Best PC First Person Shooter '97-'98

Ένας άλλος λόγος ήταν ότι η μουσική άνετα θύμιζε Shadow of the beast στην Amiga!!

Κυκλοφορούσε μια συλλογή για 9,99 που πήρα από το πλ@1σιο και εκτός από όλα τα Unreal είχε μέσα και soundtrack από τα παιχνίδια, ενώ θα έπρεπε να έχει αποκλειστικά από το Unreal και μόνο!!!

Τα παιχνίδια είναι φορτωμένα στο Alienware και θα παίξουν στο προβολέα του μαγαζιού τιμητικά αυτό το ΣΚ (όταν τελειώσει το πρόγραμμα θέλω πολύ να δω τις φάτσες από τις καθαρίστριες!!!!! )
 
Επειδη βλεπω οτι υπαρχει διαθεση, ξανα-ανοιξα την δημοσκοπηση
 
Λογικά πρέπει να είχα ψήφισει το Quake II. Κυρίως λόγω της ατμόσφαιρας και του WOW feeling που ένιωσα μόλις κάρφωσα επάνω την Voodoo1 (bilinear filtering - omg).

Τώρα πριζώθηκα να το ξαναπαίξω. Ξέρει κανένας αν παίζει σε 7αρια 64bit;
 
Προκειται για ιστορικο thread χωρις αμφιβολια.

Το ανοιξε ο keeper (!!) - τις χρυσες εποχες των πολλων admins - απο αυτους οι 2 που ποσταραν εδω και ο ενας που ψηφισε χωρις να ποσταρει, συμφωνουν (??) για συναισθηματικους λογους (??) οτι το QuakeII ειναι το κορυφαιο του δημοψηφισματος (!!)

Δεν ξερω αλλα ενθουσιαστηκα τοσο που προτεινω να banαρουμε ολους οσους ψηφισαν το Half Life και να ριξουμε infraction σε ολους τους υπολοιπους :)
 
kourampies είπε:
Ξεθάβω το 2ετίας thread γιατί θεωρώ απίστευτο ότι το unreal δεν έχει και τις 21 ψήφους.
Αφού το ξέθαψες, ρίχνω και εγώ μια ψήφο στο HalfLife, είτε το θεωρείς απίστευτο είτε όχι... ;)

paspartoo είπε:
Δεν ξερω αλλα ενθουσιαστηκα τοσο που προτεινω να banαρουμε ολους οσους ψηφισαν το Half Life
Δεκτόν. Μπανάρετε με. Αλλά οφείλεις μια εξήγηση. Μήπως δεν τρέχει αρκετά καλά σε Wine και σου έχει μείνει απωθημένο; :p
 
Οσο προχωρημένο και να ήταν το unreal και προτοπορικό το tribes, τo Q2 ήταν το πιό ολολήρωμένο σαν παιχνίδι.
 
Half Life απο μένα. Ναι το Quake και το Unreal είχανε αρκετά καλύτερα γραφικά και το Quake 2 αρχικά είχε πολύ καλύτερο Multiplayer επίσης, αλλά στο SinglePlayer το Unreal ήταν το μόνο που σου προσέφερε κάτι τόσο φοβερό. Το Half Life ήτανε επίσης αυτό που έφερε μια πραγματική δικαιολογία για να παίζεις. Είχε ένα κάτι παραπάνω από υποτυπώδες σενάριο.

Και ήτανε και τεράστιο(αν και νομίζω ότι το Unreal είναι λίγο πιο μεγάλο; )
 
Έτυχε να βρίσκομαι στην Ουαλία εκείνη τη περίοδο. Το διαδικτυακο Tribes ήταν πρωτοφανής εμπειρία.
 
Ψηφισα το φοβερο SIN, διοτι λειπει απο τις επιλογες το υπεροχο και υπερτατο Shogo. Ακομα δεν εχω καταλαβει, πως πολλα corridor shooters ενω ειχαν επιτυχια στη χρυση δεκαετια του 90, δεν ειδαν καποια συνεχεια απο τοτε ως σημερα. Exhumed, Blood, Sin, Shogo, Killing times και αλλα ποσα.
 
Ωραιο το Shogo! Απο τα πρωτα που ειχα δει με εnvironmental bump maping. H LithTech δεν μασαγε ουτε στα indoors ουτε στα outdoors κομματια. Κριμα που δεν ειδαμε ποτε το Shogo II
 
Unreal…από το ανατριχιαστικό “θανατερό” μουσικό θέμα του shadow of the beast 2 είχα να εντυπωσιαστώ τόσο…για ατμόσφαιρα, γραφικά…όπως τα περιγράφει ο pooki(1).
 
Δεν ψηφησα κανενα.Καλητερα να με κοπει το χερι παρα να παιξω FPS:p
 
Τα'χω ξαναπει για τα FPS,μαθημενος απο τα 80ς αν δεν βλεπω το sprite μου δεν με την καμμια,το να βλεπω ενα οπλο να επιπλεει στην οθονη δεν με την καμμια.


Εξαιρεση του κανονα το
Alien Trilogy,κατι η ατμοσφαιρα κατι η ταινια το ευχαριστηθηκα!
 
Δεν ψηφησα κανενα.Καλητερα να με κοπει το χερι παρα να παιξω FPS
Καλά!! Δοκίμασε να παίξεις βράδυ κανα System Shock 2, και εάν δεν πεταχτείς από την καρέκλα σου, τα ξαναλέμε. (Ακόμα δεν έχει συνέλθει η σύζυγος από τα γέλια, όταν με είδε να το παθαίνω :points: ).
 
Είμαι μεταξύ System Shock 2 (άλλο δηλαδή) και Halflife. Το System Shock δεν το είχα παίξει στην εποχή του και ακόμα και σήμερα δεν το έχω παίξει αρκετά αλλά πιστεύω ότι θα μου άρεσε περισσότερο από το 1ο Halflife το οποίο δεν μου έκανε και την τρομερή εντύπωση που έκανε σε πολλούς γιατί είχα ήδη τερματίσει το Goldeneye και πολλά στοιχεία του που μου άρεσαν (και εξέλιξαν το genre) λείπουν από το Halflife.
 
Το System Shock 2 κυκλοφορησε το 1999...
 
Πίσω
Μπλουζα