Στην ιστορια του Saturn την ξερουμε πανω κατω και εχουνε βγει εκατονταδες βιντεο για να μας πουνε τι εγινε ακριβως. Στο θεμα Dreamcast η Sega Ιαπωνιας εκανε καποια λαθη και 3 απο αυτα ειναι : 1. Πολλα μα παρα πολλα αχρηστα αξεσουαρ και add ons που δεν χρειαζοντουσαν και θα προτιμουσα να μενανε αφοσιωμενοι στο θεμα τιτλων και online. 2. Πανικοβληθηκανε στο θεμα PS2 και με την ελευση του θεωρησαν οτι ο πολεμος τελειωσε, κατα την αποψη μου ενισχυεις πακετα με 3 με 4 δυνατους τιτλους μεσα και μια τιμη δελεαστικη ας χανεις κιολας. 3. Ενισχυση τις χωρητικοτητας του GD-ROM σε στυλ Dual Layer που θα μπορουσε να το προμοταρει αργοτερα και με ταινιες (DcVD, Dreamcast Video Disc, Ναι υπηρχε!)κατι που ητανε εφικτο κλεινοντας συμφωνια με 3 μεγαλες εταιρειες για αρχη.Shinobi είπε:Το Saturn δεν είχε παιχνίδια, τα 3rd party το είχαν ξεγραμμενο και ως γνωστόν σε 3D το PlayStation απέδιδε καλύτερα. Μετά η Sega το σκότωσε στα 2-2,5 χρόνια ζωής όπως ακριβώς έκανε και με το Dreamcast. Από το 1995 μέχρι το 2001, σε 6 χρόνια είχε βγάλει 2 κονσόλες και τις είχε σκοτώσει και τις 2.