Η οθόνη δείχνει όσα hz θέλει να δείξει ώστε να μην έχει stutters.
Απο κει και περα τα παιχνιδια στις κονσολες τρεχουν συνηθως σε 30,50 ή 60 fps (αναλογα το παιχνιδι, το region του παιχνιδιου και της κονσολας κλπ). Συνηθως δεν μπορεις να αυξησεις το framerate και στις περιπτωσεις που μπορεις δεν ειναι παντα καλη ιδεα.
Εντάξει παιδιά, το ίδιο λέμε, έχω την οθόνη στα 144Hz και όταν είμαι επιφάνεια εργασίας στο OSD βλέπω 144Hz, βάζω RetroArch Ν64 NTSC και πέφτει αυτόματα στα 59-61, βάζω PAL ATARI ST και πάει στα 49-51. Γυρνάω desktop βλέπω 144. Μια χαρά ακριβής είναι η ένδειξη. Τώρα αν χάνει σε απόκριση ή ακρίβεια, 2-3 frames ξέρω 'γω, δεν είναι το ζητούμενο...
Εγώ βασικά ρώτησα τον Imgema αν έβλεπε 240 στο RetroArch. Αν ναι τότε ή δεν είχε ενεργοποιημένο τον Μεταβλητό ρυθμό ανανέωσης ή δεν είχε το σωστό καλώδιο ή δεν είχε ενεργοποιήσει FreeSync-G-Sync. Αυτό λέω. Αλλά ήδη είπε ότι του γυρνάει, οπότε όλα OK. Αν και το πραγματικό test -αν δεν βλέπει ένδειξη από OSD- είναι να τρέξει PAL N64 ας πούμε και να είναι α) smooth και β) στη σωστή ταχύτητα και όχι γρηγορότερο, διότι το 50 του PAL, δεν διαιρείται ακριβώς με το 240 (όπως και το 144 βέβαια, που ακόμα χειρότερα, δεν διαιρείται ούτε με 60 ούτε με 50).
Άλλο παράδειγμα είναι ότι σε μένα με τον CaPriCe Forever ας πούμε, για Amstrad CPC, δεν συμβαίνει αυτό, δηλαδή δεν γυρνάει το monitor σε 50Hz, όταν μπαίνει ο CaPriCe fullscreen, μένει στα 144. Αλλά δεν «πάει» ο emulator με 144FPS, κανονικά παίζουν τα παιχνίδια του Amstrad, απλά δεν είναι τόσο smooth το hardware scrolling που έχουν μερικά παιχνίδια. Αλλά και να επιλέξω από το control panel των Windows 50Hz, πάλι δεν έχω smooth αποτέλεσμα. Γενικά οι Amtrad emulators, πάσχουν λίγο σε αυτό το θέμα, του VSync και δεν ξέρω τι γίνεται μέσα από τον RetroArch, αν υπάρχει δηλαδή κάποια λύση...