Bloodstained: Curse of the Moon 8bit μαγεια 24 μαιου στης κονσολες μας

metalcandyman

Billy Mitchell εκ Σερρών
Joined
23 Απρ 2011
Μηνύματα
8.121
Αντιδράσεις
1.649
Ανακοινωθηκε το Bloodstained: Curse of the Moon για SWITCH,3DS,PS4,PSVITA,XBOX ONE και STEAM.Το παιχνιδι ειναι στην ουσια ενα Castlevania το οποιο ηταν υποσχεση του IGA απο την αρχη πως θα υπαρξει ενα τετοιο παιχνιδι.Τελικα oσοι εδωσαν στο Kickstarter για το Bloodstained: Ritual of the Night  $28+ θα παρουν το παιχνιδι τζαμπανταν σε αντιθετη περιπτωση το παιχνιδι οπως ακουγετε θα κοστιζει ενα δεκαρικακι.To παιχνιδι θα μπορεσουμε να το απολαυσουμε στης 24 μαιου και περισσοτερα μπορειτε να δειτε στο παρακατω trailer.

 

Getta Robo

RetroNuts!
Joined
27 Οκτ 2007
Μηνύματα
2.280
Αντιδράσεις
351
Φαινεται παρα πολυ ομορφο. Θα ειχε ενδιαφερον αν γινοταν καποια συνεργασια και κυκλοφορουσε σε NES / Famicom, οπως διαφοροι αλλοι τιτλοι. Με ενα καλο FPGA βγαινει με τα δειγματα αυτα σχεδον αυτουσιο.
 

Imgema

Alien RetroDatabase
Joined
4 Ιον 2009
Μηνύματα
4.788
Αντιδράσεις
753
Φαινεται παρα πολυ ομορφο. Θα ειχε ενδιαφερον αν γινοταν καποια συνεργασια και κυκλοφορουσε σε NES / Famicom, οπως διαφοροι αλλοι τιτλοι. Με ενα καλο FPGA βγαινει με τα δειγματα αυτα σχεδον αυτουσιο.
Αυτα τα γραφικά μοιάζουν με NES αλλά με τίποτα το πραγματικό NES δεν θα μπορούσε να σηκώσει, τουλάχιστον τα bosses.

Πάντως εγώ γιατί θυμάμαι ένα άλλο παιχνίδι με σύγχρονα γραφικά και όχι NES style?
 

metalcandyman

Billy Mitchell εκ Σερρών
Joined
23 Απρ 2011
Μηνύματα
8.121
Αντιδράσεις
1.649
Tασο το γραφω στην αρχη του θεματος αυτο που λες.Το παιχνιδι που αναφερεις με τα συγχρονα γραφικα κλπ ειναι το Bloodstained: Ritual of the Night.Αυτο του θεματος ηταν μια υποσχεση του IGA αν μαζευοταν ενα συγκεκριμενο ποσο κατι που τελικα εγινε πραξη.
 

circleag

RetroJunkie™
Joined
14 Οκτ 2008
Μηνύματα
2.405
Αντιδράσεις
403
WOW :eek:   Είναι πολύ εντυπωσιακό!!! 
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

Getta Robo

RetroNuts!
Joined
27 Οκτ 2007
Μηνύματα
2.280
Αντιδράσεις
351
Αυτα τα γραφικά μοιάζουν με NES αλλά με τίποτα το πραγματικό NES δεν θα μπορούσε να σηκώσει, τουλάχιστον τα bosses.

Πάντως εγώ γιατί θυμάμαι ένα άλλο παιχνίδι με σύγχρονα γραφικά και όχι NES style?
Κοιταξε, πραγματι κανενα εμπορικο παιχνιδι που ξερουμε δεν ειναι αρκετα κοντα σε αυτο που βλεπουμε παραπανω.

Ωστοσο! Τα πραγματα εδω και χρονια εχουν αλλαξει. Το NES ειναι πληρως κατανοητο σε ολα τα επιπεδα, οι προγραμματιστικες γνωσεις πολλων τεραστιες, το αποθηκευτικο μεσο παμφθηνο, και κυριως, αξιοπιστες FPGA ειναι παρα πολυ προσιτες. Σιγουρα δεν θα ηταν κατι με λυση του σαββατοκύριακου, αλλα πιστευω πως ναι υπο συνθηκες θα ηταν εφικτο. Θα ανοιξω νεο θεμα απο βδομαδα για ολοκαινουργιο παιχνιδι του NES, και μου επεσε το σαγονι με αυτα που καταφεραν.
 

Imgema

Alien RetroDatabase
Joined
4 Ιον 2009
Μηνύματα
4.788
Αντιδράσεις
753
Πάντως το σκηνικό στο τελευταίο μέρος του video είναι σαν Neo-Geo γραφικά με παλέτα NES. Τεράστια sprites, πολύ animation, μεγάλη ανάλυση, multiparalax, καθόλου flicker κλπ.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

Shinobi

RetroMasteR
Joined
26 Ιολ 2006
Μηνύματα
1.652
Αντιδράσεις
212
Δεν υπαρχει περιπτωση το NES να μπορουσε να παιξει αυτο το παιχνιδι, δυσκολα το Megadrive. Ισως στα ορια μιας 16μπιτ κονσολας. Μονο τα χρωματα του NES εβαλαν. Αυτη τη μανια με τα χρωματα του NES δεν την καταλαβαινω, ειναι γενικα κακη παλεττα, πολυ χειροτερη απο αυτη του master system. Αν ειχε βαλει την παλεττα της EGA (64 χρωματα) θα ηταν πολυ πιο εντυπωσιακο (ισως πιο καρτουν) κατα τη γνωμη μου. Το Shovel Knight ηταν πραγματικο κατορθωμα που το εφτιαξαν να φαινεται ομορφο με αυτα τα χρωματα αν και νομιζω ειχαν προσθεσει μερικα χρωματα που δεν ειχε το NES.
 

Getta Robo

RetroNuts!
Joined
27 Οκτ 2007
Μηνύματα
2.280
Αντιδράσεις
351
Κανενα NES δεν θα μπορουσε να το τρεξει στο κοσμο. Αλλα επειδη η συγχρονη τεχνολογια μας δινει πολλα περιθωρια να ξεφυγουμε στις δυνατοτητες, υλοποιησεις σε FPGA κανουν μικρα θαυματα. Εντυπωσιακα παιχνιδια για την εποχη τους, υπηρξαν ανα τα χρονια παρα πολλα. Το Blade Buster και το Summer Carnival '92 Recca ειναι χαρακτηριστικα παραδειγματα παιχνιδιων οπου ξεφυγαν κατα πολυ των γνωστων τοτε δυνατοτητων του μηχανηματος. Αλλα υπηρξαν οπως και υπαρχουν και αλλοι τροποι. Στο δρομο που χαραξαν τσιπακια και περιφερειακα οπως το SVP της Sega, και τα SFX1/2,  SA-1 τωρα εχουμε κινησεις οπως το Wolfenstein 3D GameBoy Color.

Συμφωνοι, ειναι στη πραγματικοτητα κατι που δεν θα ετρεχε ποτε σε κλασικο μηχανημα, και στη πραγματικοτητα εχουμε νεα μικροσυστηματα οπου χρησιμοποιουν την εκαστοτε κονσολα για τροφοδοσια, χειρισμο και απεικονιση, αλλα και παλι, το αποτελεσμα μετραει.
 

Nemo

RetroMuseum GateKeepeR
Joined
9 Ιαν 2006
Μηνύματα
4.695
Αντιδράσεις
1.181
Κανενα NES δεν θα μπορουσε να το τρεξει στο κοσμο. Αλλα επειδη η συγχρονη τεχνολογια μας δινει πολλα περιθωρια να ξεφυγουμε στις δυνατοτητες, υλοποιησεις σε FPGA κανουν μικρα θαυματα. Εντυπωσιακα παιχνιδια για την εποχη τους, υπηρξαν ανα τα χρονια παρα πολλα. Το Blade Buster και το Summer Carnival '92 Recca ειναι χαρακτηριστικα παραδειγματα παιχνιδιων οπου ξεφυγαν κατα πολυ των γνωστων τοτε δυνατοτητων του μηχανηματος. Αλλα υπηρξαν οπως και υπαρχουν και αλλοι τροποι. Στο δρομο που χαραξαν τσιπακια και περιφερειακα οπως το SVP της Sega, και τα SFX1/2,  SA-1 τωρα εχουμε κινησεις οπως το Wolfenstein 3D GameBoy Color.

Συμφωνοι, ειναι στη πραγματικοτητα κατι που δεν θα ετρεχε ποτε σε κλασικο μηχανημα, και στη πραγματικοτητα εχουμε νεα μικροσυστηματα οπου χρησιμοποιουν την εκαστοτε κονσολα για τροφοδοσια, χειρισμο και απεικονιση, αλλα και παλι, το αποτελεσμα μετραει.

Για περισσότερες λεπτομέρειες και νεώτερα Vecfever<<>>MAME  videos θα πρέπει να περιμένουμε σχετικό update >>> από τον thread starter .
 
Μπλουζα