Dreamcast : Black Belt ή Katana?

Dreamcast : Black Belt ή Katana?

  • Black Belt (Sega America)

    Ψηφοφορίες: 0 0,0%
  • Katana/Dural (Sega japan)

    Ψηφοφορίες: 0 0,0%

  • Συνολικοί ψηφοφόροι
    0

Wally

Retired Admin
Joined
19 Ιαν 2006
Μηνύματα
25.797
Αντιδράσεις
4.296
Ποιο θεωρειτε οτι ηταν το πιο επιτυχημενο project για το Dreamcast?

H προταση της Sega America με PowerPC 603e και Voodoo (πιθανοτερα βασισμενη στη Voodoo2) ή η προταση της με Sega Japan SH4 και PowerVR2 που τελικα επικρατησε?

Ριχτε και καμια αιτιολογηση για να γινει κουβεντα!!

(Ανοιξαμε και αυτο το thread για να βγουν μαχαιρια :) )
 
Black Belt γιατί είχε την Voodoo 2 ή την Banshee που ήταν θηρία εκείνη την εποχή.Επίσης εαν είχε επικρατήσει αυτό σήμερα ίσως βλέπαμε μεταφορές Glide παιχνιδιών στο Dreamcast με την βοήθεια του WinCE ;)
 
Εγω πιστευω με το black belt θα ειχε καλυτερη τυχη,εκτος οτι ηταν ισχυρη καρτα της εποχης σχεδον ολες οι εταιριες παιχνιδιων δουλευαν πανω σε αυτην τη καρτα.
 
Black belt και από μένα.

Αν είχε επικρατήσει, η κονσόλα θα ήταν απλά σε διαφορετικό επίπεδο. Η επιλογή Voodoo θα ήταν μεγάλος κράχτης και δωρεάν διαφήμιση για τη κονσόλα.

Επίσης, μπορεί και η τύχη της 3dfx να ήταν διαφορετική από την κατάληξη που είχε. Κάτι που και πάλι θα δούλευε σαν φαύλος κύκλος για τη SEGA.

Δυστυχώς.......
 
Black Belt φυσικά λόγω PowerPC και Voodoo!
 
Black Belt δαγκωτό...γιατί το να "μεταφέρονται" πολύ εύκολα, παιχνίδια των pc στο dreamcast και το αντίστροφο, ίσως να ήταν σωτήριο και για την 3dfx και για την sega!
 
Εγω παλι, αν και φανατικος 3dfx-ας, θεωρω οτι το Katana ηταν πιο καταληλη επιλογη εκεινη τη χρονικη στιγμη.

Ας δουμε τα δυο υποσυστηματα γραφικων κατ αρχην.

Η Voodoo2 ειχε τρελη raw power αλλα το PowerVR2 ειχε τα εξης χαρακτηριστικα που κουμπωναν με τη φιλοσοφια κατασκευης του Dreamcast:

*Texture Compression. Τα φτωχα 8MB texture memory απαιτουσαν τη συμπιεση. Mε τοσο λιγη μνημη, η Voodoo δεν θα ειχε τα αντιστοιχα αποτελεσματα.

*32bit χρωμα. Το Dreamcast ειναι διασημο για τη ζωντανη παλετα του που μαγνητιζε τα βλεμματα (σε συνδυασμο με τη progressive scan εικονα που προσεφερε).

*Συμβατοτητα με Naomi.H arcade πλατφορμα χαρισε ανεπαναληπτους τιτλους στο Dreamcast.

*HDR. Μιας και το bandwidth για fillrate και texture δεν ειναι ποτε αρκετο, η συγκεκριμενη τεχνικη εδωσε αλλο αερα στα παιχνιδια μιας και δεν σπαταλειτο bandwidth για να γινουν render τριγωνα τα οποια δεν ηταν ορατα.

*TBDR. Το συναντησαμε πολυ αργοτερα στο 360 και θα το δουμε και στο Larabee. H 3dfx ετοιμαζε κατι παρομοιο γυρω στο 2001 οταν αγορασε την BitBoys αλλα δεν προλαβε να το υλοποιησει λογω ης εξαγορας.

*Bump mapping. Δυστυχως το θαυμασαμε σε ενα-δυο τιτλους μιας και δεν προλαβαμε να δουμε ουτε καν την ολοκληρωση του 2d wave τιτλων.

*Λιγοτερο ενεργοβορο. Βασικο για κονσολα. H Voodoo2 ρουφαγε με το χωνι το ρευμα.

Τωρα για τα CPU δεν εχω βρει ποτε καποιο συγκριτικο για τα flops τους.
 
Η Voodoo 2 είχε βγει και ως 12MB κάρτα ενώ η Banshee έβγαινε με 16 MB ram.Ε στην τελική έβαζαν παραπάνω RAM οι τιμές είχαν πέσει υπερβολικά.Το Dreamcast είχε 16mb RAM και η PowerVR 8 MB ram.

Για 32 bit έχεις δίκιο αν και προσωπικά δεν βλέπω τεράστιες διαφορές από 16bit σε 32bit.

Ε οκ το Naomi βασιζόταν στο Dreamcast(ή το ανάποδο; ),στην τελική εαν άλλαζε το design του ενός θα άλλαζε και του άλλου.

Είσαι σίγουρος για το HDR;Δεν το έχω ξανακούσει στο Dreamcast και μου φαίνεται κομματάκι δύσκολο.

Δεν έχω ιδέα τι είναι το TBDR.

Bump Mapping είχε ακόμα και η Voodoo 1.

Στο τελευταίο συμφωνώ.
 
Εγώ δεν ξέρω πως θα ήταν τα πράγματα αν ίσχυε κάτι άλλο...και μόνο ότι έχει καταπληκτικές μεταφορές από το Naomi (και καθότι φανατικός με τις original arcade πλακέτες και τα παιχνίδια αυτών !) ψηφίζω το παρόν hardware.

Αν τώρα το Naomi βασιζόταν στο Black belt config και είχαμε τα αριστουργήματα που έχουμε τώρα (βλ. Ikaruga !ΛΟΛ!) θα ψήφιζα την άλλη μεριά.

Μπορεί βεβαίως και για 1000 λόγους το Black belt >> katana, αλλά πόσες φορές είδαμε ισχυρά hardware με χάλια games (!)
 
@f2bnp

Ναι, το DC διεθετε Hidden Surface Removal. Ηταν μαλιστα απο τα key features που ευαγγελιζοταν η Sega τοτε.

H Voodoo2 δεν ειχε normal map bump mapping. Ηταν απλo embossing.

Oσο για το TBDR διαβασε αυτο το κατατοπιστικο αρθρο που επικεντρωνεται και στο PowerVR
 
Mε μια ψακτικη που εκανα βρηκα οτι ο SH4 ειναι πιο ισχυρος απο τον 603e στους floating point υπολογισμους.

Δηλαδη η Voodoo2 λυση που απο τη μανα της λατρευει το τάισμα, θα ειχε μικροτερη υποστηριξη απο την CPU σε συγκριση με αυτη που ειχε το PVR2 στο Katana combo.

Αλλη μια παραμετρος που μας ξεφευγει ειναι το ερωτημα αν θα μπορουσαν οι γραμμες παραγωγης της 3dfx (outsourced τοτε) να ανταγωνιστουν σε παραγωγικοτητα τις αντιστοιχες της NEC.

Δεν ξερω αν εγινε ποτε χρηση του ΑΑ στο DC αλλα εχω διαβασει οτι εσωτερικα το DC μπορουσε να κανει render τη σκηνη σε πολυ υψηλοτερη αναλυση και να την κανει downscale στα 480i/p (μηπως και αυτο μας θυμιζει 360 πχ SoulCalibur3 ??).

Δεν νομιζω να ειχε τετοια δυνατοτητα το Voodoo2 chipset.

Εν κατακλειδι πιστευω οτι οι Voodoo ηταν φονιας αλλα επικεντρωμενος και εξιδικευμενος αυστηρα πανω σε PC υλοποιησεις.
 
Katana φυσικά. Το Dreamcast μου το θέλω ακριβώς όπως το γνώρισα και το αγάπησα.

Νομίζω έτσι και αλλιώς ότι το συγκεκριμένο "what if?" είναι κάπως άκυρο. Το hardware ήταν απόλυτα επιτυχημένο και σαφώς δεν έφταιγε αυτό για την τελική εμπορική αποτυχία της κονσόλας. Όσοι είδαν το Soul Calibur ή το Sonic Adventure εν έτει 1999 δεν μπορούν παρά να συμφωνήσουν.
 
Και εγω Katana..Θα συμφωνησω με τον Madog..Eπισης μου ακουγεται καλληετα και και ποιο βαθυ σε νοημα το Dural!!...
 
Katana.-

Αυτό ξέρω, αυτό εμπιστεύομαι!

Τα παιχνίδια που βγήκαν, έτσι κι αλλιώς ήταν απίστευτα σε γραφικά.
 
Πίσω
Μπλουζα