Έπαιξα την beta κατά τη διάρκεια του Open beta weekend. Ξεκίνησα οπότε, Παρασκευή βραδάκι κατεβάζοντας τον client. 13GB δεν ήταν και λίγα, αλλά κατέβηκαν γρήγορα πάραταυτα. Μάλλον, κάποια bit-torrent λύση είχαν επιλέξει. Η εγκατάσταση προχώρησε γρήγορα και έφθασε η ώρα για να κάνω login. Αμ δεν, Παρασκευή βραδάκι δεν κατάφερα να παίξω.
Σαββατό μεσημεράκι ξεκινάω να δοκιμάζω ξανά. Με τα πολλά μπαίνω και φτιάχνω ένα Demo Hunter. Δυσκολεύτηκα λίγο ακόμα να μπω στο παιχνίδι, αλλά τελικά τα κατάφερα. Να μην σας κουράσω με τα πολλά περιγραφικά, το παιχνίδι είναι όπως αναμενόταν, εθιστικότατο. Βάραγα αχόρταγα τους δαίμονες με το τόξο μου και μάζευα τα spoils. Δεν υπάρχει καλύτερο αίσθημα. Για πότε έφυγαν δύο ώρες ούτε που το κατάλαβα. Τα γραφικά σε βάζουν άμεσα στο κλίμα, οι σκοτεινές αλλά ευδιάκρατες Gothic αποχρώσεις σε βάζουν άμεσα στο κλίμα και σου δημιουργούν ένα αίσθημα (φοβίας). Η μουσική και τα εφέ απόλυτα ταιριαστά. Μου άρεσαν ιδιαίτερα τα ποτάμια του, απο τα ορμητικότερα που έχω δει τα τελευταία χρόνια σε παιχνίδι.
Το gameplay άριστο. Έυκολο στον χειρισμό, με tutorials σε κάθε νέο σου βήμα. Το skill σύστημα αλλαγμένο και σχετικά απλοποιημένο. Τέρμα τα άπειρα ενεργά skills. Στη αρχή δεν μου άρεσε, αλλά γρήγορα προσαρμόστηκα και έμαθα να το εκτιμώ. Ούτως ή άλλως και σε άλλα hack&slash πάντα 3-5 skills χρησιμοποιούσα. Μπορούμε να αλλάξουμε βέβαια τα ενεργά skills αλλά μετά απο ένα cooldown διάστημα. Επίσης, το level up γινότανε αυτόματα, με τα attribute points να διανείμονται όπως είχε κρίνει η Blizzard.
Κυριακή απόγευμα, μετά απο χαλαρό gaming έφθαρα σε level 10 στον Skeletol King και τον κέρδισα. Δεν μπορώ να πω ότι δυσκολεύτηκα στο normal. Μάλλον, εύκολο το βρήκα.
Η συνέχεια στις 15 Μαϊου.