Double Fine Adventure: Schafer και Gilbert θα φτιάξουν adventure, ΑΝ...

alkis21

ΚickOff World Champ 2013
Joined
16 Οκτ 2008
Μηνύματα
2.603
Αντιδράσεις
202
...οι gamers αποδείξουν ότι το θέλουν πληρώνοντας προκαταβολικά.

Τα δύο ιερά τέρατα του adventure gaming επέλεξαν αυτόν τον ομολογουμένως πρωτότυπο τρόπο για να σιγουρέψουν την πιθανή επένδυσή τους. Για κάτι περισσότερο από ένα μήνα, ο καθένας θα μπορεί να καταβάλει από ένα συμβολικό ποσό (minimum $1), ή $15 για προπληρωμή του παιχνιδιού που θα φτιάξουν ή μέχρι όσο θέλει να θελήσει να επενδύσει. Το εντυπωσιακό είναι ότι ο αρχικός στόχος των $400,000 επετεύχθη μέσα σε λίγες ώρες, πράγμα που σημαίνει πως το project (classic point & click adventure όπως λένε οι ίδιοι) θα προχωρήσει! Αυτή τη στιγμή έχουν συγκεντρωθεί $542,537 παρακαλώ. Τα "νεκρά adventure games" τελικά πουλάνε ακόμα κόλλυβα...

Αναγνωρίζω πως ο τρόπος αυτός ίσως ξενίσει πολλούς και δεν είναι εύκολο να ζητάς από κάποιον να πληρώσει για κάτι που δεν έχει δει, εγώ πάντως θα δώσω τα $15 γιατί αυτοί οι άνθρωποι μου έχουν χαρίσει ατέλειωτες ώρες gaming και τα αξίζουν έτσι κι αλλιώς. Στο κάτω κάτω προτιμώ αυτόν τον αδόκιμο τρόπο παρά να μην τολμήσουν καν να επενδύσουν.

Περισσότερες πληροφορίες
 
Προβλέπω να γίνονται μόδα και σε "μεσαίες" παραγωγές τα kickstarters. Παραθέτω αυτούσιο το σχόλιο που έκανα στη σχετική είδηση για να μην τα ξαναγράφω...

Olorin@byteme.gr είπε:
Από ό,τι διάβασα πριν λίγη ώρα, ο στόχος τελικά επετεύχθη μέσα σε μια μέρα από τη στιγμή που ανακοινώθηκε! Εντάξει, είχε προβολή και λόγω Schafer, αλλά και πάλι δεν παύει να είναι εντυπωσιακό το πόσο γρήγορα μαζεύτηκε το ποσό...
Προσωπικά πάντως, δεν με χάλασε όσο θα περίμενα η στροφή της Double Fine σε downloadable τίτλους. Μέσα σε ένα χρόνο και κάτι είδαμε τόσα διαφορετικά μεταξύ τους παιχνίδια και σχεδόν όλα ήταν υψηλότατης ποιότητας (Stacking, Costume Quest, Iron Brigade, ακόμα και το "παιδικό" Sesame Street ήταν από τα κορυφαία παιχνίδια του Kinect). Μόνο στο Psychonauts 2 θέλω να αναθεωρήσει αν τελικά συμβεί (με χρηματοδότηση του... Perrson ή οποιουδήποτε άλλου) και να δούμε το sequel που αξίζει σε ένα τέτοιο αριστούργημα...

//Λες να αρχίσει νέα μόδα ο τρελο-Tim; Μέχρι τώρα χρηματοδοτήσεις τύπου Kickstarter βλέπαμε κυρίως σε εντελώς indie παραγωγές ατόμων που δεν τους ήξερε ούτε η μάνα τους, αλλά με την τωρινή οικονομική κατάσταση που δεν επιτρέπει ρίσκο, δεν αποκλείεται να αρχίσουμε να το βλέπουμε και σε πιο μεγάλες παραγωγές...
 
alkis21 είπε:
...οι gamers αποδείξουν ότι το θέλουν πληρώνοντας προκαταβολικά.
Τα δύο ιερά τέρατα του adventure gaming επέλεξαν αυτόν τον ομολογουμένως πρωτότυπο τρόπο για να σιγουρέψουν την πιθανή επένδυσή τους. Για κάτι περισσότερο από ένα μήνα, ο καθένας θα μπορεί να καταβάλει από ένα συμβολικό ποσό (minimum $1), ή $15 για προπληρωμή του παιχνιδιού που θα φτιάξουν ή μέχρι όσο θέλει να θελήσει να επενδύσει. Το εντυπωσιακό είναι ότι ο αρχικός στόχος των $400,000 επετεύχθη μέσα σε λίγες ώρες, πράγμα που σημαίνει πως το project (classic point & click adventure όπως λένε οι ίδιοι) θα προχωρήσει! Αυτή τη στιγμή έχουν συγκεντρωθεί $542,537 παρακαλώ. Τα "νεκρά adventure games" τελικά πουλάνε ακόμα κόλλυβα...

Αναγνωρίζω πως ο τρόπος αυτός ίσως ξενίσει πολλούς και δεν είναι εύκολο να ζητάς από κάποιον να πληρώσει για κάτι που δεν έχει δει, εγώ πάντως θα δώσω τα $15 γιατί αυτοί οι άνθρωποι μου έχουν χαρίσει ατέλειωτες ώρες gaming και τα αξίζουν έτσι κι αλλιώς. Στο κάτω κάτω προτιμώ αυτόν τον αδόκιμο τρόπο παρά να μην τολμήσουν καν να επενδύσουν.

Περισσότερες πληροφορίες
Συμφωνω απολυτα σε ολα ωσα λες.Και γω θα δω να τους ενισχυσω.
 
Ήδη έχει μαζευτεί πάνω από ένα εκατομμύριο και από ό,τι λένε θα ρίξουν ότι έξτρα βγάλουν στο παιχνίδι για να το βελτιώσουν περισσότερο (π.χ. καλύτερο voice-over, soundtrack, να το κυκλοφορήσουν σε περισσότερες πλατφόρμες κ.λπ.)

Κι εγώ πάντως θα δώσω το 15άρι από το υστέρημά μου κι ας έχω να παίξω adventure κάπου 1-2 χρόνια (πού χρόνος...). Κυρίως για τους λόγους που ανέφερε κι ο Άλκης, ότι δηλαδή τόσο ο Gilbert όσο και ο Schafer (βασικά αυτός ακόμα περισσότερο αν προσθέσουμε και πιο πρόσφατες παραγωγές όπως τα Psychonauts, Brutal Legend κ.λπ.) μου έχουν προσφέρει αξέχαστες στιγμές gaming και όσα χρόνια κι αν έχουν περάσει, παραμένουν ιερά τέρατα. Κι επειδή έχει τύχει να γνωρίσω και να συνομιλήσω για λίγη ώρα με τον Schafer, ο τύπος είναι πραγματικά μορφή από τις λίγες...
 
ATmdp.jpg


Cant wait!!

Ασχετο: Ελπιζω να ξεκινησει και το Psychonauts 2 μετα
 
Ok, το έσκασα το 15-άκι... Σε καλή μεριά... :p

Wally είπε:
Ασχετο: Ελπιζω να ξεκινησει και το Psychonauts 2 μετα
Καλά για αυτό πληρώνω και... $115!!! :flower:

Οι φήμες πάντως έχουν ξεκινήσει εδώ και λίγες μέρες... ;)
 
Το φράγμα των δύο εκατομμυρίων δολαρίων έσπασε.
 
Εντυπωσιακό! Αν καταφέρουν και να βγάλουν κάτι αντάξιο ΚΑΙ του ονόματος τους ΚΑΙ των πολλών χρημάτων που τους "δάνεισε" η κοινότητα, τότε μάλλον βρέθηκε μια πολύ καλή λύση στο πρόβλημα του publishing για adventures κλπ μη "πιασάρικες" παραγωγές. :)
 
Maddog είπε:
Εντυπωσιακό! Αν καταφέρουν και να βγάλουν κάτι αντάξιο ΚΑΙ του ονόματος τους ΚΑΙ των πολλών χρημάτων που τους "δάνεισε" η κοινότητα, τότε μάλλον βρέθηκε μια πολύ καλή λύση στο πρόβλημα του publishing για adventures κλπ μη "πιασάρικες" παραγωγές. :)
Σε γενικές γραμμές, ναι, θα γίνει (ακόμα) πιο δημοφιλής αυτή η μέθοδος χρηματοδότησης τώρα που ένα τόσο μεγάλο project ήταν τόσο πετυχημένο και προβλήθηκε τόσο πολύ.

Από την άλλη όμως, αυτό δεν σημαίνει ότι θα είναι πάντα πετυχημένη. Δεν είναι εύκολο να βρεθούν άτομα με το ειδικό βάρος των Schafer/Gilbert. Για την ακρίβεια, δεν υπάρχει ΚΑΝΕΙΣ με το ειδικό βάρος αυτών των δυο. Πόσω μάλλον από τη στιγμή που τόσο ο Gilbert (DeathSpank) όσο και -σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό- ο Schafer (Psychonauts, Brutal Legend, Stacking κ.λπ.) έχουν συνεχίσει να βγάζουν ποιοτικούς τίτλους, έστω και αν δεν είναι point & click adventures...

Και κακά τα ψέματα, με άλλη ευκολία θα τα σκάσει στα τυφλά κάποιος για ένα adventure από τους ανθρώπους που έφτιαξαν τα Monkey Island, Day of the Tentacle, Full Throttle, Grim Fandango κ.λπ. και αλλιώς για κάποιον γνωστό-άγνωστο ή έστω ελπιδοφόρο indie δημιουργό...

Θα μου πεις, από την άλλη, δεν χρειάζονται όλοι $2 εκ. Μπορεί να τη βγάλουν αξιοπρεπώς και με το 1/20 από αυτά... ;)
 
Olorin είπε:
Και κακά τα ψέματα, με άλλη ευκολία θα τα σκάσει στα τυφλά κάποιος για ένα adventure από τους ανθρώπους που έφτιαξαν τα Monkey Island, Day of the Tentacle, Full Throttle, Grim Fandango κ.λπ. και αλλιώς για κάποιον γνωστό-άγνωστο ή έστω ελπιδοφόρο indie δημιουργό...
Αναρωτιέμαι τι θα μάζευα εγώ σε μια ανάλογη κίνηση. Ίσως αρκετά για να αγοράσω ένα παπάκι. Όχι μηχανή, από pet shop...
 
Βρε παιδιά, δεν εννοούσα ότι είναι λύση για τους πάντες! Σε άλλη περίπτωση, θα είχα ήδη ανοίξει το δικό μου adventure project για να μαζέψω κανά μύριο. :p

Αλλά τουλάχιστον γνωστοί δημιουργοί που έχουν βρεθεί εκτός "μόδας" των publishers ή μικρές εταιρίες, έχουν μια ακόμα λύση. Αν πχ ο Al Lowe ή η Jane Jensen έβγαζε άλλο ένα adventure, πιό πιθανό θα ήταν να χρηματοδοτηθεί έτσι παρά από έναν κλασσικό publisher. Ειδικά η Jensen τώρα που το σκέφτομαι, μετά το fail του Gray Matter δεν πρόκειται να ξαναδεί λεφτά από κανονικό publisher... :)
 
H Jensen ειναι ιδανικη περιπτωση για community funding

Το Gray Matter ηταν εξαιρετικο παιχνιδι στα 3/4 του gameplay. Το τελευταιο 1/4 μου εδωσε την εντυπωση rush job. Με ενα funding δεν θα εχει καποιον publisher πανω απο το κεφαλι της να την πιεζει να προλαβει Χριστουγεννα ή Ευχαριστιες...
 
Γειά σου adventuro-Μάνο, διαβασμένε! Δεν το ήξερα αυτό. :)
 
Το μονο πραγμα που με φοβιζει στο Erica Reed ειναι οτι η Jensen ειναι consultant...
 
alkis21 είπε:
Αναρωτιέμαι τι θα μάζευα εγώ σε μια ανάλογη κίνηση.
κάπως έτσι όμως ξεκινάνε όλα... ίσως πρέπει να το τολμήσεις.

εσύ "το έχεις?"
 
^

η ερώτηση που έκανα είναι για να παροτρύνει παρά να ζητήσει ενημέρωση... ;)

το d.i.t.r to αγόρασα μέσα στις γιορτές, δεν το έχω ξεκινήσει ακόμα.

πάντως, ως indie developer ο φίλος, πιστεύω ότι θα μπορούσε να προσπαθήσει κάτι αντίστοιχο.
 
Το ξέρω! Κι εγώ για τον ίδιο λόγο απάντησα! :)

Το παιχνίδι το παίζω τώρα μαζί με την Kambia & μόλις με το καλό ολοκληρωθεί, θα φροντίσω να προμηθευτώ και το δικό μου αντίτυπο!

Επειδή έχω γνώμη για το adventure του φίλου Άλκη, πιστεύω ότι θα μπορούσε να κάνει θαύματα, αν είχε τη σωστή οικονομική υποστήριξη! ;)

Δηλαδή οι Schafer & Gilbert τι παραπάνω έχουν!? :D
 
Ιεροσυλία. :) Όλος ο κόσμος ξέρει τους Schafer και Gilbert, ενώ η μάνα μου ακόμα ρωτάει ποιος είναι όταν την παίρνω τηλέφωνο. Ευχαριστώ για την ψήφο εμπιστοσύνης αλλά το ειδικό βάρος για να πω "δώστε μου εσείς τα λεφτά σας και κάτι θα σας φτιάξω" σαφώς και δεν το έχω, και δεν νομίζω ότι το έχουν περισσότερο από μια χούφτα άνθρωποι στον χώρο των adventure games. Πέραν των δύο ιερών τεράτων της LucasArts απήχηση στο ευρύ κοινό είχαν η Jane, η Roberta, ο Sokal (αν κι εγώ προσωπικά δεν θα του έδινα ούτε δωροεπιταγή από τα Hondos Center), ίσως κι ο Ragnar Tornquist. Πάντως είναι ενδιαφέρον ότι από τα παλιά παιχνίδια θυμόμαστε κυρίως τους δημιουργούς των τίτλων της Sierra και της LucasArts, όχι μόνο λόγω της ποιότητάς τους αλλά πιστεύω κυρίως επειδή οι εν λόγω εταιρείες είχαν ως πολιτική να προβάλλουν τα ονόματα αυτών που τα έφτιαχναν. Έτσι μας έρχεται ακόμα στο μυαλό ο Al Lowe, ο οποίος αμφιβάλλω αν έγραψε ποτέ κώδικα σε μηχάνημα πέραν των 16-bit. Παιχνιδάρες έβγαλε και η ICOM και η Delphine αλλά χωρίς Google ποτέ δεν θυμάμαι ποιοι κρύβονται από πίσω τους.

Πολύ θα ήθελα πάντως ένα review του Diamonds στο επόμενο Phoenix από τις διόσκουρες του GRM. :D
 
Πίσω
Μπλουζα