FunCom stops offline PC games

Wally

Retired Admin
Joined
19 Ιαν 2006
Μηνύματα
25.797
Αντιδράσεις
4.295
Funcom, the developer behind the adventure game classics The Longest Journey and Dreamfall: The Longest Journey, have announced their decision to stop producing traditional, offline PC games, reports the Norwegian newspaper E24. Funcom, who previously have mentioned MMOs and adventure games as their primary focus, blames piracy as the reason for the decision.
According to Funcom's Trond Arne Aas, there had been over 200,000 illegal downloads of Dreamfall, even before its release last year. Also, he estimates that for each PC game that is sold, between 3 and 10 times as many is stolen, thus resulting in Funcom's decision to stop producing offline PC games.

No info was given on the recently announced Dreamfall chapters, although given the fact that the project has already gotten financial assistance from the Norwegian Film Fund, we have all reason to believe that they are still on schedule. However, this could result in PC gamers needing to have an active internet connection in order to verify the game's authenticity.

Funcom is no newcomer to online gaming, as they have already released Anarchy Online and countless add-ons. Also, Funcom has already mentioned the possibility of an online game set in the The Longest Journey universe. Their highly anticipated Age of Conan will be released for PC and Xbox360 later this year.

Epic Games has also stated in a recent interview that piracy was what lead them to start developing more for game consoles. So what do you guys think? Is this the beginning of the end for PC Gaming or is this just a small bump in the road?
Και εγω γιατι νομιζω οτι η παιρατεια στις κονσολες ειναι στα ιδια υψηλα επιπεδα με την αντιστοιχη των PC...

Και γιατι το Oblivion στα PC πουλησε καλα?

Μηπως η τεμπελια ωθει τους PC Devs στο online?
 
Κι εμένα μια η άλλη μου φαίνεται οτι είναι ....

Καλα, πόσοι "παίκτες" χωράνε πιά στο online όμως ...? Πόσα MMO?

Το μέλλον θα δείξει ....

Respect στο Longest Journey πάντως :worship:
 
Το ίδιο που έγινε με την dot.com "επανάσταση" θα γίνει!

Θα ορμήσουν όλοι οι "me too" να γίνουν πλούσιοι και μετά από 2 χρόνια θα σκάσει η φούσκα και θα επιβιώσουν μόνο οι καλύτεροι. :)
 
Χε!

Το πολυαναμενόμενο και πολυδιαφημιζόμενο D&D on line πήρε τα @@ του!!!!!!!

Δεν χωράνε πολλοί πάικτες και κάποιοι θα το καταλάβουν the hard way!!!!!
 
Δεν νομιζω παντως πως ολοι οσοι "κατεβασαν" τα παιχνιδια της εν λογω εταιριας θα τα αγοραζαν αν δεν υπηρχε πειρατεια...
 
Good Riddance που λένε και οι εγγλέζοι.:mad: :D Όχι ότι η πειρατεία δεν είναι σοβαρό πρόβλημα, αλλά πολύ θα ήθελα να βρώ μια μελέτη, που να εξετάζει την σχέση πειρατείας και outsoursing, να μην πληρώνουν δηλαδή δικούς τους προγραμματιστές, αλλά να στέλνουν τον κώδικα στην Ρωσσία, στην Κίνα, και στην Ινδία, που τα μεροκάμματα, είναι είκοσι φορές πιο κάτω. Αντε γιατί μας πρίξανε με τον θάνατο του PC. Για την ιστορία, τα διαστημικά και τα RPG, που είμαι φανατικός, τα βγάζουν μικρές εταιρίες, και αυτές πλήτονται περισσότερο από την πειρατεία και όχι τόσο εταιρίες όπως η Funcom :mad: , και η ΕΑ :mad: . Αλλά οι μικρές εταιρίες και οι ανεξάρτητοι παραγωγοί συνεχίζουν να υποστηρίζουν το PC.
 
Κύριοι όσο υπάρχουν emulators δεν θα υπάρχει κανένα πρόβλημα διαθεσιμότητας παιχνιδιών στο PC. Απλά θα φτάσει μια στιγμή όπου θα μπορείς να κάνεις τα πάντα με ένα απλό μηχάνημα, ενώ το gaming θα μεταναστεύσει στις κονσόλες αποκλειστικά.

Αν το δούμε περισσότερο σφαιρικά, ακόμα και αυτή τη στιγμή αυτό είναι εφικτό. Με ένα μηχάνημα της τάξης των 300 ευρώ μπορείς να κάνεις τα πάντα, να παίξεις όλους τους emulators σε full speed, εκτός από hi end pc gaming. Αν διαθέτεις και ένα 360 λίγα είναι αυτά που θα σου λείψουν. Για τα όσα λιγοστά παιχνίδια βγαίνουν αποκλειστικά στο pc δεν νομίζω ότι χρειάζεται να έχεις και κανένα τέρας, τίποτε που μια mainstream ή entry level κάρτα γραφικών δεν μπορεί να λύσει.

Είδομεν.
 
Πίσω
Μπλουζα