keropi
Human RetroDatabase
- Joined
- 6 Φεβ 2007
- Μηνύματα
- 2.709
- Αντιδράσεις
- 11
όχι ρε φίλε τί λες; χιλιοστά; spell; δεν παίζει αυτό που λες, ασπίδα - roll και χτύπημα στον σωστό χρόνο , δεν θέλει τίποτα άλλο... Δεν είναι action game και αυτή είναι η μαγεία του - φυσικά ή σου αρέσει ή δε σου αρέσει - αυτή είναι η αλήθεια... την 1η γύρα την τελείωσα με σχεδόν μηδενική χρήση spells , είχα knight βέβαια... τεσπά η δυσκολία του ήταν αυτή που έκανε την SONY Αμερικής να μην το εκδόσει η ίδια και μετά χτυπούσε το κεφάλι της στον τοίχο αφού επίσημα παραδέχτηκε την παντελώς λάθος κίνησή της...pooky(1) είπε:[..]Και, όχι, το Demon's soul δεν με κέρδισε. Δεν μπορώ το "έχασες γιατί μετακινήθηκες ένα χιλιοστό πιο κείθε, έχασες γιατί δεν άλλαξες spell γρήγορα. " Ήταν πολλά υποσχόμενο αλλά ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ πήγα με μεγάλο καλάθι και γύρισα χωρίς να πάρω τίποτε.
και φίλτατε Wally, όταν μας μεταφέρεις εδώ δηλώσεις του είδους "Ηalo Reach : bleeding edge game" αυτόματα ξεκινάς σύγκριση
Μπορεί να είναι κουκιά και σταφύλια , αλλά ο όρος "bleeding edge" είναι τόσο βαρύς που το ΑΙ από μόνο του πολύ απλά δεν φτάνει. Αν έφτανε τότε και το Uncharted2 είναι bleeding edge μόνο και μόνο για τα γραφικά που παρεπιπτόντως το κάθε φυλαράκι πχ. είναι ένα ξεχωριστό αντικείμενο με δικά του physics. Εκτός και αν στο making-of λένε ψέματα οι developers.