Jedah είπε:Προφανώς οι γνώσεις σου για τις εφαρμογές και το status του OpenGL σαν industry standard, είναι περιορισμένες. Το Direct X δεν έκανε ποτέ τίποτα που να μην υποστηρίζει το OpenGL με τα κατάλληλα extensions. Απλά σαν ανοικτό standard χρειάζεται περισσότερο χρόνο για να περάσει κάτι στον πηρύνα του.
First person shooter godfather John Carmack has revealed that he now prefers DirectX to OpenGL, saying that 'inertia' is the main reason why id Software has stuck by the cross-platform 3D graphics API for years.
Speaking to bit-tech for a forthcoming Custom PC feature about the future of OpenGL in PC gaming, Carmack said 'I actually think that Direct3D is a rather better API today.' He also added that 'Microsoft had the courage to continue making significant incompatible changes to improve the API, while OpenGL has been held back by compatibility concerns. Direct3D handles multi-threading better, and newer versions manage state better.'
Πηγη'The actual innovation in graphics has definitely been driven by Microsoft in the last ten years or so,' explained AMD's GPU worldwide developer relations manager, Richard Huddy. 'OpenGL has largely been tracking that, rather than coming up with new methods. The geometry shader, for example, which came in with Vista and DirectX 10, is wholly Microsoft's invention in the first place.'
τοτε θυμαμαι παντως γινοταν χαμος με το Glide (παραλλαγη του Opengl)Haros είπε:Εν τέλη το σημερινό gaming έχει φτάσει εδώ που έχει φτάσει και θα πάει ακόμα παραπέρα χάρη στο directx... Άμα περιμέναμε απο το OpenGl θα βλέπαμε βελτιωμένα γραφικά σε παιχνίδια όσο συχνά βλέπουμε και βελτιώσεις του api του... oh wait...
...όσο παραλλαγή είναι το Linux του MacOS, άλλο τόσο είναι και το Glide του OpenGL...petran79 είπε:τοτε θυμαμαι παντως γινοταν χαμος με το Glide (παραλλαγη του Opengl)
Το τι είναι λειτουργικό σύστημα είναι μεγάλη κουβέντα. Όντως ένας μονολιθικός, τεράστιος πυρήνας σαν του Linux με τόσους drivers και modules σίγουρα πλησιάζει το να είναι λειτουργικό απο μόνος του, αλλά ακόμα και σήμερα ο συνδιασμός είναι συνήθως GNU με πυρήνα Linux. Οι διαφορές υπάρχουν και είναι μεγάλες, αλλά και τα 2 προέρχονται από το UNIX. Δεν είναι ότι μιλάμε για σύγκριση Windows με System V. Δεν μπορείς να καταγράψεις με σαφή τρόπο τις διαφορές του Mac OS X με το Linux γιατί το πρώτο είναι κλειστό και το άλλο ανοικτό πλήρως. Είναι αδύνατο. Το μόνο που ξέρουμε με σιγουριά είναι ότι και τα 2 κληρονόμησαν από τα UNIX που προυπήρχαν αυτών.Shock είπε:Jedah δεν είναι έτσι τα πράγματα είναι πολυ μεγάλη γενίκευση Όταν βρω κάπου χρόνο θα γράψω πόσο χαοτικα μεγάλη διάφορα έχει το Linux απο το Mac os x.και να ξεκαθαρίσουμε ότι Linux=kernel, αν μπλεξουμε τα distributions χαθηκαμε.Όλα βασικά είναι posix ακόμα και τα nt και ο Darwin ο αντίστοιχος πυρήνας του Mac os x. Απο κει και πέρα η apple έχει βάλει τα δικά της extensions που ουδεμία σχέση εχουν με τα γνωστά.
Glide και OpenGL δεν έχουν καμία σχέση μεταξύ τους. ΕυτυχώςAce είπε:...όσο παραλλαγή είναι το Linux του MacOS, άλλο τόσο είναι και το Glide του OpenGL...
Το ¨αν είναι μονολιθικος ο πυρήνας όπως του Linux ή Mach όπως του OS X δεν έχει καμία σχέση με το προσδιορισμό του λειτουργικού όπως το εννοούμε σήμερα Στην εποχή του dos έφτανε ένας πυρήνας οι drivers το filesystem και μερικές εντολέςΣήμερα έχουν αλλάξει πολυ τα πράγματα και χρειάζονται πολλά πράγματα παραπάνω εξου και όλα τα gnu tools που υπάρχουν στον κοσμο του Linux. ¨αν ρωτήσεις μάλιστα κάποιον hardcore θα σου πει ότι το Linux είναι το λιγότερο σε ένα Linux σύστημα, το βασικό είναι το gnu μέρος, ο πυρήνας είναι το αναγκαίο κακό μέχρι να έρθει ο Hurd Τώρα για τις διάφορες που λες το ότι το ένα είναι κλειστό και το άλλο είναι ανοιχτό δε λέει τίποτα. Το osx είναι πρακτικά μια βελτιωμένη έκδοση του nextstep με ένα layer απο πάνω που έχει έρθει απο τον bsd κοσμο ώστε να υπάρχει κοινός παρονομαστής στο API. Έτσι μπορεί να έρθει ένα προγραμμα απο το Linux και να γίνει build στο osx αφού έχουν γίνει build και οι ανάλογοι compilers και linkersΌλα είναι εκεί, τα devices, τα pipes, το ipc model του unix αλλα πλέον δεν ασχολείται κανείς με αυτά υπάρχουν μόνο για να γίνονται port εφαρμογές απο linuxΤα core frameworks του osx κρύβουν το μεγαλυτερο μερος της unixειδης φιλοσοφίας.Τώρα για το posix, όσο αστείο κι αν ακούγεται ναι τα ΝΤ ήταν posix 1 μέχρι και τα 2000. Ήταν ένας τρόπος για να γίνουν port μερικώς εφαρμογές απο τον unix κοσμο. Είχε απίστευτα προβλήματα αλλα η ουσία είναι ότι το είχαν σκεφτεί τότε και το είχαν υλοποιήσει!Και ναι φυσικά και δεν είναι λειτουργικό το posix αλλα πάνω εκεί βασίζεται μέρος της λογικής του unix και πάνω σε αυτο δούλεψε ο torvalds όταν έφτιαχνε το Linux. Τουλάχιστον έτσι γράφει στην βιογραφια του Υγ είναι το μεγαλύτερο κείμενο που έχω γράψει σε κινητό τηλέφωνο!Jedah είπε:Το τι είναι λειτουργικό σύστημα είναι μεγάλη κουβέντα. Όντως ένας μονολιθικός, τεράστιος πυρήνας σαν του Linux με τόσους drivers και modules σίγουρα πλησιάζει το να είναι λειτουργικό απο μόνος του, αλλά ακόμα και σήμερα ο συνδιασμός είναι συνήθως GNU με πυρήνα Linux. Οι διαφορές υπάρχουν και είναι μεγάλες, αλλά και τα 2 προέρχονται από το UNIX. Δεν είναι ότι μιλάμε για σύγκριση Windows με System V. Δεν μπορείς να καταγράψεις με σαφή τρόπο τις διαφορές του Mac OS X με το Linux γιατί το πρώτο είναι κλειστό και το άλλο ανοικτό πλήρως. Είναι αδύνατο. Το μόνο που ξέρουμε με σιγουριά είναι ότι και τα 2 κληρονόμησαν από τα UNIX που προυπήρχαν αυτών.POSIX τα NT; Τα Windows ΝΤ; ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ. Κανένα λειτουργικό της Microsoft δεν σχεδιάστηκε με το POSIX κατα νού, απλά έπειδή πρόκειται για ένα ισχυρό στάνταρντ υπάρχει μια υποστηρίξη μέσω κάποιων afterthought layers όπως το υποσύστημα POSIX πριν τα XP και τα POSIX services μετά τα XP. Όπως και να έχει το POSIX δεν είναι λειτουργικό, αλλά πρότυπο, μια προσπάθεια standardization όλων των παράλληλων UNIX συστημάτων.
δεν ξερω, σορρυ. αλλα ειχε γινει ντορος με την ικανοτητα παιχνιδιων οπως Quake και Ηexen πριν 15 χρονια που τρεχαν σε OpenGL και Glide με την καταλληλη καρτα γραφικων βεβαια. Δηλ αυτοι που ειχαν τοτε μια 3dfx Voodoo μπορουσαν να χρησιμοποιουν και τα δυοAce είπε:...όσο παραλλαγή είναι το Linux του MacOS, άλλο τόσο είναι και το Glide του OpenGL...