Flashback

Rakeesh

RetroDB Feeder
Joined
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
4.581
Αντιδράσεις
1.729
Ε, αφου ειπαμε για το Another World, ας περασουμε στο 'σηκουελ' :D

Το FB ειναι κι αυτο προιον της Delphine αλλα δεν εχει καμια σχεση με το Another World, παροτι αρκετοι νομιζαν οτι ειναι σηκουελ. Εχει διαφορετικους ηρωες και σεναριο, και ανηκουν σε αλλες continuities (οπως λεμε εμεις τα geeks)

Προκειται για ενα 'κλωνο' του Prince of Persia, αρκετα πιο ανεπτυγμενο, με γριφους, inventory, δυνατοτητες για RAM save και ενα πολυ καλο σεναριο.

Υποθεση

Το παιχνιδι σε καποιες εκδοσεις ερχεται με ενα manual οι πρωτες σελιδες του οποιου ειναι ενα κομικ (νομιζω μονο στην εκδοση Sega :eek: ). Ο ηρωας μας ειναι ο Conrad B. Hart, πρακτορας του Galactic Bureau of Investigation, ο οποιος παραλληλα ασχολειται με ενα visor νεας τεχνολογιας που αναλυει τη μαζα των αντικειμενων, κατι που θα βοηθησει πολυ τις ερευνες.

Σε ενα ραντεβου με τη 'γκομενα' ομως (για την ιστορια, λεγεται Σονυα) και περνωντας απο μια πολιτικη συγκεντρωση, θα ανακαλυψουν οτι αν κοιταξουν μερικους ανθρωπους μεσα απο αυτον τον visor θα δει οτι δεν ειναι 'ανθρωποι'. Αυτη η ανακαλυψη ομως δεν περασε απαρατηρηστη, και τοσο η Σονυα, οσο και ο Κονραντ, θα εξαφανιστουν 'μυστηριωδως'. Ο Κονραντ θα μεταφερθει στη μυστικη βαση του Τιτανα οπου θα του διαγραφει η μνημη, προηγουμενως ομως ειχε καταφερει να γραψει ενα μηνυμα για τον εαυτο του σε ενα holocube. Εν πασει περιπτωσει, θα καταφερει να δραπετευσει, αλλα στην πορεια θα χαθει στη ζουγκλα του Τιτανα. Και εδω αρχιζει το παιχνιδι.

Ξεκινατε λοιπον χωρις μνημη και χωρις να ξερετε ποιος ειστε. Πρωτο μελημα, να βρουμε το ολο-κυβο, και να δουμε το μηνυμα που εχει γραψει ο Κονραντ στον εαυτο του (η ο εαυτος του στον Κονραντ!). Μαθαινουμε τι πρεπει να κανουμε: να φτασουμε στο εδαφος (υποτιθεται οι ζουγκλες του Τιτανα υψωνονται πολυ ψηλα απο την επιφανεια), στην πολη New Washington, και να βρουμε καποιο γνωστο μας, τον Ιαν, ο οποιος θα μας εξηγησει τι συμβαινει.

Οταν το καταφερουμε αυτο, θα δουμε ενα cinematic που θα μας δειξει την ολη ιστορια (οπως την εξηγει πανω κατω το manual) σχετικα με την 'αποκαλυψη' που καναμε: προκειται για κατι εξωγηινους, τους Morphs οι οποιοι μπορει να φαινονται σαυροειδείς, αλλα στην ουσία μπορούν να πάρουν όποια μορφή θέλουν, ακομα και ανθρωπινη! Κατοπιν ξεκινα μια μεγαλη πιστα που εχει να κανει με την εκπληρωση αποστολων προκειμενου να παρουμε credits και να κερδίσουμε συμμετοχή σε ένα θανάσιμο reality τηλεπαιχνίδι με βραβείο ένα εισιτήριο για τη Γη. Αυτη η ιστορια θα μας φτασει τελικα στον πλανήτη των Morphs με σκοπο να τους καταστρεψουμε μια και καλη. Και η επιστροφή; Αυτο ειναι ενα αλλο θεμα.

Οπως καταλαβατε το σεναριο ειναι 'δυστοπικη' επιστημονικη φαντασια με στοιχεια cyberpunk αν και δε νομιζω να ειναι ιδιατερα ατμοσφαιρικο οσο αλλοι αντιπροσωποι του ειδους και ουτε επικεντρωνεται στα 'εφιαλτικα' στοιχεια που υπαρχουν συνηθως σε τετοιες δουλειες. Το κονσεπτ εχει μεγαλες ομοιοτητες με το 'Ζουν αναμεσα μας', την 'Ολικη Επαναφορα' και αλλα εργα.

Γραφικα-ηχος

Τα γραφικα θυμιζουν πολυ τοσο Another World οσο και Prince of Persia αν και πολυ πιο εξελιγμενα. Τα σκηνικα ειναι πλουσια, και οι κινησεις του ηρωα ειναι rotoscoped με πολυ ρεαλισμο (τρεξιμο, πηδημα, σκαρφαλωμα, κρεμασμα). Οι πιο εντυπωσιακες κινησεις ειναι οταν πχ τρεχετε προς μια κατευθυνση και μετα αλλαζετε κανοντας ενα φρεναρισμα και στροφη! Τα sprites ειναι μικρα και αυτο τα βοηθαει να εχουν λεπτομερες animation. Το πιο εντυπωσιακο ειναι τα cinematics πoυ απο οτι φαινεται, αποτελουνται απο vector γραφικα αν και καπως αδεξια σκηνοθετημενα. Τα παντα ομως ειναι σχεδιασμενα με αρκετη δημιουργικοτητα και φαντασια.

Ο ηχος ειναι κι αυτος ο,τι ακριβως χρειαζεται με ικανοποιητικα ηχητικα εφφε, ειδικα ο πυροβολισμος. Η μουσικη (που ακουγεται μονο στα cinematics) θυμιζει καπως Another World. Το πιο εντυπωσιακο κοματι ειναι αυτο του του τελους, που εχει μια καπως επικο-κινηματογραφικη χροια.

Gameplay

Οπως ειπαμε το στησιμο ειναι ιδιο με το Prince of Persia. Σκοπος σας ειναι να ανοιγετε πορτες, να περνατε παγιδες, τοσο τρεχοντας, οσο και περπατωντας. Οταν βγαλετε το οπλο, θα μπειτε σε αλλο mode οπου περπατατε πιο προσεκτικα. Βασικη διαφορα εδω ειναι οτι καθε βημα ειναι συγκεκριμενο. Η οθονη δηλαδη αποτελειται απο ορισμενο αριθμο βηματων-θεσεων που μπορειτε να σταματησετε, σε αντιθεση με το Prince οπου ο ηρωας 'γλυστρουσε' καπως, σε επιπεδο πιξελ. Αυτο δεν το κανει τοσο ρεαλιιστικο, αλλα βοηθαει οταν πχ πρεπει να ειστε ακριβως κατω απο ενα σημειο για να σκαρφαλωσετε.

Μεγαλυτερη καινοτομια ειναι η υπαρξη inventory kαι χρηση αντικειμενων. Στην πρωτη πιστα για παραδειγμα μπορειτε να βρειτε πετρες, τις οποιες μπορειτε να πεταξετε πισω απο εναν εχθρο. Αυτος θα υποψιαστει κατι, θα αρχισει να πηγαινει περα-δωθε, και οταν κοιταει απο την αλλη, να προλαβετε να του ριξετε. Επιπλεον υπαρχουν ασπιδες, και κονσολες επαναφορτισης.

Υπαρχουν και κονσολες οπου μπορειτε να κανετε save to sημειο που ειστε, για την επομενη φορα που θα χασετε. Η καθε πιστα επισης, εχει κωδικο.

Το Flashback ειναι ενα πολυ καλοφτιαγμενο παιχνιδι σε ολους τους τομεις, με ενα απολαυστικο gameplay που θα χαρειτε να ξαναπαιξετε καμια φορα, παροτι το σεναριο ειναι 'ξαναμασημενο'. Ακολουθησε ενα σηκουελ το οποιο ειναι και ο προγονος του Tomb Raider!
 
picture.php


picture.php


Πραγματικά καταπληκτικό παιχνίδι! Πέρασα άπειρες ευχάριστες ώρες μαζί του!!!

Μπράβο φίλε Rakeesh!

Παιδιά... το έχω στο Pc αλλά δεν μπορώ να το κάνω να τρέξει με τίποτα! ξέρει κανείς τί μπορώ να κάνω?
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Nice review!

Ευχαριστούμε για τα screenshots Stanfromgreece!
 
Stanfromgreece είπε:
Παιδιά... το έχω στο Pc αλλά δεν μπορώ να το κάνω να τρέξει με τίποτα! ξέρει κανείς τί μπορώ να κάνω?
Ούτε με Dosbox παίζει...;

Rakeesh,νομίζω αυτό είναι και το καλύτερο review σου μέχρι στιγμής !
 
@Stanfromgreece μια καλη ιδεα για να σου τρεξουν dos games στον pc ειναι να κανεις virtual pc,ενα που ειχα δοκιμασει ειναι το microsoft virtual pc (νομιζω υπαρχει και ενα της connectix ) οπου σου κανεi emulate ενα παλιο pc με virtual hdd και να περασεις το dos.

δες και εδω

http://en.wikipedia.org/wiki/Microsoft_Virtual_PC
 
Μια ερωτηση παιδια.. ηθελα να το γραψω στο ριβιου αλλα δε θυμαμαι ακριβως αν ισχυε

Η εκδοση για πισι εχει κατι παραπανω απο την εκδοση της Αμιγκα, που το ειχα ξαναδει. Δε θυμαμαι ομως αν προκειται για πιστα, η για καποιο παραπανω βιντεο. Μπας ξερει κανεις;

Edit: StanfromGreece συμφωνα με τη γουικιπεντια, υπαρχει ο emulator REminiscence για να παιζεται το παιχνιδι σε διαφορες πλατφορμες

Edit2: παλι απο τη γουικιπεντια: εχει κυκλοφορησει ενα μικρουλι 'inspired from' σαουντρακ. Τα κομματια ειναι 2 (???!!!) και μπορειτε να τα κατεβασετε απο εδω

http://binarybonsai.com/files/flashback1.mp3

http://binarybonsai.com/files/flashback2.mp3
 
Ευχαριστώ παιδιά, μόλις βρώ χρόνο θα το ψάξω! Είναι κρίμα να το έχω και να μην παίζει!

Παιδιά ευχαριστώ πάρα πολύ! Κατεβασα το DosBox και δουλεύει μια χαρά! Ε ρε παιχνίδια που έχουμε να παίξουμε!!! #)
 
Αν ΤΩΡΑ πρωτοκατεβασες το Dosbox... τωρα μολις αρχισες :Ρ
 
!!

To DOSBOX μαζί με το SCUMM είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ προγράμματα!! #)

To flashback είναι απίστευτο παιχνίδι..παρόλο που είναι platform έχει φοβερη ατμόσφαιρα και εξαιρετικό σενάριο που σε συνεπέρνει..(SPOILER ALERT) ακόμα θυμάμαι την πίστα όπου δουλέυεις σαν "σεκιουριτάς" για να βγάλεις χρήματα!!
 
Welcome to the wοrld of Dosbox φίλε Stan....!
 
Φοβερό παιχνιδάκι αλλά με είχε εκνευρίσει απίστευτα στην δεύτερη πίστα εκείνη με το περίεργο άλμα που έπρεπε να κάνεις στην αρχή.
 
Ναι και μενα... η απαντηση ειναι απλα οτι προκειται για μια ειδικη κινηση... αυτα γινονται οταν δεν εχεις το μανουαλ :)

Αν θυμαμαι καλα, εγω το ειχα βρει καθαρα απο ΤΥΧΗ 8)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Δεν ειναι Remake ,δεν ειναι Reboot..ερχεται απο την Ubisoft σε XBLA και PSN

"It's not a reboot. It's Flashback re-imagined," describes the game's official docs. "You'll find everything you always liked in this classic that set standards of the genre in the 90's, and brought up to speed with the 21st century technology and expectations."


http://www.computerandvideogames.com/400382/flashback-hd-announced-for-xbla-psn/
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Mαλλον θα ειμαι απο τους πρωτους που θα το παρουν!
 
Μερικα ινφο απο τους producers.

Is it the same story?The story is true to the original scenario, and all the characters and their enemies from the first game are all back. It has been beefed up and modernized though. Some characters that were sort of in the background in the first version were developed and have taken on more importance. We also went back and took a longer look at some of the blurry spots in the first Flashback and the fans will hopefully discover certain aspects of the world that might have been overlooked. What are the improvements brought to the original game?

Our first objective was to remain faithful to the spirit of the original game, but to also take full advantage of the computing power of todayʼs machines. Quite a few points were considered to bring the game up to standards. The first was obviously in the graphics department. We also gave a facelift to the gameplay by making it more reactive and dynamic, the reactivity and instinctive control of Conrad being two points that we really take to heart. We also integrated an experience progression system for the character and his equipment, with upgrades that can be found throughout the various levels.

Accessibility was brought up to current standards as was the Level Design that would seem rather punishing through todayʼs lenses if we had kept it exactly as it was. All in all, though, weʼre extremely happy with the result. We feel we were able to keep Flashbackʼs soul and put it into a new body.

What team at Vector Cell has been working on the game? Did they take part in the development of the original game?

Weʼre a team of fifteen, and five of the lead were part of the original project. To that you have to add externals that came in to work on various specialized domains: film direction, sound design, music, dialogues & scenario.
http://www.eurogamer.net/
 
Φοβερό παιχνίδι. Το έχω σε Macintosh (και την floppy και την cd version).
 
Η καινουργια εκδοση οπωσδηποτε δινει περισσοτερο βαθος και ατμοσφαιρα στον κοσμο. Το οριτζιναλ μπορει να ηταν αρτιο σε ολα, αλλα οφειλω να παραδεχτω επασχε απο ατμοσφαιρα, κατι πολυ σημαντικο για τα -punk ειδη :)
 
Καλόοοοοοοοοοοο!!!! Πολύ καλό!!!!
 
Πίσω
Μπλουζα