Halo: Combat Envolved Anniversary

Πιστευω οτι θα ειναι capped 30.

Τα FPS στα 30 αν ειναι capped, δεν εχεις θεμα. Προβλημα υπαρχει σε κατι 60αρια FPS που πεφτουν μεχρι τα 15 στα μεγαλα μπιστολιδια και ξενερωνεις.

Απο την αλλη το driving sim πρεπει να ειναι capped 60.
 
Wally, για ανέφερε μερικά fps που πατάνε πάνω στο halo ...

Από όταν βγήκε το Halo έχουν βγει αρκετά fps, κάτι πρόσφατα όπως wolfenstein, singularity, bioshock κτλ που μου έρχονται στο μυαλό τί ακριβώς έχουν πάρει από το Halo που δεν υπήρχε προηγουμένως;

εκτός αν εννοείς κάτι warfare/battlefield κτλ που είναι κατά βάση για online οπότε πάω πάσσο και άκυρο το σχόλιο μου :p
 
Προχειρως για τα single FPS μου ερχονται στο μυαλο τα εξης:

Ευρεια χρηση οχηματων (προυπηρχε στο tribes αλλα οχι σε τετοιο βαθμο)

Regenerated health (shields)

Control σχημα

Ορθολογικα inventories

Epic scale ;)

Εξυπνοι (επιτελους) εχθροι

Melee σε αλλο επιπεδο απο αυτο του αλυσοπριονου του Doom

Προσεγμενα soundtracks που ακομπανιαρουν το gameplay

Tην αναγκη δημιουργιας "universe"

Σημασια στη λεπτομερεια (ακουγεται κλισε αλλα οταν το 2001 εβλεπα τους καλυκες να κατηφοριζουν και το οπλο που αφησα να θυμαται ποσες σφαιρες εχει η θαλαμη...)

Χτισιμο του Campaign εχοντας υποψιν το re-playability

Το στυλ ηρεμια-καλοφτιαγμενη μαχη-ηρεμια-καλοφτιαγμενη μαχη περασε παντου (Scope and Pacing που λενε και στο χωριο μου)

Eξυπνα και μη ξενερωτικα checkpoints

Αντιμετωπιση του cheap-death syndome ως προβλημα και οχι ως κολπο αυξησης της διαρκειας του τιτλου ή του Difficulty επιπεδου! Οι gamers πλεον απαιτουν να χανουν λογω δικου τους λαθους και μονο.

Και πολλα αλλα που συνυπαρχουν εως ενος σημειου στα πετυχημενα σημερινα FPS. Αν πιασουμε δε το multi...
 
υπερβάλλεις... είναι σα να μου λες τώρα "ένα νέο είδος παιχνιδιού που κρατάς ένα όπλο και σκωτώνεις κόσμο ενώ προχωράς σε τρισδιάστατο περιβάλλον"

όλα όσα ανέφερες, λεπτομέρειες, soundtrack, όπλα κτλ είναι απλά η φυσική εξέλιξη του είδους, από το "3d" του wolfenstein3D φτάσαμε στα doom/heretic/hexen/ID-game-here , πήγαμε στο Quake/DN3D, unreal (και με μουσικάρα, και με μεγάλες πίστες ανοιχτές και με ψιλοκαλούς εχθρούς αφού πλέον σήκωνε το hardware), undying, και τη συνέχεια την ξέρεις... Για το melee να σου θυμίσω κάτι kingpin/soldier of fortune , τεσπα τα ξέρεις αλλά σε έχει θαμπώσει η αντανάκλαση από το κράνος του masterchief (έτσι δεν τον λένε?)

:p :p :p
 
Χα χα o Wallys τσίμπησε!!!!

Όχι αγαπητέ μου αν δεν έχεις σταθερά 55+ fps στα FPS games, δεν πας πουθενά. Ειδικά με αναλύσεις 1120 Χ 930 (κατά προσέγγιση) .

FPS = PC. Τι στο καλό έχουμε τις καρτούλες να βαράνε από κάτω;

Μη μου αναφέρεις κόστος pls. Στο gaming δεν με αφορά κόστος.

Μη μου αναφέρεις το γεγονός της μεγάλη οθόνης. Έχω 27άρα που το full HD είναι ξεφτίλα για την ανάλυσή της και αν γουστάρω ίντσες, παίζει 55άρα full led. Στο pc αυτά.

Το 360 πρέπει σύντομα να συνταξιοδοτηθεί. Τέλειωσε σαν hardware.
 
Βρε σε νοιαζουν τα 55+ frames capped στα FPS οταν δεν σε νοιαζουν τα ασταθη framerates στα simulation(GT5)??
 
Pooky, το 60αρι στα FPS είναι απαραίτητο στo PC λόγω χρήσης ποντικιού. Όταν σου δίνεται η δυνατότητα να κάνεις 20 περιστροφές το δευτερόλεπτο γύρω από τον εαυτό σου, τότε χρειάζεσαι full frames.

Οχι πως δεν παίζει ρόλο και στις κονσόλες, απλά σε χαμηλότερα frames το παιχνίδι στο PC είναι σχεδόν unplayable
 
Capped 30 fps δεν ειναι αρκετά για FPS, ουτε σε κονσόλα. Aν παιξεις τo Metroid Prime για παραδειγμα (το οποιο δεν το λεω FPS αλλά είναι first person) θα σου φαινεται ότι το Halo (και πολλά άλλα) "σέρνεται" :p . Tα 60 FPS εινα πλέον απαραιτητα σε όλα τα παιχνίδια που έχουν γρήγορη δράση και κίνηση της κάμερας. Γι αυτό δεν πολυπαίζω πια FPS ή Racing στις κονσόλες εκτος και αν τρεχουν στα 60. Περιέργως, στην προηγούμενη γενιά, υπήρχαν περισσότερα παιχνίδια στα 60 FPS.

Οσο για τις "καινοτομίες" του Halo... τι να πω. Για μένα που πάντα έπαιζα όλα τα FPS παιχνίδια από την εποχή του Wolfenstein σε PC και ήταν το αγαπημένο μου είδος παιχνιδιών, όταν έπαιξα το Halo, αισθανθηκα ότι όλο το genre πήγε ένα βήμα πίσω:

Τεράστιες εκτάσεις με copy-paste textures δέντρα και βράχους (αλλά χωρίς την εξερευνηση που είχαν αλλοι τίτλοι), copy-paste διάδρομοι, μεγάλοι εσωτερικοί χώροι, χωρις καθόλου geometry με τοιχους οι οποιοι ειναι ντυμένοι με 2-3 διαφορετικά textures full στο bump mapping για να "εντυπωσιάσουν", γελοίοι εχθροι (αυτά τα μικρά πλασματάκια υποτίθεται ότι ειναι αστεία?) και πολύ απλό "casual" gameplay χωρις ψαξιμο, puzzles ή το στοιχειο της εξερευνησης. Το στυλ "ηρεμια-καλοφτιαγμενη μαχη-ηρεμια-καλοφτιαγμενη μαχη" υπήρχε στο Half-life πιο έντονα. Μαλιστα στις ήρεμες στιγμές υπήρχε εξερευνηση και λύση γρίφων.

Επεισης το "regenerating health" έκανε όλα τα παιχνίδια ευκολά και χωρις στρατηγική. Βαράς (χωρις να σε νοιαζουν τα πυρά), κρυβεσαι, βαρας, κρύβεσαι. Αν ήθελαν έναν τρόπο ανανέωσής του χωρίς health packs γιατί δεν ακολουθησαν το παράδειγμα του Goldeneye, όπου δεν ανανεώνεται το health, απλά μπορεις να προστατευτείς με ένα αλεξίσφαιρο (αν το βρεις)? Μαλλον γιατί θα έπρεπε να παιζεις πιο προσεκτικά και με στρατηγική, που τέτοια όρεξη.... Δεν ξέρω, η αισθηση ότι τελείωσα ενα level, έχοντας φάει 1256 σφαιρες, μόνο ρεαλιστική δεν μου φαινεται.

Εντάξει είχε και καλά στοιχεία, όπως τα οχήματα και το γεγονός ότι άνοιξε τον δρόμο για το online gaming στις κονσόλες. Αλλά για καποιον που δεν τον ενδιαφέρει τόσο το online multiplayer, το Ηalo είναι σαν ένα Unreal Tournament στο οποιο προσπάθησαν να βάλουν και ένα campaign σαν bonus. Δυστηχώς, οι περισσότεροι ακολουθουν το παραδειγμά του εδώ και χρόνια, γι αυτό το genre έχει γεμίσει με games τα οποια θα χαρακτήριζα ως "brainless".
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Καλα τωρα μην ψαχνουμε ιδανικες συνθηκες. Μην μου πεις οτι το Metroid εξεπλησε ευχαριστα καποιον non-gamecube gamer οσο αφορα το τεχνικο τομεα! 60 καρε σε αδειανουρες? Τα 30 capped ειναι καλυτερα απο αποπειρες για 60 που καταληγουν unstable. Αλλωστε μετα τα το HALO, το precision timing ισοφαρισε σε αξια το precision aiming.

Τα copy-paste δεντρα υπηρχαν-υπαρχουν και θα υπαρχουν οσο δεν προχωρα η procedural synthesis. To οτι ειχες bump-mapped κοσμο σε μια κονσολα με Pentium3 και 64mb RAM δεν το θεωρω μειονεκτημα. Μιλαμε για το 2001.

Τα σεκανς μαχης το HALO τα θεωρω ως τα καλυτερα. Καλο και το HL στον τομεα αυτο αλλα δεν το φτανει.

Προτιμω το regenaration (shield ή health) διοτι αλλιως σε large-scale μαχες μπορει ειτε να σε ξενερωσει, ειτε και να σου χαρισει εναν cheap death. Αλλωστε το Halo ειναι SciFi. Τωρα αν πηγαν ΟΛΟΙ οι developers το κοπιαραν και εφτιαξαν FPS WW2 με regenarating health ειναι δικο τους προβλημα. Το περι 1256 σφαιρων θα το αναιρεσεις οταν παιξεις καποιο απο τα H2,H3, Reach σε σοβαρο επιπεδο δυσκολιας.

Brainless το Halo?
 
Wally είπε:
60 καρε σε αδειανουρες ...που καταληγουν unstable
Μα το Halo ειναι 30 fps σε αδειανουρες...

Ειμαι σίγουρος ότι δεν έχεις δει ποτέ το Metroid Prime όταν λες αυτό. H γεωμετρια ειναι 10 φορές μεγαλύτερη από του Halo, δεν υπαρχει ουτε ένας copy-paste διάδρομος, όλες οι περιοχές είναι διαφορετικές μεταξύ τους, τα textures ειναι παντα διαφορετικά όπου πας και το επιπεδο λεπτομέρειας είναι πολύ ανώτερο κλπ. Και φυσικά τρεχει στα 60 fps χωρίς σκαμπανευάσματα. Aσε που το Art direction είναι κάτι παραπάνω από δέντρα και άδεια κτίρια. Το μόνο που του λείπει είναι το bump mapping (τι να το κανει το bump mapping οταν κανει render τις ρωγμες των τοιχων με πολύγωνα?) και ότι έχει πιο λίγους εξωτερικους χώρους. Η μηχανή γραφικών του είναι από τις καλύτερες (για μένα η καλύτερη) της εποχής του και όχι μόνο για gamecube.

Wally είπε:
Αλλωστε το Halo ειναι SciFi. Τωρα αν πηγαν ΟΛΟΙ οι developers το κοπιαραν και εφτιαξαν FPS WW2 με regenarating health ειναι δικο τους προβλημα
Σε αυτό συμφωνώ. Το regenerating health ειναι regenerating shield στην ουσία, οποτε έχει καποιο νόημα.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Χμμμ, copy-paste διαδρομος δεν ξερω αλλα στο Metroid τον ιδιο διαδρομο τον βλεπεις αρκετες φορες λογω υπερβολικου backtracking. Και στο Metroid μιλαμε και για ΠΟΛΥ διαδρομο! :)

Επισης να κολλας σε ενα σημειο λογω παραξενου χειρισμου και pixel-perfect jumps δεν το θεωρω καινοτομο. Οπως και την απουσια συνεχους free-look.

Tωρα αν θεωρεις οτι τα textures details στο Metroid ειναι ανωτερα αυτων του Halo, ισως πρεπει να τα ξανα-τσεκαρεις.

(btw απο Nintendo εχω τα παλια μου G&W απο το 1982-4 και το GC με καμποσα παιχνιδια συμπεριλαμβανομενου και του Metroid οποτε σου λεω πραγματικα χειροπιαστη αποψη που εχω ξαναεκφρασει)

ΕDIT:Εχουμε βγει εκτος θεματος και μαλλον ειμαι ο κυριος υπαιτιος...
 
Οχι ,πολυ ωραια και ενδιαφεροντα τα οσα λεγονται,οσο αναφερεται το ΗΑLO δεν ειναι οφτοπικ.

Εμιλησε ο Threadstarter.

Παντως οσο περναει ο καιρος φιλτατε θα γινεται ολο και πιο συχνο το φαινομενο υπερασπισης του Masterchef,που να το κανε καποιος συτο την εποχη της παντοδυναμιας του ,επι εποχης 2006 ,07 οπου ολοι επιναν νερο στο ονομα του.

Μονος μου παλευα αναμεσα στα θηρια,ηγγικεν η ωρα.
icon10.gif
 
Μου την έσπαγε αφάνταστα ο Μάστερτσιφφφφφφφφφ!!!!!!!!!!!!!
 
pooky(1) είπε:
Μου την έσπαγε αφάνταστα ο Μάστερτσιφφφφφφφφφ!!!!!!!!!!!!!
Σου την έσπαγε ή όχι η σειρά παιχνιδιών πρέπει να αναγνωρίσεις ότι είναι αρκετά καλή και δεν είναι του πεταματού (λέγε με silent hill 4- τώρα.).
 
Φυσικά και είναι καλή. Θα μπορούσε να είναι και καλύτερη βέβαια!!!!!

Από τα Halo συνήθισα το pad του 360!!!!!!
 
pooky(1) είπε:
Φυσικά και είναι καλή. Θα μπορούσε να είναι και καλύτερη βέβαια!!!!!
Από τα Halo συνήθισα το pad του 360!!!!!!
Τι εννοείς; Όταν πρωτοβγήκε το Χάλο είχε κάμποσες καινοτομίες για την εποχή του...π.χ. την επιλογή ΜΟΝΟ 2 όπλων από τον χρήστη και το «ανοιχτό» περιβάλλον.
 
Oχι απλο remake με HD γραφικα αλλα κατι παραπανω,ξαναφτιαχνεται απο την αρχη.

Good News!!

Νοεμβρης του '11 στα 10χρονα του πρωτου.

According to sources the remake isn't simply Halo running at a higher resolution, instead being reworked with new art assets. The game won't utilise the Halo: Reach engine.

Slightly worrying is news that it's being handled by Saber Interactive, the studio behind the disappointing TimeShift - although it is also working on the promising looking Inversion for Namco Bandai.

The remake is reported to run in 1080p, support 3D TVs and include online co-op.
http://www.videogamer.com/news/halo_remake_due_november_2011.html
 
Kαι μια κουκλα Halo_Anniversary ασορτι με το παιχνιδι .

Το ξεχωριστο με αυτην ειναι οτι αποτελειται απο πολυγωνα like the first one.

Halo_Anniversary.jpg
 
To 1999 το HALO προοριζοταν για MAC και ηταν third person shooter!

 
(Αυτά μη τα πετάς έτσι, κυκλοφορεί ο Wally εδώ μέσα και θα τον τρέχουμε...... )
 
Πίσω
Μπλουζα