Gaming News

ambu_dare είπε:
M$ δεν θέλουμε LIVE στην ΕΛΛΑΔΑ... Θέλουμε ΤΣΑΜΠΑ LIVE στην ΕΛΛΑΔΑ!!! :D
Δεν φτανει που σου δινει την δυνατοτητα να παιζεις τζαμπα παιχνιδια,τωρα θα δεις την γλυκα στην Σονυ. :D
 
To Burnout Paradise εχει και την Dellorean απο το BTTF μεσα. :cool:

Θελει κανεις αραγε να την οδηγησει;;;;

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=Hvbfij7PXKw]YouTube - Burnout Paradise CRASH TV Christmas 88 Special - Episode 18 Legendary Cars

X3F
 
Eξη συνεχειες για το bioshock με το 6 το 2017.





Cristoph Hartmann, President of 2K Games, has said in an interview with MCV that Bioshock could potentially be spun into a six-game series. Hartmann promises that they won't "cash in" on the game, but that the title's story and universe has potential to be expanded on almost indefinitely. "For Bioshock, because it's so story driven, the question obviously arises: how long can you do it without turning into The Matrix?"

Hartmann goes on to say that "if we spin it the right way and get the right twist of innovation, we can make six parts of it, as Star Wars did. It's a fight between good and evil, just like Bioshock." So who knows, maybe Bioshock will continue to evolve and become a long running video game series. It's a strong brand with an excellent story and premise, but we're holding out to see how Bioshock 2 goes later this year before asking for four more.
 
Το γνωστό -και περίεργο- game American McGee's Alice θ' αποκτήσει sequel

On 19 February 2009, EA CEO John Riccitiello announced at D.I.C.E. 2009 that a new installment to the series is in the works for Xbox 360,PlayStation 3 and PC.It is being developed by Spicy Horse, who recently worked on American McGee's Grimm.A single piece of concept art was also released, depicting Alice fighting an oversized, semi-mechanized snail and its children on top of a lighthouse.
 
Φιλε ειχα λιωσει με το παιχνιδακι "τοτενες"!

Καλη φαση...ας ελπισουμε οτι δεν θα το ξεφτιλισουν
 
Όντως παιχνιδάρα ! Απο τα αξιομνημόνευτα του American McGee...Για να δούμε, θα είναι στο ίδιο μήκος κύματος ?
 
Nέο Syndicate

Aπό gameindustry.biz

Starbreeze Studios is working with Electronic Arts on a new title in the Syndicate series, sources have confirmed to GamesIndustry.biz. The studio, already responsible for critical hits The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay and The Darkness, has been working with EA since August 2007 on the title, before confirming a collaboration in February last year.

The game has had a working title of Project Redlime, and is due for Xbox 360, PlayStation 3 and PC.

However, the game isn't likely to see release until work is completed on Starbreeze's other collaboration with EA, for a new game based on Robert Ludlum's Jason Bourne character.

Syndicate's cyberpunk future first appeared in 1993 and was developed by Bullfrog Productions, a company co-founded by Peter Molyneux. Bullfrog was later acquired by Electronic Arts.

EA has not responded to requests for comment.
Λοιπόν...Ο Molyneux προφανώς δεν έχει καμία ανάμειξη. Η Starbreeze μας έχει δώσει δύο καλά παιχνιδάκια, το Riddick (σε λίγο βγαίνει και το sequel) και το the Darkness, τα οποία όμως είναι ΦΠΣ. Συμπέρασμα: Μάλλον θα είναι ακόμα ένα ΦΠΣ (λες και δεν είχαμε άλλα 5-6 εκατομμύρια από δαύτα) και δεν θα έχει απολύτως καμία σχέση με τα original. :p
 
Το επομενο βημα ειναι ο φωτορεαλισμος στα γραφικα συμφωνα με την Epic. :xm:


Epic Games, the folks behind Gears of War, know a lot about how games are made now. So there's a good chance Epic has a good handle on the future.


The company's Unreal Engine 3 powers a good chunk of this generation's titles. The ensuing generations are likely to have photorealism — and Epics Tim Sweeney thinks that'll be de facto in 10 to 15 years.


"We're only about a factor of a thousand off from achieving all that in real-time without sacrifices," says Sweeney. "So we'll certainly see that happen in our lifetimes; it's just a result of Moore's Law. Probably 10-15 years for that stuff, which isn't far at all."


Over at industry site Gamasutra, Sweeney goes into great detail about graphic realism and reproducing the nuances of human behavior.


From The Past To The Future: Tim Sweeney Talks [Gamasutra απο [Eurogamer]
 
Aliens vs. Predator Sega February, 2010

PC screenshots

AVPE3Online3_med.jpg


AVPE3Online2_med.jpg


AVPE3Online4_med.jpg


PS3 screenshots

AVPE3Online6_med.jpg


AVPE3Online1_med.jpg


AVP_PredatorPOVscreen_med.jpg



XBOX 360 screenshots


AVPE3Online7_med.jpg


AVP_MarinePOVscreen_med.jpg


AVPE3Online3_med.jpg


[ame=http://www.youtube.com/watch?v=GljJpco0VZI]YouTube - Aliens vs. Predator video game - Marine reveal trailer

official site

http://www.sega.co.uk/games/aliens-vs-predator/
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ο Peter Molynaux game designer εβγαλε ενα τοπ 5 των τελευταιων 20 ετων των πιο πρωτοποριακων παιχνιδιων.

Συμφωνα με ολα εκτος απο το ΗΑLO ,fps ειχαν οι κονσολες απο εποχη saturn.

Τι Κολλημα και αυτο με τον Masterchief Και τα παπακια του.

Hey it's Peter Molyneux! He makes video games. Video games like Black & White and the Fable games. At a recent BAFTA event, Molyneux listed off what he thinks are the 5 most revolutionary games in the past 20 years.

The titles were:

• The RTS Dune 2: The game took players away from twitch play to a cerebral approach.


• Super Mario 64: The true precursor to the likes of GTAIV as it ushered in free roaming in an open environment.



• Tomb Raider: The game featured an iconic heroine instead of a muscle-bound man.



• Halo: The title brought FPS games to consoles.



• World of Warcraft: The use of "carrot dangling" to drive players to keep playing.


Agree? Disagree?

Molyneux picks his top 5 most innovative games [That VideoGame Blog]
 
Aardvark είπε:
Ο Peter Molynaux game designer εβγαλε ενα τοπ 5 των τελευταιων 20 ετων των πιο πρωτοποριακων παιχνιδιων.Συμφωνα με ολα εκτος απο το ΗΑLO ,fps ειχαν οι κονσολες απο εποχη saturn.
Ε άμα δεν τιμήσεις το σπίτι σου... :)

Το FPS μπήκε ουσιαστικά στις κονσόλες με το Goldeneye. Φυσικά υπήρχαν FPS για κονσόλες και πιο πριν αλλά αυτό καθιέρωσε το είδος. Άσε που ήταν το καλύτερο FPS εκείνης της εποχής και εκθρονίστηκε ένα χρόνο αργότερα μόνο από το Half-Life.
 
Πιστευω οτι η λιστα της συνταγης/νεωτερισμου/βελτιστης-υλοποιησης+συνθεσης-υπαρχοντων-χαρακτηριστικων του HALO δεν ειχε, και δεν εχει προηγουμενο σε κονσολες.
 
Wally είπε:
Πιστευω οτι η λιστα της συνταγης/νεωτερισμου/βελτιστης-υλοποιησης+συνθεσης-υπαρχοντων-χαρακτηριστικων του HALO δεν ειχε, και δεν εχει προηγουμενο σε κονσολες.
Μπορεί, αλλά αυτό σε καμία περίπτωση δεν το κατατάσσει στα 5 πιο πρωτότυπα παιχνίδια της 20ετίας. Πόσο μάλλον της λίστας του Molyneux που, αν μη τι άλλο, είχε πάντα πολύ υψηλές φιλοδοξίες και σχεδόν σε κάθε του παιχνίδι προσπαθούσε (δεν τα κατάφερνε βέβαια πάντα) να φέρει κάτι πραγματικά νέο και όχι "άλλο ένα FPS-αλλά αυτή τη φορά καλά προσαρμοσμένο στις κονσόλες". :)
 
Εγώ νομίζω οτι το ποίο προτόποριακό FPS της εικοσαετίας ηταν το Doom ... Μπορεί η Ιστορία των FPS να ξεκινάει πολύ νωρίτερα με τα Wolfenstein 3D - Ultima Underworld κλπ, αλλά το Doom τα καθιέρωσε σαν είδος.
 
Κατεβασα το demo του battlefield company 2 και χωρια που ολα τα τελευταια demo ειναι για Multiplayer,(μονος σου σαν ανθρωπος δεν μπορεις να τα παιξεις,πρεπει να παιξεις με τα 15χρονα που δεν προλαβαινεις να οπλισεις και σε εχουν πατησει) η ΕΑ θελει και email και τον κωδικα σου για να ξεκινησει το παιχνιδι.

2η φορα που το κανει.

Ενταξει σε ρωταει αν θελεις να λαμβανεις email αλλα ημαρτον!!!

Delete κατευθειαν και ας το παιξει μονη της.
 
Mιλανε και οι developers για το καινουργιο prince,λενε για back to the roots.

Ερχεται για ολες τις κονσολες!!

 
Spiderman Shatered Dimensions

4 οι διαστασεις λογω ενος αντικειμενου που διεσπασε τον χωροχρονο,2 γνωστες η μια απο το Spiderman Noir και η αλλη απο το amazing spiderman,μενουν να αποκαλυφτουν οι αλλες 2 ,ισως απο το Spiderman 2099 η μια!!

Whatever,ενδιαφερουσα γραφικα.

 
Πίσω
Μπλουζα