Bloodstained: Curse of the Moon 8bit μαγεια 24 μαιου στης κονσολες μας

Metalcandyman

Billy Mitchell εκ Σερρών
Joined
23 Απρ 2011
Μηνύματα
9.309
Αντιδράσεις
5.819
Ανακοινωθηκε το Bloodstained: Curse of the Moon για SWITCH,3DS,PS4,PSVITA,XBOX ONE και STEAM.Το παιχνιδι ειναι στην ουσια ενα Castlevania το οποιο ηταν υποσχεση του IGA απο την αρχη πως θα υπαρξει ενα τετοιο παιχνιδι.Τελικα oσοι εδωσαν στο Kickstarter για το Bloodstained: Ritual of the Night  $28+ θα παρουν το παιχνιδι τζαμπανταν σε αντιθετη περιπτωση το παιχνιδι οπως ακουγετε θα κοστιζει ενα δεκαρικακι.To παιχνιδι θα μπορεσουμε να το απολαυσουμε στης 24 μαιου και περισσοτερα μπορειτε να δειτε στο παρακατω trailer.

 
Φαινεται παρα πολυ ομορφο. Θα ειχε ενδιαφερον αν γινοταν καποια συνεργασια και κυκλοφορουσε σε NES / Famicom, οπως διαφοροι αλλοι τιτλοι. Με ενα καλο FPGA βγαινει με τα δειγματα αυτα σχεδον αυτουσιο.
 
Φαινεται παρα πολυ ομορφο. Θα ειχε ενδιαφερον αν γινοταν καποια συνεργασια και κυκλοφορουσε σε NES / Famicom, οπως διαφοροι αλλοι τιτλοι. Με ενα καλο FPGA βγαινει με τα δειγματα αυτα σχεδον αυτουσιο.
Αυτα τα γραφικά μοιάζουν με NES αλλά με τίποτα το πραγματικό NES δεν θα μπορούσε να σηκώσει, τουλάχιστον τα bosses.

Πάντως εγώ γιατί θυμάμαι ένα άλλο παιχνίδι με σύγχρονα γραφικά και όχι NES style?
 
Tασο το γραφω στην αρχη του θεματος αυτο που λες.Το παιχνιδι που αναφερεις με τα συγχρονα γραφικα κλπ ειναι το Bloodstained: Ritual of the Night.Αυτο του θεματος ηταν μια υποσχεση του IGA αν μαζευοταν ενα συγκεκριμενο ποσο κατι που τελικα εγινε πραξη.
 
WOW :eek:   Είναι πολύ εντυπωσιακό!!! 
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Αυτα τα γραφικά μοιάζουν με NES αλλά με τίποτα το πραγματικό NES δεν θα μπορούσε να σηκώσει, τουλάχιστον τα bosses.

Πάντως εγώ γιατί θυμάμαι ένα άλλο παιχνίδι με σύγχρονα γραφικά και όχι NES style?
Κοιταξε, πραγματι κανενα εμπορικο παιχνιδι που ξερουμε δεν ειναι αρκετα κοντα σε αυτο που βλεπουμε παραπανω.

Ωστοσο! Τα πραγματα εδω και χρονια εχουν αλλαξει. Το NES ειναι πληρως κατανοητο σε ολα τα επιπεδα, οι προγραμματιστικες γνωσεις πολλων τεραστιες, το αποθηκευτικο μεσο παμφθηνο, και κυριως, αξιοπιστες FPGA ειναι παρα πολυ προσιτες. Σιγουρα δεν θα ηταν κατι με λυση του σαββατοκύριακου, αλλα πιστευω πως ναι υπο συνθηκες θα ηταν εφικτο. Θα ανοιξω νεο θεμα απο βδομαδα για ολοκαινουργιο παιχνιδι του NES, και μου επεσε το σαγονι με αυτα που καταφεραν.
 
Πάντως το σκηνικό στο τελευταίο μέρος του video είναι σαν Neo-Geo γραφικά με παλέτα NES. Τεράστια sprites, πολύ animation, μεγάλη ανάλυση, multiparalax, καθόλου flicker κλπ.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Δεν υπαρχει περιπτωση το NES να μπορουσε να παιξει αυτο το παιχνιδι, δυσκολα το Megadrive. Ισως στα ορια μιας 16μπιτ κονσολας. Μονο τα χρωματα του NES εβαλαν. Αυτη τη μανια με τα χρωματα του NES δεν την καταλαβαινω, ειναι γενικα κακη παλεττα, πολυ χειροτερη απο αυτη του master system. Αν ειχε βαλει την παλεττα της EGA (64 χρωματα) θα ηταν πολυ πιο εντυπωσιακο (ισως πιο καρτουν) κατα τη γνωμη μου. Το Shovel Knight ηταν πραγματικο κατορθωμα που το εφτιαξαν να φαινεται ομορφο με αυτα τα χρωματα αν και νομιζω ειχαν προσθεσει μερικα χρωματα που δεν ειχε το NES.
 
Κανενα NES δεν θα μπορουσε να το τρεξει στο κοσμο. Αλλα επειδη η συγχρονη τεχνολογια μας δινει πολλα περιθωρια να ξεφυγουμε στις δυνατοτητες, υλοποιησεις σε FPGA κανουν μικρα θαυματα. Εντυπωσιακα παιχνιδια για την εποχη τους, υπηρξαν ανα τα χρονια παρα πολλα. Το Blade Buster και το Summer Carnival '92 Recca ειναι χαρακτηριστικα παραδειγματα παιχνιδιων οπου ξεφυγαν κατα πολυ των γνωστων τοτε δυνατοτητων του μηχανηματος. Αλλα υπηρξαν οπως και υπαρχουν και αλλοι τροποι. Στο δρομο που χαραξαν τσιπακια και περιφερειακα οπως το SVP της Sega, και τα SFX1/2,  SA-1 τωρα εχουμε κινησεις οπως το Wolfenstein 3D GameBoy Color.

Συμφωνοι, ειναι στη πραγματικοτητα κατι που δεν θα ετρεχε ποτε σε κλασικο μηχανημα, και στη πραγματικοτητα εχουμε νεα μικροσυστηματα οπου χρησιμοποιουν την εκαστοτε κονσολα για τροφοδοσια, χειρισμο και απεικονιση, αλλα και παλι, το αποτελεσμα μετραει.
 
Κανενα NES δεν θα μπορουσε να το τρεξει στο κοσμο. Αλλα επειδη η συγχρονη τεχνολογια μας δινει πολλα περιθωρια να ξεφυγουμε στις δυνατοτητες, υλοποιησεις σε FPGA κανουν μικρα θαυματα. Εντυπωσιακα παιχνιδια για την εποχη τους, υπηρξαν ανα τα χρονια παρα πολλα. Το Blade Buster και το Summer Carnival '92 Recca ειναι χαρακτηριστικα παραδειγματα παιχνιδιων οπου ξεφυγαν κατα πολυ των γνωστων τοτε δυνατοτητων του μηχανηματος. Αλλα υπηρξαν οπως και υπαρχουν και αλλοι τροποι. Στο δρομο που χαραξαν τσιπακια και περιφερειακα οπως το SVP της Sega, και τα SFX1/2,  SA-1 τωρα εχουμε κινησεις οπως το Wolfenstein 3D GameBoy Color.

Συμφωνοι, ειναι στη πραγματικοτητα κατι που δεν θα ετρεχε ποτε σε κλασικο μηχανημα, και στη πραγματικοτητα εχουμε νεα μικροσυστηματα οπου χρησιμοποιουν την εκαστοτε κονσολα για τροφοδοσια, χειρισμο και απεικονιση, αλλα και παλι, το αποτελεσμα μετραει.

Για περισσότερες λεπτομέρειες και νεώτερα Vecfever<<>>MAME  videos θα πρέπει να περιμένουμε σχετικό update >>> από τον thread starter .
 
Mετα το απολαυστικο πρωτο παιχνιδι σημερα ανακοινωθηκε η συνεχεια του το Bloodstained: Curse of the Moon 2 το οποιο οπως μας λενε στο trailer coming soon.Προσωπικα ανυπομονω παρα μα παρα πολυ γιατι το πρωτο ηταν παιχνιδαρα.

 
Longplay του Bloodstained: Curse of the Moon καθως μετα απο δυο χρονια που το ειχα ξεχασει σε εναν σκληρο δισκο λογο του οτι το μεγεθος του βιντεο ηταν 40GB μολις χθες καταφερα να το κανω 5GB χωρις να εχω σοβαρες απωλειες στην ποιοτητα οποτε και το ανεβασα.Καποια στιγμη θα ακολουθησει και το Curse of the Moon 2.

 
Το έπαιξα, δεν το συζητάμε είναι παιχνιδαρα. Το μόνο μείον είναι τα χρώματα, τα συνηθίζεις όμως. Προφανώς ο δημιουργός ήθελε να θυμίζει Nes όσο το δυνατόν περισσότερο. Κατά τα άλλα στην κίνηση ειδικά στα bosses είναι επιπέδου Neo Geo. Λίγο γραμμικό είναι, δεν έχει ψάξιμο όπως στα κλασικά metroidvania η κάτι μου ξέφυγε; Τέλος πιστεύω μια έκδοση με χρώματα 16μπιτ θα είναι όλα τα λεφτά με το gameplay να παραμένει το ίδιο φυσικά.
 
Το έπαιξα, δεν το συζητάμε είναι παιχνιδαρα. Το μόνο μείον είναι τα χρώματα, τα συνηθίζεις όμως. Προφανώς ο δημιουργός ήθελε να θυμίζει Nes όσο το δυνατόν περισσότερο. Κατά τα άλλα στην κίνηση ειδικά στα bosses είναι επιπέδου Neo Geo. Λίγο γραμμικό είναι, δεν έχει ψάξιμο όπως στα κλασικά metroidvania η κάτι μου ξέφυγε; Τέλος πιστεύω μια έκδοση με χρώματα 16μπιτ θα είναι όλα τα λεφτά με το gameplay να παραμένει το ίδιο φυσικά.

Καταρχην να διευκρινισουμε πως τα δυο αυτα παιχνιδια δεν ειναι Metroidvania.Δεν ειναι και σαν το πρωτο castlevania για παραδειγμα αλλα ως προς το gameplay της διαφορετικες διαδρομες κλπ θα τα εβαζα διπλα στα Castlevania III: Dracula's Curse και Castlevania: Rondo of Blood.Τωρα γιαυτο που λες αν ξεχασες κατι καταρχην δεν ξερω σε ποιο παιχνιδι απο τα δυο αναφερεσαι.Το πρωτο παιχνιδι για παραδειγμα εχει διαφορετικους τερματισμους αναλογα κυριως με της αποφασεις που θα παρεις για τους υπολοιπους διαθεσιμους ηρωες αλλα και στο mode Που θα το τερματισεις.Το δευτερο παιχνιδι ειναι λιγο πιο περιπλοκο,για παραδειγμα και αυτο εχεις διαφορετικους τερματισμους απλα εδω θελει λιγο ψαξιμο για να βρεις καποια πραγματακια που χρειαζεσαι και που μπορει να μην τα βρεις αν παρεις καποια αλλη διαδρομη αλλα πρεπει να το τερματισεις κατα σειρα σε ολα τα Modes περνωντας συγκεκριμενες αποφασεις.Το παιχνιδι νουμερο 2 δηλαδη θα το χαρακτηριζα σαν μια ιστορια που για να δεις την σωστη καταληξη της πρεπει να παιξεις και να τερματισεις ολα τα κομματια της ξεχωριστα κατι που φυσικα αυξανει και την δυσκολια σε καθε mode.Eιναι ομως φοβερα παιχνιδια με το δευτερο κυριως να ειναι απλα κορυφη.
 
Αυτό το παρατήρησα ότι αν έχεις πχ τον ήρωα που γίνεται νυχτερίδα μπορείς να μπεις σε άλλες περιοχές και να παρακάμψεις αλλες δηλαδή διαλέγεις διαδρομή. Στο casual έπαιξα και έβγαλα 6 πίστες εύκολα σχετικά, έχασα και 3-4 φορές όλους τους ήρωες φαντάσου δηλαδή στο δύσκολο τι θα γίνεται.
 
Κοιτα το veteran Mode Οπως και να το κανουμε ειναι η original Castlevania εμπειρια και φαινεται απο ενα και μονο πραγμα.Στα Castlevania πχ κλασσικο χαρακτηριστικο ειναι πως οταν δεχομαστε χτυπημα απο εχθρο ο ηρωας μας πετιεται προς το πισω οποτε κοντα σε χασματα σε αλματα κλπ το παιχνιδι δυσκολευει παρα πολυ σε αντιθεση με το Casual mode Που αυτο δεν υπαρχει.Περα απο αυτο το πραγμα στο casual επισης ξεκινας με παερισσοτερους ποντους για της special επιθεσεις οπως και τα μπουκαλακια εμφανιζονται πιο συχνα και τα χτυπηματα τρωνε λιγοτερη ενεργεια.Παντως στο Bloodstained curse of the moon 2 η προκληση που υπαρχει οταν τερματιζουμε το παχνιδι σε καποιο Mode και μετα εμφανιζεται το επομενο ειναι πολυ μεγαλη.Για παραδειγμα μολις τερματισουμε το πρωτο παιχνιδι και παιξουμε μετα στο Mode Που ξεκλειδωνουμε δεν υπαρχει η Dominique με την παρα μα παρα πολυ χρησιμη ικανοτητα της να μας γεμιζει την ενεργεια οπως και το μεγαλυτερο αλμα της κλπ.Ε φαντασου να παιξεις Mode μονο με τον Zangetsu τον default χαρακτηρα δηλαδη χωρις να εχεις κανεναν αλλο παικτη και να πρεπει να το τερματισεις ετσι.Εκει να δεις επιπεδο προκλησης και δυσκολιας.Πραγματικα το απολαυσα το παιχνιδι οσο λιγα.
 
Αυτό που λες ότι μοιάζει με το Dracula's curse στέκει, αντιγράφω από σάιτ του εξωτερικού

"Contrary, perhaps, to the direction in which he has taken the series, Igarashi has commented on several occasions that his favorite Castlevania game is Akumajō Densetsu (Dracula's Curse)"
 
Φιλος δεν χρειαζεται να το διαβασω καπου για να βεβαιωθουμε πως στεκει.Τα εχω λιωσει ολα τα Castlevania οπως ειπα και το Dracula's Curse ειναι μεσα στα top 5 αγαπημενα μου και κανει μπαμ πως το Bloodstained εχει παρει στοιχεια απο αυτο το Castlevania.Οποιος το εχει παιξει και τερματισει θα το καταλαβει αμεσως.
 
Πίσω
Μπλουζα