Getta Robo
RetroNuts!
- Joined
- 27 Οκτ 2007
- Μηνύματα
- 2.280
- Αντιδράσεις
- 418
Προβολή συνημμένου 79302
Βασισμενο στην θρυλικη ταινια του Francis Ford Coppola, το παιχνιδι δυστηχως σταθηκε ως μια ακομα αποδειξη, του οτι οι προγραμματιστες και οι εταιριες θα πρεπει να ειναι τριπλα σιγουροι πρωτου κυκλοφορησουνε ενα παιχνιδι βασισμενο σε ταινια η σειρα.
Ιστορια / πλοκη
Προβολή συνημμένου 79304Προβολή συνημμένου 79303
Πρωταγωνιστης και στο παιχνιδι ειναι ο Jonathan Harker και σκοπος του ειναι να διεκδικισει την αραβωνιαστικια του, Mina, νικοντας τον Δρακουλα, αφου πρωτα εξολοθρευσει λεγεωνες υπηκοων του και ορδες τερατων μεσα εννεα επιπεδα. Το παιχνιδι ακολουθει με γραμμικο τροπο, την ευρυτερη υποθεση της ταινιας. Ωστοστο ομως, αυτο γινεται σε πολυ επιφανειακο επιπεδο, και τα εξωτερικα στοιχεια οπου προσθεθηκαν εκτος ταινιας, δεν δενουνε ομορφα με το παιχνιδι. Η εξιστοριση μεταξυ των επιπεδων γινεται με την μορφη αφηγησης, μεσω βιβλιων πριν αρχισει ενα επιπεδο.
Προβολή συνημμένου 79307Προβολή συνημμένου 79306
Σχεδιασμος
Το Dracula εχει υπερβολικα απλο σχεδιασμο, ισως αφηνε καλες εντυπωσεις για καποιο 8bit μηχανημα, αλλα για τα Snes/Mega Drive οπου κυκλοφορησε δειχνει πολυ φτωχο. Μικρες λεπτομεριες μεταξυ των πιστων, με πολυ βασικες λεπτομεριες οι εχθροι. Αν και οι τελευταιοι εχουνε καποια ποικοιλια, κατα κυριο λογω ομως πεφτουνε στη παγιδα της επαναληψης οπως αλλα αντιστοιχα παιχνιδια. Αραχνες, αρουραιοι, λυσσασμενα σκυλια, λυκοι, κορακια, νυχτεριδες ειναι κατι που εχουμε ξαναδει τοσες και τοσες φορες, και εδω αναλωνοντε και κουραζουν για ακομα μια φορα. Σχεδιαστικα μου αρεσει μολις ενα επιπεδο, το τεταρτο. Οι εναλλαγες στα υπολοιπα πρακτικα ειναι ανυπαρκτες, οπου σχεδον ολες επιλογες με βασικοτερη την τελευταια, ανακυκλωνοντε. Με εξαιρεση μολις ενα κακο μεσα στο παιχνιδι, το σκελετωμενο αλογο, ωραιο σχεδιασμο εχουνε οι μεγαλοι αρχηγοι. Αν και μεσα στο παιχνιδι εχει καποιες πολυ εντυπωσιακες στατικες εικονες απο την ταινια, αυτες ειναι ελαχιστες. Για τελος εδω τουλαχιστον, οι χαρακτηρες μεσα στο παιχνιδι εχουνε ομορφη κινηση και αφηνουν μια υπονοια φυσικοτητας.
Ελεγχος
Το προβληματικοτερο μερος πιθανοτατα του τιτλου, ο απαραδεκτος ελεγχος του. Καταρχας, ο χαρακτηρας γλυστραει με την κινηση του. Αυτο δημιουργει παρα πολλα προβληματα, μιας και δεν ειναι λιγες η φορες που θα χρειαστει να αλλαξει προσεκτικα μεταξυ διαφορων επιπεδων και εμποδιων, η να αποφυγει εχθρους. Δυστηχως η δυσκολια λογω του πολυ κακου χειρισμου ειναι απανθρωπη και θα χρειαστει πολυ επιμονη και υπομονη προκειμενου να προσπεραστουν καποια φαινομενικα απλα σημεια.
Μηχανισμοι
Οπως ειπαμε, το παιχνιδι σχεδιαστικα ειναι πολυ απλοικο, κατα συνεχεια απλοι ειναι και οι μηχανισμοι του. Εξοπλισμενος αρχικα μονο με ενα μαχαιρι, οπου μπορει να γινει σπαθι, και ως δευτερευων οπλα οπως παλουκια, καραμπινες και δυναμιτες, σε συνδιασμο με πολυ ισχυρους εχθρους, και προβληματικο χειρισμο τα πραγματα δεν ειναι καθολου ισορροπημενα.
Δεν υπαρχει επιλογη για κωδικους μεταξυ των επιπεδων, ουτε δυνατοτητα για αποθηκευση της προοδου, αυτα σε συνδιασμο με τα παραπανω, αλλα ελαχιστες συνεχειες (continues), και σχεδον ανυπαρκτα αντικειμενα για να προσθεσεις ζωες και ποντους υγειας, το παιχνιδι ειναι κοντα στο σαδισμο παρα στην προκλητικη δυσκολια.
Μουσικη
Αν και μιλαμε για ενα προβληματικα κακο τιτλο, το παιχνιδι καταφερνει και εντυπωσιαζει με την απιστευτη μουσικη επενδυση του. Αν και τα ειδικα εφφε ειναι απλα καλα, η σκοτεινη και επιβλητικη μουσικη του, εντυπωσιαζει και ξεχωριζει. Ενας συνδιασμος μεσαιωνικης με σκοτεινης ambient, το καθιστουν απο τα παιχνιδια με την ατμοσφαιρικοτητα του, οπου σημειωτεων, ειναι γραμμενη ειδικα για το παιχνιδι και οχι δανεισμενη μεσα απο την επισης απιστευτη μουσικη της ταινιας. Οσο παραλογα κακο και προβληματικο παιχνιδι ειναι, τοσο δυσαναλογα εξαισια ειναι η μουσικη του.
Κλεινοντας, το παιχνιδι ειναι μαλλον απο τους χειροτερους τιτλους του Super Nintendo. Το επαιξα απο την αρχη μεχρι το τελος γιατι ητανε κατι που ηθελα να κανω εδω και πολλα χρονια, και με λυπη ανακαλυψα πως δεν εχει καμια σχεση με αυτα που θυμομουν εικοσι χρονια πριν. Ειναι λυπηρο το πως μια ομορφη ταινια παρεκτρεπεται προγραμματιστικα με ενα τοσο λαθος αποτελεσμα, και νιωθω τυχαιρος οπου αντι γιαυτο τελικα ειχα παρει το maximum carnage που με δικαιωσε πληρως.
Ωστοσο, οσο και κακο παιχνιδι να παραμενει, δεν αλλαζει το γεγονος πως μουσικα παραμενει απο τα εντυπωσιακοτερα πραγματα που εχω ακουσει σε βιντεοπαιχνιδι, και μεσα απο την λυσσα και την μανια να το κατακεραυνωσουν, αδικως θαψανε και τον πανεμορφο μουσικο του τομεα.
Δειτε το μονο εαν ειστε εξωφρενικα φιλοι της ταινιας η απο καθαρη περιεργια. Δυστηχως το παιχνιδι ειναι τεραστια απογοητευση, παροτι θα μπορουσανε να ειχανε κανει τοσα πολλα πραγματα καλυτερα.
Κερασακι στη τουρτα, ο σχεδιασμος του απο την Traveller's Tales, εταιρια οπου μας εδωσε το μαγευτικο Toy Story στις κονσολες μας. Ευτυχως κανανε εδω οτιδηποτε λαθος μπορουσανε και μας δωσανε το τελευταιο ως οτι καλυτερο μπορουσαν.
Βασισμενο στην θρυλικη ταινια του Francis Ford Coppola, το παιχνιδι δυστηχως σταθηκε ως μια ακομα αποδειξη, του οτι οι προγραμματιστες και οι εταιριες θα πρεπει να ειναι τριπλα σιγουροι πρωτου κυκλοφορησουνε ενα παιχνιδι βασισμενο σε ταινια η σειρα.
Ιστορια / πλοκη
Προβολή συνημμένου 79304Προβολή συνημμένου 79303
Πρωταγωνιστης και στο παιχνιδι ειναι ο Jonathan Harker και σκοπος του ειναι να διεκδικισει την αραβωνιαστικια του, Mina, νικοντας τον Δρακουλα, αφου πρωτα εξολοθρευσει λεγεωνες υπηκοων του και ορδες τερατων μεσα εννεα επιπεδα. Το παιχνιδι ακολουθει με γραμμικο τροπο, την ευρυτερη υποθεση της ταινιας. Ωστοστο ομως, αυτο γινεται σε πολυ επιφανειακο επιπεδο, και τα εξωτερικα στοιχεια οπου προσθεθηκαν εκτος ταινιας, δεν δενουνε ομορφα με το παιχνιδι. Η εξιστοριση μεταξυ των επιπεδων γινεται με την μορφη αφηγησης, μεσω βιβλιων πριν αρχισει ενα επιπεδο.
Προβολή συνημμένου 79307Προβολή συνημμένου 79306
Σχεδιασμος
Το Dracula εχει υπερβολικα απλο σχεδιασμο, ισως αφηνε καλες εντυπωσεις για καποιο 8bit μηχανημα, αλλα για τα Snes/Mega Drive οπου κυκλοφορησε δειχνει πολυ φτωχο. Μικρες λεπτομεριες μεταξυ των πιστων, με πολυ βασικες λεπτομεριες οι εχθροι. Αν και οι τελευταιοι εχουνε καποια ποικοιλια, κατα κυριο λογω ομως πεφτουνε στη παγιδα της επαναληψης οπως αλλα αντιστοιχα παιχνιδια. Αραχνες, αρουραιοι, λυσσασμενα σκυλια, λυκοι, κορακια, νυχτεριδες ειναι κατι που εχουμε ξαναδει τοσες και τοσες φορες, και εδω αναλωνοντε και κουραζουν για ακομα μια φορα. Σχεδιαστικα μου αρεσει μολις ενα επιπεδο, το τεταρτο. Οι εναλλαγες στα υπολοιπα πρακτικα ειναι ανυπαρκτες, οπου σχεδον ολες επιλογες με βασικοτερη την τελευταια, ανακυκλωνοντε. Με εξαιρεση μολις ενα κακο μεσα στο παιχνιδι, το σκελετωμενο αλογο, ωραιο σχεδιασμο εχουνε οι μεγαλοι αρχηγοι. Αν και μεσα στο παιχνιδι εχει καποιες πολυ εντυπωσιακες στατικες εικονες απο την ταινια, αυτες ειναι ελαχιστες. Για τελος εδω τουλαχιστον, οι χαρακτηρες μεσα στο παιχνιδι εχουνε ομορφη κινηση και αφηνουν μια υπονοια φυσικοτητας.
Ελεγχος
Το προβληματικοτερο μερος πιθανοτατα του τιτλου, ο απαραδεκτος ελεγχος του. Καταρχας, ο χαρακτηρας γλυστραει με την κινηση του. Αυτο δημιουργει παρα πολλα προβληματα, μιας και δεν ειναι λιγες η φορες που θα χρειαστει να αλλαξει προσεκτικα μεταξυ διαφορων επιπεδων και εμποδιων, η να αποφυγει εχθρους. Δυστηχως η δυσκολια λογω του πολυ κακου χειρισμου ειναι απανθρωπη και θα χρειαστει πολυ επιμονη και υπομονη προκειμενου να προσπεραστουν καποια φαινομενικα απλα σημεια.
Μηχανισμοι
Οπως ειπαμε, το παιχνιδι σχεδιαστικα ειναι πολυ απλοικο, κατα συνεχεια απλοι ειναι και οι μηχανισμοι του. Εξοπλισμενος αρχικα μονο με ενα μαχαιρι, οπου μπορει να γινει σπαθι, και ως δευτερευων οπλα οπως παλουκια, καραμπινες και δυναμιτες, σε συνδιασμο με πολυ ισχυρους εχθρους, και προβληματικο χειρισμο τα πραγματα δεν ειναι καθολου ισορροπημενα.
Δεν υπαρχει επιλογη για κωδικους μεταξυ των επιπεδων, ουτε δυνατοτητα για αποθηκευση της προοδου, αυτα σε συνδιασμο με τα παραπανω, αλλα ελαχιστες συνεχειες (continues), και σχεδον ανυπαρκτα αντικειμενα για να προσθεσεις ζωες και ποντους υγειας, το παιχνιδι ειναι κοντα στο σαδισμο παρα στην προκλητικη δυσκολια.
Μουσικη
Αν και μιλαμε για ενα προβληματικα κακο τιτλο, το παιχνιδι καταφερνει και εντυπωσιαζει με την απιστευτη μουσικη επενδυση του. Αν και τα ειδικα εφφε ειναι απλα καλα, η σκοτεινη και επιβλητικη μουσικη του, εντυπωσιαζει και ξεχωριζει. Ενας συνδιασμος μεσαιωνικης με σκοτεινης ambient, το καθιστουν απο τα παιχνιδια με την ατμοσφαιρικοτητα του, οπου σημειωτεων, ειναι γραμμενη ειδικα για το παιχνιδι και οχι δανεισμενη μεσα απο την επισης απιστευτη μουσικη της ταινιας. Οσο παραλογα κακο και προβληματικο παιχνιδι ειναι, τοσο δυσαναλογα εξαισια ειναι η μουσικη του.
Κλεινοντας, το παιχνιδι ειναι μαλλον απο τους χειροτερους τιτλους του Super Nintendo. Το επαιξα απο την αρχη μεχρι το τελος γιατι ητανε κατι που ηθελα να κανω εδω και πολλα χρονια, και με λυπη ανακαλυψα πως δεν εχει καμια σχεση με αυτα που θυμομουν εικοσι χρονια πριν. Ειναι λυπηρο το πως μια ομορφη ταινια παρεκτρεπεται προγραμματιστικα με ενα τοσο λαθος αποτελεσμα, και νιωθω τυχαιρος οπου αντι γιαυτο τελικα ειχα παρει το maximum carnage που με δικαιωσε πληρως.
Ωστοσο, οσο και κακο παιχνιδι να παραμενει, δεν αλλαζει το γεγονος πως μουσικα παραμενει απο τα εντυπωσιακοτερα πραγματα που εχω ακουσει σε βιντεοπαιχνιδι, και μεσα απο την λυσσα και την μανια να το κατακεραυνωσουν, αδικως θαψανε και τον πανεμορφο μουσικο του τομεα.
Δειτε το μονο εαν ειστε εξωφρενικα φιλοι της ταινιας η απο καθαρη περιεργια. Δυστηχως το παιχνιδι ειναι τεραστια απογοητευση, παροτι θα μπορουσανε να ειχανε κανει τοσα πολλα πραγματα καλυτερα.
Κερασακι στη τουρτα, ο σχεδιασμος του απο την Traveller's Tales, εταιρια οπου μας εδωσε το μαγευτικο Toy Story στις κονσολες μας. Ευτυχως κανανε εδω οτιδηποτε λαθος μπορουσανε και μας δωσανε το τελευταιο ως οτι καλυτερο μπορουσαν.