Donkey kong country 2 (review)

geo2004z είπε:
Τα συγκεκριμένα ερωτήματα θα μείνουν για πάντα αναπάντητα.....στα άτομα που δεν έχουν κάνει τον κόπο να δουν το κουτί ή έστω το κασετάκι του παιγνιδιού. :D
1240923123-00.jpg


Έχει ΥΠΟΤΙΤΛΟ φίλε johny και λέγεται Diddy's Kong Quest. Σαν το Mario Land 3 που ανέφερες.
Εντάξει εντάξει έχεις δίκιο αλλά όντως εμπίπτω στην κατηγορία των ατόμων που λες καθώς δεν είχα ποτέ το παιχνίδι αυτό το οποίο σιχαίνομαι και μόνο που το βλέπω :p .

Τώρα όμως αντικειμενικά ρε παιδιά δεν έχω δίκιο; Δηλαδή πετάξαν τον πιασάρικο τίτλο Donkey Kong Country και από κάτω βάλαν το συμπλήρωμα Diddy's Kong Quest ή Dixie Kong's Double Τrouble για το 3. Ευτυχώς που (αντικειμενικά) βγήκαν καλά τα παιχνίδια δηλαδή... Απ'ότι βλέπω στο Game Boy και GBA τα πράγματα είναι ακόμη χειρότερα. Δεν έχουν βάλει καν το συμπλήρωμα.

Προβολή συνημμένου 99653Προβολή συνημμένου 99654Προβολή συνημμένου 99655Προβολή συνημμένου 99656

gba-donkey-kong-country-3.jpg

dkc2gba.jpg

Donkey_Kong_Land_III_Coverart.jpg

Donkey_Kong_Land_2_Coverart.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
johnny19818 είπε:
Τώρα όμως αντικειμενικά ρε παιδιά δεν έχω δίκιο; Δηλαδή πετάξαν τον πιασάρικο τίτλο Donkey Kong Country και από κάτω βάλαν το συμπλήρωμα Diddy's Kong Quest ή Dixie Kong's Double Τrouble για το 3. Ευτυχώς που (αντικειμενικά) βγήκαν καλά τα παιχνίδια δηλαδή... Απ'ότι βλέπω στο Game Boy και GBA τα πράγματα είναι ακόμη χειρότερα. Δεν έχουν βάλει καν το συμπλήρωμα.
Σε αυτό που λες έχεις δίκιο αλλά είναι ένα φαινόμενο το οποίο συμβαίνει συνέχεια με πολλούς τίτλους σε vidogames, ταινίες κλπ από τότε που δημιουργήθηκαν. Μπορείς να βρεις χιλιάδες παρόμοια παραδείγματα. Είναι ένα απλό κόλπο marketing που θα έπρεπε να το θεωρούμε κάτι το συνηθισμένο πια. Η περίπτωση του DKC2 είναι "ελαφριά" γιατί εκτός από τον αρκετά καθαρό υπότιτλο, από το εξώφυλλο καταλαβαίνεις ότι ο Donkey μάλλον δεν θα έχει κάποιον σημαντικό ρόλο κατά την διάρκεια του παιχνιδιού αφού είναι αιχμάλωτος μέσα σε ένα κλουβί ενώ μαζί με τον Diddy βλέπουμε φάτσα κάρτα την Dixie.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Imgema είπε:
Σε αυτό που λες έχεις δίκιο αλλά είναι ένα φαινόμενο το οποίο συμβαίνει συνέχεια με πολλούς τίτλους σε vidogames, ταινίες κλπ από τότε που δημιουργήθηκαν. Μπορείς να βρεις χιλιάδες παρόμοια παραδείγματα. Είναι ένα απλό κόλπο marketing που θα έπρεπε να το θεωρούμε κάτι το συνηθισμένο πια. Η περίπτωση του DKC2 είναι "ελαφριά" γιατί εκτός από τον αρκετά καθαρό υπότιτλο, από το εξώφυλλο καταλαβαίνεις ότι ο Donkey μάλλον δεν θα έχει κάποιον σημαντικό ρόλο κατά την διάρκεια του παιχνιδιού αφού είναι κλεισμένος σε ένα κλουβί ενώ μαζί με τον Diddy βλέπουμε την Dixie.
Εντάξει, έτσι να το δεχτώ. Επίσης δέχομαι ότι όλη η σειρά των παιχνιδιών είναι τεχνολογικά επιτεύγματα για την κονσόλα άσχετα αν εμένα δε μου αρέσει το δεύτερο της σειράς.
 
johnny19818 είπε:
Να το χαίρεστε το μαιμούδι σας με την τρελοκοτσιδού :p . Προτιμώ Donkey Kong :) .
Για να επιστρέψουμε λίγο στο θέμα, θεωρώ τον Donkey από τους χειρότερους χαρακτήρες της τριλογίας, μάλλον ο χειρότερος για μένα. Ήταν βαρύς, δυσκίνητος και αρκετά δύσχρηστη η τούμπα που έκανε για μακρύτερα άλματα. Για τους Diddy και Dixie δεν έχω λόγια, όταν τους επέλεγα το χειριστήριο γινόταν "πούπουλο", κυρίως όμως ο Diddy του DKC 2 που βελτιώιηκαν οι κινήσεις του αισθητά σε σχέση με το πρώτο.

Ο Kiddy τώρα ήταν βαρύς αλλά μου άρεσε περισσότερο από τον Donkey. Μου άρεσε διότι είχε και άλλα προτερήματα ως βαρύς χαρακτήρας εκτός από το να σκοτώνει μεγάλους εχθρούς.

Ο κύριος λόγος τελικά που δε μου αρέσει το DKC Returns είναι ο χειρισμός του Donkey, τον θεωρώ πολύ μονότονο και η εναλλαγή χαρακτήρα θα ήταν μεγάλη ξεκούραση και ανακούφιση για τον παίκτη.
 
geo2004z είπε:
Για να επιστρέψουμε λίγο στο θέμα, θεωρώ τον Donkey από τους χειρότερους χαρακτήρες της τριλογίας, μάλλον ο χειρότερος για μένα. Ήταν βαρύς, δυσκίνητος και αρκετά δύσχρηστη η τούμπα που έκανε για μακρύτερα άλματα. Για τους Diddy και Dixie δεν έχω λόγια, όταν τους επέλεγα το χειριστήριο γινόταν "πούπουλο", κυρίως όμως ο Diddy του DKC 2 που βελτιώιηκαν οι κινήσεις του αισθητά σε σχέση με το πρώτο.
Ο Kiddy τώρα ήταν βαρύς αλλά μου άρεσε περισσότερο από τον Donkey. Μου άρεσε διότι είχε και άλλα προτερήματα ως βαρύς χαρακτήρας εκτός από το να σκοτώνει μεγάλους εχθρούς.

Ο κύριος λόγος τελικά που δε μου αρέσει το DKC Returns είναι ο χειρισμός του Donkey, τον θεωρώ πολύ μονότονο και η εναλλαγή χαρακτήρα θα ήταν μεγάλη ξεκούραση και ανακούφιση για τον παίκτη.
Τον kiddy τον μισώ!!Τον μισώ τον μισώ :p Ο donkey είναι πιο cool έχει πιο φινέτσα.Για το returns να πω και γώ ότι δέν το απόλαυσα όσο θα ήθελα το παιχνίδι για διάφορους λόγους(αν και είναι πάρα μα πάρα πολυ ωραίο)αλλά ο κυριότερος ήταν το τρισάθλιο χειρηστήριο του wii.Μικρό D-pad μικρά κουμπιά!!Άβολο εντελώς.Για το DKC2 απλά να πώ και γώ πόσο πιο ολοκληρωμένο είναι έναντι του αρχικου τίτλου.Δέν νομίζω ότι η απουσία του donkey ήταν κάτι αρνητικό.Έγω προσωπικά ουτε που έδωσα σημασία ότι έλειπε μίας και όταν το πρωτοέπαιξα το παιχνίδι είχα πάθει σόκ απο την ποιότητα των γραφικών/level desigh/soundtrack/gameplay.Άσε που η dixxie είναι και μέταλλο :p
 
Dixie > Diddy > Kiddy > Donkey.

Δεν είναι θέμα ποιος είναι πιο cool ή πιο όμορφος, είναι θέμα χειρισμού. Θα συμφωνήσω γενικά με τον Geo, το χειριστήριο γινόταν ένα με τα χέρια μου όταν έπαιζα με Diddy ή Dixie.

Το DKC Returns είχε τον χειρότερο έλεγχο από όλα τα παιχνίδια της σειράς. Ακόμα και στο DK Jungle Beat ένιωθα ότι είχα περισσότερο έλεγχο από το DKCR και έπαιζα με τύμπανα και παλαμάκια!!!!
 
Μιας και αναφέρετε το DKC Returns (Nintendo 3DS) έχω να πω ότι έχω φθάσει στον 5ο κόσμο αλλά με το ζόρι το συνεχίζω. Αρχίζω και το βαριέμαι. Θαρρείς και τα επίπεδα μου φαίνονται όλα ίδια...
 
Απο τα πιο δυσκολα παιχνιδια που εχω παιξει στο snes το συγκεκριμενο.Ακομα δεν εχω καταφερει να παω στις τελευταιες πιστες.Στις αρχες μονο ειναι ευκολες οι πιστες.Το κατεστρεψε το παιχνιδι με την μεγαλη δυσκολια η rare.Θα ηταν φοβερο παιχνιδι αν ηταν πιο ευκολο γιατι η μεγαλη δυσκολια που εχουν βαλει στο παιχνιδι αντι να σε διασκεδαζει σε κουραζει.
 
Απο τα πιο δυσκολα παιχνιδια που εχω παιξει στο snes το συγκεκριμενο.Ακομα δεν εχω καταφερει να παω στις τελευταιες πιστες.Στις αρχες μονο ειναι ευκολες οι πιστες.Το κατεστρεψε το παιχνιδι με την μεγαλη δυσκολια η rare.Θα ηταν φοβερο παιχνιδι αν ηταν πιο ευκολο γιατι η μεγαλη δυσκολια που εχουν βαλει στο παιχνιδι αντι να σε διασκεδαζει σε κουραζει.
Δεν μπορω να συμφωνήσω, μπορει να ειναι οτι το ξερω το παιχνίδι απο πιτσιρικι, αλλα δεν θα το έλεγα υπερβολικά δυσκολο.
Τα megaman πχ μου κανουν αυτο που περιγράφεις.
 
Δεν μπορω να συμφωνήσω, μπορει να ειναι οτι το ξερω το παιχνίδι απο πιτσιρικι, αλλα δεν θα το έλεγα υπερβολικά δυσκολο.
Τα megaman πχ μου κανουν αυτο που περιγράφεις.
Ειναι παντως απο τα δυσκολα παιχνιδια του snes.Οσο προχωραει το παιχνιδι συνηθως πολλες πιστες για να περαστουν θα πρεπει να παιχτουν πολλες φορες και εχουν δυσκολεψει μεχρι και τα saves που αν σου τελειωσουν τα νομισματα δεν μπορεις να κανεις.
 
Γενικα ειναι πιο δύσκολο απο το πρωτο αλλα για να το τερματισεις απλως ειναι βατό.

Εκει που ζοριζει πραγματικά ειναι να καταφερεις να τα βρεις όλα και να τελειωσεις το Lost World. Εκει εχει κατι πιστες που δεν ειχα καταφερει ποτε να τελειώσω.
 
Πίσω
Μπλουζα