Fan-made Sonic [Sonic fan Remix]

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Imgema
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Το τσέκαρα παιδιά και η "γεύση" που μου άφησε ήταν σε γενικές γραμμές καλή. Πρώτα απ όλα τα περιβάλλοντα είναι μεν όμορφα, αλλά κάτι απροσδιόριστο δεν μου κολλάει. Ίσως το collision detection που είναι λίγο περίεργο, τα controls που είναι ελαφρώς floaty αλλά γενικά μου άρεσε το στήσιμο πάρα πολύ. Εύχομαι τα καλύτερα για το release και να μην τους σταματήσει η Sega.
 
Και πολλα γνωστα ξενα gaming news sites αναφερονται σε αυτο με καλα λογια!!!
 
δοκίμασα και στο pc στο γραφείο μου:

Ε6750 (C2D 2.66ghz) + 8800GTX + win7pro/x86 + fantastic settings @ 1680X1050 = 60fps καρφωμένα :D
 
Sonic 2 vs Sonic Fan Remix – Stage 1

http://www.youtube.com/watch?v=nD_12fCuT9A

To demo μου φανηκε ελαχιστα πιο βαρυ απο το beta και μαλλον vsynced στα 60.

Και οντως παιζει σχεδον μονοπυρηνα

tsakmanager1.jpg


Eιχα πολυ καιρο να ακουμπησω pad στο PC...well done!
 
Το μάλλον ξέχνα το, στα beautifull/fantastic είναι το VSYNC ενεργό. :P τώρα 60,70,999 εξαρτάται από το refresh rate που έχει ορίσει ο καθένας μας....

Όταν δοκίμαζα το ΒΕΤΑ το πρότεινα στον pelikan13 γιατί ήταν ενοχλητικό το tearing :)
 
Ελα και το Chemical Plant στα σκαρια!!!

chemicalplant04.jpg


Info
 
Ριχνωντας μια πολυ γρηγορη ματια στο σχετικο φορουμ

I feel I should point out, though, that features like the insta-shield in SFR will no longer be under my control. Three things: My computer can't run Unity 3; I grew extremely weary with Unity; and I feel a great need to work on my own projects that I'd been letting languish.(***)
IOW, I'm not SFR's programmer anymore.=( Pelikan may have to go with the Egg Engine (^^^)

O Μercury δεν ασχολειται πλεον με την αναπτυξη του παιχνιδιου με ενα απο τους κυριους λογους ,οτι το Pc του δεν τρεχει την Unity 3 engine ,+ καποια δικα του projects ,... e.t.c. ,

και αντικατασταθηκε απο τον Damizean

Damizean started converting SFR to the Egg Engine (^^^)(which also uses Unity) a while ago
Βtw

(***)Αλλα project του Mercury
I'm making an open Sonic engine/editable game called "AeStHete" that anyone will be able to use to make a Sonic game, plus I've got my own original Sonic and Phantasy Star re-imaginings in the works (but those are a ways off).


I'm also got a hack or two kicking around, plus a disassembly I'm working on, and I'm going to be helping judge this year's hacking contest.



 

 

 

 

 

 


και τελος το Sonic fan Remix] σε Eye Infinity






 
Να σαι καλα Nemo. Ειχα χασει επαφη με το ωραιο αυτο project
 
Νεωτερα V V V V V

Calling all Sonic Fans
laugh.png

I am a 3d artist that has been modelling and texturing for 10 years with 2 years games industry experience.

Currently looking for someone who is interested in helping me script up a 2d Sonic Fan Game. I have modelled and collision blocked all of the 3d assets for the Chemical Plant Zone from Sonic 2. I also have modelled and textured Sonic.

Currently I have Sonic all raycast based detection. He can move up and down slopes, jump and move in the air.

At the moment I'm rigging/weighting Sonic.

Here's my current build:

http://www.youtube.com/watch?v=rfZ4ddrNc0g

http://www.youtube.com/watch?v=qlasoNGuvmw

If you are someone who can work hard and stick to a project please skype or email me.

http://kotaku.com/5670258/did-sonic-fans-just-release-a-better-sonic-the-hedgehog-hd
>>>>>>>>>>>>>> http://www.gamedev.net/classifieds/item/1768-looking-for-c-unity-programmer/
 
Πίσω
Μπλουζα