Dreamcast : Κλασικά ερωτήματα ζητούν απαντήσεις

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Wally
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης

Wally

Retired Admin
Joined
19 Ιαν 2006
Μηνύματα
25.884
Αντιδράσεις
4.597
Άντε να κάνουμε και μια DC συζήτηση. Τα flames λογω της ημέρας επιτρέπονται! :)

Μάλιστα για σήμερα, χρησιμοποιώ και τόνους!

Λοιπόν, τα πιο βασικά ερωτήματα που απασχολούν κάθε gamer που έχει ασχοληθεί με τη σύντομη εποποιία του Dreamcast είναι

1)Με ποιο τρόπο θα μπορούσε να "πετυχει".


2)Αν η στιγμή που κυκλοφόρησε ήταν η κατάλληλη.



3)Αν η απόφαση να σταματήσει η παραγωγή ήταν βιαστική.





Ελπίζοντας να γίνει μια κουβέντα, θα αναφέρω λίγα πράγματα για το καθένα από τα ερωτήματα (να βάλω τα κάρβουνα εν ολίγοις)

Όσο αφορά τη πρώτη ερώτηση.

Μια από τις Αχίλλειους πτέρνες του κονσολικου ήταν το controller που αποτελούσε μια μετεξέλιξη του άψογου (για το έτος και για το λόγο που κυκλοφόρησε φυσικά) NightS controler. Προφανώς η Sega Japan άκουσε τις κραυγές των Σατουρναδων και (ίσως και λογω τύψεων - ισιώματος αρνητικών παρελθουσών εντυπώσεων) προεβειν σε αύτη την μη-χρηστική λύση. Η έλλειψη δεύτερου αναλογικού μοχλού όμως αποτέλεσε πραγματικό σακάτεμα (την ώρα που το FPS market γνώριζε δόξες και πουλούσε μηχανήματα). Το παράδοξο (και εξοργιστικό) είναι ότι την ίδια στιγμή που φρέσκαραν το Nights pad και το σέρβιραν ως το χειριστήριο της νέας κονσόλας, δεν χρησιμοποιήθηκε και το χειρουργικό digital pad του! [άσχετο: ποτέ δεν κατάλαβα γιατί το DC είχε modem και όχι NIC…]

Άλλη μια πικρή παράμετρος είναι τα εκατομμύρια που σκόρπισε η Sega σε αποτυχημένα μάρκετινγκ καμπάνιες αντί να τα διαθέσει σε επένδυση φρεσκότερης τεχνολογίας ή σε σωστότερη διαφήμιση. Θυμόμαστε π.χ τις πανάκριβες χορηγίες ποδοσφαιρικών συλλόγων τι στιγμή που δεν διέθετε ένα καθαρόαιμο ποδοσφαιρακι τύπου PES/FIFA. Και μάλιστα χωρίς αντίκρισμα μιας και δεν την βοήθησε να αποφύγει την εμπορική αποτυχία στην Ευρώπη.

Τώρα πάμε στα πιο ζουμερά.

Πολλοί υποστηρίζουν ότι το DC θα έπρεπε να είναι πιο ισχυρό ώστε να μην ιδρώσει από το αναμενόμενο PS2 hype.

Κατ αρχήν να θυμηθούμε ότι πωλείτο στο λεγόμενο sweet spot της κονσολικης βιομηχανίας που είναι τα 199 δολάρια. Μάλιστα κατάφερνε και πουλούσε σχεδον χωρις χασουρα (και με ελαφρο κερδος στην Ευρωπη) προσφέροντας αποτελέσματα τεχνικά ανώτερα (εν ετει 1998 ) από τα αντίστοιχα των high-end-PCs της εποχής. Ας μην λησμονούμε επίσης και την απίστευτη ποιότητα τίτλων που διέθετε.

Με λίγα λόγια είχε καταφέρει μια πολύ ζυγισμένη ισορροπία μεταξύ κόστους και προσφερόμενης απόδοσης - υπηρεσίας. Καμία από τις λύσεις που θα δούμε παρακάτω δεν θα μπορούσε να κρατήσει την τιμή εκεί. Αλλά φυσικά ουδείς μπορεί και να προεξοφλήσει στο αν ο κόσμος θα ανταποκρινόταν σε τιμές 400 και 500 δολαρίων όπως έκανε αργότερα με το PS2.

Σε αυτό το σημείο ο υποψιασμένος θα ρωτήσει "αν ο Χ τύπος (και όχι Sega fanatic) που αγόρασε MegaCD, 32X, Saturn, θα έσκαγε αβίαστα 400+ δολάρια για τη νέα λύση ψυχαγωγίας της Sega". Εδω σε θέλω κάστορα...

Το 1998 (για να γίνει το πράγμα ακόμα πιο δύσκολο για τη Sega) πέρα από μεταβατικό στάδιο κονσολο-γενεών σηματοδοτήθηκε από την χαραυγή του T&L. Το

combo SH4 + PVR2 δεν είχε τέτοια δυνατότητα.

Ας δούμε τα διάφορα hardware combos που έχουν κατά καιρούς "προταθεί" (κατόπιν εορτής) και αναφέραμε προηγουμένως.

-2*SH4 + PVR2(3) (+ ELAN) (+DVD)


-SH5 + PVR2(3) (+ ELAN) (+DVD)



-PowerPC ~400MHz + PVR2(3) (+DVD)


(δεν αναφέρω την περίπτωση Black Beltυπάρχει νέο thread)

Ας τα εξετάσουμε συνοπτικά ένα - ένα.

To ELAN της Videologic θα έδινε ανάσες στην εκάστοτε CPU αφού θα έπαιρνε επάνω του καμπόσα τρίγωνα και φωτισμό (άλλωστε χρησιμοποιήθηκε στο ΝΑΟΜΙ2) αλλά ποιος μπορεί να υπολογίσει το κόστος του το 1998?

Οι δυο SH4 πιθανώς θα προκαλούσαν τους ίδιους Saturn-ικους πονοκέφαλους έκτος αν το SDK ήταν πιο ορθά/βατά κατασκευασμένο. Πάντως εμφανίζεται σαν η πιο οικονομική λύση boost-αρισματος. Ίσως φυσικά θα έπρεπε να γίνει και ταυτόχρονη αύξηση χρονισμού στο PVR2 ώστε να μην έχουμε bottleneck.

To DVD επίσης θα έβαζε το επίπεδο τιμής του DC αρκετά υψηλοτέρα αφού έκτος του drive θα έπρεπε να πληρωθούν και τα δικαιώματα για DVD playback. Για το 1997 που γινόταν ο σχεδιασμός ήταν μεγάλο ρίσκο η υιοθέτηση του. Σίγουρα πάντως θα το έμπαζε πιο εύκολα στα σαλόνια.

PowerPC CPU δεν ξέρω αν υπήρχε εκείνη την χρονιά σε αύτη τη ταχύτητα και πόσο θα τιματω. Σίγουρα πολύ πιο ακριβά από τον τίμια κοστολογημένο SH4.

Όσο για το PowerVR3 (που επίσης δεν διέθετε T&L) θα έπρεπε το DC να κυκλοφορήσει τέλη 2000. Ομοίως και για τον SH5 (που ήταν πολύ ισχυρότερος του προκάτοχου του πάντως). Αυτά τα 2 μας κάνουν εξαιρετική πάσα για το δεύτερο ερώτημα.

Για να βγει ένα δυνατότερο Dreamcast θα έπρεπε να ισχύουν κάποια από τα παραπάνω hardware combos. Για τα περισσότερα θα σήμαινε ότι η κονσόλα θα έπρεπε να βγει το 2000. Σε τέτοια περίπτωση θα μπορούσε να ισοφαρίσει τα specs του PS2 (αν λάβουμε υπόψη το polygon count του PS2 είναι γύρω στα 7+Μ ενώ του DC στα 3+Μ, δεν θα ήταν δύσκολο). Έτσι όμως χανόταν ο αιφνιδιασμός αφού το PS2 θα είχε ήδη κυκλοφορήσει και θα χρειαζόταν πολλαπλάσια μπικικίνια για να πολεμήσει το hype τα οποία χλωμό να διέθετε στα ταμεία της.

Όπως και να είχε το πράγμα δεν μπορεί κάποιος να απαντήσει με σιγουριά αν το 2000 θα είχαμε ένα επιτυχημένο launch και αν θα άντεχε η Sega μέχρι τότε - χωρίς ουσιαστικά εισόδημα (το Saturn ήταν εμπορικά τελειωμένο) - να μείνει ζωντανή.

Για να πάω στο 3ο ερώτημα να πω χωρίς να έχω κιτάπια και ισολογισμούς, ότι δεν καταλαβαίνω τι θα χαλαγε τη Sega να αφήσει να πωλείται μια κονσόλα με μηδαμινό κόστος παράγωγης (για το 2001 ομιλώ) και με περιθώρια μεγάλου κέρδους ακόμα και με μικρές πωλήσεις. Με αναίμακτα ports σε Naomi arcade τίτλους θα είχε παρουσία στην αγορά. Μην ξεχνάμε και το online (που κλειδαμπάρωσε επίσημα το καλοκαίρι του 2003) το οποίο με την αύξηση του broadband θα ήταν σαφώς πιο δημοφιλές. Επίσης είναι κρίμα ότι δεν είδαμε πότε το 3d wave τίτλων – για την ακρίβεια δεν είδαμε καν το δεύτερο wave να φτάνει σε peak.
 
Το Dreamcast χρειαζοταν πιο σωστη υποστηριξη στο τομεα του Gaming και επιγοντως DVD απο την στιγμη που ειχε βγει το PS2 για πολλους λογους, και ενα μεγαλο λαθος για μενα που εκανε ειναι οτι δεν εβγαλε εστω σαν Remake καποιους χρυσους τιτλους που ειχε το megadrive οπως Altered Beast,Shinobi,Alien Syndrome (κατι παρομοια κολπακια κανει η Sony απο την κυκλοφορια του PSX μεχρι σημερα και το επιασε το νοημα και η Microsoft στο 360)
 
Η κονσόλα χρειαζόταν, όπως ανέφερε και ο Βάγγος, οπωσδήποτε DVD player, Κυκλοφόρησε σε μια εποχή όπου οι διαφορές τέτοιου τύπου ήταν στρατηγικές.

Όσο για το hardware χρειαζόταν η λύση Black Belt. Η Voodoo ήταν κράχτης την εποχή εκείνη και ο προγραμματισμός των παιχνιδιών απλούστατος. Θα μπορούσε να γίνει port οποιοδήποτε παιχνίδι πιο εύκολα, άρα οι βαρβάτοι τίτλοι θα αυξάνονταν σημαντικά.

Η SEGA αποδείχτηκε παντελώς ανίκανη να προωθήσει αξιοπρεπώς το κονσόλι. Έκανε ένα σωρό λάθη από τα οποία ποτέ δεν έμαθε. Τελικό και τελειωτικό το λάθος να σταματήσει την παραγωγή. Άστε ρε τη κονσόλα να κυκλοφορεί, μέσα δεν σας έβαζε έτσι και αλλιώς.

Η SEGA συνεχίζει να κάνει το ένα λάθος μετά το άλλο. Έχει μετατραπεί σε fail τραβεστί version του παλιού καλού εαυτού της (συγνώμη για τη λέξη αλλά έτσι είναι για μένα) και ούτε για φτύσιμο δεν αξίζει όπως κατάντησε.

Ιαπωνική εταιρεία ήταν ας έκανε seppuku, θα ήταν πιο τίμιο από τον εξευτελισμό στον οποίο υπόκειται καθημερινά, πλέον.
 
RPG είχε ανάγκη η κονσόλα,τεράστιο έλλειμα.Επίσης το μεγαλύτερο λάθος της Sega ήταν ότι παράτησε τους Saturnάδες στα κρύα του λουτρού.Ποιος θα την ξαναεμπιστευόταν πλεον;Η Sega είχε γίνει περίγελος με το 32x και το Saturn όπου παράτησε τους users έτσι."Πούλησε" τους fans της.

Επίσης το Dreamcast είχε βγει αρκετά νωρίς ,ίσως να τα είχε πάει σημαντικά καλύτερα ένα- ενάμισι χρόνο αργότερα με λίγο καλύτερο hardware και προεγκατεστημένο DVD player.
 
f2bnp είπε:
RPG είχε ανάγκη η κονσόλα,τεράστιο έλλειμα.Επίσης το μεγαλύτερο λάθος της Sega ήταν ότι παράτησε τους Saturnάδες στα κρύα του λουτρού.Ποιος θα την ξαναεμπιστευόταν πλεον;Η Sega είχε γίνει περίγελος με το 32x και το Saturn όπου παράτησε τους users έτσι."Πούλησε" τους fans της.Επίσης το Dreamcast είχε βγει αρκετά νωρίς ,ίσως να τα είχε πάει σημαντικά καλύτερα ένα- ενάμισι χρόνο αργότερα με λίγο καλύτερο hardware και προεγκατεστημένο DVD player.

Πόσο δίκιο έχεις, βέβαια να αναφέρουμε κ την λιγοστή διαφήμιση που είχε.
 
(1) DVD player + remakes παλιών καταξιωμένων τίτλων

(2) Ναι ήταν κάτι πολύ πρωτοποριακό και μπροστά από οτιδήποτε άλλο

(3) Η απόφαση για το σταμάτημα της παραγωγής αφορά τους ισολογισμούς της SEGA. Κρίνοντας όμως από την αποδοχή που έχει ακόμα πιστεύω ότι ήταν πολύ βιαστική !
 
To dreamcast δεν είχε ανάγκη σαν μηχάνημα τίποτα παραπάνω εκτός από λίγη πίστη, υποστήριξη και σίγουρα υπομονή από την εταιρεία παραγωγής του. Ήταν μία αυτοκτονία που θυμίζει ερωτευμένη σε απογοήτευση νεανίδα που δεν έχει το μυαλό και το θάρρος να δοκιμάσει τί μπορεί να της φέρει το μέλλον και καταφεύγει βιαστικά στην "εύκολη" πλην ανόητη λύση του να δώσει ολοκληρωτικό τέρμα στην ζωή της, ειδικά μάλιστα αφού δεν υπήρξε hardware συνέχεια από την ίδια την εταιρεία. Το μέλλον φυσικά επιφύλασσε την αγάπη και την πώρωση των φανατικών οπαδών της κονσόλας και όχι μόνο αφού πολύς κόσμος ακόμα πίνει νερό στο όνομα της, αλλά μπορεί τελικά μέρος του πάθους να ωθείται από τον πρόωρο αυτό θάνατο.

Σίγουρα η έλλειψη DVD ήταν ένα μεγάλο μειονέκτημα και ίσως ο τρόπος "προώθησης" σε σχέση με το "αντίπαλο δέος" που πολύ πριν κυκλοφορήσει το αγόραζαν τρομοκράτες για να εκτοξεύουν πυραύλους. Αλλά τελικά κανείς δεν μπορεί να πει με σιγουριά ότι εάν υπήρχε και αυτό το αξεσουάρ αν θα άλλαζε κάτι. Πιστεύω ότι το dreamcast ήταν και έδειχνε μία καθαρή παιχνιδομηχανή και απευθυνόταν σε ένα ξεκάθαρο κοινό, δεν νομίζω ότι υπήρχε λόγος να βρεθεί σε κυριλέ σαλόνια έχοντας ως παράλληλο ρόλο και εμφάνιση φτηνού σε τιμή consumer DVD, ως πλασαρίστηκε το PS2.

Εκ του αποτελέσματος πάντως φαίνεται ότι όσα σχέδια και να κάνει κάποια εταιρεία, η ψυχολογία και η συμπεριφορά του αγοραστικού κοινού την δεδομένη στιγμή είναι απρόβλεπτη. Κάτι που πέτυχε στο παρελθόν, στο παρόν δείχνει να έχει σαφώς προβλήματα αφού ισχυρά μηχανήματα με ένα σωρό δυνατότητες, παιχνίδια και εφέ ως ένα βαθμό, γκρεμοτσακίζονται και τρώνε την σκόνη ενός σαφώς υποδεέστερου μηχανήματος που εάν δεν κάνω λάθος δεν παίζει από την μάνα του DVD.???

Τελικά να κλείσω με ένα μικρό ψυχρό ίσως αστείο... το μόνο που μπορώ να σκεφτώ σήμερα ότι θα έσωζε την κονσόλα αυτή, θα ήταν να έχει επάνω της το λογότυπο της Nintendo. Άντε και κανά καλό ποδοσφαιράκι και μερικοί βαρβάτοι FPS τίτλοι... μπα το λογότυπο "Ν" θα ήταν υπέραρκετό!!!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Το πρόβλημα ήταν ότι δεν είχε Segata Sanshiro.... :P

Σοβαρά τώρα...

f2bnp είπε:
Επίσης το μεγαλύτερο λάθος της Sega ήταν ότι παράτησε τους Saturnάδες στα κρύα του λουτρού.Ποιος θα την ξαναεμπιστευόταν πλεον;Η Sega είχε γίνει περίγελος με το 32x και το Saturn όπου παράτησε τους users έτσι."Πούλησε" τους fans της.
Θα διαφωνήσω εν μέρη.

Οι πραγματικοί sega fans -και όχι τα άτομα που πήραν απλά μια κονσόλα για να παίζουν- παρ όλη την "προδοσία", ήταν οι ίδιοι που πήγαν και πήραν το dreamcast μόλις είχε κυκλοφορήσει... Περίμεναν κάτι περισσότερο από την sega, δεν την απόρριψαν αμέσως μετά την αποτυχία της...

Για εμένα ακόμα και αν είχε dvd το dreamcast (μέγιστο λάθος η απουσία του), ακόμα και αν δεν έπεφτε στα ίδια λάθος μαρκετινίστικα κόλπα του παρελθόντος, η Sega (και η κάθε Sega εκείνη την εποχή) ήταν σε πολύ δύσκολη θέση. Φυσικά μιλάω για το αναμενόμενο PS2 hype...

Επίσης η Sony με το PS1 είχε φτιάξει ένα ΠΟΛΥ μεγάλο fan base, πράγμα που η SEGA δεν είχε κάνει με το Saturn. (και πάλι δεν μιλάω για τα sega fanboys. Αυτά πήγαν και πήραν το dreamcast αμέσως).

Που θα μπορούσε να στηριχτεί το dreamcast για να κάνει πραγματικά μια πολύ ανταγωνιστική κονσόλα;

Κατά τη γνώμη μου σε κάτι που ως τότε δεν είχαν οι κονσόλες, στα online games! Η αποτυχία όμως του SegaNet / Dreamarena ήταν κάτι που στοίχισε πάρα πολύ στο dreamcast αλλά εν τέλη και στην ίδια τη Sega...

Αυτά τα ολίγα από εμένα... :P
 
DVD εν έτει 1998 και 1999 δεν ήταν δυνατόν,η κονσόλα θα είχε τιμή 400 δολλάρια εαν είχε γίνει κάτι τέτοιο.

Όσο για το PS2,οκ τα λόγια είναι περιττά και μόνο στο άκουσμα ότι θα κυκλοφορήσει PS2 ο κόσμος τρελαινόταν.Νομίζω πως το Dreamcast απλά κυκλοφόρησε πολύ νωρίτερα από ότι θα έπρεπε.
 
What if...

ή αλλιώς, περασμένα μεγαλεία και διηγώντας τα να κλαις.

Μου φαίνεται πως θα ήταν καλύτερα να είχε κλείσει τότε η SEGA.

Θα είχαμε σαφώς καλύτερα λόγια να λέμε, όπως γίνεται π.χ. με την ATARI ή την COMMODORE.

Μόνο το όνομα έχει μείνει στη SEGA πλέον, ειδικά αφότου έκλεισε τις ομάδες που της δημιουργούσαν τα παιχνίδια-διαμάντια των περασμένων ετών (χα! software εταιρία κατά τα άλλα...)

What if...

τελικά, αν είχε ακολουθήσει το παράδειγμα της Nintendo, που έβγαλε ένα gamecube 1.5, με το όνομα Wii, με DVD και νέο χειριστήριο, θα είχε και ανάλογη πορεία;

Έχουν νόημα τέτοιες ερωτήσεις;

Αυτό που ξέρω είναι πως τα τελευταία χρόνια η SEGA επέλεξε να μην βλέπει τα λεφτά μου ως πελάτη, δικό της το φταίξιμο αυτό, μια σκιά του παρελθόντος είναι, καλύτερα την προτιμώ κλειστή και να αναπολώ τις παλιές καλές μέρες της δόξας της, από το να βλέπω τα τωρινά της χάλια.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
πιστευω πως το dreamcast οτι και να εκανε ηταν δυστυχως καταδικασμενο.η sony (τοτε) νικησε μια σκληροπυρινικη nintendo και μια φοβερη microsoft,ποσο μαλλον μια sega η οποια ηταν χτυπημενη απο παντου.

η πλειοψηφια τοτε απλα περιμενε το ps2.διασημοι και πολλοι τιτλοι,dvd player,τσιπακι,κοπια και φυγαμε.....
 
Για να ξεφυγω απο τα τεχνικα και να μπω λιγο στο πνευμα του ποστ σου, θα ελεγα οτι το Dreamcast "πληρωσε" το γεγονος οτι κατασκευαστηκε εξ ολοκληρου ως οπλο για τους hardcore gamers σε μια εποχη που οι casuals αρχιζαν αριθμητικα να αποφασιζουν την εμπορικη μοιρα καθε gaming πονηματος. Μαλιστα οχι μονο δεν τους ελαβε υποψη αλλα τους σνομπαρισε επιδεικτικα.

Το ρημα "πληρωσε" το εχω σε εισαγωγικα διοτι απο εκει πηγαζει ο λογος για τον οποιο αυτο το κονσολικο αρνειται τοσα χρονια να πεθανει. Το κοινο για το οποιο δημιουργηθηκε υπαρχει ακομα - συνεχιζει να ειναι μειοψηφια - απομειναρι μιας εποχης ασυμβιβαστου παιχνιδιου που φαινεται να περασε ανεπιστρεπτι.

Οι Dreamcast-αδες λοιπον θα συνεχιζουν να στηριζουν το DC, θα συνεχιζουν να παιζουν τα παιχνιδια του, θα διυλιζουν ταυτοχρονα τις nextgen προσπαθειες αλλα in the end of the day (που λενε και οι Φραγκολεβαντινοι) θα χανονται στο Emerald Coast, θα βολταρουν στο Hunterʼs Guild και θα χαζευουν τα 4 εκατομυρια πολυγωνα του Test Drive LeMans...

Hail to the undead console
 
Wally είπε:
Για να ξεφυγω απο τα τεχνικα και να μπω λιγο στο πνευμα του ποστ σου, θα ελεγα οτι το Dreamcast "πληρωσε" το γεγονος οτι κατασκευαστηκε εξ ολοκληρου ως οπλο για τους hardcore gamers σε μια εποχη που οι casuals αρχιζαν αριθμητικα να αποφασιζουν την εμπορικη μοιρα καθε gaming πονηματος. Μαλιστα οχι μονο δεν τους ελαβε υποψη αλλα τους σνομπαρισε επιδεικτικα.
Πολύ σωστή η παρατήρηση σου!

Ποιός όμως έδωσε τόσο μεγάλη δύναμη στους "casual gamers";

Ήταν κάτι αναπόφευκτο λόγω της προόδου της τεχνολογίας και της προσιτότητας της;

Ή μήπως ήταν η τρομακτική επιτυχία του PS1; ("όλα τα παιδιά στην τάξη έχουν Playstation θέλω κι εγώ")
 
Ωραιο το ερωτημα σου αλλα θα προτεινα να εκανες ενα νεο thread ωστε να αναλυθει οπως αξιζει.

Για να κλεισω τη παρενθεση να πω οτι πλεον οι Casuals καταλυσαν πληρως την αγορα. To Saturn, το DC και οι παλιοτερες αυτων κονσολες, αποτελουν ασφαλες αγκυροβολι και ανεξαντλητη πηγη για οσους εχουμε ακομα το σαρακι.

Βεβαιως πρεπει να ακολουθουμε και τις εξελιξεις - με κριτικο ομως τροπο - αλλα και να συνεχισουμε να σηκωνουμε τις σημαιες των console wars :) (που και αυτοι, λογω των casuals, εχουν χασει τον παλαιο αιματοβαμμενο χαρακτηρα τους :P )
 
Αυτο που εκανε την διαφορα, ειναι η 'φημη' και γενικα το ποσο ακουγοταν κατι στις παρεες. Οταν σκεφτηκε τοτε, ο κατα 10 χρονια νεοτερος αδερφος μου, να παρει μια κονσολα και με ρωτησε, δεν ηξερα ΚΑΝ το dreamcast. Και παντα ειμουν υπερ της sega. Το μονο που υπηρχε-ακουγοταν στην Ελλαδα ηταν PLAYSTATION-PLAYSTATION-PLAYSTATIOΝ και τι φοβερο που ειναι, και εχει διαστημικο hardware (ψεμα) και το PS2 θα κανει θαυματα και ολοι με το playstation ασχολουνταν. Πως μετα να μην αγορασουμε PS? εγω το dreamcast το εμαθα ΦΕΤΟΣ :D :D:D

Και τωρα εχω δυο!
 
Ποτέ δεν είναι αργά.

Και πάντα το minimum είναι τα δύο Dreamcast, όταν έχεις αποκτήσει το πρώτο σου έχεις άγχος μην σου χαλάσει και θέλεις δεύτερο για καβάντζα. Γιατί είναι εθιστικό το άτιμο. :)
 
(Αν είναι λέει.... Ρώτα κι εμένα..... )
 
Εγω δεν ηξερα (?) πηρα ενα σε οχι τελεια κατασταση, και τωρα αποφασισα και πηρα ενα ΣΑΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ. Αλλα δεν νομιζω οτι χαλανε ευκολα, οχι τοσο, οσο τα ps που τα "παιζουν" σιγουρα.
 
Όχι, δεν χαλάνε εύκολα. Και οι πιό συνηθισμένες βλάβες (reset problem, input ports problem) φτιάχνονται με απλό τρόπο.

Αλλά το άγχος, άγχος...
 
Πίσω
Μπλουζα