Dreamfall Chapters

Wally

Retired Admin
Joined
19 Ιαν 2006
Μηνύματα
25.794
Αντιδράσεις
4.283
Επιτελους ξεκινα η αναπτυξη της συνεχειας!

Durham, USA – November 1st, 2012 – Funcom is excited to announce that 'Dreamfall Chapters', the long-awaited sequel to the award-winning adventure title 'Dreamfall: The Longest Journey', has gone into pre-production at Red Thread Games, a new studio founded by Ragnar Tørnquist, creator of 'The Longest Journey' saga.
Red Thread Games has licensed the rights to 'The Longest Journey' universe from Funcom, and Mr. Tørnquist will spearhead development of 'Dreamfall Chapters', while continuing in an advisory role as Creative Director on Funcomʼs recently launched modern-day massively multiplayer online game ʽThe Secret Worldʼ.

Last month Joel Bylos stepped into the position as Game Director on the myths, legends and conspiracy themed online game, allowing Mr. Tørnquist to devote more of his time to 'Dreamfall Chapters', which recently entered pre-production.

Red Thread Games will independently fund and produce the sequel to 'Dreamfall', and has entered into a revenue sharing agreement with Funcom as part of the licensing deal. Funcom owns the intellectual property rights for 'The Longest Journey', but due to the companyʼs focus on and commitment to the development of online games, the decision was made to license the rights to Mr. Tørnquist and his new development studio. The close working relationship between Funcom and Mr. Tørnquist will allow him to continue on as Creative Director of Funcomʼs ʽThe Secret Worldʼ, in parallel with putting together a team to develop 'Dreamfall Chapters'.

“I'm very excited to finally have the opportunity to continue the 'The Longest Journey' saga,” says Ragnar Tørnquist. “Ever since we ended 'Dreamfall' on a nail-biting cliffhanger, players have been rightfully demanding a sequel, and my deal with Funcom will finally make that possible. I'm extremely grateful to Funcom for this unique and exciting opportunity, and I can't wait to dive back into the universe I helped create more than a decade ago, and continue the story players have been waiting for these past six years."

Red Thread Games will release more details about 'Dreamfall Chapters' in the coming months.

ʽThe Secret Worldʼ is developed by Funcom and co-published by EA Partners, a division of Electronic Arts Inc. (NASDAQ: EA). For more information about the game please visit www.thesecretworld.com. Media assets can be found at ftp.funcom.com/press.

'Dreamfall Chapters' will be developed by Red Thread Games, under license from Funcom.
Και συνεντευξη του Tornquist για το νεο παιχνιδι
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ζω για τη στιγμή που θα παίξω τη συνέχεια του παιχνιδιού που έχω ανεβάσει στο πάνθεο των games σύμφωνα με τo ταπεινό μου προσωπικό γούστο! :D

Πήρα μια χαρά όταν είδα το ποστ σου - δεν περιγράφεται! Και στο καπάκι, μια απίστευτη κρυάδα, γιατί πρόσεξα καλύτερα τι λες:

Επιτελους ξεκινα η αναπτυξη της συνεχειας!
Ας είναι - θα περιμένω:

RPS: Obviously things are a long way from completion, even the team, but do you have a window when youʼll have more to show?

Tørnquist: Weʼll be talking more about the game in the next couple of weeks and then weʼll get down to business and design things. Get moving on preproduction. Sometime early next year weʼll have more to show.
 
Η πιο ευχαριστη (gaming) ειδηση της χρονιας! Εις αναμονη λοιπον....
 
Να διευκρινίσω -γιατί είμαστε στο θέμα του The Longest Journey και μπορεί να μπερδευτούν κάποιοι- ότι όλα αυτά είναι για τη συνέχεια του Dreamfall, όχι του TLJ. Το Dreamfall δεν το λες κι adventure κι ούτε το νέο παιχνίδι αναμένεται να είναι τέτοιο.
 
alkis21 είπε:
Να διευκρινίσω -γιατί είμαστε στο θέμα του The Longest Journey και μπορεί να μπερδευτούν κάποιοι- ότι όλα αυτά είναι για τη συνέχεια του Dreamfall, όχι του TLJ. Το Dreamfall δεν το λες κι adventure κι ούτε το νέο παιχνίδι αναμένεται να είναι τέτοιο.
Ναι, Άλκη - από μεριάς μου είναι ξεκάθαρο! :)

Προσωπικά, δέθηκα τόσο με την ιστορία της April που την ακολούθησα πιστά και στο Dreamfall: The longest journey!

Το παιχνίδι με είχε αρέσει πάρα πολύ, αν και λόγω χρόνου δεν κατόρθωσα ποτέ να το τελειώσω.... (Κάποια στιγμή πρέπει να σπάσω κάτι - κατά προτίμηση κανένα πόδι! Να πάρω μια καλή αναρρωτική και να λιώσω στα παιχνίδια....)

Γενικά, παρατηρώ (όσο παρακολουθώ τον κόσμο του gaming) μια τάση να γίνεται συγχώνευση πολλών gaming genres. Έτσι, όπως πολύ σωστά είπες για το συγκεκριμένο παιχνίδι, adventure δεν το λες, αλλά... το λες και adventure! :D Είναι από τα πράγματα που -προσωπικά- θεωρώ ότι δίνουν τεράστιο πλεονέκτημα σ' ένα παιχνίδι. Έτσι, ενώ π.χ. δεν θα έπαιζα ποτέ ένα FPS (για τους λόγο που πλέον όλο το φόρουμ γνωρίζει!), ωστόσο θα "άντεχα" ένα 15' scene με FPS στοιχεία σε ένα action - adventure παιχνίδι. Βέβαια, ταπεινή μου γνώμη πάντα!

Επίσης, παρατήρησα ότι την θέση των αμιγώς adventures, τείνουν να πάρουν τα "περιβόητα" Hidden Object games (που ξεκίνησαν από τη BigFish, αν δεν απατώμαι) τα οποία σιγά-σιγά γυρίζουν την πλοκή από hidden object σε adventurο-ειδή με στοιχεία point & click, διαλόγους που προωθούν και την αντίστοιχη πλοκή και μερικά mini games... Προσωπικά, με αρέσουν πολύ και πάντα φροντίζω να παίζω ένα τέτοιο παιχνιδάκι -αφενός διότι οξύνουν την προσοχή μου και την παρατηρητικότητά μου, αφετέρου διότι μπαίνω στη διαδικασία επίλυσης γρίφων -που τόσο μου άρεζε στα adventures! :)

Αρκετά όμως επεκτάθηκα! Για να ξαναγυρίσω ontopic: οπωσδήποτε θέλω να ξαναπιάσω το storyline από την αρχή.... αλλά μάλλον δυσοίωνα τα πράγματα! :(

Πάντως, το περιμένω το παιχνιδάκι πώς και πώς!
 
alkis21 είπε:
Να διευκρινίσω -γιατί είμαστε στο θέμα του The Longest Journey και μπορεί να μπερδευτούν κάποιοι- ότι όλα αυτά είναι για τη συνέχεια του Dreamfall, όχι του TLJ. Το Dreamfall δεν το λες κι adventure κι ούτε το νέο παιχνίδι αναμένεται να είναι τέτοιο.
Το Dreamfall έγινε όπως έγινε για να παίξει στο XBOX 360 (καταραμένες κονσόλες). Σαν adventure ήταν πολύ εύκολο από άποψη γρίφων αλλά ήταν action - adventure με έμφαση στο adventure. Παρόλα αυτά η ιστορία ήταν καθηλωτική. Το έπαιξα γύρω στις 19 ώρες συνεχόμενα.
 
ChrisTOS είπε:
Το Dreamfall έγινε όπως έγινε για να παίξει στο XBOX 360 (καταραμένες κονσόλες). Σαν adventure ήταν πολύ εύκολο από άποψη γρίφων αλλά ήταν action - adventure με έμφαση στο adventure. Παρόλα αυτά η ιστορία ήταν καθηλωτική. Το έπαιξα γύρω στις 19 ώρες συνεχόμενα.
Και λιγα λεει ...

ChrisTOS είπε:
Όντως, αλλά ήταν απίστευτο story telling. Το longest journey με κράτησε 28 ώρες ξάγρυπνο, το Dreamfall 24.
http://www.retromaniax.gr/vb/showthread.php?18443-Funcom-s-Ragnar-Tornquist-quot-Dreamfall-The-Longest-Journey-is-quot-absolutely-possible-quot
 
[Off topic mode on]Dreamfall... Πρέπει να είμαι η μοναδική που ξεκίνησε να το παίζει και το παράτησε σχεδόν στην αρχή!

(Κάποια στιγμή πρέπει να σπάσω κάτι - κατά προτίμηση κανένα πόδι! Να πάρω μια καλή αναρρωτική και να λιώσω στα παιχνίδια....)
Aν επιμένεις πολύ :D :D :D :p [off topic mode off]
 
Nemo είπε:
LOL. με κράτησε ξυπνητό != συνεχόμενα αλλα η αλήθεια είναι ότι το 19 το έβαλα τυχαία. Το βασικό που θυμάμαι είναι οτι ξεκίνησα να το παίζω πρωί και όταν σταμάτησα ήταν πάλι πρωί. Οπότε μείνε στο 24

P.S. Γενικά καίγομαι, αν κάτι μου αρέσει πολύ θα καώ, για παράδειγμα είδα τρεις σεζόν Fringe σε 5-6 μέρες.
 
Kambia είπε:
Dreamfall... Πρέπει να είμαι η μοναδική που ξεκίνησε να το παίζει και το παράτησε σχεδόν στην αρχή!
Δεν είσαι.

Ο Ragnar 2-3 χρόνια πριν κυκλοφορήσει το TLJ είχε μπει στο newsgroup comp.sys.ibm.pc.games.adventure όπου έγραφα, είχε πει ότι σκέφτεται να φτιάξει adventure και είχε ζητήσει να του πούμε προτάσεις για το πως πιστεύουμε ότι είναι ένα ιδανικό παιχνίδι του είδους. Τον θυμάμαι καλά λόγω του ιδιαίτερου ονόματος. Το The Longest Journey για μένα ήταν ένα από τα καλύτερα παιχνίδια όλων των εποχών, αλλά πολύ γρήγορα απαρνήθηκε την επιτυχία του και δήλωνε ευθαρσώς ότι τα κλασσικά adventure games έχουν πεθάνει...
 
Οπως και αν εχει νομιζω οτι ειναι απο τις πιο σημαντικες ειδησεις της χρονιας
 
Dreamfall Chapters Kickstarter

1f47da1eaf3375a29b286d90365c36db_large.jpg
 
Παει σφαιρα το Kickstarter

0Dhf0Lu.jpg
 
Παρουσιαση απο τον ιδιο τον Tornquist στα πλαισια του EGX 2014

308
 
Πίσω
Μπλουζα