HALO Reach

pooky(1) είπε:
[..]Και, όχι, το Demon's soul δεν με κέρδισε. Δεν μπορώ το "έχασες γιατί μετακινήθηκες ένα χιλιοστό πιο κείθε, έχασες γιατί δεν άλλαξες spell γρήγορα. " Ήταν πολλά υποσχόμενο αλλά ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ πήγα με μεγάλο καλάθι και γύρισα χωρίς να πάρω τίποτε.
όχι ρε φίλε τί λες; χιλιοστά; spell; δεν παίζει αυτό που λες, ασπίδα - roll και χτύπημα στον σωστό χρόνο , δεν θέλει τίποτα άλλο... Δεν είναι action game και αυτή είναι η μαγεία του - φυσικά ή σου αρέσει ή δε σου αρέσει - αυτή είναι η αλήθεια... την 1η γύρα την τελείωσα με σχεδόν μηδενική χρήση spells , είχα knight βέβαια... τεσπά η δυσκολία του ήταν αυτή που έκανε την SONY Αμερικής να μην το εκδόσει η ίδια και μετά χτυπούσε το κεφάλι της στον τοίχο αφού επίσημα παραδέχτηκε την παντελώς λάθος κίνησή της...

και φίλτατε Wally, όταν μας μεταφέρεις εδώ δηλώσεις του είδους "Ηalo Reach : bleeding edge game" αυτόματα ξεκινάς σύγκριση :p

Μπορεί να είναι κουκιά και σταφύλια , αλλά ο όρος "bleeding edge" είναι τόσο βαρύς που το ΑΙ από μόνο του πολύ απλά δεν φτάνει. Αν έφτανε τότε και το Uncharted2 είναι bleeding edge μόνο και μόνο για τα γραφικά που παρεπιπτόντως το κάθε φυλαράκι πχ. είναι ένα ξεχωριστό αντικείμενο με δικά του physics. Εκτός και αν στο making-of λένε ψέματα οι developers.
 
To καημένο το Demon's souls μάλλον δεν τράβηξε κόσμο γιατί είναι δύσκολο. Τα ίδια είχε πάθει και το Ninja Gaiden. Δεν μπορεί ο κόσμος να το προχωρήσει οπότε το παρατάει.

Επίσης αυτό για το Uncharted 2 δεν παίζει να ισχύει, ακόμα και αν το PS3 ήταν φετινό πανάκριβο PC. Δεν υπάρχει λόγος να έχει φυσική κάθε αντικείμενο επί της οθόνης, μόνο αυτά που αλληλεπιδρούνε με τον χρήστη.

Στο θέμα μας...

Το Halo Reach βελτιώνεται αρκετά καθώς προχωράς στις αποστολές. Το σενάριο δεν είναι τίποτα το ιδιαίτερο, αλλά καταφέρνει το παιχνίδι να το ακολουθεί με φοβερές μάχες. Αυτό που δεν έχω δεί ακόμα, έχοντας τελειώσει την 6η αποστολή, είναι η κλασσική πίστα που ελέγχεις τανκ. Πολύ θα ήθελα μια τέτοια στο campaign. Κατα τα άλλα, όπως είπα και με τις πρώτες εντυπώσεις, η δυσκολία είναι πλέον "θρυλική" και ειδικά αυτοί οι λευκοί Elite θα σας κάνουν την ζωή κόλαση! Μου έκανε ένα sticky ο τύπος από το "σπίτι" του! Τα όπλα δεν είναι θαυματουργά πλέον και τα πολύ καλά τα βρίσκετε σε ελάχιστες περιπτώσεις. Πραγματικά το Legendary είναι το κάτι άλλο. Μόνο η πίστα στο διάστημα με τα σκάφη ήταν μέτριας δυσκολίας, μάλλον θα θέλανε ένα τέτοιο καινούριο στοιχείο να μην το κάνουν Wing Commander. Γενικά θετική γνώμη, αλλά δεν παύει να είναι η ίδια συνταγή, αν δεν σας είχε πείσει πριν, μάλλον δεν πρόκειται να το κάνει τώρα.
 
εχει πιστα με scorpion και απο οπλα μονο dmr θελεις.τα αλλα ειναι για λαικη καταναλωση :p

το μουλτι καθε μερα που περναει γινετε και ποιο εθιστικο.οπως του 3,οπως του 2 οπως του ce δεν θα πω γιατι θα φαω πετρες...αλλα ειναι εμπειρια.ειναι το μουλτι του halo που αγαπησα,επειδη για να κανεις kill θελει προσπαθεια και οχι καμπινγκ...γιατι δεν κανεις one shot kills απο την αλλη πλευρα του χαρτη αν δεν ειναι headshots,γιατι το matchmaking μου εδωσε σημερα παιχνιδαρες παρομοιου skill με αποτελεσματα 50-48,-50-49 κλπ...τι να πει κανεις.3 χρονια κρατησε το halo 3.το reach αλλα 3 αν δεν σκασει νεο xbox.
 
Τι βρίσκεται στο DMR στο Reach δεν μπορώ να καταλάβω,αφού εξαιρετικά χρέη εκτελεί πλέον και το magnum:p

Halo: Reach 2nd round on Legendary mission 4..

Παμ πόλεμο;;; :)

Πάμε κορβέτα!
 
Είδες που στο Legendary είναι πιο ωραίο; Για το dmr δεν συμφωνώ, ένας γεμιστήρας δεν φτάνει για να φας έναν λευκό/πορτοκαλί Elite. Οι λύσεις που προτιμώ εγώ με σειρά προτεραιότητας:

1) Charged plasma pistol -> Any human weapon after shield is gone

2) Sniper Rifle -> 3 to 4 shots, depending on where they land

3) Plasma Repeater -> Any human weapon after shield is gone

4) Rocket launcher: Δύσκολο να τους πετύχεις απο μακριά

5) Energy sword: Αν είναι λίγοι και απομακρυσμένοι ο ένας με τον άλλο και φυσικά ποτέ σε ανοιχτό μέρος.

6) Plasma launcher: Πολύ σπάνιο όπλο, θα το είχα πάντα μαζί μου αν το έβρισκα συχνότερα

Όλοι οι άλλοι συνδιασμοί μου φαίνεται δεν φέρνουν αποτέλεσμα, ειδικά όταν είναι πάνω απο ένας. Εσείς πώς τους σκοτώνετε;
 
We use a single 7e3 buffer for our final render target in Reach. This results in a more limited HDR (about 8x over the white point, as opposed to 128x in Halo 3) but is much faster for transparents and post-processing. In practice, the difference between 8x and 128x HDR is slight - the main thing you may notice is that the bloom around bright areas loses its color more often, desaturating to white.
And yes, a single 7e3 buffer gives us more available EDRAM for the final lighting pass, but the render resolution is still limited by the three buffers used in the main deferred pass. The resolution in Halo 3 was more limited because we save some EDRAM for dynamic shadows during the lighting pass, alongside the 2 HDR buffers and a depth buffer. But with a single 7e3 buffer, we have plenty of extra room available for the shadows, and it's only limited by the 3 buffers used during the deferred pass.
Όποιος κατάλαβε οτιδήποτε, να μου το πει και εμένα.

Ακόμα και η Νευροχειρουργική πιό ευκολονόητη είναι. :p

Τώρα ξέρετε από τι άρθρα μαζεύει ο Wally όλους αυτούς τους παράξενους όρους που πετάει...
 
Καλή φάση! Θα τη διαβάσω το βράδυ με την ησυχία μου!
 
Mερικα stats ,δωρακι στον Wally για τις γιορτες.

Ξερω οτι του αρεσουν.

bungiestats.jpg
 
Κάτι μου λέει πως αύριο θα το τυπώσει σε γιγαντοαφίσσα, banner, κούπα για το καφέ, μπλουζάκι και σωβρακάκι!!!!11!one!!!!!
 
Πίσω
Μπλουζα