Imgema
Alien RetroDatabase
- Joined
- 4 Ιουν 2009
- Μηνύματα
- 5.386
- Αντιδράσεις
- 1.433
Σχετικά με την έλλειψη reload animations στις καραμπίνες:
Πολλοί λένε ότι τις αφαίρεσαν λόγο περιορισμένου χώρου στην κασέτα αλλά αυτό δεν έχει καμία λογική γιατί μιλάμε για 2-3 frames το κάθε όπλο, σύνολο 6 μικρές low-res εικονίτσες που άντε να πιάνουν 5-10 KB όλες μαζί. Οι καραμπίνες στα DOOM ήταν πολύ χαρακτηριστικές για το παιχνίδι και τις έχεις συνέχεια μπροστά σου σε όλη την διάρκεια του παιχνιδιού οπότε δεν νομίζω να αφαίρεσαν κάτι τόσο σημαντικό για να γλιτώσουν τόσο λίγο χώρο, θα μπορούσαν απλά να αφαιρέσουν 1 ή 2 textures ή κάτι άλλο, λιγότερο χαρακτηριστικό τέλος πάντων.
Πιστέυω ότι ο λόγος που τα αφαίρεσαν ήταν για να κάνουν τα όπλα να θυμίζουν περισσότερο το Quake στο PC. Αν δείτε στο Quake οι καραμπίνες δεν έχουν reload animations (θυμάμαι πόσο με είχε ξενερώσει το παιχνίδι για αυτό και μόνο τον λόγο). Την εποχή που βγήκε το Doom 64, όντως το Doom σαν σειρά ήταν κάπως ξεπερασμένη οπότε μάλλον το κάνανε έτσι για να θυμίζει Quake που τότε θεωρούταν πιο εξελιγμένο στο μυαλό των gamers.
Πολύ κακή απόφαση κατά την άποψή μου. Θα προτιμούσα να παίξω κάποιο rom hack που να έχει τα animations. Μπορεί να ακούγεται σαν μία πολύ μικρή λεπτομέρεια, αλλά οι καραμπίνες είναι τα όπλα που χρησιμοποιείς περισσότερο στο παιχνίδι. Οπότε καθ όλη την διάρκεια του παιχνιδιού απλά μας υπενθυμίζουν πόσο cool ήταν οι καραμπίνες στο original Doom.
Πολλοί λένε ότι τις αφαίρεσαν λόγο περιορισμένου χώρου στην κασέτα αλλά αυτό δεν έχει καμία λογική γιατί μιλάμε για 2-3 frames το κάθε όπλο, σύνολο 6 μικρές low-res εικονίτσες που άντε να πιάνουν 5-10 KB όλες μαζί. Οι καραμπίνες στα DOOM ήταν πολύ χαρακτηριστικές για το παιχνίδι και τις έχεις συνέχεια μπροστά σου σε όλη την διάρκεια του παιχνιδιού οπότε δεν νομίζω να αφαίρεσαν κάτι τόσο σημαντικό για να γλιτώσουν τόσο λίγο χώρο, θα μπορούσαν απλά να αφαιρέσουν 1 ή 2 textures ή κάτι άλλο, λιγότερο χαρακτηριστικό τέλος πάντων.
Πιστέυω ότι ο λόγος που τα αφαίρεσαν ήταν για να κάνουν τα όπλα να θυμίζουν περισσότερο το Quake στο PC. Αν δείτε στο Quake οι καραμπίνες δεν έχουν reload animations (θυμάμαι πόσο με είχε ξενερώσει το παιχνίδι για αυτό και μόνο τον λόγο). Την εποχή που βγήκε το Doom 64, όντως το Doom σαν σειρά ήταν κάπως ξεπερασμένη οπότε μάλλον το κάνανε έτσι για να θυμίζει Quake που τότε θεωρούταν πιο εξελιγμένο στο μυαλό των gamers.
Πολύ κακή απόφαση κατά την άποψή μου. Θα προτιμούσα να παίξω κάποιο rom hack που να έχει τα animations. Μπορεί να ακούγεται σαν μία πολύ μικρή λεπτομέρεια, αλλά οι καραμπίνες είναι τα όπλα που χρησιμοποιείς περισσότερο στο παιχνίδι. Οπότε καθ όλη την διάρκεια του παιχνιδιού απλά μας υπενθυμίζουν πόσο cool ήταν οι καραμπίνες στο original Doom.