Rakeesh
RetroDB Feeder
- Joined
- 10 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 4.668
- Αντιδράσεις
- 1.984
Το Prince of Persia, δημιουργησε ενα βραχυβιο ειδος ρεαλιστικου platform arcade-adventure. Χαρακτηριστικο τους στοιχειο ηταν οι απιστευτα ρεαλιστικες κινησεις του sprite που ετρεχε, πηδαγε, κρεμοταν, σκαρφαλωνε, ή επαιρνε φορα για να κανει αλματα. Ενας αξιος απογονος ηταν και το απιθανο Flash Back. Το Bermuda Syndrome φιλοδοξει να γινει αλλο ενα μελος της ενδοξης, αλλα μικρης οικογενειας αυτης, εχοντας εμφανη στοιχεια τοσο απο το Prince of Persia οσο και απο το Flash Back, καθως και απο το Another World. Εκτος αυτου ειναι ενας τιτλος φορος-τιμης των pulp ιστοριων και των b-movies.
Το παιχνιδι αυτο το εμαθα απο ενα παλιο τευχος του PC Master. Απο τις φωτογραφιες και μονο ξεπηδαγε μια πανδαισια χρωματων, και λεπτομερειες που εμοιαζαν πιο πολυ με φωτογραφια παρα με screenshot. Οντας φαν του FB, μου προκαλεσε το ενδιαφερον και μπηκε στο πισω μερος του μυαλου μου.
Η υπόθεση: Ειμαστε ο πιλοτος του Β΄ΠΠ Jack Thompson. Στη διαρκεια μιας αερομαχιας πανω απο τις Βερμουδες, το B-17 του καταρρίπτεται απο τους Γερμανους. Όμως δεν πεφτει ποτε στη θαλασσα. Τηλεμεταφέρεται μυστηριωδως σε μια άλλη διάσταση. Οπως πεφτει το αεροπλανο, σώζει την (πανέμορφη και ημιγυμνη) πριγκίπισσα Natalia που ηταν ετοιμη να καταβροχθιστει απο ένα τεράστιο δεινόσαυρο. Εκεινη ομως δεν ειναι καθολου χαρουμενη, αφου προοριζοταν για θυσια προκειμενου να σωσει τη ζωη του αρρωστου βασιλια πατερα της. Μην εχοντας αλλη επιλογη, ξεκιναμε να βρουμε εξοδο απο τη ζουγκλα. Για καλη μας τυχη εχει σωθει το τουφεκι και ενας σακος φυσίγγια.
Η εισαγωγη του παιχνιδιου:
Το παιχνιδι ειναι μεγαλο και προσωπικα με κουρασε αρκετα πριν το τερματισω. Δυστυχως το παιχνιδι φαινεται ημιτελες σε καποια σημεια, που χρειαζονταν παραπανω προσοχη. Καποιοι γριφοι ειναι πολυ ασαφεις ενω η Ναταλια δε σας βοηθαει καθολου. Θεωρω λοιπον παραπλανητικο το εικονιδιο της ομιλιας, αφου υποτιθεται οτι μπορειτε καθε στιγμη να μιλησετε με τη Ναταλια, αλλα μονο επαναλαμβανομενους διαλογους που δεν προσφερουν τιποτα (ουτε καν ατμοσφαιρα). Αν δεν μπορουσαν οι σχεδιαστες να εμπλουτισουν το παιχνιδι με περισσοτερους διαλογους (πχ hints ή σεναριακα στοιχεια) τουλαχιστον θα μπορουσαν να το ειχαν απλοποιησει εξαλειφοντας αυτο το εικονιδιο, ωστε να ειναι λιγοτερο "παραπλανητικό". Ετσι οπως ειναι μου δινει την εντυπωση του ημιτελους
Συνοψιζοντας, ειναι ενα μεγαλο και κουραστικο παιχνιδι με αρκετες ελλειψεις, που θα σας ανταμειψει ομως με τα ομορφα γραφικα του. Εαν σας αρεσαν τα παιχνιδια που γεννησε το Prince of Persia, στεκεται ισαξια διπλα του, αλλα κατα τη γνωμη μου δε φτανει το Flashback σε βαθος και gameplay. Παρολαυτα εχει ενδιαφερουσες καινοτομιες, οπως η χρηση του βαθους, που θα επρεπε να ξαναειδουμε σε αλλο παιχνιδι του ειδους.
Α, επισης ανηκει στην ατυχη κατηγορια παιχιδιων που στο τελος υποσχεται sequel αλλα τελικα... δεν.
Το παιχνιδι αυτο το εμαθα απο ενα παλιο τευχος του PC Master. Απο τις φωτογραφιες και μονο ξεπηδαγε μια πανδαισια χρωματων, και λεπτομερειες που εμοιαζαν πιο πολυ με φωτογραφια παρα με screenshot. Οντας φαν του FB, μου προκαλεσε το ενδιαφερον και μπηκε στο πισω μερος του μυαλου μου.
Η υπόθεση: Ειμαστε ο πιλοτος του Β΄ΠΠ Jack Thompson. Στη διαρκεια μιας αερομαχιας πανω απο τις Βερμουδες, το B-17 του καταρρίπτεται απο τους Γερμανους. Όμως δεν πεφτει ποτε στη θαλασσα. Τηλεμεταφέρεται μυστηριωδως σε μια άλλη διάσταση. Οπως πεφτει το αεροπλανο, σώζει την (πανέμορφη και ημιγυμνη) πριγκίπισσα Natalia που ηταν ετοιμη να καταβροχθιστει απο ένα τεράστιο δεινόσαυρο. Εκεινη ομως δεν ειναι καθολου χαρουμενη, αφου προοριζοταν για θυσια προκειμενου να σωσει τη ζωη του αρρωστου βασιλια πατερα της. Μην εχοντας αλλη επιλογη, ξεκιναμε να βρουμε εξοδο απο τη ζουγκλα. Για καλη μας τυχη εχει σωθει το τουφεκι και ενας σακος φυσίγγια.
Η εισαγωγη του παιχνιδιου:
Το παιχνιδι ειναι μεγαλο και προσωπικα με κουρασε αρκετα πριν το τερματισω. Δυστυχως το παιχνιδι φαινεται ημιτελες σε καποια σημεια, που χρειαζονταν παραπανω προσοχη. Καποιοι γριφοι ειναι πολυ ασαφεις ενω η Ναταλια δε σας βοηθαει καθολου. Θεωρω λοιπον παραπλανητικο το εικονιδιο της ομιλιας, αφου υποτιθεται οτι μπορειτε καθε στιγμη να μιλησετε με τη Ναταλια, αλλα μονο επαναλαμβανομενους διαλογους που δεν προσφερουν τιποτα (ουτε καν ατμοσφαιρα). Αν δεν μπορουσαν οι σχεδιαστες να εμπλουτισουν το παιχνιδι με περισσοτερους διαλογους (πχ hints ή σεναριακα στοιχεια) τουλαχιστον θα μπορουσαν να το ειχαν απλοποιησει εξαλειφοντας αυτο το εικονιδιο, ωστε να ειναι λιγοτερο "παραπλανητικό". Ετσι οπως ειναι μου δινει την εντυπωση του ημιτελους

Συνοψιζοντας, ειναι ενα μεγαλο και κουραστικο παιχνιδι με αρκετες ελλειψεις, που θα σας ανταμειψει ομως με τα ομορφα γραφικα του. Εαν σας αρεσαν τα παιχνιδια που γεννησε το Prince of Persia, στεκεται ισαξια διπλα του, αλλα κατα τη γνωμη μου δε φτανει το Flashback σε βαθος και gameplay. Παρολαυτα εχει ενδιαφερουσες καινοτομιες, οπως η χρηση του βαθους, που θα επρεπε να ξαναειδουμε σε αλλο παιχνιδι του ειδους.
Α, επισης ανηκει στην ατυχη κατηγορια παιχιδιων που στο τελος υποσχεται sequel αλλα τελικα... δεν.

Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή: