DF Retro - Saturn vs PSX

Η ομαδα ειναι αρκετα καλη, η ερευνα που κανανε σε επιπεδο υλικου ειναι επισης αξιολογη, αλλα με το που πηγε η συζητηση στο οτι το ff saiven ειναι καλυτερο του Panzer Dragoon Saga, με εχασαν. Οχι απλα επειδη το ξεστομισαν, αλλα λογω του οτι εν ετη 2017 επαναλαμβανουν τον μυθο πως δεν κυκλοφορησε σε Nintendo συστημα επειδη.. δεν χωραγε σε κασετα.

Χωρια απο τις ποσες ελειψεις τους, δεν εκαναν καμια αναφορα στο Fighters Megamix.

Εν αναμονη λοιπον για καποια πραγματικα αξιολογη συγκριση των δυο συστηματων.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
^?

Αναφέρουν το Fighters Megamix στο 16:50, εμφανίζεται gameplay video και λένε ότι ήταν ένα υπέροχο παιχνίδι και ότι δανείστηκε στοιχεία από το VF3...

Όσο για το FF7 δεδομένου ότι μέχρι και τέλους του 1998, δεν είχε εμφανιστεί cartridge μεγαλύτερο των 128Mbit, θεωρώ ότι η παραδοχή πως δεν χωρούσε έχει βάση.
 
Μέχρι στιγμής θεωρώ τα παιδιά του DF αρκετά αντικειμενικά και δεν φαίνεται να πέφτουν στην παγίδα όπως άλλοι του στυλ "δεν γουστάρω την τάδε κονσόλα οπότε θα την θάβω συνέχεια" όπως οι GameSack με το N64, τους οποίους επίσης θεωρώ άσχετους με το gaming γενικά, κάτι σαν τον AVGN που ξέρει μόνο από NES (και τα "reviews" τους είναι του στυλ "good game, i had fun with it" και τέλος).

Οι DF τουλάχιστον θα δώσουν και πληροφορείες σχετικά με τον τεχνικό τομέα και μάλιστα με πολύ λεπτομέρεια. Από τους άλλους πήξαμε πια στο youtube όλοι κάνουν reviews του τύπου "this game is fun, i like it". Who cares?

Το συγκεκριμένο video δεν το έχω δει ακόμα όλο. Οσον αφορά όμως το αν χωράει το FF σε κασέτα, προφανώς στην μορφή που είναι τώρα δεν χωράει αφού είναι τίγκα στα FMV και pre-rendered backgrounds. Μα ούτε και σε CD χωράει αφού χρειάστηκαν 3 CD με διαφορετικά δεδομένα το κάθε ένα (οχι όπως το RE2 που αρκετό από το περιεχόμενο επαναλαμβανόταν στο κάθε CD). Το θέμα όμως είναι ότι originally, το παιχνίδι μπορεί να μην ήταν έτσι, να είχε game engine cut-scenes και 3D γραφικά δηλαδή, οπότε έτσι μια χαρά θα χωρούσε.

.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:


1@Ace[/USER] μιλαω για το video των gameshack που συγκρινουν το virtual fighter 2 με το tekken 3, ενω θα επρεπε να το συγκρινουν με το fighters megamix. Δεν προσεξα να το αναφερουν αλλου, λαθος μου αν εγινε αναφορα σε αλλο σημειο, αλλα η συγκριση ηταν ακυρη.

Τωρα, για το final fantasy μετα το 6, προγραμματιζοταν συνεχεια του σε snes και σε n64. Ηρθε ομως η sony, εσκασε την "επιδοτηση" απο το πουθενα να βγαινουν αποκλειστικα εκει τα παιχνιδια της square (φυσικα και οχι μονο) με την γνωστη ιστορια οπως και γραφτηκε. Θα εβγαινε το ff7 στο n64 με την συγκεκριμενη μορφη; 99.9999% οχι. Γενικοτερα οι gameshack οπως πολυ σωστα αναφερει και ο φιλτατος Imgema δεν ειναι και καμια σοβαρη ομαδα και δεν περιμενα τιποτα αξιολογο.

 
^Ααα, εντάξει λοιπόν, εγώ αναφερόμουν στο 16:50 του DF video... Οι Shacks πάντως, παρά τις όποιες ελλείψεις και παραπτώματα, μου είναι συμπαθείς και ευχάριστοι, άλλωστε περισσότερο show προσφέρουν τα yt video, παρά ενημέρωση. Προσωπικά για σφαιρική κάλυψη προτιμώ τα άρθρα...

Όσο για το FF7, φίλοι μου, βλέπω ότι συμφωνούμε πως κάποιο άλλο FF7, μπορεί να χωρούσε σε N64 cartridge, αλλά το FF7 του PSX, όχι! :)
 
Σε αυτό συμφωνούμε προφανώς. Αλλά εκει που χωράει συζήτηση ήταν στο αν εξ αρχής δεν κυκλοφόρησε στο N64 γιατί δεν χώραγε σε κασέτα. Εκ των υστέρων, αυτή η δήλωση είναι εύκολο να την κάνουμε αλλά δεν ξέρουμε αν το FF7 ήταν εξ αρχής έτσι όπως κατέληξε. Υπάρχουν tech demos ενός Final Fantasy στο N64 που είναι τελείως 3D, πριν η Sony αρπάξει την Square. Ολο αυτό μου φαίνεται σαν μία δικαιολογία μάλλον της Square για να φανεί ότι το φταίξιμο ήταν της Nintendo και όχι ότι η ίδια ξεπουλήθηκε στην Sony (κατά την γνώμη μου).

Που στην τελική καλά έκανε αφού η Nintendo είχε καβαλήσει καλάμι και δεν ήταν ότι καλύτερο να είσαι 3rd party για αυτήν. Αμα η Sony έκανε καλύτερη συμφωνία, καλά έκανε ότι έκανε η Square. Its business, δεν χρειάζονται δικαιολογίες.

Πάντως ρίξε μια ματιά στο DF Retro του Digital Foundry. Αυτήν την στιγμή είναι από τα καλύτερα videos στο Υoutube για τα Retro games.

.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Προφανώς και έχεις δίκιο σε όλα, εκτός από μία λεπτομέρεια: Η Square περισσότερο hype ήθελε να προκαλέσει, με το νέο super-duper-FF-με-3D-effects-που-δεν-έχετε-ξαναδεί-και-1,5GB-κώδικα, παρά να απαξιώσει το cartridge format και να ρίξει ευθύνες στην Nintendo. Άλλωστε δεν είχαν κάτι να χωρίσουν...

Thanks και για το DF Retro, πιστεύω να βρήκα υλικό, για το Πασχαλιάτικο άραγμα!

ΥΓ: 26 βιντεάκια βλέπω, όλα κι όλα το DF Retro και δεν θα βγάλω Πάσχα... :D
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Η sony αποδεδειγμενα χρηματοδοτησε με αθεμιτους τροπους διαφορες εταιριες ωστε να εχει και τις αποκλειστικοτητες. Δεν ηταν ουτε ζητημα ισχυς ουτε πωλησεων. Χαρακτηριστικο παραδειγμα το Tomb Raider 2 οπου δεν υπηρξε ποτε για το Saturn. Το πρωτο παιχνιδι ενω εκανε παρα πολυ καλες πωλησεις, και αρχικως ειχε ανακοινωθει για το μηχανημα, ξαφνικα και απο το πουθενα ακυρωθηκε. Με προφαση πως δεν θα εβγαινε οπως θα το ηθελαν. Κοροιδια στον ρομβο, τα ιδια εκαναν και ποσες αλλες εταιριες βεβαια.

Τωρα για την συγκριση που εκαναν με το Panzer Dragoon Saga, το PDS και ανωτερος τεχνικα τιτλος ειναι, και καλυτερος απο το ff7. Αλλα το PDS δεν ειχε τοτε το σπουδαιοτερο. Τα εκατονταδες εκατομμυρια διαφημισης και "υποστηριξης" στα μεσα και στα εντυπα..Κατι που επενδυσε με παθος η sony.

Επειτα, για τα ακυρα που λενε οι τυπαδες του gameshack για το Burning Rangers τι να πρωτοπω, φαινεται πως δεν εχουν ιδεα στο να κρινουν ενα καλο τιτλο.

Απο εκει και περα, η συγκριση βαση υλικου βγαζει στα χαρτια ξεκαθαρο νικητη το Saturn. Ενα μηχανημα με 4mb ram και mpeg καρτα ειναι πανισχυρο και οι δυνατοτητες του, εξωπραγματικες. Φυσικα η πραγματικη μαχη δινεται στους τιτλους και οχι στην ιπποδυναμη, και οντως το playstation ειχε και εχει εκπληκτικα παιχνιδια. Δεν νομιζω πως πιστευει κανεις το αντιθετο, αλλα ολη αυτη η λασπη πως το Saturn
 
Το Saturn είχε όντως ιπποδύναμη αλλά δεν ήταν εύκολο να την εκμεταλλευτούν. Με δύο CPUs και τον δικό του τρόπο να χειρίζεται 3D γραφικά, ήταν κάτι ιδιότροπο σαν το PS3 με το Cell αλλά χωρίς την υποστήριξη που είχε το PS3.

Το PS1 πάντως έχει ισχυρότερο chip 3D γραφικών το οποίο μάλιστα έβγαζε περισσότερα πολύγωνα και από αυτό του N64, εκτός και αν απενεργοποιούσες κάποια χαρακτηριστικά στο N64 (όπως έκαναν οι Factor 5 και BOSS οπότε έτσι το N64 έβγαζε περισσότερα). Μάλιστα το PS1 χρειαζόταν οπωσδήποτε να βγάζει πιο πολλά πολύγωνα γιατί αλλιώς το φαινόμενο του "warping" ή "wobbling" θα ήταν καταστροφικό (ήδη ήταν πολύ έντονο). Αν έφτιαχνες μία μεγάλη flat επιφάνεια, έπρεπε να την καλύψεις με πολλά πολύγωνα για να παραμείνει σταθερή. Ενώ το N64 (δεν ξέρω για το Saturn) μπορούσε να βγάλει μεγάλες επιφάνειες χρησιμοποιώντας ελάχιστα πολύγωνα, χάρη στο perspective correction.

Το Saturn είχε επίσης κάποια θέματα με τα transparencies οπότε όσοι δεν ήταν Sonic Team χρησιμοποιούσαν πολύ την μέθοδο του dithering σαν υποκατάστατο, το οποίο δεν ήταν και ότι το καλύτερο οπτικά.

Προσωπικά δεν μου άρεσε ιδιαίτερα το look των παιχνιδιών στο Saturn μέχρι που είδα τα παιχνίδια της Lobotomy. Πραγματικά κάνανε θαύματα με το μηχάνημα οι τύποι. Ειδικά το Saturn Duke Nukem 3D είναι ίσως η καλύτερη έκδοση για μένα χάρη στην καινούρια engine και τον φωτισμό. Ομως το μεγαλύτερο "θαύμα" της γενιάς αυτής θα πρέπει να πω πως είναι η έκδοση του Quake 2 στο PS1.

Με Jrpgs δεν ασχολούμαι οπότε δεν έχω άποψη στο θέμα FF vs PD Saga. Προτιμώ να παίξω Zelda :p

Δυστυχώς το Saturn δεν έζησε αρκετά χρόνια για να δούμε το απόλυτο "ξεζούμισμα". Στο PS1 είδα το Quake 2 και στο N64 είδα High Res Shadowman, WDC και Conker. Θα ήθελα να δω τι θα μπορούσε να κάνει και το Saturn δύο χρόνια μετά τον θάνατό του.
 
...πως το Saturn; Μας άφησες στη μέση αγαπητέ Getta!

Επειδή πάντως, κατάλαβα τι θες να πεις, θα σου απαντήσω ότι όσο προσάπτουμε στη Sony, υπερχρηματοδότηση, άλλο τόσο μπορούμε να προσάψουμε στη Sega, υποχρηματοδότηση!

Διότι δεν είναι δυνατόν, ένα μηχάνημα που το κυκλοφόρησες το '95 και εγώ έδωσα ένα σκασμό λεφτά να το πάρω, να μου ανακοινώνεις το θάνατό του μόλις το '98 και στην ουσία να το σκοτώνεις από το '97, λόγω έλλειψης first party AAA τίτλων!

Διότι πόσοι και πόσοι περίμεναν ένα 3D Sonic, ένα Virtua Striker, ένα Survival Horror ανάλογο του Silent Hill, ένα Wonder Boy, ένα Golden Axe και πόσα άλλα, μα έμειναν με την λαχτάρα;

​​​​​​...και άντε, δεν δίνεις αυτά που ζητάει ο κόσμος, δώσε νέα franchises, δώσε κάτι, κράτα το μηχάνημα 5 χρόνια, δεν είναι Master System των 100$, να το πετάμε σε δύο χρόνια και πάμε γι' άλλα!

​​​​​​​

​​​​​​​Η Nintendo κράτησε το 64, πέντε χρόνια τουλάχιστον και το στήριξε, αυτό το πράγμα της Sega να μανατζάρει τις κονσόλες της λες και ήταν arcade boards - μόλις τα δεδομένα του κόστος παραγωγής άλλαζαν, πέταμα- δεν είχε προηγούμενο.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Η Sega έκανε το τραγικό λάθος να βιαστεί να ρίξει στην αγορά τα Daytona και το Virtua Fighter χωρίς να είναι ολοκληρωμένα, για να προλάβει δεν ξέρω κι εγώ τι. Μετά ήρθαν οι συγκρίσεις με τα τεχνικά ανώτερα Ridge Racer και Tekken και τελείωσε εκεί η μάχη. Σε μία εποχή που τα 3D γραφικά ήταν το next best thing, έτσι και σου έβγαινε το όνομα ότι δεν τα πας και τόσο καλά εκεί.... πάει τελείωσε. Η ζημιά έγινε. Έδωσαν και δικαίωμα σε κάτι casual Αμερικάνικα περιοδικά τύπου Gamepro να τους θάβουν που άλλο που δεν θέλανε.

Και OK, μπορεί να είναι αλήθεια ότι το Saturn όντως δυσκολευόταν στα 3D σε σχέση με το PS1. Αλλά η Sega το έκανε όσο πιο προφανές μπορούσε. Έκανε την διαφορά να φαίνεται μεγαλύτερη από ότι ήταν. Και αντίπαλος να ήσουν να ήθελες να δυσφημίσεις το μηχάνημα, η Sega το έκανε από μόνη της καλύτερα. Αν όμως το Daytona ήταν τεχνικώς όσο καλό ήταν το Championship Edition (που λογικά έτσι θα ήταν αν δεν το βιάζονταν) και αντί για το Virtua Fighter έβγαζαν μόνο το Virtua Fighter Remix εξ αρχής... Τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά πιστεύω. Η διαφορά θα καλυπτόταν κάπως και η φήμη αυτή δεν θα είχε πάρει τόσο μεγάλες διαστάσεις από την αρχή. Αλλά δυστυχώς το αποτυχημένο launch και το ότι υπάρχει αδυναμία στα 3D γραφικά ακολουθούσε το Saturn σε όλη του την πορεία, όπως και το N64 που είχε την φήμη της κονσόλας για μικρά παιδιά την οποία τα περισσότερα Ευρωπαϊκά περιοδικά την εκμεταλλεύτηκαν στο έπακρο.

Τα περιοδικά είχαν το υλικό που ήθελαν για να θάψουν τον ανταγωνισμό της Sony από πολύ νωρίς. Μόνο τα περιοδικά της Αγγλίας υποστήριξαν όπως έπρεπε τους δύο αντιπάλους της Sony, γι αυτό και τα μηχανήματα εκεί γνώρισαν καλύτερες μέρες από την υπόλοιπη Ευρώπη.
 
Ωραίο το βιντεάκι παρότι δεν μάθαμε κάτι νέο. Συμφωνώ με τον Richard Leadbetter ότι το Saturn δεν είχε καμία ελπίδα αφού το πρόβλημα ήταν ο σχεδιασμός του hardware. Είναι απορίας άξιον το πόσο έλλειψη επικοινωνίας είχαν τα διάφορα divisions μεταξύ τους. Δεν είναι δυνατόν το arcade division να είναι τόσο μπροστά και να ανοίγει το δρόμο για το 3D και το console division να μην βλέπει ότι εκεί είναι το μέλλον. Η Sega έπρεπε πρώτη να είχε σχεδιάσει κονσόλα ειδικά για 3D και όχι να κάνει αλλαγές τελευταίας στιγμής ακολουθώντας τη Sony.

Για το ποια ήταν η καλύτερη κονσόλα ΤΟΤΕ προφανώς δεν υπάρχει συζήτηση. Αλλά τώρα που τα 3D παιχνίδια της εποχής είναι απίστευτα κακογερασμένα ενώ τα όσα 2D υπήρχαν βλέπονται και παίζονται πολύ πιο ευχάριστα, τι λέτε; Καλύπτει το Saturn τη διαφορά; Ποιο έχει καλύτερη βιβλιοθήκη 2D παιχνιδιών;
 
Εξαρτάται αν κάνεις imports ή όχι. Στην Ιαπωνία υπάρχουν ένα σωρό 2D Saturn exclusives που δεν τα είδαμε ποτέ σε Ευρώπη ή Αμερική. Για παράδειγμα, εγώ δεν είχα την παραμικρή ιδέα ότι υπήρχε παιχνίδι Tempo εκτός του 32X. Ακόμα και στο N64 υπήρχαν κάποια 2D διαμαντάκια φαντάσου (Bangai-O).

Πάντως πέρα από τα Metal Slug στο Neo-Geo, αυτό που με εντυπωσίασε οπτικά περισσότερο σαν 2D ήταν το Adventures of Lomax στο PS1.
 

1@Ace[/USER] συμφωνουμε πληρως, πρωτος βγαινω και τους κατακεραυνωνω με ολες τις αισχρες αποφασεις τους. Εδω μιλαμε πως ξεχασαν τον Sonic απο μεγαλο πρωταγωνιστη, και εβαλαν στο ντουλαπι τον Ecco, αλλα και διεγραψαν τον Ristar και τους Eternal Champions, μια μερα να μιλαμε θα βρισκουμε πραγματα να τους κατηγορουμε.

Δεν κοιταω την εταιρικη και οικονομικη πλευρα, δεν ειναι αυτος ο σκοπος μου. Τις συγκεκριμενες αναφορες τις εκανα επειδη βγαινουν διαφοροι, πχ οι gameshack και μιλανε μεν για τα λαθη, αλλα δεν κοιτανε και αυτη την πλευρα. Και εστω οτι ειναι μπαμπουινοι που δεν κυκλοφορησαν παιχνιδια με τους αγαπημενους χαρακτηρες τους, το οτι ομως η sony πετουσε κυριολεκτικα δολαρια, ελαχιστα πραγματα μπορουσαν να γινουν. Αν θυμασαι τοτε στο 1996 δυο ονοματα καιγανε στην αγορα, το Tomb Raider και το Resident Evil. TB2 τελικως δεν υπηρξε ποτε για το saturn, και το RE1 ενω ειχε ανακοινωθει, τελικως κυκλοφορησε με τεραστια καθυστερηση. Ολα αυτα σε συνδιασμο με τις αισχρες κινησεις τους, ηταν το κερασακι στα κολυβα τους.

1@Imgema[/USER] ειναι γνωστα και ειπωμενα αυτα για τον λανθασμενο σχεδιασμο του υλικου, την κακη υποστηριξη κτλ.

Αν παιζεις παντως rpg, να δεις σιγουρα το Panzer Dragoon Saga!

1@Leon[/USER] πολυ δυσκολη ερωτηση. Κατα γενικη ομολογια το Saturn εχει καλυτερες μεταφορες στα δισδιαστατα παιχνιδια, και αρκετα αγνωστα διαμαντια.

Απο τα αγαπημενα μου του ειδους ειναι τα Astal και Keio 2, οπου πλεον κοστιζουν και μια περιουσια...

 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Εν αρχη ην ο ανταγωνισμος. Η sega ειχε καλομαθει να μοιραζει την πιτα στα 2 με την nintendo για πολλά χρόνια. Πεταξε στην αγορα ενα 32 bit μηχανακι με cd-ROM και 3d γραφικά με σκοπο να την χτυπησει στην γωνια και καλα εκανε. Το λαθος ηταν οτι αψήφησε τους υπολοιπους ανταγωνιστες η τουλαχιστον ειχε αγνοια. Κλασσικο παραδειγμα το οτι ο "Κρόνος" ειναι ενα κακογουστο μπαουλο σε συγκριση με την κονσολα της sony που ειναι "έργο τεχνης". Ποια πενταετια να καθονταν στην αγορα? 2 μηχανηματα ισαξια περιπου hardwarικα, και να ειναι 10-0 απ τα αποδυτηρια υπερ της sony? Κατα τ αλλα να ειχαμε να λεγαμε. Saturn = νεα τεχνολογια, psx = νεα τεχνολογια+καινοτομία + βιβλιοθηκες παιχνιδιων + μαρκετινγκ + εργονομια κτλ κτλ... Κι αν πραγματι υστερουσε το saturn στο 3d συγκριτικα, στο βιλα μπαχο ακομα τρυβουν...
 
Δεν βρηκα πιο κοντινο θεμα... το αφηνω εδω .

DF Retro: Donkey Kong Country + Killer Instinct - A 16-Bit CG Revolution!

 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Το Saturn δεν είχε παιχνίδια, τα 3rd party το είχαν ξεγραμμενο και ως γνωστόν σε 3D το PlayStation απέδιδε καλύτερα. Μετά η Sega το σκότωσε στα 2-2,5 χρόνια ζωής όπως ακριβώς έκανε και με το Dreamcast. Από το 1995 μέχρι το 2001, σε 6 χρόνια είχε βγάλει 2 κονσόλες και τις είχε σκοτώσει και τις 2.
 
Shinobi είπε:
Το Saturn δεν είχε παιχνίδια, τα 3rd party το είχαν ξεγραμμενο και ως γνωστόν σε 3D το PlayStation απέδιδε καλύτερα. Μετά η Sega το σκότωσε στα 2-2,5 χρόνια ζωής όπως ακριβώς έκανε και με το Dreamcast. Από το 1995 μέχρι το 2001, σε 6 χρόνια είχε βγάλει 2 κονσόλες και τις είχε σκοτώσει και τις 2.
Στην ιστορια του Saturn την ξερουμε πανω κατω και εχουνε βγει εκατονταδες βιντεο για να μας πουνε τι εγινε ακριβως. Στο θεμα Dreamcast η Sega Ιαπωνιας εκανε καποια λαθη και 3 απο αυτα ειναι : 1. Πολλα μα παρα πολλα αχρηστα αξεσουαρ και add ons που δεν χρειαζοντουσαν και θα προτιμουσα να μενανε αφοσιωμενοι στο θεμα τιτλων και online. 2. Πανικοβληθηκανε στο θεμα PS2 και με την ελευση του θεωρησαν οτι ο πολεμος τελειωσε, κατα την αποψη μου ενισχυεις πακετα με 3 με 4 δυνατους τιτλους μεσα και μια τιμη δελεαστικη ας χανεις κιολας. 3. Ενισχυση τις χωρητικοτητας του GD-ROM σε στυλ Dual Layer που θα μπορουσε να το προμοταρει αργοτερα και με ταινιες (DcVD, Dreamcast Video Disc, Ναι υπηρχε!)κατι που ητανε εφικτο κλεινοντας συμφωνια με 3 μεγαλες εταιρειες για αρχη.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Περί Dreamcast κατά πάσα πιθανότητα μόλις βγήκε το PS2 με το DVD κλπ οι πωλήσεις της Sega έπιασαν πάτο και επειδή προφανώς το έδιναν ήδη τζάμπα δεν τους έπαιρνε να ρίξουν άλλο την τιμή ενώ η Sony ως γνωστόν πούλαγε πάντα κάτω από το κόστος, αφού έχει απόθεμα δισεκατομμύρια δολλάρια. Αν και το Dreamcast είχε τρελή υποστήριξη από την Capcom, όπως είχε και το Saturn δεν έφτανε. Έλειπαν οι Square, Konami, Namco κλπ.

Για την ιστορία η Konami είχε ανοίξει βεντέτα με τη Sega απο τη δεκαετία του '80 και δεν έβγαζε παιχνίδια για κονσόλες της Sega εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων (είχαν σκοτωθεί για το ηλεκτρονικό frogger).
 
Πίσω
Μπλουζα