Gryzor, δυστυχώς δεν έχεις απόλυτο δίκιο να "πυροβολείς" το Play-Asia.
Αυτοί το μόνο που μπορούν ουσιαστικά να κάνουν είναι να ρωτήσουν το Ταχυδρομείο του Χονγκ-Κονγκ. Θα συμφωνήσω εδώ με τον gtsamour ότι δεν μπορεί κάποια επιχείρηση να αποζημιώσει για απώλεια χωρίς να ψάξει το ζήτημα επισήμως, καθώς πάντα θα υπάρχουν "λαμόγια" που θα ισχυριστούν απώλεια ψευδώς.
Σε απώλειες διεθνών ταχυδρομικών αντικειμένων, ακολουθούνται από τα ταχυδρομεία σχεδόν όλου του πλανήτη οι διατάξεις της Διεθνούς Ταχυδρομικής Σύμβασης. Το σημείο που μας ενδιαφέρει υπάρχει εδώ:
http://www.upu.int/acts/en/parcel_post_manual.shtml
4.6 The first administration to receive the CN 08 form and accompanying documents from a customer shall invariably complete its investigations within ten days and forward the CN 08 form and accompanying documents to the corresponding administration. The form and documents shall be returned to the administration which originated the inquiry as soon as possible and at the latest within two months from the date of the original inquiry or within 30 days from the date of the original inquiry if the case was reported by fax or any other electronic means.
Στην Ελλάδα η χάρτα του ΕΛΤΑ προβλέπει τα εξής:
http://www.yme.gr/index.php?tid=458
Όταν πρόκειται για αίτηση αναζήτησης αντικειμένων εξωτερικού το Ταχυδρομείο κατάθεσης της αίτησης οφείλει να απαντήσει στον αιτούντα με συστημένη επιστολή, για την τύχη του αντικειμένου που κατέθεσε, εντός προθεσμίας τριών μηνών, από την ημερομηνία κατάθεσης της αίτησης αναζήτησης, με την προϋπόθεση ότι η Ξένη Ταχυδρομική Υπηρεσία έχει απαντήσει στον ΕΛΤΑ εντός των προβλεπομένων από τις διατάξεις της Παγκόσμιας Ταχυδρομικής Σύμβασης προθεσμιών.
Οπότε το ελάχιστο που προβλέπει η διεθνής σύμβαση σαν νόμιμο χρόνο απάντησης σε ερώτημα απώλειας είναι 40 ημέρες αν όλα γίνουν ηλεκτρονικώς (10 ημέρες η έρευνα του ταχυδρομείου του Χονγκ-Κονγκ και 30 ημέρες για να διαβιβάσουν το ερώτημα στα ΕΛΤΑ και να λάβουν απάντηση) ή 70 ημέρες αν οι διαδικασίες γίνουν με την υλική οδό διαβίβασης του ερωτήματος. Όπως βλέπεις κιόλας, τουλάχιστον τα ΕΛΤΑ ορίζουν και άλλες 20 μέρες για να δώσουν αυτή την απάντηση στον αναζητώντα και φτάνουν στους 3 μήνες συνολικά ως νόμιμο όριο αν επρόκειτο να κάνουν αυτά την αναζήτηση.
Υπό το πρίσμα αυτό, δεν νομίζω ότι οι 6 εβδομάδες που ζητάνε οι Κινέζοι για να το ψάξουν είναι εκτός πλαισίων.
Από εκεί και πέρα, γενικά το Play-Asia θεωρείται αξιόπιστο site και πιστεύω ότι τελικά θα αποζημιωθείς. Δεν υπάρχουν σοβαρές ενδείξεις για προβλήματα με το site (σίγουρα θα είχε πέσει σημαντικό κράξιμο κάπου στο web αν υπήρχαν συστηματικά προβλήματα). Επίσης οι αποστολές τους είναι πάντα ασφαλισμένες ακόμα και αν πρόκειται για απλό airmail (το λένε και στο site τους).
Αν θέλεις την γνώμη μου για την τύχη του δέματος σου, το πιθανότερο είναι ότι εκλάπη από κάποιον εποχιακό των ΕΛΤΑ. Δυστυχώς (και από προσωπική εμπειρία) το καλοκαίρι οι μυστηριώδεις "απώλειες" αντικειμένων αυξάνουν σημαντικά. Μοναδική εξήγηση που έχω καταφέρει να σκεφτώ είναι ότι κάποια από τα "καλόπαιδα" που προσλαμβάνονται ως εποχιακοί για να πάρουν άδειες οι κανονικοί διανομείς είναι αυτοί που κάνουν την "δουλειά". Σε βαθμό που εγώ έχω αποφασίσει να αποφεύγω να αγοράζω διεθνώς Ιούλιο-Αύγουστο ή αν αγοράσω κάτι να έρχεται μόνο registered. Τα αντικείμενα του Play-Asia δεν παραδίδονται με διαδικασία συστημένου, οπότε (μπορούν να...) είναι προφανής στόχος κλοπής από πιτσιρικά εποχιακό διανομέα, ειδικά αν σκεφτείς ότι υπάρχει logo του site στο κουτί.
Εύχομαι πάντως να βρεις (ευνοική) λύση στο πρόβλημα σου σύντομα.