DirectX 11

σωστός ο Jedah.... Haros μια χαρά κρατάει το opengl εκεί που πρέπει να κρατάει, το ότι στα pc μας το έχουμε ξεχάσει σχεδόν συμβαίνει για άλλους λόγους και όχι γιατί είναι "μάπα" :)
 
50.000 dollars το κόστος στην MSI για να βάλει το λογότυπό της στο μετροπρόγραμμα.

Τώρα τι κάνουν οι κάρτες, αν είναι openf(ai)l ή Direct X, δεν μου καίγεται καρφί. Παιχνίδια να έχω να παίζω, ΤΗΣ ΠΡΟΚΟΠΗΣ και ας είναι και από Voodoo 3.
 
Tέλεια. Φτάσαμε επιτέλους στο επίπεδο τα 3D γραφικά να ειναι φωτορεαλιστικά και σαν πραγματικά. Γιούχου. Τωρα επλίζω να ήρθε και η σειρά του gameplay, οπότε να ρίξουμε και λίγο βάρος σε αυτό, ok? Ευχαριστώ πολύ.
 
Jedah είπε:
Προφανώς οι γνώσεις σου για τις εφαρμογές και το status του OpenGL σαν industry standard, είναι περιορισμένες. Το Direct X δεν έκανε ποτέ τίποτα που να μην υποστηρίζει το OpenGL με τα κατάλληλα extensions. Απλά σαν ανοικτό standard χρειάζεται περισσότερο χρόνο για να περάσει κάτι στον πηρύνα του.

Άσχετα με τον χρόνο ενσωμάτωσης του Opengl θες να μου πεις ότι το api του μπορεί να συγκριθεί με το api του direct3d;

Δεν αμφισβητώ το σημερινό status του opengl (που και αυτό νομίζω στηρίζετε πιο πολύ στις παλιές ένδοξες του μέρες), το μέλλον του αμφισβητώ αμα συνεχίσει έτσι...

Οι ίδιοι οι linuxάδες προτιμούν μια εκ νέου directX-like opensource μηχανή (αληθινά opensource όχι σαν το opengl που αναγκάστηκαν να το κάνουν Mesa 3d)...

Εν τέλη το σημερινό gaming έχει φτάσει εδώ που έχει φτάσει και θα πάει ακόμα παραπέρα χάρη στο directx... Άμα περιμέναμε απο το OpenGl θα βλέπαμε βελτιωμένα γραφικά σε παιχνίδια όσο συχνά βλέπουμε και βελτιώσεις του api του... oh wait...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Κάπου άργησε να εξελιχθεί το OpenGL και έχει μείνει πίσω. Δεν το βλέπω εύκολο να αναστρέφεται η κατάσταση πλέον. Αλλά μην εντυπωσιαζόμαστε τόσο από το 3DMark. Χρόνια τώρα γνωρίζουμε ότι δεν ανταπτοκρίνεται σε επιδόσεις πραγματικών παιχνιδιών. 'Ασε που κάποιες παλαιότερες εκδόσεις του είχαν κατηγορηθεί ότι χρησιμοποιούσαν specific Intel functionality για προώθηση των επεξεργαστών της.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πολύ tessellation βλέπω στο video, κατά τα άλλα τίποτα το εξωφρενικό. Και ήταν και jerky η κίνηση. Το κακό με κάθε νέα έκδοση directx είναι ότι οι νεωτερισμοί δεν δικαιολογούν ούτε τ'αυξημένα ποσά που στοιχίζουν οι νέες κάρτες που (θα) το υποστηρίζουν ούτε την αρκετά μεγάλη πτώση framerate που παρατηρείται σε κάθε παιχνίδι που την υποστηρίζει.. Τι έγινε, η βελτιστοποίηση μας έχει τελειώσει; Για να μην πω και ότι όλα τα εφέ μπορούν ν'αναπαραχθούν και με παλαιότερες εκδόσεις directx χωρίς ουσιαστικές διαφορές (βλέπε crysis). Απλά τα πράγματα γίνονται πιο εύκολα για τους προγραμματιστές..

Μιχάλης
 
Ταδε εφη Carmack προσφατως

First person shooter godfather John Carmack has revealed that he now prefers DirectX to OpenGL, saying that 'inertia' is the main reason why id Software has stuck by the cross-platform 3D graphics API for years.
Speaking to bit-tech for a forthcoming Custom PC feature about the future of OpenGL in PC gaming, Carmack said 'I actually think that Direct3D is a rather better API today.' He also added that 'Microsoft had the courage to continue making significant incompatible changes to improve the API, while OpenGL has been held back by compatibility concerns. Direct3D handles multi-threading better, and newer versions manage state better.'

'The actual innovation in graphics has definitely been driven by Microsoft in the last ten years or so,' explained AMD's GPU worldwide developer relations manager, Richard Huddy. 'OpenGL has largely been tracking that, rather than coming up with new methods. The geometry shader, for example, which came in with Vista and DirectX 10, is wholly Microsoft's invention in the first place.'
Πηγη
 
Καλό (πλέον) το DirectX αλλά χρησιμοποιήται μόνο στα PCs και στο 360, οπουδήποτε αλλού κανόνας είναι η OpenGL, πως αλλάξανε τα πράγματα μέσα σε λίγα χρόνια ε? :)

Από κει και πέρα σήμερα υπάρχει η OpenCL που συνδυάζει τα καλά της GL με εξτρά χαρακτηριστικά. Εδώ έχω πολλά να γράψω αλλά θα εκνευρίσω τον γνωστό admin, θα λέει ότι κάνω πάλι διαφήμιση :D
 
Haros είπε:
Εν τέλη το σημερινό gaming έχει φτάσει εδώ που έχει φτάσει και θα πάει ακόμα παραπέρα χάρη στο directx... Άμα περιμέναμε απο το OpenGl θα βλέπαμε βελτιωμένα γραφικά σε παιχνίδια όσο συχνά βλέπουμε και βελτιώσεις του api του... oh wait...
τοτε θυμαμαι παντως γινοταν χαμος με το Glide (παραλλαγη του Opengl)
 
Ναι...

petran79 είπε:
τοτε θυμαμαι παντως γινοταν χαμος με το Glide (παραλλαγη του Opengl)
...όσο παραλλαγή είναι το Linux του MacOS, άλλο τόσο είναι και το Glide του OpenGL...
 
To Linux και το MacOS είναι λειτουργικά που προέρχονται από την μεγάλη κληρονομιά των UNIX οπότε έχουν πάρα πολλά κοινά στοιχεία.
 
Αν και αρχίζουμε να ξεφεύγουμε λιγάκι, θα έλεγα να...

...μην μπερδεύεσαι: το Mac OS X και όχι το Mac OS, είναι βασισμένο σε κώδικα του NeXTSTEP το οποίο μάλιστα είναι (sic) Unix-Like Λ/Σ και όχι Unix.
 
Μιλώντας για Mac OS νόμιζα ότι μιλάγαμε για τα πρόσφατα, αλλά όπως και να έχει δεν διάβασες καλά το Wikipedia article:

"The operating system is the successor to Mac OS 9 and the "classic" Mac OS. It is a Unix operating system, based on the NeXTSTEP operating system and the Mach kernel which Apple acquired after purchasing NeXT Computer, with its CEO Steve Jobs returning to Apple at this time. Mac OS X also makes use of the BSD code base. "

Unix-like λειτουργικά είναι τα λειτουργικά που κληρονομήσανε από το Unix.
 
Jedah δεν είναι έτσι τα πράγματα είναι πολυ μεγάλη γενίκευση Όταν βρω κάπου χρόνο θα γράψω πόσο χαοτικα μεγάλη διάφορα έχει το Linux απο το Mac os x.και να ξεκαθαρίσουμε ότι Linux=kernel, αν μπλεξουμε τα distributions χαθηκαμε.Όλα βασικά είναι posix ακόμα και τα nt και ο Darwin ο αντίστοιχος πυρήνας του Mac os x. Απο κει και πέρα η apple έχει βάλει τα δικά της extensions που ουδεμία σχέση εχουν με τα γνωστά.
 
Μια παρατήρηση έχω να κάνω για το post #11.

Βίωσα με τον χειρότερο τρόπο τις ασυμβατότητες των διαφόρων εκδόσεων του DX.

Κάποτε δαπάνησα ένα σωρό καιρό για να μάθω το DX 8. Με την έλευση του DX 9,

διαπιστώνω πως ότι έφτιαξα ως τότε στο 8 (πολλά δοκιμαστικά προγράμματα και ρουτίνες) δεν τρέχει στο DX 9.

Aκόμη χειρότερα, ασχολούμαι κάποιους μήνες με το DX 9, γράφω κι εκεί ένα σωρό πράγματα και

αργότερα διαπιστώνω ότι δεν τρέχουν στο DX 10 !

Μετά από αυτό έκανα όρκο και σταυρό να μην ξαναπιάσω το DX.

Ξαναγύρισα στο openGL που δεν έχει τέτοια προβλήματα (ή τα έχει πολύ λιγότερο)...

-
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Shock είπε:
Jedah δεν είναι έτσι τα πράγματα είναι πολυ μεγάλη γενίκευση Όταν βρω κάπου χρόνο θα γράψω πόσο χαοτικα μεγάλη διάφορα έχει το Linux απο το Mac os x.και να ξεκαθαρίσουμε ότι Linux=kernel, αν μπλεξουμε τα distributions χαθηκαμε.Όλα βασικά είναι posix ακόμα και τα nt και ο Darwin ο αντίστοιχος πυρήνας του Mac os x. Απο κει και πέρα η apple έχει βάλει τα δικά της extensions που ουδεμία σχέση εχουν με τα γνωστά.
Το τι είναι λειτουργικό σύστημα είναι μεγάλη κουβέντα. Όντως ένας μονολιθικός, τεράστιος πυρήνας σαν του Linux με τόσους drivers και modules σίγουρα πλησιάζει το να είναι λειτουργικό απο μόνος του, αλλά ακόμα και σήμερα ο συνδιασμός είναι συνήθως GNU με πυρήνα Linux. Οι διαφορές υπάρχουν και είναι μεγάλες, αλλά και τα 2 προέρχονται από το UNIX. Δεν είναι ότι μιλάμε για σύγκριση Windows με System V. Δεν μπορείς να καταγράψεις με σαφή τρόπο τις διαφορές του Mac OS X με το Linux γιατί το πρώτο είναι κλειστό και το άλλο ανοικτό πλήρως. Είναι αδύνατο. Το μόνο που ξέρουμε με σιγουριά είναι ότι και τα 2 κληρονόμησαν από τα UNIX που προυπήρχαν αυτών.

POSIX τα NT; Τα Windows ΝΤ; ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ. Κανένα λειτουργικό της Microsoft δεν σχεδιάστηκε με το POSIX κατα νού, απλά έπειδή πρόκειται για ένα ισχυρό στάνταρντ υπάρχει μια υποστηρίξη μέσω κάποιων afterthought layers όπως το υποσύστημα POSIX πριν τα XP και τα POSIX services μετά τα XP. Όπως και να έχει το POSIX δεν είναι λειτουργικό, αλλά πρότυπο, μια προσπάθεια standardization όλων των παράλληλων UNIX συστημάτων.
 
Ace είπε:
...όσο παραλλαγή είναι το Linux του MacOS, άλλο τόσο είναι και το Glide του OpenGL...
Glide και OpenGL δεν έχουν καμία σχέση μεταξύ τους. Ευτυχώς :)
Jedah είπε:
Το τι είναι λειτουργικό σύστημα είναι μεγάλη κουβέντα. Όντως ένας μονολιθικός, τεράστιος πυρήνας σαν του Linux με τόσους drivers και modules σίγουρα πλησιάζει το να είναι λειτουργικό απο μόνος του, αλλά ακόμα και σήμερα ο συνδιασμός είναι συνήθως GNU με πυρήνα Linux. Οι διαφορές υπάρχουν και είναι μεγάλες, αλλά και τα 2 προέρχονται από το UNIX. Δεν είναι ότι μιλάμε για σύγκριση Windows με System V. Δεν μπορείς να καταγράψεις με σαφή τρόπο τις διαφορές του Mac OS X με το Linux γιατί το πρώτο είναι κλειστό και το άλλο ανοικτό πλήρως. Είναι αδύνατο. Το μόνο που ξέρουμε με σιγουριά είναι ότι και τα 2 κληρονόμησαν από τα UNIX που προυπήρχαν αυτών.POSIX τα NT; Τα Windows ΝΤ; ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ. Κανένα λειτουργικό της Microsoft δεν σχεδιάστηκε με το POSIX κατα νού, απλά έπειδή πρόκειται για ένα ισχυρό στάνταρντ υπάρχει μια υποστηρίξη μέσω κάποιων afterthought layers όπως το υποσύστημα POSIX πριν τα XP και τα POSIX services μετά τα XP. Όπως και να έχει το POSIX δεν είναι λειτουργικό, αλλά πρότυπο, μια προσπάθεια standardization όλων των παράλληλων UNIX συστημάτων.
Το ¨αν είναι μονολιθικος ο πυρήνας όπως του Linux ή Mach όπως του OS X δεν έχει καμία σχέση με το προσδιορισμό του λειτουργικού όπως το εννοούμε σήμερα Στην εποχή του dos έφτανε ένας πυρήνας οι drivers το filesystem και μερικές εντολέςΣήμερα έχουν αλλάξει πολυ τα πράγματα και χρειάζονται πολλά πράγματα παραπάνω εξου και όλα τα gnu tools που υπάρχουν στον κοσμο του Linux. ¨αν ρωτήσεις μάλιστα κάποιον hardcore θα σου πει ότι το Linux είναι το λιγότερο σε ένα Linux σύστημα, το βασικό είναι το gnu μέρος, ο πυρήνας είναι το αναγκαίο κακό μέχρι να έρθει ο Hurd :) Τώρα για τις διάφορες που λες το ότι το ένα είναι κλειστό και το άλλο είναι ανοιχτό δε λέει τίποτα. Το osx είναι πρακτικά μια βελτιωμένη έκδοση του nextstep με ένα layer απο πάνω που έχει έρθει απο τον bsd κοσμο ώστε να υπάρχει κοινός παρονομαστής στο API. Έτσι μπορεί να έρθει ένα προγραμμα απο το Linux και να γίνει build στο osx αφού έχουν γίνει build και οι ανάλογοι compilers και linkersΌλα είναι εκεί, τα devices, τα pipes, το ipc model του unix αλλα πλέον δεν ασχολείται κανείς με αυτά υπάρχουν μόνο για να γίνονται port εφαρμογές απο linuxΤα core frameworks του osx κρύβουν το μεγαλυτερο μερος της unixειδης φιλοσοφίας.Τώρα για το posix, όσο αστείο κι αν ακούγεται ναι τα ΝΤ ήταν posix 1 μέχρι και τα 2000. Ήταν ένας τρόπος για να γίνουν port μερικώς εφαρμογές απο τον unix κοσμο. Είχε απίστευτα προβλήματα αλλα η ουσία είναι ότι το είχαν σκεφτεί τότε και το είχαν υλοποιήσει!Και ναι φυσικά και δεν είναι λειτουργικό το posix αλλα πάνω εκεί βασίζεται μέρος της λογικής του unix και πάνω σε αυτο δούλεψε ο torvalds όταν έφτιαχνε το Linux. Τουλάχιστον έτσι γράφει στην βιογραφια του :) Υγ είναι το μεγαλύτερο κείμενο που έχω γράψει σε κινητό τηλέφωνο!
 
Ace είπε:
...όσο παραλλαγή είναι το Linux του MacOS, άλλο τόσο είναι και το Glide του OpenGL...
δεν ξερω, σορρυ. αλλα ειχε γινει ντορος με την ικανοτητα παιχνιδιων οπως Quake και Ηexen πριν 15 χρονια που τρεχαν σε OpenGL και Glide με την καταλληλη καρτα γραφικων βεβαια. Δηλ αυτοι που ειχαν τοτε μια 3dfx Voodoo μπορουσαν να χρησιμοποιουν και τα δυο

μαλλον απο εδω μπερδευτηκα.

http://en.wikipedia.org/wiki/Hexen_II#Glide_dependence


Hexen II
, by way of the Quake engine, uses OpenGL for 3D acceleration. However, due to the prevalence of 3dfx hardware at the time of release, the Windows version of the game installs an OpenGL ICD (opengl32.dll) designed specifically for 3dfx's hardware. This driver acts as a wrapper for the proprietary Glide API, and thus is only compatible with 3dfx hardware. Custom OpenGL drivers were also released by PowerVR and Rendition for running Hexen II with their respective (and also now defunct) products. Removal of the ICD allows the game to use the default OpenGL system library.
 
Πίσω
Μπλουζα