DOOM 64 (Review, Magazines Scans and more)

Σχετικά με την έλλειψη reload animations στις καραμπίνες:

Πολλοί λένε ότι τις αφαίρεσαν λόγο περιορισμένου χώρου στην κασέτα αλλά αυτό δεν έχει καμία λογική γιατί μιλάμε για 2-3 frames το κάθε όπλο, σύνολο 6 μικρές low-res εικονίτσες που άντε να πιάνουν 5-10 KB όλες μαζί. Οι καραμπίνες στα DOOM ήταν πολύ χαρακτηριστικές για το παιχνίδι και τις έχεις συνέχεια μπροστά σου σε όλη την διάρκεια του παιχνιδιού οπότε δεν νομίζω να αφαίρεσαν κάτι τόσο σημαντικό για να γλιτώσουν τόσο λίγο χώρο, θα μπορούσαν απλά να αφαιρέσουν 1 ή 2 textures ή κάτι άλλο, λιγότερο χαρακτηριστικό τέλος πάντων.

Πιστέυω ότι ο λόγος που τα αφαίρεσαν ήταν για να κάνουν τα όπλα να θυμίζουν περισσότερο το Quake στο PC. Αν δείτε στο Quake οι καραμπίνες δεν έχουν reload animations (θυμάμαι πόσο με είχε ξενερώσει το παιχνίδι για αυτό και μόνο τον λόγο). Την εποχή που βγήκε το Doom 64, όντως το Doom σαν σειρά ήταν κάπως ξεπερασμένη οπότε μάλλον το κάνανε έτσι για να θυμίζει Quake που τότε θεωρούταν πιο εξελιγμένο στο μυαλό των gamers.

Πολύ κακή απόφαση κατά την άποψή μου. Θα προτιμούσα να παίξω κάποιο rom hack που να έχει τα animations. Μπορεί να ακούγεται σαν μία πολύ μικρή λεπτομέρεια, αλλά οι καραμπίνες είναι τα όπλα που χρησιμοποιείς περισσότερο στο παιχνίδι. Οπότε καθ όλη την διάρκεια του παιχνιδιού απλά μας υπενθυμίζουν πόσο cool ήταν οι καραμπίνες στο original Doom.
 
Εντελώς τυχαία έπεσα στα 2 παρακάτω scans που είναι από το Αμερικάνικο Gamepro..

Είναι αντίστοιχα οι 2 πρώτες σελίδες που έχω σκανάρει και ποστάρει στο αρχικό μου post από το Ελληνικό Gamepro.. απλά είναι ενδιαφέρον να δούμε την ακριβή μετάφραση κτλ..

Οι 2 αυτές σελίδες είναι από τον Αύγουστο-Σεπτέμβριο του 1996 ενώ στην Ελλάδα κυκλοφόρησαν Οκτώβριο-Νοέμβριο 1996..

Δηλαδή το ελληνικό Gamepro δημοσίευε με καθυστέρηση 2 μηνών ότι το Αμερικάνικο..

2.jpg

1.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Really cool video για το glitch στο επίπεδο 32 "Hectic"..

Το δοκίμασα και λειτουργεί!

 
Πίσω
Μπλουζα