Rakeesh
RetroDB Feeder
- Joined
- 10 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 4.670
- Αντιδράσεις
- 1.991
Ε, αφου ειπαμε για το Another World, ας περασουμε στο 'σηκουελ'
Το FB ειναι κι αυτο προιον της Delphine αλλα δεν εχει καμια σχεση με το Another World, παροτι αρκετοι νομιζαν οτι ειναι σηκουελ. Εχει διαφορετικους ηρωες και σεναριο, και ανηκουν σε αλλες continuities (οπως λεμε εμεις τα geeks)
Προκειται για ενα 'κλωνο' του Prince of Persia, αρκετα πιο ανεπτυγμενο, με γριφους, inventory, δυνατοτητες για RAM save και ενα πολυ καλο σεναριο.
Υποθεση
Το παιχνιδι σε καποιες εκδοσεις ερχεται με ενα manual οι πρωτες σελιδες του οποιου ειναι ενα κομικ (νομιζω μονο στην εκδοση Sega
). Ο ηρωας μας ειναι ο Conrad B. Hart, πρακτορας του Galactic Bureau of Investigation, ο οποιος παραλληλα ασχολειται με ενα visor νεας τεχνολογιας που αναλυει τη μαζα των αντικειμενων, κατι που θα βοηθησει πολυ τις ερευνες.
Σε ενα ραντεβου με τη 'γκομενα' ομως (για την ιστορια, λεγεται Σονυα) και περνωντας απο μια πολιτικη συγκεντρωση, θα ανακαλυψουν οτι αν κοιταξουν μερικους ανθρωπους μεσα απο αυτον τον visor θα δει οτι δεν ειναι 'ανθρωποι'. Αυτη η ανακαλυψη ομως δεν περασε απαρατηρηστη, και τοσο η Σονυα, οσο και ο Κονραντ, θα εξαφανιστουν 'μυστηριωδως'. Ο Κονραντ θα μεταφερθει στη μυστικη βαση του Τιτανα οπου θα του διαγραφει η μνημη, προηγουμενως ομως ειχε καταφερει να γραψει ενα μηνυμα για τον εαυτο του σε ενα holocube. Εν πασει περιπτωσει, θα καταφερει να δραπετευσει, αλλα στην πορεια θα χαθει στη ζουγκλα του Τιτανα. Και εδω αρχιζει το παιχνιδι.
Ξεκινατε λοιπον χωρις μνημη και χωρις να ξερετε ποιος ειστε. Πρωτο μελημα, να βρουμε το ολο-κυβο, και να δουμε το μηνυμα που εχει γραψει ο Κονραντ στον εαυτο του (η ο εαυτος του στον Κονραντ!). Μαθαινουμε τι πρεπει να κανουμε: να φτασουμε στο εδαφος (υποτιθεται οι ζουγκλες του Τιτανα υψωνονται πολυ ψηλα απο την επιφανεια), στην πολη New Washington, και να βρουμε καποιο γνωστο μας, τον Ιαν, ο οποιος θα μας εξηγησει τι συμβαινει.
Οταν το καταφερουμε αυτο, θα δουμε ενα cinematic που θα μας δειξει την ολη ιστορια (οπως την εξηγει πανω κατω το manual) σχετικα με την 'αποκαλυψη' που καναμε: προκειται για κατι εξωγηινους, τους Morphs οι οποιοι μπορει να φαινονται σαυροειδείς, αλλα στην ουσία μπορούν να πάρουν όποια μορφή θέλουν, ακομα και ανθρωπινη! Κατοπιν ξεκινα μια μεγαλη πιστα που εχει να κανει με την εκπληρωση αποστολων προκειμενου να παρουμε credits και να κερδίσουμε συμμετοχή σε ένα θανάσιμο reality τηλεπαιχνίδι με βραβείο ένα εισιτήριο για τη Γη. Αυτη η ιστορια θα μας φτασει τελικα στον πλανήτη των Morphs με σκοπο να τους καταστρεψουμε μια και καλη. Και η επιστροφή; Αυτο ειναι ενα αλλο θεμα.
Οπως καταλαβατε το σεναριο ειναι 'δυστοπικη' επιστημονικη φαντασια με στοιχεια cyberpunk αν και δε νομιζω να ειναι ιδιατερα ατμοσφαιρικο οσο αλλοι αντιπροσωποι του ειδους και ουτε επικεντρωνεται στα 'εφιαλτικα' στοιχεια που υπαρχουν συνηθως σε τετοιες δουλειες. Το κονσεπτ εχει μεγαλες ομοιοτητες με το 'Ζουν αναμεσα μας', την 'Ολικη Επαναφορα' και αλλα εργα.
Γραφικα-ηχος
Τα γραφικα θυμιζουν πολυ τοσο Another World οσο και Prince of Persia αν και πολυ πιο εξελιγμενα. Τα σκηνικα ειναι πλουσια, και οι κινησεις του ηρωα ειναι rotoscoped με πολυ ρεαλισμο (τρεξιμο, πηδημα, σκαρφαλωμα, κρεμασμα). Οι πιο εντυπωσιακες κινησεις ειναι οταν πχ τρεχετε προς μια κατευθυνση και μετα αλλαζετε κανοντας ενα φρεναρισμα και στροφη! Τα sprites ειναι μικρα και αυτο τα βοηθαει να εχουν λεπτομερες animation. Το πιο εντυπωσιακο ειναι τα cinematics πoυ απο οτι φαινεται, αποτελουνται απο vector γραφικα αν και καπως αδεξια σκηνοθετημενα. Τα παντα ομως ειναι σχεδιασμενα με αρκετη δημιουργικοτητα και φαντασια.
Ο ηχος ειναι κι αυτος ο,τι ακριβως χρειαζεται με ικανοποιητικα ηχητικα εφφε, ειδικα ο πυροβολισμος. Η μουσικη (που ακουγεται μονο στα cinematics) θυμιζει καπως Another World. Το πιο εντυπωσιακο κοματι ειναι αυτο του του τελους, που εχει μια καπως επικο-κινηματογραφικη χροια.
Gameplay
Οπως ειπαμε το στησιμο ειναι ιδιο με το Prince of Persia. Σκοπος σας ειναι να ανοιγετε πορτες, να περνατε παγιδες, τοσο τρεχοντας, οσο και περπατωντας. Οταν βγαλετε το οπλο, θα μπειτε σε αλλο mode οπου περπατατε πιο προσεκτικα. Βασικη διαφορα εδω ειναι οτι καθε βημα ειναι συγκεκριμενο. Η οθονη δηλαδη αποτελειται απο ορισμενο αριθμο βηματων-θεσεων που μπορειτε να σταματησετε, σε αντιθεση με το Prince οπου ο ηρωας 'γλυστρουσε' καπως, σε επιπεδο πιξελ. Αυτο δεν το κανει τοσο ρεαλιιστικο, αλλα βοηθαει οταν πχ πρεπει να ειστε ακριβως κατω απο ενα σημειο για να σκαρφαλωσετε.
Μεγαλυτερη καινοτομια ειναι η υπαρξη inventory kαι χρηση αντικειμενων. Στην πρωτη πιστα για παραδειγμα μπορειτε να βρειτε πετρες, τις οποιες μπορειτε να πεταξετε πισω απο εναν εχθρο. Αυτος θα υποψιαστει κατι, θα αρχισει να πηγαινει περα-δωθε, και οταν κοιταει απο την αλλη, να προλαβετε να του ριξετε. Επιπλεον υπαρχουν ασπιδες, και κονσολες επαναφορτισης.
Υπαρχουν και κονσολες οπου μπορειτε να κανετε save to sημειο που ειστε, για την επομενη φορα που θα χασετε. Η καθε πιστα επισης, εχει κωδικο.
Το Flashback ειναι ενα πολυ καλοφτιαγμενο παιχνιδι σε ολους τους τομεις, με ενα απολαυστικο gameplay που θα χαρειτε να ξαναπαιξετε καμια φορα, παροτι το σεναριο ειναι 'ξαναμασημενο'. Ακολουθησε ενα σηκουελ το οποιο ειναι και ο προγονος του Tomb Raider!

Το FB ειναι κι αυτο προιον της Delphine αλλα δεν εχει καμια σχεση με το Another World, παροτι αρκετοι νομιζαν οτι ειναι σηκουελ. Εχει διαφορετικους ηρωες και σεναριο, και ανηκουν σε αλλες continuities (οπως λεμε εμεις τα geeks)
Προκειται για ενα 'κλωνο' του Prince of Persia, αρκετα πιο ανεπτυγμενο, με γριφους, inventory, δυνατοτητες για RAM save και ενα πολυ καλο σεναριο.
Υποθεση
Το παιχνιδι σε καποιες εκδοσεις ερχεται με ενα manual οι πρωτες σελιδες του οποιου ειναι ενα κομικ (νομιζω μονο στην εκδοση Sega

Σε ενα ραντεβου με τη 'γκομενα' ομως (για την ιστορια, λεγεται Σονυα) και περνωντας απο μια πολιτικη συγκεντρωση, θα ανακαλυψουν οτι αν κοιταξουν μερικους ανθρωπους μεσα απο αυτον τον visor θα δει οτι δεν ειναι 'ανθρωποι'. Αυτη η ανακαλυψη ομως δεν περασε απαρατηρηστη, και τοσο η Σονυα, οσο και ο Κονραντ, θα εξαφανιστουν 'μυστηριωδως'. Ο Κονραντ θα μεταφερθει στη μυστικη βαση του Τιτανα οπου θα του διαγραφει η μνημη, προηγουμενως ομως ειχε καταφερει να γραψει ενα μηνυμα για τον εαυτο του σε ενα holocube. Εν πασει περιπτωσει, θα καταφερει να δραπετευσει, αλλα στην πορεια θα χαθει στη ζουγκλα του Τιτανα. Και εδω αρχιζει το παιχνιδι.
Ξεκινατε λοιπον χωρις μνημη και χωρις να ξερετε ποιος ειστε. Πρωτο μελημα, να βρουμε το ολο-κυβο, και να δουμε το μηνυμα που εχει γραψει ο Κονραντ στον εαυτο του (η ο εαυτος του στον Κονραντ!). Μαθαινουμε τι πρεπει να κανουμε: να φτασουμε στο εδαφος (υποτιθεται οι ζουγκλες του Τιτανα υψωνονται πολυ ψηλα απο την επιφανεια), στην πολη New Washington, και να βρουμε καποιο γνωστο μας, τον Ιαν, ο οποιος θα μας εξηγησει τι συμβαινει.
Οταν το καταφερουμε αυτο, θα δουμε ενα cinematic που θα μας δειξει την ολη ιστορια (οπως την εξηγει πανω κατω το manual) σχετικα με την 'αποκαλυψη' που καναμε: προκειται για κατι εξωγηινους, τους Morphs οι οποιοι μπορει να φαινονται σαυροειδείς, αλλα στην ουσία μπορούν να πάρουν όποια μορφή θέλουν, ακομα και ανθρωπινη! Κατοπιν ξεκινα μια μεγαλη πιστα που εχει να κανει με την εκπληρωση αποστολων προκειμενου να παρουμε credits και να κερδίσουμε συμμετοχή σε ένα θανάσιμο reality τηλεπαιχνίδι με βραβείο ένα εισιτήριο για τη Γη. Αυτη η ιστορια θα μας φτασει τελικα στον πλανήτη των Morphs με σκοπο να τους καταστρεψουμε μια και καλη. Και η επιστροφή; Αυτο ειναι ενα αλλο θεμα.
Οπως καταλαβατε το σεναριο ειναι 'δυστοπικη' επιστημονικη φαντασια με στοιχεια cyberpunk αν και δε νομιζω να ειναι ιδιατερα ατμοσφαιρικο οσο αλλοι αντιπροσωποι του ειδους και ουτε επικεντρωνεται στα 'εφιαλτικα' στοιχεια που υπαρχουν συνηθως σε τετοιες δουλειες. Το κονσεπτ εχει μεγαλες ομοιοτητες με το 'Ζουν αναμεσα μας', την 'Ολικη Επαναφορα' και αλλα εργα.
Γραφικα-ηχος
Τα γραφικα θυμιζουν πολυ τοσο Another World οσο και Prince of Persia αν και πολυ πιο εξελιγμενα. Τα σκηνικα ειναι πλουσια, και οι κινησεις του ηρωα ειναι rotoscoped με πολυ ρεαλισμο (τρεξιμο, πηδημα, σκαρφαλωμα, κρεμασμα). Οι πιο εντυπωσιακες κινησεις ειναι οταν πχ τρεχετε προς μια κατευθυνση και μετα αλλαζετε κανοντας ενα φρεναρισμα και στροφη! Τα sprites ειναι μικρα και αυτο τα βοηθαει να εχουν λεπτομερες animation. Το πιο εντυπωσιακο ειναι τα cinematics πoυ απο οτι φαινεται, αποτελουνται απο vector γραφικα αν και καπως αδεξια σκηνοθετημενα. Τα παντα ομως ειναι σχεδιασμενα με αρκετη δημιουργικοτητα και φαντασια.
Ο ηχος ειναι κι αυτος ο,τι ακριβως χρειαζεται με ικανοποιητικα ηχητικα εφφε, ειδικα ο πυροβολισμος. Η μουσικη (που ακουγεται μονο στα cinematics) θυμιζει καπως Another World. Το πιο εντυπωσιακο κοματι ειναι αυτο του του τελους, που εχει μια καπως επικο-κινηματογραφικη χροια.
Gameplay
Οπως ειπαμε το στησιμο ειναι ιδιο με το Prince of Persia. Σκοπος σας ειναι να ανοιγετε πορτες, να περνατε παγιδες, τοσο τρεχοντας, οσο και περπατωντας. Οταν βγαλετε το οπλο, θα μπειτε σε αλλο mode οπου περπατατε πιο προσεκτικα. Βασικη διαφορα εδω ειναι οτι καθε βημα ειναι συγκεκριμενο. Η οθονη δηλαδη αποτελειται απο ορισμενο αριθμο βηματων-θεσεων που μπορειτε να σταματησετε, σε αντιθεση με το Prince οπου ο ηρωας 'γλυστρουσε' καπως, σε επιπεδο πιξελ. Αυτο δεν το κανει τοσο ρεαλιιστικο, αλλα βοηθαει οταν πχ πρεπει να ειστε ακριβως κατω απο ενα σημειο για να σκαρφαλωσετε.
Μεγαλυτερη καινοτομια ειναι η υπαρξη inventory kαι χρηση αντικειμενων. Στην πρωτη πιστα για παραδειγμα μπορειτε να βρειτε πετρες, τις οποιες μπορειτε να πεταξετε πισω απο εναν εχθρο. Αυτος θα υποψιαστει κατι, θα αρχισει να πηγαινει περα-δωθε, και οταν κοιταει απο την αλλη, να προλαβετε να του ριξετε. Επιπλεον υπαρχουν ασπιδες, και κονσολες επαναφορτισης.
Υπαρχουν και κονσολες οπου μπορειτε να κανετε save to sημειο που ειστε, για την επομενη φορα που θα χασετε. Η καθε πιστα επισης, εχει κωδικο.
Το Flashback ειναι ενα πολυ καλοφτιαγμενο παιχνιδι σε ολους τους τομεις, με ενα απολαυστικο gameplay που θα χαρειτε να ξαναπαιξετε καμια φορα, παροτι το σεναριο ειναι 'ξαναμασημενο'. Ακολουθησε ενα σηκουελ το οποιο ειναι και ο προγονος του Tomb Raider!