Πες τα ρε chief.Wally είπε:...και αλλαξε το ρου της ιστοριας των FPS
Το έχεις παίξει στο Legendary; Το πρώτο Halo (υπήρξε πτωτική πορεία από τότε) ήταν αυτό που ήταν γιατί σε έβαζε να σκεφτείς τι θα κάνεις με το puzzle όπλα-τύπος εχθρού-περιβάλλον. Το παιχνίδι δεν έχει κινηματογράφική αίσθηση τύπου Half - Life ή Goldeneye αλλά σαν videogame είναι κλάσεις ανώτερο, ακριβώς επειδή πατάει στα σημαντικά χαρακτηριστικά των games και όχι των ταινιών. Για τότε ήταν έπος και γέρασε πολύ καλυτερα από τα παιχνίδια που αναφέρεις. Απλά είχε ένα sequel με βαρετό campaign και άλλα 2 μετά που δεν μπόρεσαν να βελτιώσουν αυτά που έκανε καλά το πρώτο. Το πήγανε περιφερειακά και στο campaign δεν κατάφεραν πολλά. Το multi είναι θέμα αφοσίωσης και community, δεν μπορώ να το κρίνω καλά γιατί δεν του έχω δώσει χρόνο.Imgema είπε:Συμφωνώ ότι άλλαξε το ρου της ιστορίας των FPS. Εκεί που άρχισαν να αποκτούν λίγο βάθος και παραπάνω ενδιαφέρον (βλέπε System Shock 2, Goldeneye, Halflife), ήρθε το Halo και τα έκανε generic πάλι.
btw, πριν δω πάλι το "haters gonna hate" banner, να πω ότι όταν πρωτοέπαιξα το Halo 1, προσπάθησα πάρα πολύ να το αγαπήσω. Εκείνη την εποχή είμουν fan των FPS βλέπετε. Παρόλο που το βαρέθηκα σχετικά γρήγορα, έπαιξα μέχρι και τις τελευταίες αποστολές αλλά δεν άντεξα να το τελειώσω. Το ίδιο έκανα και με τα Halo 2 + 3. Πιστεύω ότι περισσότερη ζημιά έκαναν στο genre όπως και τα CoD, Killzone κλπ. Είναι τελείως "arcade", σε αίθουσα ηλεκτρονικών θα ταίριαζαν καλύτερα πιστεύω. Δεν λέω, καλές οι μάχες και το πίου πίου, αλλά όταν πληρώνεις full price για ένα παιχνίδι που θες να σε κρατήσει, λίγο περισσότερο βάθος, λίγη εξερεύνηση, κάτι να πω ότι βάζω το μυαλό μου να δουλέψει, δεν βλάπτει. Είναι σαν να βλέπω blockbuster του Michael Bay. Ακόμα και το Doom είχε κάτι παραπάνω, με έβαζε να σκεφτώ, να ψάξω βρε αδερφέ. Το level design είχε νόημα, δεν ήταν μόνο background πχ.
Ίσως να φταίει ότι είμουν λάτρης των FPS από πολύ νωρίς (Wolfenstein 3D) και περιμένω πιο πολλά από το genre τα τελευταία χρόνια. Ισως να φταίει ότι γενικώς δεν μου αρέσουν τα πολύ απλοϊκά και "εύπεπτα" παιχνίδια, εκτός αν πρόκειται για κάτι που δεν θα παίξω για παραπάνω από μια ώρα. Ισως είναι απλά θέμα γούστου.
Μπορείς να μου το αναλύσεις λίγο αυτό? Τι εννοεις "πατάει στα σημαντικά χαρακτηριστικά των games"? Απο που συμπέρανες ότι το Goldeneye, ας πούμε, δεν πατάει στα χαρακτηριστικά των games αλλά των ταινιών? Απλά και μόνο επειδή βασίζεται σε ταινία?Jedah είπε:σαν videogame είναι κλάσεις ανώτερο, ακριβώς επειδή πατάει στα σημαντικά χαρακτηριστικά των games και όχι των ταινιών
Θα συμφωνήσω σε αυτό που λες αλλά θα προσθέσω κάτι. Κι εμένα μου αρέσει το mindless killing. Δεν έχω πάντα την όρεξη να παίζω παιχνίδια με απαιτήσεις. Άλλα γι αυτό υπάρχει ένα Serious Sam ή ένα Paikiller τα οποία ναι μεν είναι μόνο "πιου πιου" τουλάχιστον όμως υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί εχθροί και, ειδικά στην περίπτωση του Painkiller, μπόλικα διαφορετικά σκηνικά και level themes για να κρατάει, οπτικά έστω, το ενδιαφέρον. Δεν λέω, ωραίες οι μάχες στο Halο και σίγουρα το AI παίζει ρόλο, αντίθετα από την περίπτωση του Painkiller, αλλά πόσα sci-fi στρουμφάκια πρέπει να σκοτώσω μέσα σε featurless κτίρια ή δάση για να δώ κάτι διαφορετικό?pooky(1) είπε:Μου αρέσει που σε φόρουμ για ρετρό παιχνίδια (pacman, bomberman) και τα λοιπά με τα οποία οι περισσότεροι μεγαλώσαμε, θεωρείται (η κατάληξη με "αι" μιλάω γενικά) αδυναμία η απλοϊκότητα σε ένα παιχνίδι. Θέλετε γρίφους; Πηγαίνετε στα adventures!!!
Στα FPS αυτό που θέλω εγώ είναι mindless killing and bashing δεν με απασχολεί καθόλου να ψάχνω να βρω κλειδάκια για να ανοίξω πορτούλες ή να προσπαθήσω να λύσω τα ψυχολογικά προβλήματα του κάθε NPC τη στιγμή που εξαϋλώνεται ο κόσμος γύρω μου.
Επίσης, το Quake είχε και πολύ καλό level design. Δεν ήταν μόνο το shooting που σε κράταγε.f2bnp είπε:Εγώ πάλι από τα FPS θέλω και τα δύο είδη. Ναι λατρεύω το Quake, λατρεύω όμως και παιχνίδια όπως το Deus Ex που δεν είναι καθαρό FPS αλλά RPGοειδές κτλ.
But perhaps thatʼs the point. Halo exhibits a single-minded focus that the modern FPS, with its choreographed set-pieces and thrilling scripted sequences, largely disregards. This is a game about the arc of a perfectly thrown grenade, a game about tense games of cat-and-mouse with foes as powerful as you, a game about constant improvisation with the tools at your disposal. Itʼs a game that always feels tactical, and a game that – even now – has the capacity to surprise. Allegedly, Bungie resisted the subtitle, but itʼs as true now as it was then. It might be older, it might look younger, but this is still Combat Evolved.
http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2012/07/08/rumor-halo-2-anniversary-edition-may-be-in-development.aspx
"Following the success of remake Halo Anniversary, 343 Industries has now started development of Halo 2 Anniversary."