσεκούρι θα αυξήσει την δύναμή μας.
- Η ασπίδα θα μας προστατεύσει από τον ακαριαίο θάνατο από τη φωτιά του δαίμονα.
- Το διαμάντι θα εξαφανίσει το Living Idol μόλις το αγγίξουμε.
Προσωπική συμβουλή: μαζέψτε οπωσδήποτε τη μαύρη σφαίρα, το διαμάντι και το κλειδί, σε διαφορετική περίπτωση δε θα μπορείτε να τελειώσετε το παιχνίδι αφού θα κολλήσετε στην ίδια ή σε επόμενη πίστα.
Beauty is in the eye of the beholder.
Δεν ήταν και πολύ καλή ιδέα να πραγματοποιήσουμε άλμα πάνω από το λάκκο τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή.
Το παιχνίδι αποτελείται από 4 πίστες τις οποίες πρέπει να ολοκληρώσουμε έχοντας στη διάθεσή μας 5 ζωές κάθε μία από τις οποίες διαθέτει μια μπάρα ενέργειας η οποία όταν μηδενιστεί οδηγεί -όπως είναι αναμενόμενο- στην απώλεια της ζωής.
Ενέργεια διαθέτουν επίσης και οι αντίπαλοι οι οποίοι όμως με το κατάλληλο χτύπημα (π.χ. αποκεφαλίζοντάς τους) μπορούν να τεθούν άμεσα εκτός μάχης.
Σε ό,τι αφορά μάλιστα τους αντιπάλους, αυτοί περιλαμβάνουν όπως αναφέρθηκε όντα διαφόρων διαστάσεων και μορφών όπως δαίμονες, Trolls, δεινόσαυρους, ιπτάμενα μάτια τα οποία εκτοξεύουν ακτίνες, γιγαντιαία οστρακοειδή, άνθρωποι του Neanderthal, μεταλλαγμένοι πίθηκοι, γιγαντιαία έντομα κ.α.
Κάθε ένας από τους παραπάνω αντιπάλους είναι ευαίσθητος σε συγκεκριμένα χτυπήματα τα οποία αν του δοθούν σωστά, χάνει μεγάλο ποσό της ενέργειάς του.
Έχοντας επιλέξει τη Mariana η μάχη με τον παχύσαρκο βασανιστή, μοιάζει άνιση.
Taste the love.
The Lucifer's magic, that makes you numb.
Αρκετές είναι και οι χιουμοριστικές σκηνές του παιχνιδιού όπως τη στιγμή που ο χαρακτήρας μας προσπαθεί να ισορροπήσει στην άκρη ενός λάκκου αλλά και στην περίπτωση που το τεραστίων διαστάσεων τέρας του πρώτου level καταπίνει αμάσητο το κεφάλι μας το οποίο διαγράφει μια χαρακτηριστική πορεία στο στενό λαιμό μέχρι να καταλήξει στο στομάχι του.
Για άλλη μια φορά ο Drax στο δρόμο μας, αλλά η κατάληξή του θα είναι η... γνωστή.
Συνολικά το Barbarian 2: The Dungeon of Drax αποτελεί ένα αξιόλογο παιχνίδι του οποίου τα μεγάλα sprites, τα όμορφα χρώματα και το αρκετά καλό gameplay μπορεί να προκαλέσουν το ενδιαφέρον των gamers.
Στα αρνητικά του θα μπορούσαμε να αναφέρουμε τη μεγάλη του δυσκολία, την απουσία μουσικού θέματος και scrolling.
Μετά την επιτυχία του πρώτου μέρους το εύλογο ερώτημα που δημιουργείται είναι αν το Barbarian 2: The Dungeon of Drax τελικά αποτέλεσε άξιο συνεχιστή της σειράς Barbarian.
Παρακαλώ, τις απόψεις σας
Συνημμένα
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή: